Ohja jij was die gozer die geld als levensdoel had.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Snuf. het volgende:
Maargoed, straks maar weer eens een leuk boek met belastingwetten open slaan zodat ik later schandalig rijk kan worden.
Eerst Lonaa al en nu jij ook.. 2 leuke juffenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Bijna schatje. Dit gaat de goede kant op, nog even doorzetten en je kan naar groep 2
Beetje uit zijn verband gerukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja jij was die gozer die geld als levensdoel had.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas maar op dat Apple je niet gaat aanklagen.
Dat mocht je willen, zoveel luxe.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst Lonaa al en nu jij ook.. 2 leuke juffen
Gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]kon niet nog een keer lapo zeggen
1 | [b][/b] |
Qua niveau verschilt het niks van mbo.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kunstacademie is nogwel hbo natuurlijk.
Ik doe art&design, we krijgen vakken als tekenen, schilderen, grime, presenteren en verkopen en daarnaast rekenen, engels en nederlands. De mensen die deze opleiding doen willen vaak tattoo artist, kunstenaar, designer of docent worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik jouw vakken en bezigheden hoor had ik het iig over jouw opleiding.maar aan de andere kant, als jij het leuk vind om te doen en het is er snap ik best dat je het volgt. Alleen zou imo dat geld beter besteed kunnen worden aan bijvoorbeeld de pabo opleidingen.
ik heb dat ook al een paar dagen achyer elkaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:58 schreef Dientje12 het volgende:
Lekker vroeg in de ochtend een spinneweb tegen je muil aan krijgen -,-
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb dat ook al een paar dagen achyer elkaar
Okee,quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
weet niet moet je aan steven vragen
Steven kom er maar inquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef wietparkiet het volgende:
P_z heeft nog nooit zo hard gefietst als vandaag, dat arme jong heeft maar net de trein gehaald
voor wie?quote:
hoezo?quote:
Jaaa hihiquote:
nee...quote:
quote:
zal ik maar weer eens bij jou doenquote:
Dan blok ik je gewoon jatochquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal ik maar weer eens bij jou doen![]()
dit..quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan blok ik je gewoon jatoch
leuk.quote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leuk.
zie mijn topic over dit onderwerp, anders te lang verhaal
ja, alleen kut-timingquote:
maar ik ben nu zo godverdomme moe...quote:
Kan je nu niet even slapen dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik ben nu zo godverdomme moe...
maar ik moet vanavond nog trainen
Picsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef gogosweden het volgende:
ik heb hulp nodig, moet even een peptalk krijgen om een meisje mee uit te vragen.
Okee, nou je moet het gewoon doen schijt aan de wereld wat kan er nou misgaan en als ze nee zegt is ze een hoerquote:
als haar vriendin er bij zit, kan ik het dan nog steeds vragen? Voelt namelijk nogal awkwardquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee, nou je moet het gewoon doen schijt aan de wereld wat kan er nou misgaan en als ze nee zegt is ze een hoer
jawel, maar ik sta eigenlijk te trappelen om FIFA 13 demo te spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je nu niet even slapen dan?
Waarom zou het awkward zijn? Heeft die vriendin toch niks mee te maken? gewoon vragen man, even serieus wat heb je nou te verliezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als haar vriendin er bij zit, kan ik het dan nog steeds vragen? Voelt namelijk nogal awkward
verder heb je wel gelijk
jawel, gewoon doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als haar vriendin er bij zit, kan ik het dan nog steeds vragen? Voelt namelijk nogal awkward
verder heb je wel gelijk
Ohh dan niet doen neequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, maar ik sta eigenlijk te trappelen om FIFA 13 demo te spelen
Daarbij had ik mezelf beloofd niet meer overdag te slapen en vooral te zorgen dat mijn ritme goed blijft, anders word ik depressief
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zou het awkward zijn? Heeft die vriendin toch niks mee te maken? gewoon vragen man, even serieus wat heb je nou te verliezen?
thanks dit had ik even nodig.quote:
dit krijg je altijd van onsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
thanks dit had ik even nodig.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef wietparkiet het volgende:
Film het voor als je afgaat gogo
Dudequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
trouwens, goed idee om mijn ontmaagding te filmen of niet?
Jaquote:
Heel erotisch shouwspel tussen jou en dromenvangertjequote:
Mensen die niet erotisch schouwspel met dromenvangertjequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heel erotisch shouwspel tussen jou en dromenvangertje
Kusje op je snorquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen die niet erotisch schouwspel met dromenvangertjeongeacht sekse.
quote:
Waar is mijn medaillequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DV ouwe olympische vijver zwemster van me
extra motivatie, k ga snel beginnenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
leell ik hoop dat je je huiswerk vandaag niet af krijgt rotjong
als pronkstukquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:33 schreef leeell het volgende:
je had zo in een vitrine kunnen liggen ja.
kijk hoe erg je onder de plak zitquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:34 schreef leeell het volgende:
ik zou nog heel veel slechte grappen kunnen maken, maar ik ben bang, wat nu
Een vijver vissen uit de bierflesjequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:36 schreef wietparkiet het volgende:
Leelll wat is leuker dan bierflesjes uit een vijver vissen?
dat doen terwijl je keel - iets van- normaal isquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:36 schreef wietparkiet het volgende:
Leelll wat is leuker dan bierflesjes uit een vijver vissen?
Niet jaloers zijn op mij en yolanthe.quote:
De bierflesjequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een vijver vissen uit de bierflesje
ja sorryquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn op mij en yolanthe.
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:36 schreef leeell het volgende:
[..]
dat doen terwijl je keel - iets van- normaal is
beter dat hij het direct uitmelktquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:39 schreef Snowbells het volgende:
Wp met zijn eindeloze vijvergrapjes
DOE EENS NIET ZO VIESquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
jezus mijn posts worden infantieler met de minuut
brb snel knakworst
was mij al langer bekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens, er is geen god
de mayo is op
dat niet willenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:04 schreef wietparkiet het volgende:
IEUWL METEEN DENKEN DAT IK JE WIL VERKRACHTEN HE VIEZU MEISJU
is goed, maar mag mijn begeleider DeeVee ook mee? Anders wordt mijn autisme te ergquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef wietparkiet het volgende:
Kom je morgenmiddag naar mijn kinderfeestje? het begint om 1 uur en je word om half 8 thuisgebracht en we eten patatjes en we gaan naar ballorig
We hebben hier nog medicijnen over, mijn moeder heeft de medicijnen van mijn broertje niet meegegeven aan mijn papa om mijn papa te ziekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is goed, maar mag mijn begeleider DeeVee ook mee? Anders wordt mijn autisme te erg
Dagen hebben geen middagen, hoevaak moet ik dat nou nog uitleggen? Je hebt ochtend, en avond. en dan ga je slapen.quote:
Jouw visie is niet reëelquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dagen hebben geen middagen, hoevaak moet ik dat nou nog uitleggen? Je hebt ochtend, en avond. en dan ga je slapen.
zwedenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is goed, maar mag mijn begeleider DeeVee ook mee? Anders wordt mijn autisme te erg
Waar is de punt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
Altijd wp is infantiel want wp kan geen correcte zinnen maken blablabla
LOOK AT ME NOW BITCHESS
Het regent hier echt keihardquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
rot weerbeter gaat het niet regenen zometeen, mijn haar zit perfect
Mehquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het regent hier echt keihard
Daar hoop ik dus ook opquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meh![]()
Nouja ik moet om 13:15 het huis uit, beltegoed halen, en dan de trein van 13:49 nemen. Dus beter gaat het niet regenen in die halfuur
Waarom hebben we dit niet eerder bedacht?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens, uft
kom vanavond naar leiden danTED kijken, dubbeldate alles
Dat zou erg zonde zijn iddquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hoop ik dus ook opik heb mn uggs aan en wil niet dat ze verzuipen
Hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom hebben we dit niet eerder bedacht?ik zal zo Intro ff vragen. Ik sms je
Uggsquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar hoop ik dus ook opik heb mn uggs aan en wil niet dat ze verzuipen
Mensen die nog steeds moeten laten weten bij elke zin dat ze uggsquote:
he beebeequote:
geen school?quote:
Dat zijn mijn thermolaarzen ook, maar die doe ik echt alleen maar aan in de fucking winter als ik naar het bos ga.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds moeten laten bij elke zin dat ze uggsvinden
I know, ik vind ze ook niet mooi maar ze zijn wel warm.
Oei dat is wel laat. Nah andere keer dan maar. Wij pakken die van 19.30 zodat we nog een beetje een avond hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Uft we nemen wel die van 21;30, weet niet of je dat te laat vindt.. er is ook 1 om 18:45 maar ik kom pas om 17:30 aan en dan nog naar huis, eten etc.
ja primaquote:
maar het is vrijdagquote:
hmja, het is dat m'n ns abo op m'n OV nog niet is ingegaan anders kwamen we wel daar heen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oei dat is wel laat. Nah andere keer dan maar. Wij pakken die van 19.30 zodat we nog een beetje een avond hebben.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jullie komen toch niet weer onaangekondigd langs heh, dan met zn vieren
Dat zou wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jullie komen toch niet weer onaangekondigd langs heh, dan met zn vieren
Ja jammerquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmja, het is dat m'n ns abo op m'n OV nog niet is ingegaan anders kwamen we wel daar heen.
andere keer
weet naar Leiden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja primanet klaargemaakt voor leiden
nu een uur wachten tot ik het huis uit kan
hoe gaat het daaaar?
nohquote:
pls noquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zou wel gezellig zijn
Joaaquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet naar Leiden?
En waarom wachten? Vader?
Mooooienkel avonddienst, geen zin in vanavond
dan pas?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Joaa
Mja trein gaat pas om 13:49![]()
Aww, hoelaat moet je weer beginnen dan?
niks persoonlijks hoorquote:
Ja meneer heeft school tot 17:15.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan pas?wat
Half 3, dus kwart over 1 weg
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niks persoonlijks hoormijn autisme kan dat gewoon niet aan
Awwwquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niks persoonlijks hoormijn autisme kan dat gewoon niet aan
ah zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja meneer heeft school tot 17:15.
Achgut, zwaar leven
Ja nee niks, 09;00 eruit om klaar te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ah zo
Ach kan jij ook uitslapen dit dat
bij andere mensen is hij wel vaak chill jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
vond wel tof dat je vader ons gewoon binnen liet
Wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.embarrassingnightclubphotos.com/
![]()
![]()
dat is alleen tijdens nachtdienst.in het weekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee niks, 09;00 eruit om klaar te maken.
Mja jij doet toch niks tijdens het werk, neem gewoon je laptop mee en ga films kijken
knuffelquote:
ik smeer mijn snot af aan je schouderquote:
ze keek haar vriend raar aan toen ik een gesprek aanknoopte. Heb me toen snel uit de voeten gemaakt. Weet niet of ik haar nou nog moet vragen of nietquote:
Ik smeer het terug op je voorhoofdquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik smeer mijn snot af aan je schouder
komt wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij andere mensen is hij wel vaak chill jadenkt te vaak van 'wat moet de buurt/familie van ons denken' vandaar
Maar zou het nog weleens willen doen hoormaar dan as aangekondigd
Gewoon nu doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die sleep ik zo wel naar de bank toe
Aaaaaahquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iel iel iel
ongestelheid op je knie
Vraag de volgende keer of je haar wat mag vragen als ze bij andere mensen staat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze keek haar vriend raar aan toen ik een gesprek aanknoopte. Heb me toen snel uit de voeten gemaakt. Weet niet of ik haar nou nog moet vragen of nietfucking zenuwen
ABAH gadverdammequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iel iel iel
ongestelheid op je knie
ze zat alleen, haar vriendin zat wat verderop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vraag de volgende keer of je haar wat mag vragen als ze bij andere mensen staat.
Alsnog vragen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze zat alleen, haar vriendin zat wat verderop.
maargoed, laten zitten dit of toch nog vragen?
gogo moet even over die drempel heen komen om een meisje uit te vragen, ookal heeft hij haar al op de wang gezoendquote:
okdan. *doet nerveus worden*quote:
Wel even hier laten weten hoe het gegaan is he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gogo moet even over die drempel heen komen om een meisje uit te vragen, ookal heeft hij haar al op de wang gezoend
[..]
okdan. *doet nerveus worden*
Soep als je ziek bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst mijn soep naar binnen slurpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |