Ik merk het als je druk zet op de verdediging, zodat ze terug passen op de keeper die hem in één keer wegtrapt. Die bal vliegt alle kanten op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef mr-green het volgende:
Die slechte aanname heb ik eigenlijk alleen nog maar gemerkt wanneer er een harde bal van verdediging richting midden gaat en de bal dan van de aannemer afkaatst. Dat is best logisch en kan ook in voordeel werken bij tegenstander.
Lol, eerder de demo van PES, ook al is die ook al beter geworden! Maar Fifa houterig? Nooooquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lees soms dat mensen de demo houterig over vinden komen.
Een slechte troll, vooral.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lees soms dat mensen de demo houterig over vinden komen.
Dat zijn toch gewoon ekte ekte trolls?
Dat kan niet meer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan trouwens na een fluitsignaal niets meer doen. Vind ik wel relaxed, vond die lui die jou dan nog neerhaalde altijd maar irritant.
Haha ja precies, ff iemand flink onderuit schoppen. Gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat kan niet meer?Verdomme! daar kon ik altijd mijn frustraties kwijt, zonder dat ik rood pakte.
quote:Early access to FIFA 13 Ultimate Team for all returning players*** begins September 18, enabling fans to start building and managing their FIFA 13 Ultimate Team via easportsfootball.com. Players will have access to the auction markets and other features in preparation for the season. In FIFA Ultimate Team fans earn, buy, trade and bid for coveted players to build a team of the world’s best football stars.
Inderdaad, het grootste minpunt op dit moment. Heerlijk als je online achter staat, en dan met rust iemand nog een heerlijke doodschop geefquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha ja precies, ff iemand flink onderuit schoppen. Gewoon omdat het kan!
Kon je in Fifa12 daar iemand mee blesserenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad, het grootste minpunt op dit moment. Heerlijk als je online achter staat, en dan met rust iemand nog een heerlijke doodschop geefVoor mijn gevoel staat het dan meteen weer gelijk
Online kan je sowieso niemand blesseren.... Offline lukt het op die manier ook niet, denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kon je in Fifa12 daar iemand mee blesseren? Mij nooit overkomen eigenlijk.
Het gaat niet meer om strength, maar om Agility, Ball Control, Dribble, Balance..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:48 schreef wieisboos het volgende:
Giovincodie is nog slapper dan Serero
Serero is ook een baasje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:48 schreef wieisboos het volgende:
Giovincodie is nog slapper dan Serero
FIFA 98quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Doet me denken aan FIfa '98de Q-toets kon je geloof iemand echt een dood schop geven XD en was gegarandeerd rood.
Ook kon je toen nog keepers neerhalen! Good old times.
Beste Fifa everquote:
In mijn geheugen zag het er beter uitquote:
Dat had ik ook alquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In mijn geheugen zag het er beter uit
Deze FIFA niet meer want bondscoach.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Online kan je sowieso niemand blesseren.... Offline lukt het op die manier ook niet, denk ik.
ik speel eigenlijk alleen maar online
Gewoon niet inloggen dan heb je van persie nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal waardeloos![]()
Die Giroud kan er ook helemaal niets van.
Bondscoach? Leg uit...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze FIFA niet meer want bondscoach.
Hallo, spreek ik met louis van gaal?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze FIFA niet meer want bondscoach.
met manager mode kan je nu ook nationale teams trainenquote:
vond je dat serieus? Ik vond PES juist traag en totaal niet realistisch ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ik heb net de Fifa 13 demo gespeeld. Ik ga misschien dit jaar overstappen van PES naar Fifa, het voelt alleen allemaal zo stroperiger aan vergeleken met PES. Iemand nog tips voor een beginnende fifa speler?
vergeleken met PES2012 vind ik Fifa trager aanvoelen. PES is meer arcade en sneller.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vond je dat serieus? Ik vond PES juist traag en totaal niet realistisch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |