Nee, het is verdomme nog Hela curry ookquote:Op zondag 23 september 2012 12:56 schreef Nestalgie het volgende:
Volgens mij verwissel je het bakje curry gewoon telkens
Ja, deksel met 2 bakstenen. Meeuwen zijn hier niet zoveel ondanks ik aan de kust woon. Eerder kutkatten van de buren.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef GekkePoes het volgende:
Je doet er wel een deksel op? voor het geval één of ander beest er uit gaat happen? Meeuwen kunnen erg hongerig zijn als het koud word.
Als alles beschimmeld is, kijken hoe lang het duurt voordat het is opgegetenquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef -niemand- het volgende:
misschien moet je die katten er juist van laten eten,
ben je er meteen vanaf
5 minquote:
Kutkatten?quote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, deksel met 2 bakstenen. Meeuwen zijn hier niet zoveel ondanks ik aan de kust woon. Eerder kutkatten van de buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Filet zit veel conserveermiddel in, haring is over het algemeen gezouten en rot niet zo snelquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef Monopoly het volgende:
GeweldigDie worst als eerste echte tekenen van ontbinding
Had dat eerder verwacht bij de Filet of de haring
quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Filet zit veel conserveermiddel in, haring is over het algemeen gezouten en rot niet zo sneldie zal nog wel gaan krimpen denk ik
Tevens liefde voor mijn worst
quote:Op maandag 24 september 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit moet overigens wel onwijs stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |