Ohja jij was die gozer die geld als levensdoel had.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Snuf. het volgende:
Maargoed, straks maar weer eens een leuk boek met belastingwetten open slaan zodat ik later schandalig rijk kan worden.
Eerst Lonaa al en nu jij ook.. 2 leuke juffenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Bijna schatje. Dit gaat de goede kant op, nog even doorzetten en je kan naar groep 2
Beetje uit zijn verband gerukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja jij was die gozer die geld als levensdoel had.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas maar op dat Apple je niet gaat aanklagen.
Dat mocht je willen, zoveel luxe.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst Lonaa al en nu jij ook.. 2 leuke juffen
Gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]kon niet nog een keer lapo zeggen
1 | [b][/b] |
Qua niveau verschilt het niks van mbo.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kunstacademie is nogwel hbo natuurlijk.
Ik doe art&design, we krijgen vakken als tekenen, schilderen, grime, presenteren en verkopen en daarnaast rekenen, engels en nederlands. De mensen die deze opleiding doen willen vaak tattoo artist, kunstenaar, designer of docent worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik jouw vakken en bezigheden hoor had ik het iig over jouw opleiding.maar aan de andere kant, als jij het leuk vind om te doen en het is er snap ik best dat je het volgt. Alleen zou imo dat geld beter besteed kunnen worden aan bijvoorbeeld de pabo opleidingen.
ik heb dat ook al een paar dagen achyer elkaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:58 schreef Dientje12 het volgende:
Lekker vroeg in de ochtend een spinneweb tegen je muil aan krijgen -,-
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb dat ook al een paar dagen achyer elkaar
Okee,quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
weet niet moet je aan steven vragen
Steven kom er maar inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |