Laatste alinea is volgens mij gewijzigd, want enkele maanden geleden klikte ik erop en stond er onderaan: 'als de reistijd langer dan anderhalve uur bedraagt, dan wordt de school als niet bereikbaar beschouwd.' Ik ben benieuwd of de voorwaarden dus echt gewijzigd zijn, ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:51 schreef intoxicated het volgende:
Klopt. Dan heb je recht op 90 euro per maand, Zie de allerlaatste alinea op de laatste pagina van dit documentje:
http://www.duo.nl/Images/8168_tcm7-420.pdf
Heb ik ooit ook ingevuld toen ik een halfjaar in Zweden zat.
Dit dus...quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:16 schreef littledrummergirl het volgende:
nooit geweten en dagelijks vijf uur totale reistijd gehad van brabant naar zwolle. maar je krijgt toch je ov dus reist sowieso gratiswat een vreemde regeling om.geld bij te geven als mensen verder weg studeren en ze er al gratis kunnen komen
Scherp opgemerkt! Inderdaad...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef Moois het volgende:
[..]
Laatste alinea is volgens mij gewijzigd, want enkele maanden geleden klikte ik erop en stond er onderaan: 'als de reistijd langer dan anderhalve uur bedraagt, dan wordt de school als niet bereikbaar beschouwd.' Ik ben benieuwd of de voorwaarden dus echt gewijzigd zijn, ik vrees van wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |