SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 0% gewijzigd door KrAlex op 14-09-2012 18:32:57 ]
ja dat is ook mijn grootste ergenis, speel wel op semipro om het voor mezelf leuk te houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vind het bij die demo's altijd zo gay dat je zulke korte wedstrijden speelt.
Azteca is super chillquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
Geen Spaanse stadions in Fifa 13 :S
Ik had altijd Mestalla (Valencia)moet dan dus een ander stadion zoeken zonder irritante schaduws of camerapositie, iemand suggesties?
Estadio de Los Artesquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik had altijd Mestalla (Valencia)moet dan dus een ander stadion zoeken zonder irritante schaduws of camerapositie, iemand suggesties?
Krijgen ze geen licenties voor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zou Toefjes daar zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef n0ir het volgende:
Ik zie ergens op TV een paar gasten tenissen, is Toefjes daar niet bij?
Misschien zien we hem wel in de sfeerbeelden van het publiek![]()
omdat ie het leuk vindt om naar tennis te kijken geloof ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom zou Toefjes daar zijn?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor vrijdag, de davis-cup ontmoetingOp woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Thorb het volgende:
Ga je naar Federer?
Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef Toefjes het volgende:
JaEn Wawrinka. Maar de beste tennisser aller tijden mogen zien is een groot voorrecht
quote:Erwin Mulder met een botbreuk maanden uit de roulatie. Lamprou vervangt hem. #FEYpec
Ik las het ja. Erg jammer, want hij was sterk bezig de laatste maanden. Lamprou is overigens wel een baas buiten het veldquote:
quote:Early access to FIFA 13 Ultimate Team for all returning players*** begins September 18, enabling fans to start building and managing their FIFA 13 Ultimate Team via easportsfootball.com. Players will have access to the auction markets and other features in preparation for the season. In FIFA Ultimate Team fans earn, buy, trade and bid for coveted players to build a team of the world’s best football stars.
hij moest in de jeugd al vertrekken. Na een jaartje ofzo, maar dat gebeurd vaker bij Ajax.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Lamprou is toch ook bij Ajax weg gestuurd? Pannekoek is dat als het dezelfde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |