Ik iets laterquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef themauster het volgende:
Ik stond om 6 uur al naast mijn bed. Beat that!
Ga je nog commentaar op krijgen, voor veel mensen staat deze tt gelijk aan Koeterwaalsquote:
Voordeel van alles op 10 minuten fietsafstand hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje wat staan jullie allemaal laat opElke dag, half 7 sta ik naast m'n bed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef themauster het volgende:
Ik stond om 6 uur al naast mijn bed. Beat that!
Meestal om 9.30 a 10u. Maar nogmaals, ik werk tot laat in de avond en met al die wegomleidingen op het moment ben ik vaak na 23u pas thuisquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje wat staan jullie allemaal laat opElke dag, half 7 sta ik naast m'n bed
15 minuten met de auto voo rmijquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voordeel van alles op 10 minuten fietsafstand hebben
Ontbijten, douchen, make upje, thee drinken, nieuws kijken. Drie kwartier maxquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
15 minuten met de auto voo rmij
Maar ik doe relaxed aan 's ochtends, ontbijt ook gewoon normaal enzodus ga 7:45 de deur uit
Zou ik ook kunnen iddquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ontbijten, douchen, make upje, thee drinken, nieuws kijken. Drie kwartier max
Dingen checken doe ik gewoon tijdens het thee drinken. Multitaskenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen idd
Ben meestal om 7 uur klaar met eten, aankleden en de kat te eten geven
Dan ga ik een kwartier zitten, facebook checken enzoom vervolgens rond 7:15 m'n tanden te gaan poetsen en dan daarna wee rop de bank te ploffen tot het nieuws van 7:30 is geweest
dan ga ik weg
Ja dat idee had ik eerst ook, maar ach, half 7 vind ik eigenlijk wel een fijne tijd om op te staan. Als ik dan eens een ochtend heb dat alles tegenzit (en dus geen kwartier kan niksenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dingen checken doe ik gewoon tijdens het thee drinken. MultitaskenIk ga geen kwartier zitten niksen 's ochtends, dan had ik net zo goed een kwartier langer kunnen blijven liggen (slapen).
Zit ook wat in. Moest vanochtend om half9 les geven en voor die tijd nog wat printen en kopiëren en uit een ander gebouw nog wat papierwerk ophalen. Dus gepland eerder weg gegaan enzo, was om 5 over 8 op school. Doet die verdomde computer er serieus minstens 10 minuten over voordat ie een keer goed en wel is opgestartquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik eerst ook, maar ach, half 7 vind ik eigenlijk wel een fijne tijd om op te staan. Als ik dan eens een ochtend heb dat alles tegenzit (en dus geen kwartier kan niksen) dan vind ik dat wel fijn
soms moet ik ook nog tanken, daar gebruik ik dat kwartier ook voor
Niet? De enige bruiloft waar ik ooit ben geweest (van m'n nicht, ik was toen nog een kind) is ie zeker gedraaid.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb Paradise by the dashboard light nog nooit op een bruiloft gehoord, gezeur altijd
Laatst nog vrienden van m'n ouders die het gingen playbacken op hun jubileum feestquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb Paradise by the dashboard light nog nooit op een bruiloft gehoord, gezeur altijd
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet? De enige bruiloft waar ik ooit ben geweest (van m'n nicht, ik was toen nog een kind) is ie zeker gedraaid.
Om het anders te stellen: ik zie ook vaak dat stelletjes dat vol overgave naar elkaar staan te playbacken/brullen. Ik kan nooit anders danquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Ik heb er veel meegemaakt, maar nog nooit gehoord. Mr Brightside ook niet trouwens, die als derde bruiloftsnummer werd genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |