Ik merk het als je druk zet op de verdediging, zodat ze terug passen op de keeper die hem in één keer wegtrapt. Die bal vliegt alle kanten op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef mr-green het volgende:
Die slechte aanname heb ik eigenlijk alleen nog maar gemerkt wanneer er een harde bal van verdediging richting midden gaat en de bal dan van de aannemer afkaatst. Dat is best logisch en kan ook in voordeel werken bij tegenstander.
Lol, eerder de demo van PES, ook al is die ook al beter geworden! Maar Fifa houterig? Nooooquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lees soms dat mensen de demo houterig over vinden komen.
Een slechte troll, vooral.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lees soms dat mensen de demo houterig over vinden komen.
Dat zijn toch gewoon ekte ekte trolls?
Dat kan niet meer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan trouwens na een fluitsignaal niets meer doen. Vind ik wel relaxed, vond die lui die jou dan nog neerhaalde altijd maar irritant.
Haha ja precies, ff iemand flink onderuit schoppen. Gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat kan niet meer?Verdomme! daar kon ik altijd mijn frustraties kwijt, zonder dat ik rood pakte.
quote:Early access to FIFA 13 Ultimate Team for all returning players*** begins September 18, enabling fans to start building and managing their FIFA 13 Ultimate Team via easportsfootball.com. Players will have access to the auction markets and other features in preparation for the season. In FIFA Ultimate Team fans earn, buy, trade and bid for coveted players to build a team of the world’s best football stars.
Inderdaad, het grootste minpunt op dit moment. Heerlijk als je online achter staat, en dan met rust iemand nog een heerlijke doodschop geefquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha ja precies, ff iemand flink onderuit schoppen. Gewoon omdat het kan!
Kon je in Fifa12 daar iemand mee blesserenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad, het grootste minpunt op dit moment. Heerlijk als je online achter staat, en dan met rust iemand nog een heerlijke doodschop geefVoor mijn gevoel staat het dan meteen weer gelijk
Online kan je sowieso niemand blesseren.... Offline lukt het op die manier ook niet, denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kon je in Fifa12 daar iemand mee blesseren? Mij nooit overkomen eigenlijk.
Het gaat niet meer om strength, maar om Agility, Ball Control, Dribble, Balance..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:48 schreef wieisboos het volgende:
Giovincodie is nog slapper dan Serero
Serero is ook een baasje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:48 schreef wieisboos het volgende:
Giovincodie is nog slapper dan Serero
FIFA 98quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Doet me denken aan FIfa '98de Q-toets kon je geloof iemand echt een dood schop geven XD en was gegarandeerd rood.
Ook kon je toen nog keepers neerhalen! Good old times.
Beste Fifa everquote:
In mijn geheugen zag het er beter uitquote:
Dat had ik ook alquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In mijn geheugen zag het er beter uit
Deze FIFA niet meer want bondscoach.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Online kan je sowieso niemand blesseren.... Offline lukt het op die manier ook niet, denk ik.
ik speel eigenlijk alleen maar online
Gewoon niet inloggen dan heb je van persie nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal waardeloos![]()
Die Giroud kan er ook helemaal niets van.
Bondscoach? Leg uit...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze FIFA niet meer want bondscoach.
Hallo, spreek ik met louis van gaal?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze FIFA niet meer want bondscoach.
met manager mode kan je nu ook nationale teams trainenquote:
vond je dat serieus? Ik vond PES juist traag en totaal niet realistisch ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ik heb net de Fifa 13 demo gespeeld. Ik ga misschien dit jaar overstappen van PES naar Fifa, het voelt alleen allemaal zo stroperiger aan vergeleken met PES. Iemand nog tips voor een beginnende fifa speler?
vergeleken met PES2012 vind ik Fifa trager aanvoelen. PES is meer arcade en sneller.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vond je dat serieus? Ik vond PES juist traag en totaal niet realistisch ook.
Bij PES kan je de snelheid aanpassen, het staat standaard op 0 en je kan het tot +2 en -2 zetten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
vergeleken met PES2012 vind ik Fifa trager aanvoelen. PES is meer arcade en sneller.
Dan moet je even je instellingen veranderen voor crossing. Manual, semi, assisted..net wat je zelf fijn vindt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hebben jullie ook allemaal dat de voorzetten veel te ver doorvliegen naar de andere kant van het zestienmetergebied?
Thanks, stond assisted nu semiquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je even je instellingen veranderen voor crossing. Manual, semi, assisted..net wat je zelf fijn vindt.
Misschien pakt die automatisch instellingen van fifa 12? Geen idee verder eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe hebben jullie dat ingesteld dan? Ik heb namelijk niks veranderd (op crossing na dan, sinds zojuist) en zag dat ongeveer alles op assisted staat. Nog nooit naar gekeken namelijk.
Dubbel x crossen werkt ook veel beterquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hebben jullie ook allemaal dat de voorzetten veel te ver doorvliegen naar de andere kant van het zestienmetergebied?
soms maar had het geluk paar x dat er iemand vrij stond bij de 2de paal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe hebben jullie dat ingesteld dan? Ik heb namelijk niks veranderd (op crossing na dan, sinds zojuist) en zag dat ongeveer alles op assisted staat. Nog nooit naar gekeken namelijk.
Hahaha in dat filmpje op 3.15 min die Cannavaro focking kwaad op de scheids voor die rode prent:P Good old times:Pquote:
Ik had me maat afgeslacht met Milan tegen Juve, 3 afstandschoten van Ballo en Toure en 2 langs de keeper met stift... 5-0 en toen vond hij het niet meer leuk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef TJV het volgende:
De tering, ik speel 5 potjes tegen Juve en kom er gewoon niet doorheen. Alleen schoten van afstand bezorgen me goals, verder dan de 16 meter kom ik niet. Snappen die sukkels van Arsenal niet hoe je een steekpass geeft ofzo?Verdedigers pakken alles op.
Haha inderdaad, herinneringen komen terug.. Net als die stapjes die je met de keeper kon zetten als hij de bal gevangen had.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:06 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Hahaha in dat filmpje op 3.15 min die Cannavaro focking kwaad op de scheids voor die rode prent:P Good old times:P
Die keepers duiken wel mooiquote:
Dat heeft met matchday te maken. Zal wel wekelijks geupdate worden. Erg toffe featurequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:53 schreef Marsenal het volgende:
De vorm waar de spelers in zitten, is dat compleet random, of is dat actueel? Waar wordt dat op gebaseerd? Milan is er slecht aan toe bij mij, maar vraag me af of dat ook zo zou zijn als mijn internet uit zou staan.
Daar was je eerst minder over te sprekenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft met matchday te maken. Zal wel wekelijks geupdate worden. Erg toffe feature
Gaat nu niks kosten dacht ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Die feature zit er al jaren in onder een andere naam..kost alleen extra centen..weet niet of dat nu ook weer zo is..
Zolang je het ook maar uit kan zetten is het prima.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar was je eerst minder over te spreken
[..]
Gaat nu niks kosten dacht ik
quote:
Kijk eens :quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:47 schreef Mindstate het volgende:
Iemand nog een linkje naar een goedkope Ultimate Edition?
Wat de eerste dag toch niet gaat werkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef over_hedge het volgende:
The FUT13 Web App will be available early for returning users on Tuesday night (UK time)! Keep your eyes peeled on Facebook on Sept 18th, we'll let you know when it's ready!
You must have played #FUT12 between Mar 7th - Sept 12th (and created a security question) to access the web App early.
Returning users will be given gift packs each day of early Web App access. Extra packs will be given to our most dedicated FUT12 users.
The FUT12 Web App will go down for maintenance on Monday Sept 17 at 5pm UK time to prepare for the FUT13 Web App.
[ afbeelding ]
Alleen als het voor 12 september was. Het is nog geen 18 september geweestquote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 5 accounts snel aangemaakt, dit was ergens in sept. weet alleen niet de hoeveelsteAls het voor de 18e is krijg ik er dus wel fut packs er voor. Als het er na is niet
Uh ja dat bedoel ikquote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen als het voor 12 september was. Het is nog geen 18 september geweest
Hmm ben benieuwd of dat de echte ratings zijnquote:Op zondag 16 september 2012 11:25 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/creation-centre
Ratings van alle spelers. Ga naar Spelers, en dan licensed players. Kom je er vanzelf.
Die zijn gewoon van EA.quote:Op zondag 16 september 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd of dat de echte ratings zijn
Zijn die 24 gold pakjes het enige wat extra is in die ultimate editie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens :
http://www.budgetgaming.n(...)edition_Xbox360.html
Die waren gister ook gepost @ xbw, maar die heeft het dus verkeerd overgenomenquote:
Kut dit ben ik dus Vergetenquote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 5 accounts snel aangemaakt, dit was ergens in sept. weet alleen niet de hoeveelsteAls het voor de 18e is krijg ik er dus wel fut packs er voor. Als het er na is niet
vorig jaar had ik het verkeerde email adres gebruiktquote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kut dit ben ik dus Vergeten
Vorig jaar ook al
Daarom heb ik ook 1 potje gespeeld op mijn trade accountsquote:Op zondag 16 september 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
Actieve spelers krijgen een groter 'welkom terug' geschenk. Van mij mogen ze alle accounts waarop geen potjes zijn gespeeld gewoon niets geven.
En nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef over_hedge het volgende:
The FUT13 Web App will be available early for returning users on Tuesday night (UK time)! Keep your eyes peeled on Facebook on Sept 18th, we'll let you know when it's ready!
You must have played #FUT12 between Mar 7th - Sept 12th (and created a security question) to access the web App early.
Returning users will be given gift packs each day of early Web App access. Extra packs will be given to our most dedicated FUT12 users.
The FUT12 Web App will go down for maintenance on Monday Sept 17 at 5pm UK time to prepare for the FUT13 Web App.
[ afbeelding ]
Kom op, je kan zelf toch wel een paar Engelstalige zinnetjes begrijpenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 1 potje gespeeld op mijn trade accounts![]()
Ik heb er maar 2 en die gebruik ik wel gewoonquote:
Ik begrijp het wel maar wil liever NL. Ik speel altijd UT12quote:Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op, je kan zelf toch wel een paar Engelstalige zinnetjes begrijpen
Je kan toch gewoon een nieuw account maken en daar mee spelen? Op de ps3 dan. xbox weet ik niet omdat je dan met je abbo zit denk ik?quote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef knux het volgende:
Heren, ik zit met een klein probleempje en wendt mij tot de FUT experts aanwezig op dit forum. Mijn probleem is als volgt:
Wanneer ik mij momenteel probeer aan te melden bij FIFA12 UT via ofwel console of de webapp, krijg ik de volgende melding:
Je account is geblokkeerd. Je kunt je vraag opnieuw instellen door je aan te melden vanaf een bevestigde console. Als dat niet lukt, kun je contact opnemen met Customer Support.
De bevestigde console is inmiddels niet meer in mijn bezit en het contact wat ik heb gezocht met EA Customer Service is verlopen zoals wij allen waarschijn al gewend zijn van EA, met 0 resultaat.
Mijn vraag is nu eigenlijk of ik ook problemen ga ondervinden met het aanmelden op FIFA13 UT, of dat dit een 'fresh game' is waarbij ik geen problemen hiervan ga ondervinden. Ben namelijk van plan redelijk serieus UT te gaan spelen en ben van plan ook een Season Pass met 24 gold packs en de preorder versie te bestellen, zou zonde zijn als dit verloren gaat of ik de eerste weken ga missen door gezeik met EA.
Dus, gaat mij dit problemen opleveren? Anders maak ik gewoon een nieuwe XBOX Live Gold account aan, die 7 euro doen het hem natuurlijk ook niet, maar zou wat zonde zijn van enkele achievements die ik reeds heb behaald op mijn huidige account.
Alvast bedankt!
Dat het lang duurt klopt heb ook prima verbinding maar die demo duurde ontzettend langquote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef Assassin92 het volgende:
Ik download nu de demo via de PS Store, maar het gaat tergend langzaam. Na een half uur 10% ofzo. En ja, er is niets mis met mijn internetverbinding. Iemand die hetzelfde ervaart?
Gefeliciteerd. Je bent maar de miljoenste die met een omhaal scoort.quote:Op maandag 17 september 2012 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/135537353
Bedankt dat je toch nog even wilde reageren dan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent maar de miljoenste die met een omhaal scoort.
Oké gelukkig. Ik zit nu op 56%...quote:Op maandag 17 september 2012 15:16 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dat het lang duurt klopt heb ook prima verbinding maar die demo duurde ontzettend lang.
Bij mij heeft ie heel de nacht aangestaan.quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Ik zit nu op 56%...
Je bent niet de enigequote:
Ja had ik net ook, knalde bijna alle afstand schoten van 25 meter er in..quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Ligt het aan mij of gaan afstandsschoten en schoten wanneer 1 tegen 1 met keeper er makkelijker in?
Heb je hem op de 100% inmiddels?quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Ik zit nu op 56%...
Wat?quote:
IPhone met Safari heeft geen flash toch? Of heb ik het mis?quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat?
Webapp kan op alles dat internet en flash heeft
Klopt, maar met een andere browser kan het op je iPhone.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef bjanaan het volgende:
[..]
IPhone met Safari heeft geen flash toch? Of heb ik het mis?
Kijkt iemand op de webapp op z'n mobiel dan? Komt trouwens een app voor uit.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef bjanaan het volgende:
[..]
IPhone met Safari heeft geen flash toch? Of heb ik het mis?
ik kijk wel eens op mn mobiel jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kijkt iemand op de webapp op z'n mobiel dan? Komt trouwens een app voor uit.
Niet op iphone iigquote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat?
Webapp kan op alles dat internet en flash heeft
En bevalt hij je een beetje?quote:
Ik doelde op de demo hè! Maar die speelt wel lekker vind ik, al is het niet overtuigend anders dan 12. Lange schoten gaan er wel makkelijker in en balaannames is soms wel even kloten.quote:Op maandag 17 september 2012 23:26 schreef bjanaan het volgende:
[..]
En bevalt hij je een beetje?
Laatste fifa voor mij was 2011 dit is wennen maar een top speelervaring rijker. Kan niet wachten op het pakketje van bol.com op de deurmat!
Dit is toch elk jaar zo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef UncleDolan het volgende:
Na een klein weekje de FIFA 13 demo gespeeld te hebben op m'n PC, speelde ik vandaag tegen m'n bro op de Xbox. Hij heeft een nieuwere build waar van Persie niet meer bij Arsenal speelt. Het verschil tussen mijn PC demo en zijn Xbox demo is echt dag en nacht.
Aannames zijn veel beter, pasen gaat veel soepeler, snelheid tussen sterke verdediger en snelle aanvaller is groter en de spitsen lopen een stuk slimmer.
Was verbaasd dat er zo'n groot verschil zou zijn, in ieder geval blij verrast. Belooft veel goeds voor het uiteindelijke spel.
Echt welquote:
Zo'n groot verschil joh? Speelde je op de PC ook met een controller?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef UncleDolan het volgende:
Na een klein weekje de FIFA 13 demo gespeeld te hebben op m'n PC, speelde ik vandaag tegen m'n bro op de Xbox. Hij heeft een nieuwere build waar van Persie niet meer bij Arsenal speelt. Het verschil tussen mijn PC demo en zijn Xbox demo is echt dag en nacht.
Aannames zijn veel beter, pasen gaat veel soepeler, snelheid tussen sterke verdediger en snelle aanvaller is groter en de spitsen lopen een stuk slimmer.
Was verbaasd dat er zo'n groot verschil zou zijn, in ieder geval blij verrast. Belooft veel goeds voor het uiteindelijke spel.
Is toch gewoon realistisch. Manolevjeeeeeeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik PES 13 nou serieus nemen
Manolev zit gewoon top 5 van beste spelers bij PSV____!!!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik PES 13 nou serieus nemen
Manolev zit gewoon top 5 van beste spelers bij PSV____!!!
We hebben een fan gevonden zie ikquote:
? Ik ben het juist met je eens.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben een fan gevonden zie ik
Ohhh op die manierquote:Op donderdag 20 september 2012 16:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
? Ik ben het juist met je eens.
De Amerikanen met season ticket kunnen hem al binnenharken ja. De Europeanen vanaf 19u morgen (onze tijd).quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Volledige game is nu te downloaden in de Amerikaanse PS Store, en vast ook in het XBOX equivalent.
Ik heb toen voor de demo een Amerikaans account gemaakt, als ik daarmee online ben zie ik hem gewoon in de PS Store staan. Neem dus aan dat ik heb dan ook kan downloaden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Amerikanen met season ticket kunnen hem al binnenharken ja. De Europeanen vanaf 19u morgen (onze tijd).
Kan wel kloppen ja. Ik wil die FUT free packs gewoon op mijn main account hebben though, dus ik braaf die laatste 18 uur afquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb toen voor de demo een Amerikaans account gemaakt, als ik daarmee online ben zie ik hem gewoon in de PS Store staan. Neem dus aan dat ik heb dan ook kan downloaden.
Ik wacht zelf gewoon tot donderdagquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja. Ik wil die FUT free packs gewoon op mijn main account hebben though, dus ik braaf die laatste 18 uur af
Die hebben de retail game ook de 25ste, dus wel logischquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Volledige game is nu te downloaden in de Amerikaanse PS Store, en vast ook in het XBOX equivalent.
27stequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef Maastoren het volgende:
Wanneer is de officiele releasedatum nou. Donderdag of vrijdag?
Ik vind het zo jammer dat de MM (in Almere althans) zich altijd zo strikt aan de datum houdt. Ik weiger naar GM of Nedgame te lopen en 10 euro meer te lappenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef kevin33 het volgende:
Denk dat ie woensdag wel in de winkels ligt.
Chill, oude Fifa 12 inleveren dusquote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen zich bewust van de gamemania pre-order actie?
Nee, je moet 40 in used verzamelen (3 oude games) en dan krijg je hem voor 20 euro.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Krijg je daar 20 voor qua inruil?
betwijfel het.. kost nu tusse de 30-40 nieuw..quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Kun je Europees spelen in 1e seizoen van carrière? YESS!!!!
Doe eens niet zo arrogant. Antwoord is nee.quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat zeg ik niet. Krijg je voor Fifa 12 ¤20 inruil vroeg ik?
Dat vind jij arrogant?! Nja was niet zo bedoeld hoorquote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo arrogant. Antwoord is nee.
Dat doet er helaas niet toe. Als ze al zoveel exemplaren van een spel hebben liggen, dan zakt de waarde. Voor mijn Battlefield 3 vroegen ze 8 euro, en FIFA12 6 euro. Dacht het ook.quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Maastoren het volgende:
http://www.gamemania.nl/usedgames
Hier kan je zien wat ze ervoor geven.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand die nog meer FIFA 13 Early access heeft?
Het speelt heel soepel alleen in FUT is het weer een beetje alsof je in een flipperkast zit.quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vind Fifa 12 nogal traag spelen, alsof elke speler een seconde de tijd nodig heeft om te reageren, hopelijk speelt Fifa 13 wat vloeiender, zo maar even de demo bekijken.
Ben er zaterdag geweest met fifa 12, gaven ze 22 euro voorquote:Op maandag 24 september 2012 13:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat doet er helaas niet toe. Als ze al zoveel exemplaren van een spel hebben liggen, dan zakt de waarde. Voor mijn Battlefield 3 vroegen ze 8 euro, en FIFA12 6 euro. Dacht het ook.
Bij FRS hebben ze ook een actie hequote:Op maandag 24 september 2012 13:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat doet er helaas niet toe. Als ze al zoveel exemplaren van een spel hebben liggen, dan zakt de waarde. Voor mijn Battlefield 3 vroegen ze 8 euro, en FIFA12 6 euro. Dacht het ook.
Gamemania is van de FRSquote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij FRS hebben ze ook een actie he
Dus? Het is toch een andere actiequote:
Zijn wel op tijd met verzendenquote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij de Saturn kost gaat ie ¤ 49,95 kosten voor X360 en PS3. Denk dat ik em maar bij Consoleshop bestel, daar kost hij hetzelfde.
Idd, daarkrijg je 20 euro voor fifa 12. In ieder geval als je pre ordertquote:
Ik zou het dinsdag ontvangen maar is vertraagd dus woensdag...quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens Mycom hebben ze hem verstuurd en heb ik hem morgen binnen
En zijn vandaag ook al bij sommige mensen binnen gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dixons schijnt hem ook al de deur uit gegooid te hebben, dat Bol.com maar opschiet ze!
Haha, allemaal te bang voor de boete van ¤50,000,- die ze krijgen als je als eerste die game verkoopt. Wel te begrijpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:50 schreef Paardindewei het volgende:
Mediamarkt gaat meestal pas overstag als je bewijs kunt leveren dat andere winkels hem al verkopen. Ben vorig jaar voor een game speciaal naar FRS gelopen om een foto te maken van een game waarna ik hem wel kreeg bij MM
Rik had gebeld dus je mag eigenlijk niet 2 dagen voor de release ontvangen het is eigenlijk 1 dag voor de release. Echt jammer zou het om half 1 verwachten is het gewijzigd naar woensdag om half 2 dan ben ik niet eens thuis...quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dixons schijnt hem ook al de deur uit gegooid te hebben, dat Bol.com maar opschiet ze!
bij wie dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En zijn vandaag ook al bij sommige mensen binnen gekomen
Graag en bizar dat mensen het vandaag hebben en ik niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:28 schreef Paardindewei het volgende:
Mocht iemand hem hebben, het zou de rest helpen als je een foto post met de bon erbij.
Waarschijnlijk 44,-.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand wat FIFA 13 bij de MM gaat kosten?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand wat FIFA 13 bij de MM gaat kosten?
Hangt per Media Markt afquote:
Thanks. Dan bestel ik hem wel voor ¤ 49,95 bij Consoleshop.nl. Als ik voor ¤ 44,- naar de MM rij ben ik het wel met de benzine kwijt.quote:
Kwamen van die foto's van mensen die hem bij MM Alkmaar kochten voor 49 langs.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. Dan bestel ik hem wel voor ¤ 49,95 bij Consoleshop.nl. Als ik voor ¤ 44,- naar de MM rij ben ik het wel met de benzine kwijt.
Dat is echt onmogelijk hier in noord brabant..quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef satecl het volgende:
Ze verkochten hem hier in de buurt(Wognum). Maar helaas zijn ze daar al uitverkocht. Deze foto vond ik op Facebook:
[ afbeelding ]
Hoe? en waar woon je welk regio?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lag vandaag keurig op de mat toen ik thuis kwam.
Dixons.
Het mag eigenlijk niet toch? tenzij je 25 euro betaald voor early accessquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MM kun je wel vergeten voor donderdag, die zijn lekker strict, behalve eentje in Alkmaar dan, die schijnt er wel in elk geval één verkocht te hebben maar konden lekker wat geld aftikken werd gezegd. Zal voor mij ook wel donderdag worden denk ik vooraleer ik hem in huis heb.
Ze mogen hem inderdaad niet verkopen nee. De eerste die dit zou doen zou een boete krijgen van ¤50.000 euro geloof ik, daarna volgt meestal de rest meteen wel. Jaren hiervoor waren de winkels meestal wel consequent te vroeg met het verkopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Het mag eigenlijk niet toch? tenzij je 25 euro betaald voor early access
gekregen van mycomquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:44 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
pff hoe kom je eraan heb niet eens een enveloppe ontvangen
http://www.futwiz.com/compare/11058/9410quote:Op woensdag 26 september 2012 00:09 schreef Sieps het volgende:
Mirco Born of Leon de Kogel voor mijn bronze Eredivisie team, twijfel twijfel..
De Kogel is wel 87 strength en 1.94m. Maar Born is lekker snel en geen houten klaas. Moeluk
Bedankt! Toch maar Born denk ik dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:11 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/compare/11058/9410
Mirco Born 63 3 Weak Foot 3 Skills
Mediamarkt?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:31 schreef emokid het volgende:
Iemand enig idee waar die het goedkoopst zal zijn in Amsterdam?
Kan...quote:Op woensdag 26 september 2012 00:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Misschien wel? Misschien niet? Of Saturn?
ik was niet de enige die hem gister hadquote:Op woensdag 26 september 2012 00:06 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Dat wordt een boete jongeman. 2 dagen voor de releasetijd ¤50.000:P
PS wat voor team heb je ?
[ afbeelding ]
Vandaag zit ik in Nijmegen.. Dus: Vanaf morgen Tjacka les gevenquote:
Op de site staat 'vandaag besteld morgen in huis'. Ik heb hem bij Bol besteld, maar bij de bestelstatus staat 'verzending op verschijningsdatum'. Beetje vaag dus. Misschien dat hij vanmiddag wel waarergens te krijgen is, al valt het me wel op dat veel winkels moeilijk doen om hem al me te geven tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik begrijp dat BOL morgen op de release verstuurd?
morgen heb je hem binne, is altijd met BOL!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:17 schreef bjanaan het volgende:
Ik begrijp dat BOL morgen op de release verstuurd?
Volgens Fifabenelux forum nog nietquote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef louter_genieten het volgende:
al ergens gespot in Utrecht en omgeving?
Nah dat wordt morgen bol.com kennendequote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef JaafkeGB het volgende:
Kreeg mailtje van bol.com
is nu 'verstuurd' hoop dat ie vandaag dan nog door de brievenbus valt!
Ik denk dat ze speciaal voor jou de game nog komen brengenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef JaafkeGB het volgende:
Kreeg mailtje van bol.com
is nu 'verstuurd' hoop dat ie vandaag dan nog door de brievenbus valt!
Zit ook te wachten op Utrecht. Zal wel morgen worden, helaas.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef louter_genieten het volgende:
al ergens gespot in Utrecht en omgeving?
Dixons doet wel wazig dit jaar, op de website staat dat je hem vandaag kan ophalenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef wickedmen het volgende:
Ook nog niks in Utrecht.
Wel heeft de Dixions hem al maar willen ze hem nog niet verkopen.
Hier in Groningen willen ze hem ook nog niet verkopen..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef wickedmen het volgende:
Ook nog niks in Utrecht.
Wel heeft de Dixions hem al maar willen ze hem nog niet verkopen.
Dat is al jaren zo. De EA servers zijn rukker dan ruk. Schandalig eigenlijk, na al die jaren kunnen ze het nog steeds niet goed krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Jonnsie het volgende:
Lekker is dat, midden in een potje, oke ik stond achter, vliegen de EA servers eruit
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:15 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moest ik toch wel even om lachen
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
want ik word in de demo een beetje schijtziek van de scripted wedstrijden waarbij de CPU gewoon cheat om weer gelijk te komen of te winnen...
Gisteren ook weer overduidelijk: sta 1-0 voor, vervolgens een heel slap schot of een kopbal recht op mijn keeper af, en ipv gewoon normaal te vangen, stompt hij hem onbegrijpelijk gewoon recht in de voeten van de inkomende cpu![]()
![]()
![]()
Het wordt echt te sneu voor woorden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. De EA servers zijn rukker dan ruk. Schandalig eigenlijk, na al die jaren kunnen ze het nog steeds niet goed krijgen.
Ik ga de game trouwens eerst even op de PC proberen, want ik word in de demo een beetje schijtziek van de scripted wedstrijden waarbij de CPU gewoon cheat om weer gelijk te komen of te winnen...
Gisteren ook weer overduidelijk: sta 1-0 voor, vervolgens een heel slap schot of een kopbal recht op mijn keeper af, en ipv gewoon normaal te vangen, stompt hij hem onbegrijpelijk gewoon recht in de voeten van de inkomende cpu![]()
![]()
![]()
Het wordt echt te sneu voor woorden.
Het is voornamelijk op world-class en legendary. En het is iets van de laatste 2 jaar. World Cup 2010 had het bijvoorbeeld nog niet. Die was qua gameplay trouwens prima, en eerlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]? Dat heb ik nog nooit ervaren en ik speel al jaren fifa. Je moet ook gewoon online spelen
.
Fifa moet je dan ook niet tegen de CPU spelen. Vorig jaar was het zelfs nog zo dat je online ook scripting had, maar nu merk ik dat ook niet meer gelukkig.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is voornamelijk op world-class en legendary. En het is iets van de laatste 2 jaar. World Cup 2010 had het bijvoorbeeld nog niet. Die was qua gameplay trouwens prima, en eerlijk.
Ik speel meestal career-mode (player/manager). Online vind ik ook wel OK, maar speel het eigenlijk amper. Mede vanwege de verbinding met EA die nogal wisselvallig kan zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fifa moet je dan ook niet tegen de CPU spelen. Vorig jaar was het zelfs nog zo dat je online ook scripting had, maar nu merk ik dat ook niet meer gelukkig.
heb ik echt nooit last mee gelukkig. Ligt denk ik aan EA die problemen heeft met sommige providers oid.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel meestal career-mode (player/manager). Online vind ik ook wel OK, maar speel het eigenlijk amper. Mede vanwege de verbinding met EA die nogal wisselvallig kan zijn.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel meestal career-mode (player/manager). Online vind ik ook wel OK, maar speel het eigenlijk amper. Mede vanwege de verbinding met EA die nogal wisselvallig kan zijn.
Gisteren kon je hem ook al bij veel winkels kopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje jammer dat er winkels zijn die ze één dag eerder verkopen.
Slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gisteren kon je hem ook al bij veel winkels kopen.
1024 wedstrijden online gedaan, en denk dat er 10 eerder verbroken zijn door EAquote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Demo niet gedaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
En hoe zijn de eerste ervaringen?Ik lees al een paar positieve
Jawel maar het gehele spel. Carrieremodus enzo. Online. Kun je nu bijv. als je met meer dan 2 personen speelt rematch doen of moet je nog steeds iedereen elke wedstrijd opnieuw uitnodigen?quote:
Carrieremodus is wel tof, online nog maar een paar wedstrijden gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar het gehele spel. Carrieremodus enzo. Online. Kun je nu bijv. als je met meer dan 2 personen speelt rematch doen of moet je nog steeds iedereen elke wedstrijd opnieuw uitnodigen?
jij hebt de US versie genomen?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Carrieremodus is wel tof, online nog maar een paar wedstrijden gedaan. Had de early acces, maar die is gister verlopen
Nopequote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef byah het volgende:
[..]
jij hebt de US versie genomen?
die van mij is nog 1,5 dag beschikbaar.
Dat viel op zich wel mee, maar dat komt ook omdat je online gewoon passende tegenstanders vindt, dus in het begin win je gewoon alles en vervolgens ga je een paar leagues omhoog.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:58 schreef emokid het volgende:
[..]!!! Geef gewoon toe dat de uitdaging online gewoon veel groter is. Wat een slap onzin excuus. Ik heb bijna 500 wedstrijden gespeeld online en heb minder dan 10 wedstrijden niet kunnen afmaken vanwege een DNF. Dat is nog niet eens 2%!
we weten het wel Yi-Long
Het gaat niet alleen om verbroken wedstrijden, maar ook over wedstrijden met lag.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1024 wedstrijden online gedaan, en denk dat er 10 eerder verbroken zijn door EA
Je kunt in de eerste 5 minuten quitten als je merkt dat het onspeelbaar is ivm lag. Dan gebeurt er niets met je stats. Niet voor jou, en ook niet voor hem.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om verbroken wedstrijden, maar ook over wedstrijden met lag.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Nergens wilden ze het spel verkopen. Uiteraard lag ie wel in het magazijn, maar die sukkels durfden niet even snel een exemplaartje aan mij te verkopen. Heb nog een meier geboden, maar ook dat hielp niet.
Tja, winkel kan voor 50.000 euro aangeklaagd wordenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Wel dom hoor. Staan ze daar te prutsen voor ¤ 5,50 per uur (bruto), kunnen ze even een weeksalaris netto pakken, doen ze dat niet
Dat is alleen de eerste winkel toch? Er zijn al winkels die hebben verkocht (aantoonbaar)... Dus snap niet waar zo'n goof zich druk over maakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, winkel kan voor 50.000 euro aangeklaagd worden
Volgens mij was die vooral voor pre-ordersquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef byah het volgende:
Wordt de Ultimate edition bij MM etc wel verkocht?
In Eindhoven wel, de Bart Smit had ook de UT. Kosten: 55,-quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef byah het volgende:
Wordt de Ultimate edition bij MM etc wel verkocht?
Die was helaas al dicht toen ik was gearriveerd en Dixons, MM en FRS wilden 'm nog niet verkopen. (Prutsers).quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Shefkee het volgende:
[..]
In Eindhoven wel, de Bart Smit had ook de UT. Kosten: 55,-
Ze verkochten hem in Eindhoven ook niet, btw. Alleen in Helmond en Geldrop, zeiden ze. Geen van de winkels in de binnenstad als het wcw wilden ze verkopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Die was helaas al dicht toen ik was gearriveerd en Dixons, MM en FRS wilden 'm nog niet verkopen. (Prutsers).
Klopt helaas.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:00 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ze verkochten hem in Eindhoven ook niet, btw. Alleen in Helmond en Geldrop, zeiden ze. Geen van de winkels in de binnenstad als het wcw wilden ze verkopen.
Wij zijn verslaafd ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die hopeloos op zoek zijn naar een winkel die al wel FIFA 13 de afgelopen dagen verkocht.![]()
Ik denk dat ik de afgelopen 2 dagen wel 80 keer heb moeten zeggen.![]()
Nee donderdag verkopen we ze pas.
Ik krijg 'm 's middags. Moet toch werken, dus hoef niet bij de winkel voor de deur te gaan liggen, aangezien ik toch pas eind van de middag kan gaan spelen.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef Anonymous61 het volgende:
Ey ik heb mijn ultimate team code geredeemd maar wanneer krijg ik een pakket twv 20 euro? ik heb een pakket geopend maar dat was hem niet waren maar 3 spelers
Zojuist bij de Saturn nieuwegein geweest?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
Wat de fuck! Zieke rij! Ik betaal morgen die 10¤ meer wel.
Er staat meer dan 1000 manquote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zojuist bij de Saturn nieuwegein geweest?
Kom er ook net vandaan, ik zag de rij en was weer onderweg naar de auto
Nog meer dan WoWquote:Op donderdag 27 september 2012 00:09 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik had deze gekte dan ook niet verwacht, de COD mennekes, die wel. Maar FIFA? Neen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |