Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:26 schreef amst3l het volgende:
Als ze geen respect voor TS hebben, ook geen respect voor hun hebben.
nee, remvloeistof doet het beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:31 schreef StormS.A het volgende:
[..]
remmenreiniger als jullie het zo willen spelen dat bijt de ondergond uit dan is de auto mits je pech hebt meteen total los verklaart
wtf is dit allemaal voor gare alto muziek danquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
alvast een lijstje:
1. "Sympathy for the Devil" - Rolling Stones
2. "Highway to Hell" - AC/DC
3. "Number of the Beast" - Iron Maiden
4. "Running with the Devil" - Van Halen
5. "Devil's Haircut" - Beck
6. "Devil Went Down To Georgia" - Charlie Daniels Band
7. "Devil With the Blue Dress" - Mitch Ryder and the Detroit Wheels
8. "Hellhound On My Trail" - Robert Johnson
9. "Friend of the Devil" - Grateful Dead
10. "Devil's Right Hand" - Johnny Cash
11. "Devil Woman" - Clete Francis, (covered by many but this is a great version)
12. "Where The Devil Won't Stay" - Drive-By Truckers
13. "DevilLock" - The Misfits
14. "Deal With the Devil" - Judas Priest
15. "Devil's Dance" - Metallica
16. "Devil Without A Cause" - Kid Rock
17. "Angels and Devils" - Echo and the Bunnymen
18. "Shout at The Devil" - Motley Crue
19. "A Devil in the Woods" - The Gun Club
20. "Rose of the Devil's Garden" - Tiger Army
21. "Run Devil Run" - Jenny Lewis & The Watson Twins
22. "Lil Devil" - The Cult
23. "Some Devil" - Dave Matthews
24. "Devil Song" - Beth Orton
25. "Devil's Waltz" - Disco Biscuits
Cultuurbarbaar! Johnny Cash, Rolling Stones, AC/DC!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef RKL het volgende:
[..]
wtf is dit allemaal voor gare alto muziek dan
Ik ken er 3 nummers van denk ik, maar google komt er mee op de proppen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef RKL het volgende:
[..]
wtf is dit allemaal voor gare alto muziek dan
ga je haren wassen gekquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar! Johnny Cash, Rolling Stones, AC/DC!
FOEI!
Vanochtend nog gedaan. Maar was wel snel klaar, mijn haar is niet zo lang.quote:
het wordt wel alleen nog maar geluisterd door alto's en mijn maffe hippie oudersquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan. Maar was wel snel klaar, mijn haar is niet zo lang.
Maar er staat ook veel zooi tussen idd. Maar de Rolling Stones en johnny Cash zijn niet makkelijk alto te noemen.
En door deze Jonge God!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef RKL het volgende:
[..]
het wordt wel alleen nog maar geluisterd door alto's en mijn maffe hippie ouders
ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En door deze Jonge God!(Die trouwens geen Alto of hippie is)
bewijs maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat? Dat ik geen Hippie of Alto ben? Maar... Maar... Echt waar niet!!!
Hoe? Door te vertellen dat ik nu een spijkerbroek draag van Diesel met geruit overhemd er netjes in en een nette riem van Replay? (en ja das echt)quote:
haphapquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hoe? Door te vertellen dat ik nu een spijkerbroek draag van Diesel met geruit overhemd er netjes in en een nette riem van Replay? (en ja das echt)
loop je wel eens in van die overzeas broeken en legerkistenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zie je! Alto's en Hippies happen niet. Die maken zich nergens druk over...
In wat voor broeken? en nope dienstplicht was al afgeschaft voor mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef RKL het volgende:
[..]
loop je wel eens in van die overzeas broeken en legerkisten
ja daar liepen al dat soort butjes altijd in op de middelbare school wacht ik zal eens een plaatjen zoekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In wat voor broeken? en nope dienstplicht was al afgeschaft voor mij.
Leuk voor als je 14 bent en naar een identiteit zoekt.quote:
Ah die ken ik wel idd. Daar liepen die lui in die riepen dat ze anders waren dan de rest. Maar dan wel allemaal dezelfde andere kleding aanhebben.quote:
ja alto's dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:15 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ah die ken ik wel idd. Daar liepen die lui in die riepen dat ze anders waren dan de rest. Maar dan wel allemaal dezelfde andere kleding aanhebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |