Jij piem0l.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte treinfapper!
zou handig zijn als met deze snelheden de veiligheidssystemen ook zouden werkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Trein die wordt getest voor 600 km/h.
Only in China
Ga je wel heul veul foto's maken? En een verslagje maken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Berlijn. Voor InnoTrans ja
Waarom zou Alstom zich drukmaken? Er rijden nog steeds geen Shinkansen in Europa, dus blijkbaar is Azië geen concurrent.quote:
Aha zo. We wachten het af. Een recordpoging kost miljoenen, ik denk dat de Fransen wel wat anders met dat geld kunnen momenteel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft tot nu toe altijd het wereldrecord in handen gehad (momenteel 574,8 km/h) en zal dat niet graag uit handen geven aan een stel Chinezen. Een belangrijk verschil met de Japanners is dat CSR zich wel nadrukkelijk richt op de hele wereld... en daarmee een belangrijke concurrent wordt voor Alstom, Bombardier en Siemens.
Tip! Modelspoor, deel VIIIquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Flodder450 het volgende:
Nou net weer even met de treinenbaan gespeeld
Bijna alle rails roestig als wat, lekker raggen met de schuurspons en de treintjes eroverheen rijden!
zal deze week wel wat fotos postten
Op zich heb je gelijk, maar Alstom heeft een goed jaar achter de rug en een Fransoos gaat ver als je aan z'n trots komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aha zo. We wachten het af. Een recordpoging kost miljoenen, ik denk dat de Fransen wel wat anders met dat geld kunnen momenteel.
Neuh, de regionale overheid zal bepalen dat het NDS-ticket gewoon "anerkannt" moet worden, net als bij alle andere NBE vervoerders in Duitsland (bijv Eurobahn).quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Mmm, kan er nu ook nog een verandering komen in de geldigheid van een neidersachsen ticket, deze is nu op deze lijn toch geldig t/m Munster?
nee, mits je online bij de DB koopt (hispeed kan duurder zijn), als je het kaartje 3 maanden geleden had gekocht was je beduidend goedkoper uitgeweest, kan meer dan 50 procent schelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 06:24 schreef EddyAlbena het volgende:
Als ik voor vandaag in Duitsland op het station een ICE ticket koop bij een automaat, ben ik dan goedkoper uit dan wanneer ik het online afneem?
Fijne reis, een keer thuis wat pielen met instellingen, minste overstappen kiezen, alleen ice kiezen, overstap tijd instellen etc. dan heb je binnen 10 minuten wel door, het kan allemaal bij de DBquote:Op woensdag 19 september 2012 09:28 schreef EddyAlbena het volgende:
Had al wel geboekt, maar dat is met IC, 1,5u langer en drie keer overstappen dus niet ideaal. Hoopte dat een alternatief nu niet heel duur zou zijn maar is mij net iets te. Dan maar gewoon met deze gaan. Dank in ieder geval,
Arriva rijdt wel, zolang het inclusief subsidie maar winst oplevert.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Want daar is markt voor? Twee keer een uurtje per dag een wolk scholieren ja, die leveren geen ene dooie sterfcent op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |