Heb lekker geen kidsquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:39 schreef Cryothic het volgende:
Ochtendsex?
Door de weeks? Als de kinderen naar school moeten?![]()
LOL, dat zou ik NOOIT dragen. En in de toekomst wel maar moet eerst vaste baan en een huis. Duurt nog wel een jaar of 6 denk ik voordat ik ga beginnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook wel handig... ook niet in de planning?
btw:
Picture this!
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
LOL, dat zou ik NOOIT dragen. En in de toekomst wel maar moet eerst vaste baan en een huis. Duurt nog wel een jaar of 6 denk ik voordat ik ga beginnen.
Discreet kan het altijd, en lekker vroeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebben
Nou, nu kunnen we in t weekend ze nog beneden voor de tv zetten. Beker drinken erbij, en terug naar boven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Discreet kan het altijd, en lekker vroeg.
Als ze ooit eens gaan uitslapen....quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dan zijn die van ons al 10 en 16... wordt denk ik nog lastiger om dan ochtendsex te hebben
BUITENSPELEN JULLIE *schopt ze de deur uit en rent terug naar boven*quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, nu kunnen we in t weekend ze nog beneden voor de tv zetten. Beker drinken erbij, en terug naar boven...![]()
Daar trappen ze tegen die tijd niet meer in vrees ik
Of voor zichzelf kunnen zorgen en lekker beneden blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze ooit eens gaan uitslapen....
Kan ook nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of voor zichzelf kunnen zorgen en lekker beneden blijven
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef Cryothic het volgende:
Ik kom geloof ik niet echt op gang vandaag...
Goeiemorgen, heb je een beetje geslapen?quote:
Ik toen ik thuis woonde m'n broertje en z'n vriendin...quote:
Vinnie!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iel
Had ik bij mijn ex thuis altijd last van, dat huis was heel gehorig
Goeiemorgen btw
Helemaal gemist... sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
Cry
Ik was er al hoor, en riep goeiemorgen tegen Fera
Als n blok tot half 10, ik had t nodig denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen, heb je een beetje geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |