quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
je hebt me gesnapt daaro![]()
FAP-Consultant!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik las eerst FANN aan de fap !
2 x de helft van je leeftijd toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is Amy nou maar 29 jaar geworden, of kan ik niet meer rekenen !![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse
Ja zo ongeveerquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
2 x de helft van je leeftijd toch?
27 en lid van de Club van 27quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is Amy nou maar 29 jaar geworden, of kan ik niet meer rekenen !![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amy_Winehouse
ow...quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, 2x de helft is een kwart.
Truste [ afbeelding ]
Zo wel maar als ik er een fictief , lees leeftijd. getal bijzet is het anders volgens mij , maar Fann kan het verschil beamen volgens mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, 2x de helft is een kwart.
Truste [ afbeelding ]
Er moet nodig worden gemaaid.quote:
Maaien zelfsquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maaien zelfsMet een kantenknipper ziet het er ook weer prima uit.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef sacha het volgende:
dat wordt dus geen motherfucking grote tv
'Green trousers', daar heb ik zo snel geen associatie bijquote:
buurman?quote:
Ik ben slapendquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
APK is homo wist je dat niet ?
Eerst die van mij uitluisterenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik bijna...![]()
even nog een laatste plaatje zoeken.
nee toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
APK is homo wist je dat niet ?
Dan doe ik Griekenland welquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. gaat niet met dat You Tube...
dan deze nog maar een keer![]()
Welterusten Oudjes !
Alleen als je hem een spiegel geeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:35 schreef APK het volgende:
Zou een koolmees weten hoe hij eruitziet
Hmmz, ik denk niet dat die beestjes vaak een spiegel tegenkomen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen als je hem een spiegel geeft![]()
Wat een stomme vraag !![]()
Effe kiekenquote:
Neh... gewoon ik wil in mij you tube lijstquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:42 schreef APK het volgende:
Wil je een video uploaden?
Anders zou het mij geen moer kunnen schelen
en eentje terugquote:
Ik dacht dat het aan mij lag maar jij kunt echt wazig uit de hoek komen hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:35 schreef APK het volgende:
Zou een koolmees weten hoe hij eruitziet
Tja, die beestjes lijken best veel op elkaar en dan zou ik als mannelijke koolmees voor zo'n schattig pimpelmeesje gaan, maar je ziet ze nooit samen een nestkastje uitzoekenquote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag maar jij kunt echt wazig uit de hoek komen hoor.
Vrouwelijke koolmeeskoe?
De 4 muren fluisteraar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:46 schreef sacha het volgende:
best wel gezellig, zo tegen jezelf fluisteren![]()
Misschien willen die schattige pimpelmeesjes wel niet !quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, die beestjes lijken best veel op elkaar en dan zou ik als mannelijke koolmees voor zo'n schattig pimpelmeesje gaan, maar je ziet ze nooit samen een nestkastje uitzoeken
quote:Op zondag 16 september 2012 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien willen die schattige pimpelmeesjes wel niet !![]()
Daar ga ik dan serieus over nadenken over zo'n vraag als ik hem 2x lees![]()
Dus ik dacht.... dat zoeken we op !
kiek dan: gevonden met Google![]()
Wat is het verschil tussen een mannetjes en vrouwtjes pimpelmees?
Het verschil bij pimpelmezen tussen een mannetje en een vrouwtje is voor mensen niet te zien.
Pimpelmezen zien zelf het verschil wél!
De blauwe pet van het mannetje straalt vooral van het ultraviolette (UV) licht; voor mensen onzichtbaar
maar voor de vogels geldt: hoe meer UV-licht, hoe mooier de man!
Zie het artikel: Vrouwtjes pimpelmezen doen meer hun best voor jongen van knappe vaders
http://www.ess.sohosted.com/mezen/Media17a.html
Die pimpelsletjes willen allemaal de mannetjes met de UV-reflecterende veren op hun kop !![]()
Zo..... weer een raadsel ontrafeld
Zodat alle duiven op je hoofd gaan zitten schijten?quote:
Doen ze toch ook niet bij pimpelmeesjes?quote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Deisyy het volgende:
Zodat alle duiven op je hoofd gaan zitten schijten?
Niet?! Dat lees ik nergens in dat stukjequote:Op zondag 16 september 2012 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze toch ook niet bij pimpelmeesjes?
Ik moest ook effe goed kijken toen ik het zagquote:Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef sacha het volgende:
kan me voorstellen dat men zoiets lelijks maakt als je bomen snuift
en ik denk aan Jim Morrisonquote:Op zondag 16 september 2012 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest ook effe goed kijken toen ik het zag![]()
maar ik vind hem wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |