Nee hoor, wat je niet hebt gaat ook niet stuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
ah dus alleen de zin is bij jou stuk
Heb ooit eens tijdens een bui mijn ramen open laten staan en geloof me: stofzuigen werkt beter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Sneezeechu het volgende:
Daar heb je regen voorEn een auto stofzuigen is dat nodig?
Stuur je auto eens de sloot in dat werkt pas goed geloof mequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb ooit eens tijdens een bui mijn ramen open laten staan en geloof me: stofzuigen werkt beter.
en toen stikte ik bijna in m'n broodje knakworstquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef Sneezeechu het volgende:
Voor de ouwe lullen van Papabear, Rucky en Pulver
stond er ook al in het vorige deelquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toen stikte ik bijna in m'n broodje knakworst
Klopt daar heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:41 schreef espri het volgende:
[..]
stond er ook al in het vorige deel
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef Sneezeechu het volgende:
Voor de ouwe lullen van Papabear, Rucky en Pulver
ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:41 schreef espri het volgende:
[..]
stond er ook al in het vorige deel
Been there, done that en nu moet je mij weer geloven: Het helpt niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Stuur je auto eens de sloot in dat werkt pas goed geloof me![]()
Oude kennis van mij toevallig ook een gloednieuwe Range Rover had hem een dag vers van de dealer echt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Been there, done that en nu moet je mij weer geloven: Het helpt niet.
Kostte mij 17.000 euro en hij werd er alleen maar viezer van.
Heb ik er langer over gedaan, 4 maanden oud wassie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oude kennis van mij toevallig ook een gloednieuwe Range Rover had hem een dag vers van de dealer echt...
ai echt dubbel pijnlijk danquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb ik er langer over gedaan, 4 maanden oud wassie.
Lullige was: Het was mijn lesauto dus inkomsten gingen ook ff omlaag.
die heb je echt wel nodig ja, heb ik ook maar vooral als je les geeft, er kan altijd wel een schuiver gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef vannelle het volgende:
Was trouwens wel blij met mijn allrisk verzekering!
Dat is een stuk minder als dat gebeurtquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb ik er langer over gedaan, 4 maanden oud wassie.
Lullige was: Het was mijn lesauto dus inkomsten gingen ook ff omlaag.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef vannelle het volgende:
Blijkbaar was ik een groter gevaar dan m'n leerlingen.
Leerling(e) heeft nog nooit een ongeluk gemaakt al had dat wel gekund. Alleen zat ik toen wél op te letten en kon meerdere keren ellende voorkomen.
Dan ga je zelf rijden zónder leerling en dan is het ontspannen, je hoeft niet zo veel meer op te letten. FOUT!
Zal vertellen wat er fout ging want die vraag komt toch wel:
Zwaar vermoeid in de auto stappen en niet alert zijn.
Met 140 links de vangrail in, wakker schrikken en terug sturen.
Resultaat: Rechts over de vangrail heen, over een sloot en 2 bomen geraakt.
Die 2e was echt kut, je bent aan het glijden en je ziet het aankomen en je kunt niks doen.
Dus "Ach welja, doe die ook maar."
Auto was redelijk kapot maar ik niet, kleine teen gebroken en een allejezus grote blauwe plek van de gordel.
Je kunt het slechter treffen......
Heb er gewoon 1 die extreem veel van me houdt en heel zuinig op me is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef espri het volgende:
[..]je hebt meer dan 1 engeltje op je schouder gehad
Dat engeltje heeft ook eens op mijn schouder gezeten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef espri het volgende:
[..]je hebt meer dan 1 engeltje op je schouder gehad
Die zit toch thuis ipv op je schouder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er gewoon 1 die extreem veel van me houdt en heel zuinig op me is.
Maar ben daar idd heel goed uit gekomen!
Vertel es?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat engeltje heeft ook eens op mijn schouder gezeten.
Hier ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat engeltje heeft ook eens op mijn schouder gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |