fuck werken, is dat wat je als mannelijke hoer doet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:58 schreef kree het volgende:
Ik snap jullie. Tuurlijk gaat hem daar niet worden maar wil wel m'n recht. En dan betalen ze maar. Maar thx allemaal.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
Werken
Omdat na een dag school toch de energie er weer uit moet.
Dat klopt, maar ik denk niet dat hij in zijn positie ook maar iets te eisen en bezwaren had. Laat staan heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Na tekenen kun je ook nog bezwaar indienen.
Mss wel nieuwe carrière voor mequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
[..]
fuck werken, is dat wat je als mannelijke hoer doet?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik denk niet dat hij in zijn positie ook maar iets te eisen en bezwaren had. Laat staan heeft.
Achter het station je kontje verkopen.quote:
Toen ik naast 's avonds werken niets deed waardeerde ik het wel minder dan nu moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef Evie het volgende:
[..]jij hebt een goed arbeidsethos
![]()
werken..
Dat tweede klinkt goed dat eerste niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achter het station je kontje verkopen.
Lekker zelf je werktijden bepalen en lekker buiten werken.
hahaha ik zou het niet weten..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is te slecht om te neuken voor geld?
Jammer is dat. Ik vond het altijd ontzettend leuk op de vrachtwagen, lekker toeren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig geen lol meer aan hoor
Ja mij leek het vroeger ook echt geweldig werk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik vond het altijd ontzettend leuk op de vrachtwagen, lekker toeren.
Klopt, maar zoveel leuk werk is er voor kree waarschijnlijk toch niet te vinden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig geen lol meer aan hoor
Oww, dan heb je misschien nog 5 minuten om op te ruimenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef kree het volgende:
Nou ga terug naar m'n huisje waar ze zo binnenlopen blijkbaar.
Waarom dat nu weer niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar zoveel leuk werk is er voor kree waarschijnlijk toch niet te vinden.
Ja, ik ken hetquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mij leek het vroeger ook echt geweldig werk.
Maar tegenwoordig is er geen zak meer aan.
Veel teveel regeltjes, baas kan op elk moment zien waar je bent etc etc
Wil je een beetje verdienen moet je flink overuren maken en dat mag niet meer met de rijtijden wet.
Wat ik nu denk krijg lekker de schijt. Boeid mij het ook. Ze zoeken het maar uit ben daar toch weg over twee weken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww, dan heb je misschien nog 5 minuten om op te ruimen
Kijk, probleem opgelostquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik nu denk krijg lekker de schijt. Boeid mij het ook. Ze zoeken het maar uit ben daar toch weg over twee weken.
Dan zoek je niet goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik zoek vind ik alleen maar kutbaantjes
En dan moet je nog door de brieven/mailselectie komen, dan nog door het gesprek. En dat met tig meer sollicitanten dan er 'vroeger' warenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
Dan zoek je niet goed.
Er is echt nog wel leuk werk te vinden hoor
Aangenomen worden is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan moet je nog door de brieven/mailselectie komen, dan nog door het gesprek. En dat met tig meer sollicitanten dan er 'vroeger' waren
Ik zie ook wel eens leuke vacatures, betekent nog niet dat ik er geschikt voor ben / opleiding voor gehad heb / zou kunnenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangenomen worden is weer een ander verhaal.
Maar er zijn genoeg leuke vacatures
Dat wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangenomen worden is weer een ander verhaal.
Maar er zijn genoeg leuke vacatures
Ongeschoold werk is ook vaak niet zo leuk, al geniet ik intens van mijn werk bij de musical.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja
Maar al het werk waar ik brieven naar heb geschreven dat me leuk leek, is niet op gereageerd of afgewezen. En dat is alleen nog maar ongeschoold werk.
En daar zijn ook nog eens tig meer sollicitanten op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ongeschoold werk is ook vaak niet zo leuk, al geniet ik intens van mijn werk bij de musical.
Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad toen ik lamineerder was in een drukkerij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeschoold werk is ook vaak niet zo leuk, al geniet ik intens van mijn werk bij de musical.
Werken bij een klantenservice bijvoorbeeld lijkt me eigenlijk wel leuk werk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet telefonisch isquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werken bij een klantenservice bijvoorbeeld lijkt me eigenlijk wel leuk werk.
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo niet? Aan de tel zitten is niet erg toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar niet telefonisch is
Jazeker. Maar men vroeg of ik de dag nadat ik bij het uitzendbureau langsliep zin had om te komen werken. Sindsdien ben ik blijven plakken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daar zijn ook nog eens tig meer sollicitanten op.
Inderdaad, erg belangrijk. De sfeer kan je baan maken of breken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad toen ik lamineerder was in een drukkerij.
Het werk was niet echt spannend, maar de vergoeding en de sfeer onderling met collega's maakte heel veel goed.
En daar heb je op gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit op de helpdesk van KPN gezeten. Het is echt geen leuk werk. Juist aan de telefoon hangen is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Aan de tel zitten is niet erg toch?
Als ik zie hoe veel mensen ze zoeken in de horeca hier in de buurt is er genoeg werk te vinden.quote:
Ze vonden me te jongquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daar heb je op gesolliciteerd?
Informeer is voor mij bij de band dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ook, alle jongeren werken zo'n beetje in de horeca en nog hebben ze te weinig personeel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik zie hoe veel mensen ze zoeken in de horeca hier in de buurt is er genoeg werk te vinden.
Oke, ik woon in een toeristen plaats. Maar dan nog.
Ik weet hier van een horecagelegenheid in de buurt, die het normaal in de vakantiemaanden ontzettend druk heeft en dan veel personeel nodig heeft, dat verschillende oproepkrachten gewoon geen uren hebben gedraaid, dat ze blij waren dat ze hun vaste personeel aan de gang konden houden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik zie hoe veel mensen ze zoeken in de horeca hier in de buurt is er genoeg werk te vinden.
Oke, ik woon in een toeristen plaats. Maar dan nog.
Te jong.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vonden me te jong
En ik weet niet of het nog uit zou maken dat ik lichtelijk stotter, weet iemand dat?
Ze hebben daar alleen maar professionals geloof ik, kree. Mensen die conservatorium gedaan hebben en bergen ervaring hebben. Ze kunnen zich geen foutje veroorloven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Informeer is voor mij bij de band dan.
Dat is iets wat ik echt wel zou willen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |