Ik ben haringliefhebber, maar nu zal ik voor altijd aan deze beelden denken wanneer ik weer zo'n glibberig vriendje op slurpquote:Op maandag 24 september 2012 13:21 schreef LookAtMe het volgende:
M'n lunch smaakt opeens minder lekker
Elke keer als ik filet americain zie zal ik me afvragen of die niet donkerder hoort te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 14:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben haringliefhebber, maar nu zal ik voor altijd aan deze beelden denken wanneer ik weer zo'n glibberig vriendje op slurp
Visualiseer dan niet de nare bubbels op het lichaam van de haringquote:Op maandag 24 september 2012 14:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben haringliefhebber, maar nu zal ik voor altijd aan deze beelden denken wanneer ik weer zo'n glibberig vriendje op slurp
Hoezo niet? Heb al een paar keer flink ingeademd. Ga ik nu dood?quote:Op maandag 24 september 2012 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Visualiseer dan niet de nare bubbels op het lichaam van de haring
Oh en adem die dampen ook niet te diep in trouwens, tijdens het maken van de foto's.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb al een paar keer flink ingeademd. Ga ik nu dood?
Ik ook niet.quote:
Curry is veul sterkerquote:Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn kartoffelsalat is gewoon een vechter zelfs de worst krijgt hem niet ziek
Uiteraard, ik ga door tot alles bedekt is met een laag haar. Of totdat de modjes het beu zijnquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef OhNoes het volgende:
Nadat de winnaar overduidelijk is, laat je het dan nog wel staan zodat we de vorderingen van de andere producten nog kunnen volgen tot ook deze onherkenbaar zijn?
Wat vinden je ouders/huisgenoten er eigenlijk van zo'n stinkbak in de tuin/balkon?quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga door tot alles bedekt is met een laag haar. Of totdat de modjes het beu zijn
quote:
Geloof me, we vermaken ons kostelijk, zie over vijf minuten je OP.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga door tot alles bedekt is met een laag haar. Of totdat de modjes het beu zijn
Sealtjeeee, thxquote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, we vermaken ons kostelijk, zie over vijf minuten je OP.
Kan nu wel.quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sealtjeeee, thxkan ik alleen mn fotos niet meer toevoegen in de OP
Maar dat willen jullie dan vast wel doen
Hij is niet klikbaarquote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, we vermaken ons kostelijk, zie over vijf minuten je OP.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, we vermaken ons kostelijk kotselijk, zie over vijf minuten je OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |