SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Wat snap jij er niet aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Guidetti het volgende: [..]
! Wil je het niet begrijpen of zo? Het is geen testversie. Het is een officiële release. Een 6.0 versie. Wat snap jij daar niet aan?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Software die niet officieel gereleased is is beta.Wellicht hetzelfde, alleen is dat nu nog niet officieel gereleased...dus niet aan de orde. Zie ook Swetsenegger's mededeling:quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:31 schreef FredVleespet het volgende: [..] Nee.. die iPhone5 die nu massaal naar de winkels gaat wat denk je wat daar op staat?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
alle software die nog niet officieel is gereleased is BETA. Ik heb zelfs software als BETA gereleased en die uiteindelijk gewoon hernoemd naar officiele release versie. Maar in eerste instantie was het BETA.People assume too much.![]()
quote:De Golden Master is de Release To Manufacturing (RTM)-versie, en dus de eerste openbare / commerciële versie. Het vertegenwoordigt de ontwikkelingsfase van "RTM" (Release To Manufacturing).Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Je punt is?quote:
Niemand zegt dat bèta gelijkstaat als "test-versie" ofzo hoor...People assume too much.![]()
Kun je lezen? Er staat toch dat het de eerste openbare commerciële versie is? Of wat staat er bij jou in het scherm?quote:Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Een Beta is geen commerciële versie. Een GM is wel een commerciële versie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Je punt is?
Niemand zegt dat bèta gelijkstaat als "test-versie" ofzo hoor...Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Einde discussie. Ik ga er ook niet verder op in. Het lijkt me duidelijk dat als Apple zelf zegt dat de GM versie de eerste commerciële versie is dat we dat dan aan mogen nemen.
Als ik toevallig Fifa 13 één dag voor de officiële releasedatum in de winkel zie liggen en hem koop dan heet dat toch ook geen Beta versie
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Waarom wacht Apple er dan mee als alles af is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een Beta is geen commerciële versie. Een GM is wel een commerciële versie.![]()
Whatever...jij hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een Beta is geen commerciële versie. Een GM is wel een commerciële versie.
People assume too much.![]()
Juistquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:49 schreef Guidetti het volgende:
Einde discussie. Ik ga er ook niet verder op in. Het lijkt me duidelijk dat als Apple zelf zegt dat de GM versie de eerste commerciële versie is dat we dat dan aan mogen nemen.
Als ik toevallig Fifa 13 één dag voor de officiële releasedatum in de winkel zie liggen en hem koop dan heet dat toch ook geen Beta versie
Maar dan is hij al te koop
In dit geval niet![]()
Je kan het wel vergelijken met games overigens. Die krijgen ook een gold status en worden naar de drukker gestuurd. Maar ja sommige mensen willen het niet begrijpen blijkbaar.![]()
Zodat developers hun apps nog even aan kunnen passen zodat ze goed werken onder iOS 6.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarom wacht Apple er dan mee als alles af is?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Apple geeft developers de tijd om hun apps te testen met de releaseversie van iOS.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarom wacht Apple er dan mee als alles af is?![]()
Apple heeft hem zelf uitgeserveerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Juist
Maar dan is hij al te koop
In dit geval nietWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Btw
Dat geneuzel over of de iPhone wel of niet beter is
Topic182 al ( dus 54,600 berichten erover )
Says nuff![]()
+1quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef remlof het volgende:
Who cares, ik wacht gewoon op de officiële release van iOS 6 aanstaande woensdag.![]()
En net wordt er gezegd dat dat niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zodat developers hun apps nog even aan kunnen passen zodat ze goed werken onder iOS 6.![]()
Ik moet wel zeggen dat hij soepeler lijkt te draaien op mijn 4 dan iOS6. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat na de installatie het geheugen opgefrist is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef remlof het volgende:
Who cares, ik wacht gewoon op de officiële release van iOS 6 aanstaande woensdag.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Als jij een game die nog niet in de schappen ligt, maar wel een gold status heeft in handen hebt, dan heb je dus gewoon een pre-release in handen. M.a.w. een bèta.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef FredVleespet het volgende:
Je kan het wel vergelijken met games overigens. Die krijgen ook een gold status en worden naar de drukker gestuurd. Maar ja sommige mensen willen het niet begrijpen blijkbaar.People assume too much.![]()
Apple veranderd niets meer, developers van hun apps misschien wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
En net wordt er gezegd dat dat niet meer gebeurd
Beter lezen.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Same S different Pquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Apple veranderd niets meer, developers van hun apps misschien wel.
Beter lezen.![]()
Omdat er hier blijkbaar mensen zijn die te eigenwijs zijn en tot op het bot aan hun eigen standpunt vast willen houden. Heel irritant.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:55 schreef no1uknow het volgende:
Waarom kunnen hier altijd alleen maar irritante op-de-persoon-afgaande discussies plaatsvinden?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Wat een gezeur over beta-versies. De GM is identiek aan de final release, alleen wordt hij pas 19 september via de officiële kanalen beschikbaar gesteld voor de gebruiker. Met Windows geldt toch hetzelfde, de Windows 8 RTM is ook al uit, en dat is echt geen beta. Alleen kan je er als consument nog niet makkelijk aan komen.
Als je de final iOS 6 wilt kan je prima de GM installeren, alleen moet je er wat moeite voor doen om hem te bemachtigen. Als je daar geen zin in hebt moet je wachten, ook prima. Alleen ga niet zeuren dat de GM een beta is oid, dat is het niet.2000 light years from home![]()
Dan iOS 5.1 bedoel je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat hij soepeler lijkt te draaien op mijn 4 dan iOS6. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat na de installatie het geheugen opgefrist is.![]()
Als een game een goldstatus bereikt word hij naar de drukker gestuurd voor massproduction. En daarna verscheept naar winkels, dus volgens jou verkopen ze dan betas? Maar op de dag van de release word je dvd ineens een officiële release.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef very het volgende:
[..]
Als jij een game die nog niet in de schappen ligt, maar wel een gold status heeft in handen hebt, dan heb je dus gewoon een pre-release in handen. M.a.w. een bèta.
Maargoed denk dat dit eindeloos door kan gaan, ben er wel beetje klaar mee nu![]()
![]()
Altijd gezellig hier
Die slide panorama functie is best wel kek!![]()
http://www.engadget.com/2(...)ds-on-video-details/ Video na 33 secondenBuy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Volkomen onzin. En hoe jij je software releaset, is nauwelijks relevant.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat maakt geen reet uit. Software die niet officieel gereleased is is beta.
Alpha: eerste testversie
Beta: feature-complete testversies
RC: beta die releasewaardig zou kunnen zijn
RTM: release naar manufacturers
GA: release naar grote publiek![]()
Bèta betekent niet perse test-versie ofzo. Beta is alles wat voor de officiële release wordt uitgegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef Merkie het volgende:
Wat een gezeur over beta-versies. De GM is identiek aan de final release, alleen wordt hij pas 19 september via de officiële kanalen beschikbaar gesteld voor de gebruiker. Met Windows geldt toch hetzelfde, de Windows 8 RTM is ook al uit, en dat is echt geen beta. Alleen kan je er als consument nog niet makkelijk aan komen.
Dus ook al is het identiek, dat betekent niet dat het geen beta kan zijn.Gelukkig doe je daar zelf helemaaaaaaal niet aan meequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Omdat er hier blijkbaar mensen zijn die te eigenwijs zijn en tot op het bot aan hun eigen standpunt vast willen houden. Heel irritant.
Ik heb toch zwart op wit gekopieerd wat Apple zelf zegt over waar GM voor staat? Duidelijker kan niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef very het volgende:
Gelukkig doe je daar zelf helemaaaaaaal niet aan meeWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Volkomen onzin. En hoe jij je software releaset, is nauwelijks relevant.
Alpha: eerste testversie
Beta: feature-complete testversies
RC: beta die releasewaardig zou kunnen zijn
RTM: release naar manufacturers
GA: release naar grote publiekquote:In computing the term "beta" is used as (usually) the last pre-release in the software release life cyclePeople assume too much.![]()
Bèta-versie = in ontwikkeling. iOS 6 is niet in ontwikkeling.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef very het volgende:
[..]
Bèta betekent niet perse test-versie ofzo. Beta is alles wat voor de officiële release wordt uitgegeven.
Dus ook al is het identiek, dat betekent niet dat het geen beta kan zijn.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef very het volgende:
[..]
Bèta betekent niet perse test-versie ofzo. Beta is alles wat voor de officiële release wordt uitgegeven.
Dus ook al is het identiek, dat betekent niet dat het geen beta kan zijn.Een beta-versie is wel een testversie. Ik snap niet hoe je erbij komt dat het een beta-versie is, anders zou het toch wel iOS 6 beta 5 geheten hebben? Jij beweert nu dat mijn iPhone een beta-versie van iOS draait, maar op 19 september plots niet meer, ondanks dat ik niks qua software verander.quote:Beta (named after the second letter of the Greek alphabet) is the software development phase following alpha. It generally begins when the software is feature complete. Software in the beta phase will generally have many more bugs in it than completed software, as well as speed/performance issues. The focus of beta testing is reducing impacts to users, often incorporating usability testing. The process of delivering a beta version to the users is called beta release and this is typically the first time that the software is available outside of the organization that developed it.
The users of a beta version are called beta testers. They are usually customers or prospective customers of the organization that develops the software, willing to test the software without charge, often receiving the final software free of charge or for a reduced price. Beta version software is often useful for demonstrations and previews within an organization and to prospective customers. Some developers refer to this stage as a preview, prototype, technical preview (TP), or early access. Some software is kept in perpetual beta—where new features and functionality are continually added to the software without establishing a firm "final" release.2000 light years from home![]()
Eindelijk! Hij snapt het!quote:
Beta = pre-release
Golden Master = official release
![]()
![]()
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
OMFGquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik heb toch zwart op wit gekopieerd wat Apple zelf zegt over waar GM voor staat? Duidelijker kan niet.
Dat apple het geen beta noemt in dit geval betekent niet dat het geen beta is.
Ik zou het zelf ook geen beta noemen, aangezien mensen dan misschien het idee krijgen dat het geen final product is. Neemt niet weg dat het toch uiteindelijk een versie is die VOOR de officiële release uit is gekomen (want die komt pas de 19e), en daarvoor een pre-release genoemd kan worden a.k.a. een beta.
maar ik dacht dat jij klaar was met de discussie...ik in ieder geval wel (hoop ik)People assume too much.![]()
Het is dezelfde versie als de versie die de 19e uitgebracht gaat worden. Er is geen bitje anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:05 schreef very het volgende:
[..]
OMFG
Dat apple het geen beta noemt in dit geval betekent niet dat het geen beta is.
Ik zou het zelf ook geen beta noemen, aangezien mensen dan misschien het idee krijgen dat het geen final product is. Neemt niet weg dat het toch uiteindelijk een versie is die VOOR de officiële release uit is gekomen (want die komt pas de 19e), en daarvoor een pre-release genoemd kan worden a.k.a. een beta.
maar ik dacht dat jij klaar was met de discussie...2000 light years from home![]()
Er is niet 1 beta-versie. Er zijn bergen beta-versies. En de eerste beta-versie is verre (heel ver) van een versie die produktiewaardig is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:02 schreef very het volgende:
In computing the term "beta" is used as (usually) the last pre-release in the software release life cycle![]()
Laat ik het zo vragenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Een beta-versie is wel een testversie. Ik snap niet hoe je erbij komt dat het een beta-versie is, anders zou het toch wel iOS 6 beta 5 geheten hebben? Jij beweert nu dat mijn iPhone een beta-versie van iOS draait, maar op 19 september plots niet meer, ondanks dat ik niks qua software verander.
Als je nu de GM hebt
Wat zegt je iOS device dan als iOS 6 uit is via Apple?
Zegt hij dan up to date?
Of moet je dan updaten?![]()
Ja heel slick, staan ook wel wat filmpjes op YouTube over de functie icm een 4S, ook daar werkt het prachtig op, die correctie is echt heel netjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:59 schreef Agiath het volgende:
Altijd gezellig hier
Die slide panorama functie is best wel kek!![]()
http://www.engadget.com/2(...)ds-on-video-details/ Video na 33 seconden![]()
Dan zegt hij dat je device up to date is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Laat ik het zo vragen
Als je nu de GM hebt
Zegt hij dan up to date?
Of moet je dan updaten?![]()
Dan is hij up-to-datequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Laat ik het zo vragen
Als je nu de GM hebt
Zegt hij dan up to date?
Of moet je dan updaten?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Ik moet overigens zeggen dat de GM prima werkt op m'n iPhone 4en lijkt inderdaad wel een stukkie sneller. In ieder geval niet langzamer.
![]()
Up-to-date.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Laat ik het zo vragen
Als je nu de GM hebt
Zegt hij dan up to date?
Of moet je dan updaten?2000 light years from home![]()
Developers de tijd geven hun apps te testen op de final version. En vervolgens te submitten naar de appstore.quote:![]()
Even voor de duidelijkheid: als ik de GM nu op mijn iPhone zet, heb ik dan nog problemen na de release van iOS 6? Zoals die grapjes die Windows aan hun software toevoegt.![]()
Neen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als ik de GM nu op mijn iPhone zet, heb ik dan nog problemen na de release van iOS 6? Zoals die grapjes die Windows aan hun software toevoegt.2000 light years from home![]()
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als ik de GM nu op mijn iPhone zet, heb ik dan nog problemen na de release van iOS 6? Zoals die grapjes die Windows aan hun software toevoegt.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Dan heb ik schijnbaar superrrrrr ogen, want ik zie het wel.. het is voor mij duidelijk zichtbaar. De Galaxy S3 heeft een duidelijk inferieur scherm t.o.v. de S2 of de meeste IPS LCD schermen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
poeh, poeh...dat zie je. Not![]()
Mijn 4 is een paar weken terug uit mijn huis gejat ... terwijl ik stond te douchen. Net brief van verzekering dat ik alle kosten zsm volledig krijg vergoed. Zo maar eens voor een 4s kijken.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik heb er nog wel een te koop over een week of 2 ;-)quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Copycat het volgende:
Mijn 4 is een paar weken terug uit mijn huis gejat ... terwijl ik stond te douchen. Net brief van verzekering dat ik alle kosten zsm volledig krijg vergoed. Zo maar eens voor een 4s kijken.![]()
dafuq?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Copycat het volgende:
Mijn 4 is een paar weken terug uit mijn huis gejat ... terwijl ik stond te douchen. Net brief van verzekering dat ik alle kosten zsm volledig krijg vergoed. Zo maar eens voor een 4s kijken.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Apple released hem aan developers zodat ze nog een week de tijd hebben om hun software aan te passen. En ze releasen hem pas met de iPhone 5 om de boel een beetje te hypenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:50 schreef Estolan het volgende:
Waarom wacht Apple er dan mee als alles af is?
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik wil een nieuwe! Maar hoef niet per se een 5.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb er nog wel een te koop over een week of 2 ;-)
En dan ook een nieuw retrocassettebandjehoesje ... En een nieuwe smart money clip ... Een nieuw rijbewijs en zwik pasjes heb ik al.Curiosity cultured the cat
Over de schutting geklommen en de achterdeur stond open. Insluiping, altijd gezellig!quote:
Voortaan alles potdicht als ik boven ben.Curiosity cultured the cat
Geen sporen van braak maar de verzekering dokt wel? Waar ben je verzekerd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over de schutting geklommen en de achterdeur stond open. Insluiping, altijd gezellig!
Voortaan alles potdicht als ik boven ben.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Insluiping. Als je thuis bent en de poort op slot is, ben je gelukkig niet verplicht je achterdeur ook potdicht te hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef TC03 het volgende:
Geen sporen van braak maar de verzekering dokt wel? Waar ben je verzekerd?
Verzekeraar is Reaal. Hebben geen seconde moeilijk gedaan.
En ik kom er net achter dat er toch wel een verzekering via Pro-Assist loopt () , daar gaan we ook even schade indienen.
Curiosity cultured the cat
Soepeltjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Insluiping. Als je thuis bent en de poort op slot is, ben je gelukkig niet verplicht je achterdeur ook potdicht te hebben.
Verzekeraar is Reaal. Hebben geen seconde moeilijk gedaan.
En ik kom er net achter dat er toch wel een verzekering via Pro-Assist loopt () , daar gaan we ook even schade indienen.
Zeker. Ik kneep 'm ook wel even. Zeker vlak voor de release van de 5 en met dit magere bewijs. Maar na een weekje belde de inspecteur al om te vertellen dat ik alles vergoed krijg (ze kopen mijn abonnement bij T-Mobile af en keren ondermeer dat bedrag aan me uit) en nu de schriftelijke bevestiging met het eindbedrag.quote:
Ben nu benieuwd wat ProAssist daar nog bovenop legt. Om daarna meteen die verzekering op te zeggen.
En ik bel dus al drie weken met een Nokia uit 1887.Curiosity cultured the cat
Waarom kopen ze je abonnement af? Dat staat hier toch los van? Nieuwe iPhone 4S is 599 euro, dus de schade is 599 euro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker. Ik kneep 'm ook wel even. Zeker vlak voor de release van de 5 en met dit magere bewijs. Maar na een weekje belde de inspecteur al om te vertellen dat ik alles vergoed krijg (ze kopen mijn abonnement bij T-Mobile af en keren ondermeer dat bedrag aan me uit) en nu de schriftelijke bevestiging met het eindbedrag.
Ben nu benieuwd wat ProAssist daar nog bovenop legt. Om daarna meteen die verzekering op te zeggen.
Dunno. Dat abonnement voor mijn iPhone 4 (geen s, dus) loopt nog t/m juni 2013. Krijg daar 11 x om en nabij de 50 euro voor en dan de rest van de kosten, zoals alle pasjes opnieuw aanvragen (naast telefoon is ook mijn money clip gestolen). Komt wel bijna overeen met dat bedrag voor een nieuwe iPhone 4s. Die ik trouwens nieuw voor 539 kan kopen, 16GB, bij GSM Eindhoven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef TC03 het volgende:
Waarom kopen ze je abonnement af? Dat staat hier toch los van? Nieuwe iPhone 4S is 599 euro, dus de schade is 599 euro.Curiosity cultured the cat
Ik snap het echt niet en zij volgens mij ook niet. Gaan ze ook nog je auto vergoeden? Dat heeft net zoveel met de telefoon te maken als het abonnement.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dunno. Dat abonnement voor mijn iPhone 4 (geen s, dus) loopt nog t/m juni 2013. Krijg daar 11 x om en nabij de 50 euro voor en dan de rest van de kosten, zoals alle pasjes opnieuw aanvragen (naast telefoon is ook mijn money clip gestolen). Komt wel bijna overeen met dat bedrag voor een nieuwe iPhone 4s. Die ik trouwens nieuw voor 539 kan kopen, 16GB, bij GSM Eindhoven.
Waarom zou je van je abonnement af willen btw? Nieuwe abo's zijn nu duurder dan in juni 2012 hoor. Ik zou daar gewoon lekker aan vasthouden.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat ABO loopt ook gewoon door. Alleen betaalt Reaal dus nu de kosten tot en met juni. En de ga ik over op sim only, want eigen iPhone.
En binnenkort dus ook een iPhone 4 te koop, want dat blijkt de policy van ProAssist: je krijgt een nieuw, toestel van hetzelfde type.
iPhone-gebruikers, altijd te herkennen aan ABO en THE
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
vanaf ios 6 schijnt THE over te zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef eleusis het volgende:
iPhone-gebruikers, altijd te herkennen aan ABO en THE![]()
![]()
iPad.Curiosity cultured the cat
Die naast mijn iPhone op de bank lag en niet werd meegepiktquote:.
Ja maar waarom betalen ze die kosten dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat ABO loopt ook gewoon door. Alleen betaalt Reaal dus nu de kosten tot en met juni. En de ga ik over op sim only, want eigen iPhone.
Kan het bevestigen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vanaf ios 6 schijnt THE over te zijn
Net zoals à nu a is.![]()
Holy moly.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kan het bevestigen.
Net zoals à nu a is.
Best ironisch, Apple doet er alles aan om het gebruiksgemak optimaal te maken, maar altijd zijn er van die irritante verlengstukjes (die ze natuurlijk veel geld oplevert) wat ook nog eens een grote afbreuk doet aan het uiterlijk. Dit was al zo bij Macbooks, maar dat gezeur krijg je nu dus ook met iPhones en in de toekomst de nieuwste iPad die ook wel over zal gaan op dezelfde Lightning-kabel. Je raakt ze kwijt, vergeet ze of hebt net de verkeerde.
Bij Macbooks snap ik het nog wel, dat het er niet uitziet als je 3 verschillende poorten hebt die je toch nauwelijks gebruikt en qua ruimte bespaart slechts 1 DisplayPort ook veel ruimte. Alleen waarom niet gewoon over op micro-USB? Elke andere telefoonfabrikant heeft dat moeten doen alleen Apple is te stug. Als het nou een MagSafe-achtige kabel was, oké, dan had ik nu geen barst in m'n iPhone gehad omdat die van een stoel op de tegelgrond viel tijdens het opladen. Maar nee, zelfs dat niet.![]()
wat ik me afvraag..als ik bijvoorbeeld dit dock heb, daar een conenctor op zet en daar een langere iPhone 5....staat dat dan wel stabiel?People assume too much.![]()
goede vraag, ik test het gelijk effe.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:05 schreef very het volgende:
wat ik me afvraag..als ik bijvoorbeeld dit dock heb, daar een conenctor op zet en daar een langere iPhone 5....staat dat dan wel stabiel?![]()
http://www.cultofmac.com/(...)k-connector-feature/quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef Slickk het volgende:
Best ironisch, Apple doet er alles aan om het gebruiksgemak optimaal te maken, maar altijd zijn er van die irritante verlengstukjes (die ze natuurlijk veel geld oplevert) wat ook nog eens een grote afbreuk doet aan het uiterlijk. Dit was al zo bij Macbooks, maar dat gezeur krijg je nu dus ook met iPhones en in de toekomst de nieuwste iPad die ook wel over zal gaan op dezelfde Lightning-kabel. Je raakt ze kwijt, vergeet ze of hebt net de verkeerde.
Bij Macbooks snap ik het nog wel, dat het er niet uitziet als je 3 verschillende poorten hebt die je toch nauwelijks gebruikt en qua ruimte bespaart slechts 1 DisplayPort ook veel ruimte. Alleen waarom niet gewoon over op micro-USB? Elke andere telefoonfabrikant heeft dat moeten doen alleen Apple is te stug. Als het nou een MagSafe-achtige kabel was, oké, dan had ik nu geen barst in m'n iPhone gehad omdat die van een stoel op de tegelgrond viel tijdens het opladen. Maar nee, zelfs dat niet.![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef byah het volgende:
[..]
goede vraag, ik test het gelijk effe.
Ik denk omdat ze mijn contractgegevens hebben en deze wijze hen het best leek. Ik wit ut anders ok nie!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef TC03 het volgende:
Ja maar waarom betalen ze die kosten dan?
Ik ben iig blij met die snelle afwikkeling. Nu hopen dat ProAssist ook snel en goed reageert, daar heb ik toch wel een beetje een hard hoofd in.Curiosity cultured the cat
Vind de heisa die ontstaan is omdat ze na 10jaar een keer de dockconnector dumpen wel apart eigelijk. Micro-usb kan er ook maar op 1 manier in, deze 'lightning-poort' steek je altijd goed erin. Hoe vaak ik usb sticks wel niet omdraai totdat hij goed zitquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.cultofmac.com/(...)k-connector-feature/![]()
Maar ik ben dan verder ook geen accessoires gebruiker.![]()
De heisa vind ik meer dat de connector 30(!) eu kost terwijl die niet eens video- en ipodsignaal doorgeeft. Daar zit je dan met je dikke dock van een paar honderd eu...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Vind de heisa die ontstaan is omdat ze na 10jaar een keer de dockconnector dumpen wel apart eigelijk. Micro-usb kan er ook maar op 1 manier in, deze 'lightning-poort' steek je altijd goed erin. Hoe vaak ik usb sticks wel niet omdraai totdat hij goed zit![]()
Maar ik ben dan verder ook geen accessoires gebruiker.
Doe op zijn minst zo'n adapter gratis erbij leveren en maak dat ding goedkoper los beschikbaar.
En zorg voor een oplossing voor dat video/ipod signaal. Dan vind ik het allemaal prima.
nu ook wel, want ga waarschijnlijk toch van iphone afstappen en naar windows 8...dus ik moet sowieso aanpassen
Zou ik bij T-Mobile een iPhone kunnen reserveren zonder abo, hem dan op de release date los kopen en mijn i-500 simkaart daar gewoon instoppen?![]()
Dan kan je hem toch gewoon in de store bestellen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zou ik bij T-Mobile een iPhone kunnen reserveren zonder abo, hem dan op de release date los kopen en mijn i-500 simkaart daar gewoon instoppen?![]()
Zoals iemand zegt als commentaar: ''First there's iPhone, then there's everything else''. Je hebt idd de iPhone, en daarna komen alle andere smartphones die je allemaal op een hoop kan gooien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
http://appleinsider.com/a(...)ong_a_sea_of_timexes![]()
Als de losse prijs bekend is, kun je dit vrij simpel berekenen hè.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef stijn_ het volgende:
Ben vooral benieuwd hoeveel we gaan moeten bijbetalen icm abonnement.sig verwijderd door FA![]()
Want daar is een formule voor?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als de losse prijs bekend is, kun je dit vrij simpel berekenen hè.![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als de losse prijs bekend is, kun je dit vrij simpel berekenen hè.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Wat een onzinquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Losse prijs - (maandprijs van abonnement * looptijd in maanden)..![]()
In Engeland moet je 110 pond betalenvoor de 16 GB versie met een 2 jarig contract dat 36 pond per maand kost.![]()
you wishquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Losse prijs - (maandprijs van abonnement * looptijd in maanden)..People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: