Hetgene wat je net quotte was bijdehand jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooh, je deed bijdehandhad ik niet door
Niet echt neequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oei, nee dat moet je niet hebben.
Oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet opgenomen![]()
hooguit als een coach aan het meeluisteren is
En toen ging je terug naar binnen en was je te laat terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat je net quotte was bijdehand ja
[..]
Niet echt nee
[..]
Oh, dat scheelt
Er liep trouwens wel een heel lekker wijf naar binnen toen ik weg ging
Nopequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En toen ging je terug naar binnen en was je te laat terug?
Niet te kieskeurig Vincentquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope't Was een milf
En ik heb nog geen behoefte aan kids
oh nee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen gekke dingen doen op het werk KKJ
mag wel meer niet.. da's juist leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen gekke dingen doen op het werk KKJ
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope't Was een milf
En ik heb nog geen behoefte aan kids
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag wel meer niet.. da's juist leuk
zo af en toe heb ik dat wel eens.. tenzij ik dat niet heb, dan ook :$quote:
niet mogen en niet mogelijk zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag wel meer niet.. da's juist leuk
Ik ben 20, dan hoef ik echt nog geen kids.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ben je ook nog best wel jong voor
dat natuurlijk ook nog eens.. maar is het niet mogelijk danquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet mogen en niet mogelijk zijn 2 verschillende dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |