nee, jij vindt die muziek goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En ik dus niet!
Al is de muziek die ik eerder noemde wel goed!
quote:
echt weer zo'n typische alto uitspraak dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Soms he... Is er geen discussie mogelijk.Deze muziek IS goed!
Wat luister jij dan voor troep muziek?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef RKL het volgende:
[..]
echt weer zo'n typische alto uitspraak dit.
petro natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat luister jij dan voor troep muziek?
petro op moeten zoekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb het even moeten opzoeken, maar hij heeft er een fan bij!
jijquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Johnny Cash niet kunnen waarderen
was toch al niksquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lief!(We zijn trouwens wel goed dit topic aan het verknallen
)
Net als jij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Net als jij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijke kinderen aan de lsd
Of hij legt gewoon een boek van Darwin of Dawkins voor de deur, met als kaft de voorkant van een Bijbel. Dan hoeft hij zijn oren ook niet te pijnigen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Draai gewoon iets vunzigs á la Cradle of Filth, Dark Funeral of Gorgoroth ofzo als ze achterthuis zitten
Dat soort kinderachtige aangelegenheden had ik nooit achter jou gezocht, Frank.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of hij legt gewoon een boek van Darwin of Dawkins voor de deur, met als kaft de voorkant van een Bijbel. Dan hoeft hij zijn oren ook niet te pijnigen.
Ach het is vrijdag. Dan ben ik wat olijker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef RKL het volgende:
[..]
Dat soort kinderachtige aangelegenheden had ik nooit achter jou gezocht, Frank.
nice, 1.0 tijd vannacht of wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach het is vrijdag. Dan ben ik wat olijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |