In het zuiden is het ook niet mooi iigquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:47 schreef Troel het volgende:
Zo. Het zou nog mooi weer worden, maar dat is zeker alleen maar in de rest van het land
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Redbaron het volgende:
Ff langs de garage met de woeste volvo en dan hopelijk weekend
Ontsmet met slivovic, maar ik hou het wel in de gaten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Auw!![]()
Let je wel op dat 'ie niet gaat ontsteken?
Gaafquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Eens met TT.
Ik ga me zo eens warm aankleden en vanavond werken bij Peter Pan Speedrock
Ik wel. Door die ontsteking.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Kreator het volgende:
....genieten. Corrupte VmWare server hier. ben nu aan het moven. Duurt nog zeker 3 of 4 uur. En ik heb koorts. geen idee waarom.
Die valt nog wel mee denk ik. Heb nog geen opgezette klieren zoals de vorige keer. Heb wel een recept klaarliggen hier, die ik @random kan inwisselen voor drugs.quote:
Koorts is een teken van ontstekingen, hequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die valt nog wel mee denk ik. Heb nog geen opgezette klieren zoals de vorige keer. Heb wel een recept klaarliggen hier, die ik @random kan inwisselen voor drugs..
Maar goed. Wat een geklungel weer... had vandaag liever andere dingen gedaan.
Ja, maar ik denk da thet gewoon griep is. En ik ben in een zeikbui.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koorts is een teken van ontstekingen, he.
Dat viel me jaren geleden al op toen ik daar iets bij de apotheek wilde scoren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Samzz het volgende:
'Eventjes' naar de winkel voor verf. Kutdorp Glanerbrug waar ze tussen de middag de winkels een uur dicht gooien voor de pauze.
Nou ja. Ik heb het. En toen ging het heel hard waaien en kwam ik bijna niet vooruit.
Nee, niet meer. Alleen de winkels die er al 300 jaar zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat viel me jaren geleden al op toen ik daar iets bij de apotheek wilde scoren.Zijn het serieus alle winkels daar?
Heerlijke new age muziek van de 'Siemens Guru'?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Altijd tof, collega die aids-muziek opzet en dan (waarschijnlijk voor langere tijd) wegloopt...
Nee, onze Heimatbewonert. Progressieve rock. An sich niks mis mee, maar dit 'bandje' wel...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijke new age muziek van de 'Siemens Guru'?
Waarom?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ja, fijn is dat hè. Ongeveer hetzelfde als 6 uur lang naar Primus luisteren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, onze Heimatbewonert. Progressieve rock. An sich niks mis mee, maar dit 'bandje' wel...
Depressieveling! Blackmetalfanaat!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Depressieveling! Blackmetalfanaat!
Okquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Leck mich am arsch du Schwein!
[..]
Ok
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Leck mich am arsch du Schwein!
[..]
Ok
Niks mis met 6 uur lang Primus luisteren hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat hè. Ongeveer hetzelfde als 6 uur lang naar Primus luisteren..
Selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks mis met 6 uur lang Primus luisteren hoor.
Grotendeels is de ellende opgelost met blije collegas tot gevolg waardoor ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Alvast sorry maar godverdeteringtyfuskutzooi wat een kutdag vandaag!
Het begon gister al en het ging alleen maar kutter vandaag. Alles zit/zat tegen op het werk en dan ook nog eens zeikverkouden. Maandag staat die ellende er nog dus dan zit ik zo weer in de misere. Kut computers.
Maar fuck dat voor nu! Nu eerst weekend. Vanavond sporten en mooi 1 roken en heerlijk niksen. Morgenavond verjaardag dus mooi lam dan. Zondag ook niksen.
Pink Floyd - Shine on your crazy diamond.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grotendeels is de ellende opgelost met blije collegas tot gevolg waardoor ik ook.
En daarom QFT
[..]
Ik word wel vaker bro genoemd, dus had niet gehoevenquote:
Jatochquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word wel vaker bro genoemd, dus had niet gehoeven![]()
Hebben we nu een virtuele boks gedaan?
Wat voor formaat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef Mdrop het volgende:
Wat een knaken website dat http://tubget.com ,, iemand een site die een niet-commercieel liedje van vimeo plukt zonder installatie en anders gezeik?
Ill Gusto hip Italiaans. ToiToi is gewoon hip en lekker en gelijk café s'avonds. Mendoza is goed steakhouse en hebben ze achterlijk lekkere irish coffee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed restaurant in nijverdal. Beetje brasserie achtig, of juist een beetje hip, en lekker eten natuurlijk.....Iemand hier tips??
Uurtje of 9 meen ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Haha, dank daywalk! Tot hoe laat kan je bij Toitoi eten, weet je dat?
Vreetschuur Boomcate natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed restaurant in nijverdal. Beetje brasserie achtig, of juist een beetje hip, en lekker eten natuurlijk.....Iemand hier tips??
"Ik ben m'n gymspullen vergeten".quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dikke sik d'r weer af:
[ afbeelding ]
"Je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan!?"quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Ik ben m'n gymspullen vergeten".
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef norich het volgende:
Hah grappig, dat meisje uit enschede in the voice of holland is de zangeres in de band van mn neef.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dikke sik d'r weer af:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan!?"
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef ACT-F het volgende:
Dat continent heet geen aussie, dat continent heet Australië
Hé, Cue_ ging ook barbecueën. Da's toevalligquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, net thuis van een bedrijfs-bbq van een mattie. Het was oké.
Ja dat is het nichtje van de broer van mijn oom van mijn moeder haar tante...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef norich het volgende:
Hah grappig, dat meisje uit enschede in the voice of holland is de zangeres in de band van mn neef.
Helaas, geen Cue_ gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hé, Cue_ ging ook barbecueën. Da's toevallig
Huhuquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja dat is het nichtje van de broer van mijn oom van mijn moeder haar tante...
Ja man doen we.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom, we gaan naar Paddy's...
Neuk zequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga zo maar eens naar boven.Het gaat u allen goed.
Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Enschede is altijd wat te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spanning en sensatie hier in Enschede..
Vorige week een ontsnapte tbs'er, nu een gijzeling waarvan de gijzelaar is ontsnapt en gewapend rondloopt..
Zoietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Enschede is altijd wat te doen.
Ja op Twitter stond niet geschoten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets
Maar nu schijnt het ineens om een loze melding te gaan. Ik snap er niets meer van.
Hele stad afgezet, 3 of 4 helikopters in de lucht, en ineens was het een loze melding..
Da's altijd mis.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja op Twitter stond niet geschoten.
Biijjnaaaa Biijjnaaaa raak, ofwel he-le-maal helemaal mis.quote:
(8)quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Biijjnaaaa Biijjnaaaa raak, ofwel he-le-maal helemaal mis.
Groetjes Eddyquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Er bestaat dus ook glutenvrije LSD.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Er bestaat dus ook glutenvrije LSD.
Wie is je neef dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef norich het volgende:
Teunquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie is je neef dan?![]()
Ken er ook 2 uit die band, ook al eens zien optreden, dus wist dat dat meisje goed was. En toch niet drukken he, idiote coaches
Herfst is begonnenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Wat een drukte, 3 ziekenboegen.
Doe een oproep voor meer vrijwilligers, want ik denk dat er genoeg mensen rondlopen die een handje willen helpenquote:
Ja, daar hebben we tijd voor met 30 zieke katten waarvan meer dan de helft niet eet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe een oproep voor meer vrijwilligers, want ik denk dat er genoeg mensen rondlopen die een handje willen helpen
Dat hoeft niet veel tijd te kosten. Je moet even weten hoe je een persbericht in elkaar zetquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd voor met 30 zieke katten waarvan meer dan de helft niet eet...
Dat is niet zo moeilijk. De tijd en het geld wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoeft niet veel tijd te kosten. Je moet even weten hoe je een persbericht in elkaar zet
Geld zal altijd een probleem blijven, als je maar meer vrijwilligers hebt met tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. De tijd en het geld wel.
Het asiel heeft geen geld voor advertenties in de krant.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geld zal altijd een probleem blijven, als je maar meer vrijwilligers hebt met tijd.
Je moet ook geen betaalde advertentie zetten, maar een persbericht uitsturen naar diverse media met een dramatisch sausje en de zaak onder de aandacht brengen. Gratis reclame is niet zo moeilijk, maar je moet even weten hoequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het asiel heeft geen geld voor advertenties in de krant.
Zoiets heeft al in de krant gestaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet ook geen betaalde advertentie zetten, maar een persbericht uitsturen naar diverse media met een dramatisch sausje en de zaak onder de aandacht brengen. Gratis reclame is niet zo moeilijk, maar je moet even weten hoe
Je moet het niet bij één artikel laten, dat is zo weer vergeten. Zal ik O. eens langs sturen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets heeft al in de krant gestaan.
Dat is wel coolquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet het niet bij één artikel laten, dat is zo weer vergeten. Zal ik O. eens langs sturen?
Ik WA je wel even. Ik spreek hem toch vanavond op een verjaardag dus we kunnen wel iets broedenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Heb je een concreet idee? Want dan kan ik A. eens bellen wat zij vindt.
Dat is wel cool. Aandacht voor het asiel is nooit weg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik WA je wel even. Ik spreek hem toch vanavond op een verjaardag dus we kunnen wel iets broeden
3e helftquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:26 schreef Redbaron het volgende:
Eerste competitieduel gelijk.. Nu ff bieren
Lol. Steentje in zakdoek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef ACT-F het volgende:
Vleermuis in mijn logeerkamer
[ afbeelding ]
Maar ik moet nu echt weg
Beetje kort door de bocht maar het zegt wel genoeg ja.quote:
QFT!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BAM! Willem II - FC Twente 2-6![]()
![]()
Ritmequote:Op zondag 16 september 2012 09:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WAAROM ben ik altijd vroeg wakker?
Die van mij ietsje laterquote:Op zondag 16 september 2012 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, dat sowieso
Vanaf morgen weer om 04:45 wekkertje
Meer zoepn en later erinquote:Op zondag 16 september 2012 09:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WAAROM ben ik altijd vroeg wakker?
Goedenavondquote:
Misschien een gekke optie, maar vraag het Nath?quote:Op zondag 16 september 2012 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
mensen
ik ben op zoek naar dat plaatje wat Nath toen had waar je de rondjes moest tellen in de cijfers.
die reageert even niet, en ik dacht dat misschien iemand anders dat plaatje nog even had opgeslagenquote:Op zondag 16 september 2012 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien een gekke optie, maar vraag het Nath?
quote:Op zondag 16 september 2012 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
mensen
ik ben op zoek naar dat plaatje wat Nath toen had waar je de rondjes moest tellen in de cijfers.
Vind t wel meevallen.quote:
Wel 2 x terecht. Hij fluit wel donders veel. Maar het is ook wel zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 rode kaarten voor Utrecht, dus wat doet Dries Roelvink fout?
quote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, ik wilde hier de hele dag gaan ouwehoeren. Maar eerst is het dood, en dan gaat het over voetbal..
quote:
Laten we het hebben over het weer. (nee die grap is te slecht)quote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, ik wilde hier de hele dag gaan ouwehoeren. Maar eerst is het dood, en dan gaat het over voetbal..
Ik welquote:
dankjewel lieverdquote:
ja hoor.quote:
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Lekker!quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wellekker weinig gedaan. Vanavond naar pianohouse in de tent op nijverdal en dan is het alweer voorbij. Jij?
Ja, lekker weekend gehad en nog steedsquote:
ah, kijk aan. Zit je nu in Enschede of Amersfoort?quote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!
Ja, ook lekker weekend gehad, vrijdag wezen chillen, gisteren wel lange en drukke dag gehad, maar met leuke dingen. En uitgeweest natuurlijkVandaag helemaal niks doen en morgen heb ik ook nog een dag vrij, terwijl de rest van mn klas van 9 tot 5 op school zit..
[..]
Ja, lekker weekend gehad en nog steeds
bezig met een quiz voor familiedag, en ik vond dat wel een leukequote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alstu
Waar heb je het voor nodig?
Enschedequote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, kijk aan. Zit je nu in Enschede of Amersfoort?
Ah leuk! Ik heb deze inderdaad ook al eens in quiz gebruikt. Is echt een goede!quote:Op zondag 16 september 2012 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bezig met een quiz voor familiedag, en ik vond dat wel een leuke
de goede kant van 't landquote:
joah, ik kwam er toen niet uitquote:[..]
Ah leuk! Ik heb deze inderdaad ook al eens in quiz gebruikt. Is echt een goede!
Ja, bij mijn quiz toen heeft het ook heel lang geduurd voor iemand het zagquote:Op zondag 16 september 2012 16:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de goede kant van 't land
[..]
joah, ik kwam er toen niet uit
pizza?quote:
x2quote:Op zondag 16 september 2012 16:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik kwam er toen niet uit
Nee. Die is niet zo blij met "vrienden" die 'm Whatsappen en lastigvallen op msn om PSV.quote:
Ik begrijp hieruit dat PSV verloren heeft?quote:Op zondag 16 september 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Die is niet zo blij met "vrienden" die 'm Whatsappen en lastigvallen op msn om PSV.
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat PSV verloren heeft?
quote:Op zondag 16 september 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Die is niet zo blij met "vrienden" die 'm Whatsappen en lastigvallen op msn om PSV.
Dat wel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Redbaron het volgende:
Mensen die het humeur laten beinvloeden door voetjebal
Eens.quote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was ook geen beste wedstrijd kerel
Ooh, daar gaat het niet om. PSV verloor terecht, geef ik ook eerlijk toe. Vind het alleen te debiel voor woorden dat mensen mij daar zo nodig om uit moeten lachen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:23 schreef Redbaron het volgende:
Mensen die het humeur laten beinvloeden door voetjebal
tsja, leedvermaak is soms leuk vermaakquote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vind het alleen te debiel voor woorden dat mensen mij daar zo nodig om uit moeten lachen.
Nou, jij laat je best wel beinvloeden door de voetbaluitslagen. En je bent nu eenmaal een makkelijk doelwit als PSV-fan in Twente.quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Ooh, daar gaat het niet om. PSV verloor terecht, geef ik ook eerlijk toe. Vind het alleen te debiel voor woorden dat mensen mij daar zo nodig om uit moeten lachen.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik vanaamd eens gaan doen?
ik kan david nog wel even een smsje sturen, maar daar is de lol ook snel af
Tuurlijk is het niet leuk dat je club verliest, anders ben je toch geen supporter?quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nou, jij laat je best wel beinvloeden door de voetbaluitslagen. En je bent nu eenmaal een makkelijk doelwit als PSV-fan in Twente.
Daarmee zeg ik niet dat het gegrond is je daarmee te pesten
Wil je zeggen dat Marko geen echte supporter is? Ik heb die man nog nooit chagerijnig gezien als Heracles met dikke cijfers verloor..quote:Op zondag 16 september 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk dat je club verliest, anders ben je toch geen supporter?
Maar diep van binnen...quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Marko geen echte supporter is? Ik heb die man nog nooit chagerijnig gezien als Heracles met dikke cijfers verloor..
quote:
Mja, dan komen die kutajacieden of havenslaven elkaar even pesten. Of ons, en dan het standaardriedeltje "haha en jullie dachten kampioen te worden hahaha lol"quote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Das altijd. Kijk in de clubtopics als er een club verliest. Altijd "rellen"
Ik beeldde Markooo's tranen uitquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik beeldde Markooo's tranen uitZie je hem voor je? Alleen in bed, Heracles-pyama aan, zuchtend en steunend omdat zijn clubje verloren heeft, en dan rollen de tranen geluidloos over de wangen. Snikken is er niet bij, want papa en mama mogen niet weten dat kleine Markooo huilt
Wees gewoon lekker jezelfquote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Jij als date-expert, kun je mij tips geven?
[..]
Ik beeldde Markooo's tranen uitZie je hem voor je? Alleen in bed, Heracles-pyama aan, zuchtend en steunend omdat zijn clubje verloren heeft, en dan rollen de tranen geluidloos over de wangen. Snikken is er niet bij, want papa en mama mogen niet weten dat kleine Markooo huilt
Dat kan Bas beter niet doen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees gewoon lekker jezelf
Dat is blijkbaar niet genoegquote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees gewoon lekker jezelf
quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kan Bas beter niet doen.
Padoem tsjj.
Dan is ze je niet waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is ze je niet waard![]()
Mensen horen je te nemen voor wie je bent..
Whehe nemen hoort er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Maar in ieder geval, doe je alsjeblieft niet anders voor dan je bent.quote:
Nja mezelf zijn heb ik wel onder controle, gentleman ben ik volgens mij ook wel. Ik ben alleen een beetje verlegen dus veel stiltes.quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar in ieder geval, doe je alsjeblieft niet anders voor dan je bent.
En probeer, als dat niet in je eigen karakter zit, wel een beetje een gentlemen te zijn![]()
Hoeveelste date is het?
Hmm..quote:Op zondag 16 september 2012 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja mezelf zijn heb ik wel onder controle, gentleman ben ik volgens mij ook wel. Ik ben alleen een beetje verlegen dus veel stiltes.
En nav de ervaringen vertrouw ik t vrouwvolk ook niet zo meer
Ga heen met auto dus lijkt me niet zo verstandig..quote:Op zondag 16 september 2012 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm..![]()
Probeer voor je naar je date gaat een aantal dingen te bedenken waarover je zou kunnen praten. Eigen interesses, haar interesses, gemeenschappelijke interesses. Als je het van te voren hebt bedacht duurt het niet zo lang voor je je er een bedenkt in die stiltes en duren die stiltes ook niet zo lang meer![]()
En drink wat alcohol voor je gaat
Mocht je over willen naar de kerels weet dat Justin altijd klaar ligt. Maar wees jezelf en behandel haar als een dame. Precies zoals Natahlief zegt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja mezelf zijn heb ik wel onder controle, gentleman ben ik volgens mij ook wel. Ik ben alleen een beetje verlegen dus veel stiltes.
En nav de ervaringen vertrouw ik t vrouwvolk ook niet zo meer
Laat je haar de initiatieven nemen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga heen met auto dus lijkt me niet zo verstandig..
De eerste paar lukken over het algemeen wel, maar zodra het serieuzer dreigt te worden ben ik niet de aangewezen persoon voor hen
quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar wees jezelf en behandel haar als een dame. Precies zoals Natahlief en Jeffrey zegtgen.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mocht je over willen naar de kerels weet dat Justin altijd klaar ligt. Maar wees jezelf en behandel haar als een dame. Precies zoals Natahlief zegt.
Moet hier natuurlijk nog even over zegen dat het wel logisch is dat je er niet meer om treurt als je club stelselmatig verliest. Garpje Markoooquote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Marko geen echte supporter is? Ik heb die man nog nooit chagerijnig gezien als Heracles met dikke cijfers verloor..
Nee dat niet eens..quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat je haar de initiatieven nemen?
Jij woont dichterbij, is makkelijker als ik zin hebquote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mocht je over willen naar de kerels weet dat Justin altijd klaar ligt. Maar wees jezelf en behandel haar als een dame. Precies zoals Natahlief zegt.
Ja naja het verschil is dat Heracles niet alles hoeft te winnen he, PSV moet winnen want PSV moet kampioen wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Justinquote:Op zondag 16 september 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou juistquote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja naja het verschil is dat Heracles niet alles hoeft te winnen he, PSV moet winnen want PSV moet kampioen worden
En ach, ik vind Heracles hartstikke leuk enzo. Maar er zijn wel belangrijke dingen dan voetbal
quote:
Pprrrrrquote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee dat niet eens..
[..]
Jij woont dichterbij, is makkelijker als ik zin heb![]()
Ben netjes (op) gevoed dus zal haar zeker netjes behandelen
quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet hier natuurlijk nog even over zegen dat het wel logisch is dat je er niet meer om treurt als je club stelselmatig verliest. Garpje Markooo
Kwam er zomaar zo uitquote:
Goed, ik geef je geen tips meerquote:Op zondag 16 september 2012 19:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan commentaar krijgen dat ik te afwachtend ben
Vrouwleu
quote:Op zondag 16 september 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin komt er niet zo vaak meer op
Nee logisch als je constant aan de LSD zit en de raarste dingen brabbelt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin komt er niet zo vaak meer op
Haha sorry, ik heb jouw tips al wel geprobeerd bij verschillende vrouwen maar blijkbaar ben ik een onmogelijk persoonquote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed, ik geef je geen tips meer
Ben je blij met wie je bent?quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha sorry, ik heb jouw tips al wel geprobeerd bij verschillende vrouwen maar blijkbaar ben ik een onmogelijk persoon
Op t feit na dat ik nog geen geschikte vriendin heb gevonden ben ik tevreden met mijn leventje en dus ook mezelfquote:Op zondag 16 september 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je blij met wie je bent?
Je moet niet opzoek gaan. Juist opzoek gaan maakt dat je anders overkomt dan je bentquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op t feit na dat ik nog geen geschikte vriendin heb gevonden ben ik tevreden met mijn leventje en dus ook mezelf
Wie zei dat ik op zoek was?quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet niet opzoek gaan. Juist opzoek gaan maakt dat je anders overkomt dan je bent![]()
Oh wacht, ik ging geen tips meer geven
Zo kom je nu al op mij over. Laat staan op de dames waarmee je date.quote:
Haha, ik zie t wel als ik er een tegenkom. Maar op zoek niet hoorquote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo kom je nu al op mij over. Laat staan op de dames waarmee je date.
Dan moet je er toch wat aan doen dat je wel zo overkomtquote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha, ik zie t wel als ik er een tegenkom. Maar op zoek niet hoor
Op jou misschien, ik heb t niet van de anderenquote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je er toch wat aan doen dat je wel zo overkomt
Als je het zelf al zo goed weet, vraag me dan niet om tipsquote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op jou misschien, ik heb t niet van de anderen
Misschien weet ik te goed wat ik wel of niet wil
Kon zijn dat er wat bruikbaars tussen zatquote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo goed weet, vraag me dan niet om tips
Succes ermee
Alles wat ik zeg is precies wat het beste is tijdens een date.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kon zijn dat er wat bruikbaars tussen zat
Zit er ook wel. Verlegenheid is een bitch trouwens. Heb dr ervaring meequote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kon zijn dat er wat bruikbaars tussen zat
Eerst op zoek gaan bij zichzelf, afvragen wat hij wil en dan weer proberen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is precies wat het beste is tijdens een date.
Maar als dat bij jou niet werkt, moet jij je misschien maar als clown voor gaan doen ofzo, weet ik veel.
Exactly. Maar meneer weet het allemaal al zo goedquote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eerst op zoek gaan bij zichzelf, afvragen wat hij wil en dan weer proberen.
Nja het is in de loop der jaren wel beter geworden. Dus als ik dat heb gehad en we zijn wat verder dat het serieuzer moet worden komen ze er ineens mee dat het toch niet klikt of whatever voor smoesjes t zijn om maar van me af te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zit er ook wel. Verlegenheid is een bitch trouwens. Heb dr ervaring mee
Ik weet vrij goed wat ik zoek bij de tegenpartij, en dat zijn helemaal geen belachelijk hoge eisenquote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eerst op zoek gaan bij zichzelf, afvragen wat hij wil en dan weer proberen.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet vrij goed wat ik zoek bij de tegenpartij, en dat zijn helemaal geen belachelijk hoge eisen
Maar wil je ook daadwerkelijk een vriendin? Of een maatje? Wellicht straal je dat uit?quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet vrij goed wat ik zoek bij de tegenpartij, en dat zijn helemaal geen belachelijk hoge eisen
Hoiiiiiii.quote:
Een maatje mot ik niet..quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar wil je ook daadwerkelijk een vriendin? Of een maatje? Wellicht straal je dat uit?
Doe mij maar een maatje met tet'nquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar wil je ook daadwerkelijk een vriendin? Of een maatje? Wellicht straal je dat uit?
Discriminaaaasiequote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij maar een maatje met tet'n
NEE MARKOOO OPROT'N!
Ok. Ja ik weet niet waar het aan ligt. Heb zelf ook niet veel ervaring dus sja.quote:
In mijn ogen is een maatje iemand die redelijk dezelfde interesses heeft. Ik hou ervan als je een eigen leven hebt maar dit wel kunt combineren met elkaar.quote:Op zondag 16 september 2012 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Ja ik weet niet waar het aan ligt. Heb zelf ook niet veel ervaring dus sja.
Ja ik denk dat niet teveel op 1 lijn moet liggen, maar ook niet te ver van elkaar af.quote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In mijn ogen is een maatje iemand die redelijk dezelfde interesses heeft. Ik hou ervan als je een eigen leven hebt maar dit wel kunt combineren met elkaar.
Blijkbaar is dat nogal lastig te vinden
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet overeenkomsten hebben, maar ook zeker verschillen
hoe bedoel je? ah, op die manier...quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Maarja bij mij telt factor tijd ook een grote rol
Ja met je werk kan het lastig zijn om naast je eigen ding ook nog tijd vrij te maken voor een vrouw.quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Maarja bij mij telt factor tijd ook een grote rol
Tijd vrijmaken doe je gewoon als je elkaar leuk vind, dat is me met de laatste ook wel geluktquote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja met je werk kan het lastig zijn om naast je eigen ding ook nog tijd vrij te maken voor een vrouw.
Hmm.quote:Op zondag 16 september 2012 20:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tijd vrijmaken doe je gewoon als je elkaar leuk vind, dat is me met de laatste ook wel gelukt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |