Hetgene wat je net quotte was bijdehand jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ooh, je deed bijdehandhad ik niet door
Niet echt neequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oei, nee dat moet je niet hebben.
Oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet opgenomen![]()
hooguit als een coach aan het meeluisteren is
En toen ging je terug naar binnen en was je te laat terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat je net quotte was bijdehand ja
[..]
Niet echt nee
[..]
Oh, dat scheelt
Er liep trouwens wel een heel lekker wijf naar binnen toen ik weg ging
Nopequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En toen ging je terug naar binnen en was je te laat terug?
Niet te kieskeurig Vincentquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope't Was een milf
En ik heb nog geen behoefte aan kids
oh nee?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen gekke dingen doen op het werk KKJ
mag wel meer niet.. da's juist leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je mag helemaal geen gekke dingen doen op het werk KKJ
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope't Was een milf
En ik heb nog geen behoefte aan kids
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag wel meer niet.. da's juist leuk
zo af en toe heb ik dat wel eens.. tenzij ik dat niet heb, dan ook :$quote:
niet mogen en niet mogelijk zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag wel meer niet.. da's juist leuk
Ik ben 20, dan hoef ik echt nog geen kids.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ben je ook nog best wel jong voor
dat natuurlijk ook nog eens.. maar is het niet mogelijk danquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet mogen en niet mogelijk zijn 2 verschillende dingen![]()
Haha ja truequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Moet je vooral Knetter tegenover je hebben...
Hajijwelright Gaitquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar hier, Baby wil je niet hebben
zwaar leven heb ik idd :$quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar hier, Baby wil je niet hebben
Oh, sommige vrouwen zijn 'quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik projecteer even het gedrag van enkele vrouwen op het gehele geslacht
daar ben ik het dan wel mee eens u_uquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, sommige vrouwen zijn '' ja
Ik ben heul geen geitquote:
Zal ik het verlichtenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and misogyny was born :$
[..]
zwaar leven heb ik idd :$
Op dit moment nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Sommige wel sommige niet, zelfde geld voor mannen
zit je me nou te e-playen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben heul geen geit
[..]
Zal ik het verlichten
tja dat die ene individuele ziel die toevallig vrouwelijk was nou om tequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wiens schuld dat is
Nee, ik bedoelde dat vrouwenhaat (of de moeilijke Engelse versie van dat woord dat jij gebruikte), de schuld is van vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tja dat die ene individuele ziel die toevallig vrouwelijk was nou om tewas kan ik weinig aan doen eh
Wie weetquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zit je me nou te e-playen?
mwoh.. t is niemands schuld.. dat bepaalde mannen (en andersom ook vrouwen) zich zo laten opfokken om vervolgens een heel geslacht te gaan haten ligt meer aan die persoon zelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat vrouwenhaat (of de moeilijke Engelse versie van dat woord dat jij gebruikte), de schuld is van vrouwen
Tuurlijk niet, je moet toch iemand de schuld kunnen geven, het ligt immers nooit aan jezelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwoh.. t is niemands schuld.. dat bepaalde mannen (en andersom ook vrouwen) zich zo laten opfokken om vervolgens een heel geslacht te gaan haten ligt meer aan die persoon zelf
potverdomme, nu je t zegt!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je moet toch iemand de schuld kunnen geven, het ligt immers nooit aan jezelf
quote:
Don't blame Rabobankquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
potverdomme, nu je t zegt!!
"HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK"
Als er geen vrouwen zijn.. do the mathquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwoh.. t is niemands schuld.. dat bepaalde mannen (en andersom ook vrouwen) zich zo laten opfokken om vervolgens een heel geslacht te gaan haten ligt meer aan die persoon zelf
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen vrouwen zijn.. do the math
Dan zijn er vanaf dat moment ook geen vrouwen die mannetjes kunnen uitpoepenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, nog even en wij vrouwen kunnen ons prima zonder jullie voortplanten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sperma banken zitten in ieder geval vol genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, nog even en wij vrouwen kunnen ons prima zonder jullie voortplanten.
quote:
Ik zie al de pinautomaten aan de muur hangenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sperma banken zitten in ieder geval vol genoeg
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mannen en vrouwen willen en kunnen toch niet zonder elkaar..
IPV de condoomautomatenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie al de pinautomaten aan de muur hangen
Gewoon even gebukt tegen de muur gaan staan, en ram... 'u bent zojuist ge-insemineerd'.quote:
Sperma pinnen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie al de pinautomaten aan de muur hangen
Dat niet zo zeer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sperma banken zitten in ieder geval vol genoeg
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon even gebukt tegen de muur gaan staan, en ram... 'u bent zojuist ge-insemineerd'.
wenst u een transactiebon?
*gaat kijken* Apart, maar tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parthenogenesis
"Houdt uw baarmoeder voor de scanner. Uw baarmoeder is nu vol opgeladen".quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon even gebukt tegen de muur gaan staan, en ram... 'u bent zojuist ge-insemineerd'.
wenst u een transactiebon?
En zorgen dat natuurlijk niemand mee kijktquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
"Houdt uw baarmoeder voor de scanner. Uw baarmoeder is nu opgeladen".
Daar maken ze vast wel speciale hokjes voor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En zorgen dat natuurlijk niemand mee kijkt
Zo'n pasfotohokje ombouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
miss is dat dan wel heel normaal.. lopen de vrouwen gewoon allemaal half naakt rondquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss is dat dan wel heel normaal.. lopen de vrouwen gewoon allemaal half naakt rond
Geen gezeik meer met naturistencampingsquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss is dat dan wel heel normaal.. lopen de vrouwen gewoon allemaal half naakt rond
En dan perongeluk op t verkeerde moment omkijken omdat ie niks lijkt te doen... al die meuk in je oogquote:
Mannen zijn er dan niet meer hè.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook walgelijk zijn hoor
Volgens Fera was 't een oplaadapparaat ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan perongeluk op t verkeerde moment omkijken omdat ie niks lijkt te doen... al die meuk in je oog
Pciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook walgelijk zijn hoor
Hmm, truequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
daarbij... er zijn alleen vrouwen toch? dus wij hebben er toch niks aan
Dus dus, en ik weet al een groep.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pcieszoveeeeel mensen die ik absoluut niet naakt wil zien
Dat gaat straks gewoon allemaal digitaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens Fera was 't een oplaadapparaat ofzo
scheelt wel jij bent er dan toch nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, true
[..]
Dus dus, en ik weet al een groep.
Mijn hele familie + aanhang.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat straks gewoon allemaal digitaal.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt wel jij bent er dan toch niet
had je maar een vrouwtje moeten wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar maar maar.... ik heb nog een heel leven voor me.
nee hoor... je zusje wel daarentegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar maar maar.... ik heb nog een heel leven voor me.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor... je zusje wel daarentegen
Wat tegen die tijd doodnormaal is, want er is niks anders, dus zo bijzonder is dat dan ook niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dan altijd girl on girl actionwhoaaa
goed plan, als ik dan toch een slaaf moet zijn, dan maar voor een kolonie naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
Misschien kunnen we mannen dan nog wel als slaven houden.
Ja hoi daar kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had je maar een vrouwtje moeten worden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor... je zusje wel daarentegen
Ik wil jouw slaaf wel zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
Misschien kunnen we mannen dan nog wel als slaven houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetero seks is ook doodnormaal, maar het verveelt nooit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat tegen die tijd doodnormaal is, want er is niks anders, dus zo bijzonder is dat dan ook niet meer
touchéquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hetero seks is ook doodnormaal, maar het verveelt nooit.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil jouw slaaf wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar door hoor, ik kan wel wat opvrolijking gebruiken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Yeahquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]Ga maar door hoor, ik kan wel wat opvrolijking gebruiken.
Het startschot is gegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow boy... nou gaan we het krijgen...
Nee, juist niet. Op dit soort momenten ben ik er niet goed in ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow boy... nou gaan we het krijgen...
ja nou pcies dus whoaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hetero seks is ook doodnormaal, maar het verveelt nooit.
Nu heb ik zin ...quote:
Ik had wel weer n inkoppertje verwacht eigenlijk.quote:
Dan doe ik het wel... wat vrolijkt meer op dan een clown?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Op dit soort momenten ben ik er niet goed in ofzo
Ohquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel weer n inkoppertje verwacht eigenlijk.
oh nou hello therequote:
Het was eigenlijk een ninja-edit, soort van 'in before ...'quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je serieus was met 'Nee Vin.' In dat geval:
WAT NOU NEE![]()
Samen knetteren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nou hello therepretty lady
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een ninja-edit, soort van 'in before ...'
Zo praat je niet tegen een dame.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga eens op je knieën zitten jij
Daarom.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj wacht eens, deze context klopt niet. Ik was jou slaaf
*gaat op knieën*quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom.Ga jij maar op je knieën!
En werk aan je Nederlands. Het is 'jouw'.
de keuken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Nixx- het volgende:
Als je een vrouw op haar knieen wilt hebben grijp je haar gewoon bij haar haar en zet je haar op der plaats.
Ja dus? Ik zeg alleen maar dat er zonder vrouwen geen vrouwenhaat is, ergo, vrouwenhaat is de schuld van vrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn er vanaf dat moment ook geen vrouwen die mannetjes kunnen uitpoepen
Zal ik jou eens op je knieen brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Nixx- het volgende:
Als je een vrouw op haar knieen wilt hebben grijp je haar gewoon bij haar haar en zet je haar op der plaats.
Niet mee eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zeg alleen maar dat er zonder vrouwen geen vrouwenhaat is, ergo, vrouwenhaat is de schuld van vrouwen.
net als penisnijd komt door piemols dus afhakken die worstjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zeg alleen maar dat er zonder vrouwen geen vrouwenhaat is, ergo, vrouwenhaat is de schuld van vrouwen.
Kom maar op!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op je knieen brengen
Nee nee nee, dat is wederom de schuld van diegene zonder piemels, ergoquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net als penisnijd komt door piemols dus afhakken die worstjes
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kom maar op!
We zullen wel zien wie wie gaat domineren.
Vorige week een kapper ontdekt die goed is, waar weinig wordt geluld en die elke dag door de week open is tot 21:00 (en dan rustig is). Zaaaaaaaaaaligquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen 8.00 @ kapper. Gelukkig kan ik toch nooit uitslapen en is het letterlijk 1 minuut fietsen
oh.. uhm.. oke..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat is wederom de schuld van diegene zonder piemels, ergo
Ik zet mijn geld op Nixx-quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik lijk miss zo lief maar stiekem....
Pratenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week een kapper ontdekt die goed is, waar weinig wordt geluld en die elke dag door de week open is tot 21:00 (en dan rustig is). Zaaaaaaaaaalig
Mannenhaat ligt aan de mannen. Geen mannen, geen mannenhaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. uhm.. oke..
en hoe zit het dan met mannenhaat? dat ligt aan mannen?
en hoe zit het dan met wildplassers.. dat ligt aan de vrouwen omdat vrouwen bedacht hebben dat wildplassen vies is?
quote:
Kapperscollegequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PratenIk zit er voor mijn rust en dat mijn haar korter wordt, opflikkeren met je praatjes
Al zijn het soms wel leuke dames
Ik denk dat hij meer ervaring heeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]heb je hem wel eens gezien? klein opdondertje pak je zo bij kop en kont beet
oh dus niet alles ligt aan de vrouwen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannenhaat ligt aan de mannen. Geen mannen, geen mannenhaat.
Wildplassers is puur natuur. Dat dat niet mag, ligt aan de wetgeving. Dat ligt aan de Grrrrrrrrrrrristenen.
ervaring zegt niet alles toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer ervaring heeft
Oh die hadden we op mijn vorige school ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kapperscollege16-jarige tetjes in je rug
I know...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik lijk miss zo lief maar stiekem....
Klein?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]heb je hem wel eens gezien? klein opdondertje pak je zo bij kop en kont beet
Laybach?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die hadden we op mijn vorige school ook
Is nog goedkoop ook :p
Omg, ik weet niet wat die collega heeft opgezet, maar het is nog extremer dan Rammstein
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ervaring zegt niet alles toch?
Dunno.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Laybach?
Wat trouwens ook erg lekker is in de categorie Duits:
Oomph (is Lola ook fan van, als je een referentie nodig hebt)
true..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik denk dat ik wel qua fitheid met kop en schouders er boven uit steek.
*schopt nixx in kruis*quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true..
heb wel andere truukjes
Jij bent niet de enigste.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true..
heb wel andere truukjes
22e in Den Bosch las ik op FB.. kan niks terug vinden daarvanquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Laybach?
Wat trouwens ook erg lekker is in de categorie Duits:
Oomph (is Lola ook fan van, als je een referentie nodig hebt)
ze hebben ook wat engelse nummers (1 cd naar engels vertaald) maar die moet je vermijden
Vrouwentruukjes, die werken ook alleen maar als de man geen ervaring heeft met vrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true..
heb wel andere truukjes
+1quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Nog 2 en een half uur werken tot spaceville
Eigenlijk is het nog 2 uur en 40 minutenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WTH is spaceville?
Overigens hoef ik nog maar iets meer dan 2 uur
drugsquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog 2 uur en 40 minuten
Hij gaat brownies met wiet maken ofzo. Spacebrownies dus
Ik moet nog beginnen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog 2 uur en 40 minuten
Hij gaat brownies met wiet maken ofzo. Spacebrownies dus
Eensquote:
Wanneerquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Oomph poppodium in Den Bosch dus... das wel beetje jammer zo ver
Je leest niet goed, hij moet nog beginnen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi
Jij bent de hele dag al vrij
Tot nu toe is hij de hele dag al vrijquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je leest niet goed, hij moet nog beginnen..
Ik noem het geen vrij hebben als je 's nachts werkt..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot nu toe is hij de hele dag al vrij
Dus jij noemt vrije tijd ook geen vrije tijd ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik noem het geen vrij hebben als je 's nachts werkt..
Dat is anders dan vrij zijn imo..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij noemt vrije tijd ook geen vrije tijd ?
Hmm oke, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is anders dan vrij zijn imo..
Ik heb vandaag vrij, ik hoef helemaal niet te komen werken vandaag..
JJH heeft vrije tijd, hij moet straks alleen nog beginnen met werken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsin zelf vliegen, of met het vliegtuig?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga van het weekend voor het eerst vliegen
Sowieso vliegt men over het algemeen in een vliegtuig, of helicopter..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsin zelf vliegen, of met het vliegtuig?
Zelf vliegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha maar ik snap wat Vinniiee bedoeltquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso vliegt men over het algemeen in een vliegtuig, of helicopter..
Of zelf vliegen met een vliegtuigquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, je weet best wat ik bedoel, niet zo bijdehand zijn hequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso vliegt men over het algemeen in een vliegtuig, of helicopter..
Nice, als je in Groningen zou wonen zou ik haast denken dat ik je kenquote:
Helaas..quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, je weet best wat ik bedoel, niet zo bijdehand zijn he
[..]
Nice, als je in Groningen zou wonen zou ik haast denken dat ik je ken
Same herequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
2 kwartiertjes en een half uur, valt mee toch
Dan lijkt het meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij doet de hele dag pauze 'houden'quote:
Dus ik post te vaakquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lijkt het meer
[..]
Jij doet de hele dag pauze 'houden'
Was het maar zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen woorden in mijn mond leggen![]()
Het lijkt alsof je meer pauze hebt op een dag
Maar dan ben je in totaal dus 9 uur op de zaak?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
8 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar dan ben je in totaal dus 9 uur op de zaak?
Truequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lijkt het meer
[..]
Jij doet de hele dag pauze 'houden'
Doe ik het beterquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
8 uur en 3 kwartier
8 uur beginnen
9:45 kwartier doorbetaalde pauze
12:00 half uur pauze
14:30 kwartier pauze
16:45 weekend
Ik ben lekker eerder klaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik het beter
8.30 beginnen
10.00 kwartier betaalde pauze
12.30 half uur pauze
15.00 kwartier betaalde pauze
17:00 weekend/vrij
Ik kan langer blijven liggen 's morgensquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ben lekker eerder klaarLekker voor de werklui uit, ben zo thuis.
Een stuk wat normaal 30 min rijden is doe ik na het werk in 17 minutenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan langer blijven liggen 's morgens
En de tijd die jij in de file staat (hoop ik) haal ik wel weer in
file?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan langer blijven liggen 's morgens
En de tijd die jij in de file staat (hoop ik) haal ik wel weer in
Ninja-editAchja.. boeie
Ik ben 's middags gewoon sneller binnendoor dan over de snelweg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een stuk wat normaal 30 min rijden is doe ik na het werk in 17 minuten, en ja dat is ook weer zo.
Niet een of ander, HET dorpquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
file?van hier naar een of ander dorrup
Ik heb op de weg van Hoorn naar Enkhuizen wel eens in de file gestaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
file?van hier naar een of ander dorrup
Waar werk je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Cryothic het volgende:
tussen 8 en half 9 kom ik binnen.
en na 8 uur mag je er weer vandoor
neem je geen pauze kan je dus tussen 4 en half 5 al weer naar huis.
ik heb normaal gewoon van half 1 tot 1 een pauze.
Maar ik probeer hier normaal om 8 uur te zijn, dus dan kan ik om half 5 weer weg
Woon jij ook in de omgeving hoorn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb op de weg van Hoorn naar Enkhuizen wel eens in de file gestaan
Nee. Een maat van me woont in Spanbroek en daarnaast had ik daar toen een motorritjequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Woon jij ook in de omgeving hoorn?
Oh, schrok alquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Een maat van me woont in Spanbroek en daarnaast had ik daar toen een motorritje
Totdat de ARBO langs komt. Dat half uur is wettelijk verplicht na 4 uur werkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Cryothic het volgende:
tussen 8 en half 9 kom ik binnen.
en na 8 uur mag je er weer vandoor
neem je geen pauze kan je dus tussen 4 en half 5 al weer naar huis.
ik heb normaal gewoon van half 1 tot 1 een pauze.
Maar ik probeer hier normaal om 8 uur te zijn, dus dan kan ik om half 5 weer weg
quote:
Er is ook niemand die zegt dat t niet mag hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat de ARBO langs komt. Dat half uur is wettelijk verplicht na 4 uur werken
quote:
quote:
Ik vind van niet, maar het klopt niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Als ik zeg dat de vergrijzing zich vanzelf oplost binnen een jaar of 30. Dan klopt dat toch gewoon. Dat is toch geen brute opmerking?
Je zei dat je na 8 uur weer weg mag. Dat mag wel, maar dan heb je 7,5 uur gewerkt. Want omdat je een half uur per 4 uur niet mag werken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat t niet mag hoor.
Al wil je elk uur 10 minuten buiten gaan staan... als je maar aan je uren komt en je werk daarin doet
[..]'middag
Ik werk ook 7,5 uur per dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zei dat je na 8 uur weer weg mag. Dat mag wel, maar dan heb je 7,5 uur gewerkt. Want omdat je een half uur per 4 uur niet mag werken.
De huidige vergrijzing, veroorzaakt door de babyboomers, is over 30 jaar vrijwel volledig opgelost.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet, maar het klopt niet.
Blijft dat mensen langer leven dus langer uitkering trekken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De huidige vergrijzing, veroorzaakt door de babyboomers, is over 30 jaar vrijwel volledig opgelost.
True, maar dat is iets heel anders dan vergrijzing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Blijft dat mensen langer leven dus langer uitkering trekken.
Blijven grijze mensen die uitkering trekken wat het probleem veroorzaaktquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar dat is iets heel anders dan vergrijzing.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent 7,5 uur per dag op je werk bedoel je? FOK! is geen werk
Ja maar dan is er wel nieuwe vergrijzing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De huidige vergrijzing, veroorzaakt door de babyboomers, is over 30 jaar vrijwel volledig opgelost.
Ik werk heul wel tussendoor, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent 7,5 uur per dag op je werk bedoel je? FOK! is geen werk
*schud handquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
denk dat meer mensen met dat probleem zitten
Jawel, maar dat is niet vergrijzing. Vergrijzing is dat er relatief te veel ouderen zijn. En dat probleem lost zichzelf vanzelf op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Blijven grijze mensen die uitkering trekken wat het probleem veroorzaakt
Waarvan dan? Sinds de ontgroening in de jaren '70 is de bevolkingsaanwas vrijwel gelijk gebleven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dan is er wel nieuwe vergrijzing.
cryquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat t niet mag hoor.
Al wil je elk uur 10 minuten buiten gaan staan... als je maar aan je uren komt en je werk daarin doet
[..]'middag
Blijft erbij dat het probleem wat de vergrijzing veroorzaakt niet weggaatquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet vergrijzing. Vergrijzing is dat er relatief te veel ouderen zijn. En dat probleem lost zichzelf vanzelf op.
[..]
Waarvan dan? Sinds de ontgroening in de jaren '70 is de bevolkingsaanwas vrijwel gelijk gebleven.
vinniequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van niet, maar het klopt niet.
dus de vergrijzing blijft op hetzelfde nivoquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet vergrijzing. Vergrijzing is dat er relatief te veel ouderen zijn. En dat probleem lost zichzelf vanzelf op.
[..]
Waarvan dan? Sinds de ontgroening in de jaren '70 is de bevolkingsaanwas vrijwel gelijk gebleven.
logicaquote:
Nee, ik ging een tijger schilderen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ging jij niet ook brownies maken?
Er zullen altijd een heel zooitje ouderen blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
GFquote:
Mij dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ging een tijger schilderen.
Meer mensen in het land (hetzij door importeren, hetzij door batsen), verplaatst het probleem slechts naar de toekomst. De enige oplossing in een stabiele bevolkingspyramide te handhaven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
Klinkt misschien heel stom, maar is vergrijzing oplossen niet hetzelfde als je land vol-bevolken?
Enige oplossing is als er mindere ouderen zijn dan jongeren.
Dus er moeten meer jongeren komen, dus we moeten meer kindjes op de wereld brengen om te zorgen dat als onze generatie oud is, er genoeg jong volk is.
Echter, zij zijn dus al met meer jongeren dan de ouderen.
Als zij willen dat hun generatie niet voor vergrijzing gaat zorgen, moeten ze dus zorgen voor meer jongeren dan het aantal wat ze zelf vormen.
Dan zit het land wel snel vol zeg maar
Soort van China krijgen we dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer mensen in het land (hetzij door importeren, hetzij door batsen), verplaatst het probleem slechts naar de toekomst. De enige oplossing in een stabiele bevolkingspyramide te handhaven.
Niet perse. Een voldoende welvarend land (zoals Nederland) kent na een bepaalde periode geen bevolkingsgroei meer, maar ook geen afname. Je hoeft mensen dus niks te verbieden of op te leggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soort van China krijgen we dus.
Heb jij ook strepen, ben je oranje en heb je grijsgroene ogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het probleem is dat er buitenproportioneel veel ouderen zijn ten opzichte van de jongeren. Over 30 jaar is dat weer gelijk, of lopen de jongeren weer voor. Dan is dat probleem weg. Of jij dat nou wel of niet vindt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Blijft erbij dat het probleem wat de vergrijzing veroorzaakt niet weggaat
Nee, want die wordt veroorzaakt door de generatie van '40 t/m '60quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de vergrijzing blijft op hetzelfde nivo
Ik wil best neuken zoveel ik kan hoor. Maar wel onder bescherming van de pilquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Teken ik voor, genoeg bevolken zodat wij later lekker eerder met pensioen kunnen. Oftewel, neuken met ze alle zoveel we kunnen!
Dan klopt me hele punt toch niet meer!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil best neuken zoveel ik kan hoor. Maar wel onder bescherming van de pil.
Dat lijkt mij niet. Die babyboomers moeten toch een keer dood.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de vergrijzing blijft op hetzelfde nivo
Daarom moet je ook niet bijneuken om het goed te krijgen, je moet die golf dood laten gaan (het liefst op natuurlijke wijze), presto! probleem opgelost.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
Klinkt misschien heel stom, maar is vergrijzing oplossen niet hetzelfde als je land vol-bevolken?
Enige oplossing is als er mindere ouderen zijn dan jongeren.
Dus er moeten meer jongeren komen, dus we moeten meer kindjes op de wereld brengen om te zorgen dat als onze generatie oud is, er genoeg jong volk is.
Echter, zij zijn dus al met meer jongeren dan de ouderen.
Als zij willen dat hun generatie niet voor vergrijzing gaat zorgen, moeten ze dus zorgen voor meer jongeren dan het aantal wat ze zelf vormen.
Dan zit het land wel snel vol zeg maar
Toch denk ik dat dat niet gebeurd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse. Een voldoende welvarend land (zoals Nederland) kent na een bepaalde periode geen bevolkingsgroei meer, maar ook geen afname. Je hoeft mensen dus niks te verbieden of op te leggen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij ook strepen, ben je oranje en heb je grijsgroene ogen?
Je ging een tijger schilderen. Mij bodypainten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmz, verkeerd gelezen danquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ging een tijger schilderen.
Die klopte qua spelling al niet, dus wat maakt dit kleine detail dan uit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan klopt me hele punt toch niet meer!
He he, eindelijk iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer mensen in het land (hetzij door importeren, hetzij door batsen), verplaatst het probleem slechts naar de toekomst. De enige oplossing in een stabiele bevolkingspyramide te handhaven.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil best neuken zoveel ik kan hoor. Maar wel onder bescherming van de pil.
Lola ging wel bakken, misschien bedoel je haar?quote:
Jij hebt echt een vervelende spellings fetish.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die klopte qua spelling al niet, dus wat maakt dit kleine detail dan uit?
Neequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dat niet gebeurd.
[..]
Je ging een tijger schilderen. Mij bodypainten dus
Jij hebt een vervelende manier van zinnen neertypen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vervelende spellings fetish.
Het is dan ook enorm simpel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die het snapt!
Geen flauw idee meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lola ging wel bakken, misschien bedoel je haar?
Die loopt anders ook niet heel erg lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een vervelende manier van zinnen neertypen.
Blijkbaar toch niet zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dan ook enorm simpel.
Mijn zinnen kloppen meestal gewoon. En er zijn 1000 mensen hier op FOK! die je lekker kan gaan lastig vallen met je irritante spel checks. Mensen begrijpen wat ik bedoel en het klopt dus zoek het uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een vervelende manier van zinnen neertypen.
Wellesquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die loopt anders ook niet heel erg lekker
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mr.Logic ging spacebrownies bakken.
En iemand anders ging brownies bakken en daar het hele weekend mee doen. Een vrouw (ik dacht Samzz). Dat herinner ik me, omdat ik niet wil geloven dat een vrouw een heel weekend met verse brownies kan doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mr.Logic ging spacebrownies bakken.
Het is fetisj en niet fetish.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mijn zinnen kloppen meestal gewoon. En er zijn 1000 mensen hier op FOK! die je lekker kan gaan lastig vallen met je irritante spel checks. Mensen begrijpen wat ik bedoel en het klopt dus zoek het uit
Prima, joh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mijn zinnen kloppen meestal gewoon. En er zijn 1000 mensen hier op FOK! die je lekker kan gaan lastig vallen met je irritante spel checks. Mensen begrijpen wat ik bedoel en het klopt dus zoek het uit
Jeuk... JEUK... JEUK!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |