Hetgene wat je net quotte was bijdehand jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooh, je deed bijdehandhad ik niet door
Niet echt neequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oei, nee dat moet je niet hebben.
Oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet opgenomen![]()
hooguit als een coach aan het meeluisteren is
En toen ging je terug naar binnen en was je te laat terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat je net quotte was bijdehand ja
[..]
Niet echt nee
[..]
Oh, dat scheelt
Er liep trouwens wel een heel lekker wijf naar binnen toen ik weg ging
Nopequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En toen ging je terug naar binnen en was je te laat terug?
Niet te kieskeurig Vincentquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope't Was een milf
En ik heb nog geen behoefte aan kids
oh nee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen gekke dingen doen op het werk KKJ
mag wel meer niet.. da's juist leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen gekke dingen doen op het werk KKJ
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope't Was een milf
En ik heb nog geen behoefte aan kids
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag wel meer niet.. da's juist leuk
zo af en toe heb ik dat wel eens.. tenzij ik dat niet heb, dan ook :$quote:
niet mogen en niet mogelijk zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag wel meer niet.. da's juist leuk
Ik ben 20, dan hoef ik echt nog geen kids.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ben je ook nog best wel jong voor
dat natuurlijk ook nog eens.. maar is het niet mogelijk danquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet mogen en niet mogelijk zijn 2 verschillende dingen![]()
Haha ja truequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Moet je vooral Knetter tegenover je hebben...
Hajijwelright Gaitquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar hier, Baby wil je niet hebben
zwaar leven heb ik idd :$quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar hier, Baby wil je niet hebben
Oh, sommige vrouwen zijn 'quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik projecteer even het gedrag van enkele vrouwen op het gehele geslacht
daar ben ik het dan wel mee eens u_uquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, sommige vrouwen zijn '' ja
Ik ben heul geen geitquote:
Zal ik het verlichtenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and misogyny was born :$
[..]
zwaar leven heb ik idd :$
Op dit moment nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Sommige wel sommige niet, zelfde geld voor mannen
zit je me nou te e-playen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heul geen geit
[..]
Zal ik het verlichten
tja dat die ene individuele ziel die toevallig vrouwelijk was nou om tequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wiens schuld dat is
Nee, ik bedoelde dat vrouwenhaat (of de moeilijke Engelse versie van dat woord dat jij gebruikte), de schuld is van vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tja dat die ene individuele ziel die toevallig vrouwelijk was nou om tewas kan ik weinig aan doen eh
Wie weetquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zit je me nou te e-playen?
mwoh.. t is niemands schuld.. dat bepaalde mannen (en andersom ook vrouwen) zich zo laten opfokken om vervolgens een heel geslacht te gaan haten ligt meer aan die persoon zelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat vrouwenhaat (of de moeilijke Engelse versie van dat woord dat jij gebruikte), de schuld is van vrouwen
Tuurlijk niet, je moet toch iemand de schuld kunnen geven, het ligt immers nooit aan jezelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwoh.. t is niemands schuld.. dat bepaalde mannen (en andersom ook vrouwen) zich zo laten opfokken om vervolgens een heel geslacht te gaan haten ligt meer aan die persoon zelf
potverdomme, nu je t zegt!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je moet toch iemand de schuld kunnen geven, het ligt immers nooit aan jezelf
quote:
Don't blame Rabobankquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
potverdomme, nu je t zegt!!
"HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK"
Als er geen vrouwen zijn.. do the mathquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwoh.. t is niemands schuld.. dat bepaalde mannen (en andersom ook vrouwen) zich zo laten opfokken om vervolgens een heel geslacht te gaan haten ligt meer aan die persoon zelf
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen zijn.. do the math
Dan zijn er vanaf dat moment ook geen vrouwen die mannetjes kunnen uitpoepenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, nog even en wij vrouwen kunnen ons prima zonder jullie voortplanten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sperma banken zitten in ieder geval vol genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, nog even en wij vrouwen kunnen ons prima zonder jullie voortplanten.
quote:
Ik zie al de pinautomaten aan de muur hangenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sperma banken zitten in ieder geval vol genoeg
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mannen en vrouwen willen en kunnen toch niet zonder elkaar..
IPV de condoomautomatenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie al de pinautomaten aan de muur hangen
Gewoon even gebukt tegen de muur gaan staan, en ram... 'u bent zojuist ge-insemineerd'.quote:
Sperma pinnen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie al de pinautomaten aan de muur hangen
Dat niet zo zeer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sperma banken zitten in ieder geval vol genoeg
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon even gebukt tegen de muur gaan staan, en ram... 'u bent zojuist ge-insemineerd'.
wenst u een transactiebon?
*gaat kijken* Apart, maar tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parthenogenesis
"Houdt uw baarmoeder voor de scanner. Uw baarmoeder is nu vol opgeladen".quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon even gebukt tegen de muur gaan staan, en ram... 'u bent zojuist ge-insemineerd'.
wenst u een transactiebon?
En zorgen dat natuurlijk niemand mee kijktquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
"Houdt uw baarmoeder voor de scanner. Uw baarmoeder is nu opgeladen".
Daar maken ze vast wel speciale hokjes voor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En zorgen dat natuurlijk niemand mee kijkt
Zo'n pasfotohokje ombouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
miss is dat dan wel heel normaal.. lopen de vrouwen gewoon allemaal half naakt rondquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss is dat dan wel heel normaal.. lopen de vrouwen gewoon allemaal half naakt rond
Geen gezeik meer met naturistencampingsquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss is dat dan wel heel normaal.. lopen de vrouwen gewoon allemaal half naakt rond
En dan perongeluk op t verkeerde moment omkijken omdat ie niks lijkt te doen... al die meuk in je oogquote:
Mannen zijn er dan niet meer hè.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook walgelijk zijn hoor
Volgens Fera was 't een oplaadapparaat ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan perongeluk op t verkeerde moment omkijken omdat ie niks lijkt te doen... al die meuk in je oog
Pciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook walgelijk zijn hoor
Hmm, truequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
daarbij... er zijn alleen vrouwen toch? dus wij hebben er toch niks aan
Dus dus, en ik weet al een groep.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pcieszoveeeeel mensen die ik absoluut niet naakt wil zien
Dat gaat straks gewoon allemaal digitaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens Fera was 't een oplaadapparaat ofzo
scheelt wel jij bent er dan toch nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, true
[..]
Dus dus, en ik weet al een groep.
Mijn hele familie + aanhang.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat straks gewoon allemaal digitaal.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt wel jij bent er dan toch niet
had je maar een vrouwtje moeten wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar maar maar.... ik heb nog een heel leven voor me.
nee hoor... je zusje wel daarentegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar maar maar.... ik heb nog een heel leven voor me.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor... je zusje wel daarentegen
Wat tegen die tijd doodnormaal is, want er is niks anders, dus zo bijzonder is dat dan ook niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dan altijd girl on girl actionwhoaaa
goed plan, als ik dan toch een slaaf moet zijn, dan maar voor een kolonie naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
Misschien kunnen we mannen dan nog wel als slaven houden.
Ja hoi daar kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had je maar een vrouwtje moeten worden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor... je zusje wel daarentegen
Ik wil jouw slaaf wel zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
Misschien kunnen we mannen dan nog wel als slaven houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetero seks is ook doodnormaal, maar het verveelt nooit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat tegen die tijd doodnormaal is, want er is niks anders, dus zo bijzonder is dat dan ook niet meer
touchéquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hetero seks is ook doodnormaal, maar het verveelt nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |