O ben je er zo één. Wie betaalt bepaalt, en dat ben jij dus niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef BettttyyyYyYY het volgende:
haha maar ik wil nog niet uit huis, moet ik zelf alles gaan betalen
Als je alles gedaan hebt om ze over te halen kan je altijd nog gewoon gaan en liegen dat je er niet was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:23 schreef BettttyyyYyYY het volgende:
ik ben zelf 17 en ik heb een vriend van 28.
me ouders laten me er niet naar toe gaan.
wat kan ik doen om ze toch overtehalen
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan moet je een frisgewassen vriendje van 18 zoeken. Een man van 28 heeft niets te zoeken bij een meisje van 17 en vice versa. Dus je ouders hebben gewoon gelijk.
Dat is normaal tegenwoordig, een vriend hebben van 10 jaar ouder en vice versaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Is je vriend zwakbegaafd, dat hij met 17 jarige meisjes omgaat?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan moet je een frisgewassen vriendje van 18 zoeken. Een man van 28 heeft niets te zoeken bij een meisje van 17 en vice versa. Dus je ouders hebben gewoon gelijk.
Dat is natuurlijk slechts een mening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
lieg dan ook niet. liegen is echt 1 van de dingen waar je de relatie met je ouders mee verkloot. hoe maf het ook klinkt; probeer het eens met een volwassen manier. kom met een redelijk afspraakplan (die-en-die dag wil ik met mijn vriend afspreken, dit gaan we doen, geen neukafspraken, zorg dat de rest van je leven op orde is)quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:31 schreef BettttyyyYyYY het volgende:
weglopen is ook geen optie. ik wil niet weg uit huis maar vaker naar me vriend toe gaan zonder te liegen
Oh, nee, een kind. Dan MOET het wel een gezonde relatie zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk slechts een mening.
Ken zelf 2 gevallen waar 12 en 13 jaar leeftijdsverschil is.
Zijn in beide gevallen al >7 jaar samen, 1 stel heeft net een kind.
Dat dus! Het leeftijdsverschil spreekt niet in je voordeel en als jij je onvolwassen gedraagt geeft dat je ouders alleen maar meer reden tegen jullie omgang te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:35 schreef simmu het volgende:
[..]
lieg dan ook niet. liegen is echt 1 van de dingen waar je de relatie met je ouders mee verkloot. hoe maf het ook klinkt; probeer het eens met een volwassen manier. kom met een redelijk afspraakplan (die-en-die dag wil ik met mijn vriend afspreken, dit gaan we doen, geen neukafspraken, zorg dat de rest van je leven op orde is)
kortom; laat zien dat je een volwassen relatie aankan. en niet enkel gelul. en toon wat begrip voor je ouders. een 17jarige vrouw met een kerel van 28 *is* gewoon nogal dodgy. je hebt effect tegen en dat komt ergens vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |