die stem hoeft niet veranderd te worden hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Naar Oss verhuizen en een uitkering trekken, ohja en vragen of je je stem nog naar PVV mag veranderen
Daarom stemt Oss ook VVD he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Naar Oss verhuizen en een uitkering trekken, ohja en vragen of je je stem nog naar PVV mag veranderen
Was een garpje.... maar ja ik stem SGPquote:
Was het trouwens makkelijk om van uit het buitenland te stemmen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was een garpje.... maar ja ik stem SGP
D66 is leuk maar echt geen Gears.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iets anders stemmen dan D66
Apple![]()
Geen uitkering hebben![]()
![]()
Als je beetje kennis hebt weet je dat je je keuze een week van tevoren per post mag makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was het trouwens makkelijk om van uit het buitenland te stemmen?
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
D66 is leuk maar echt geen Gears.
Post.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je beetje kennis hebt weet je dat je je keuze een week van tevoren per post mag maken
Wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Potje Forza zodadelijk?
Ja in Oss hebben ze de brievenbus allemaal dicht gemaakt, dan krijg je ook geen blauwe enveloppequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Post.![]()
Kon je het niet whatsappen ofzo
Hoezo haten? waar lees je dat terug?quote:
Jij haat op alles wat niet van Apple is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo haten? waar lees je dat terug?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij haat op alles wat niet van Apple is.
Gewoon even een i erbij spraypainten op die plaatsnaamborden, teun blijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[TK] Umbro Ajax jack XLquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is er nog ergens een vrijdagavond-trolltopic naast deze?
Daarom heb ik ook een windows pc, een xbox van microsoft een HTC en ga maar doorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo iTeun.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een windows pc, een xbox van microsoft een HTC en ga maar door
Hi Forzoldquote:
hee een tijger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Please tell me more.
Faalhaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Zit ik allemaal spannende links door te sturen. Alleen in het BO2 topic.![]()
Vals alarm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef KneusTeun het volgende:
dikke ende hier! helikopter in de lucht en pliesie in de tuin?!?!
pringels is allang weer in almere stad no worries manquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef KneusTeun het volgende:
blijkbaar loopt er ergens een man met een pipa ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |