ja ik denk aan jou en dan zo floepquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij ejaculeert met no hands?
vaste vriendin/chick zorgt ervoor dat het minder nodig is, I guess. Dus wel wat langer dan dat.quote:
moet gewoon over gepraat kunnen wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
DV
vieze onderwerpen hier, ik voel me niet zo thuis
Zonde.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van mij heeft nu bijna een jaar een vriend
'floep'quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik denk aan jou en dan zo floep![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goede chick heb je.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
vaste vriendin/chick zorgt ervoor dat het minder nodig is, I guess. Dus wel wat langer dan dat.
mijn ervaringen ga ik hier niet vertellen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet gewoon over gepraat kunnen worden
WTFFFFFFF.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Sinds dat gat in mijn matras zit masturbeer ik niet meer, gewoon boterhamzakje erin en gaan met die vlezige banaan.
quote:
Ook echt zo'n beunhaas die ik eigenlijk niet mag maar hij geeft me altijd bier dus hij kan er mee door.quote:
we dwingen je nietquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn ervaringen ga ik hier niet vertellen hoor
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je wel eens een natte droom gehad?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik denk aan jou en dan zo floep![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:23 schreef Beach het volgende:
Gisteravond kwam ik een leuk meisje tegen, genaamd Nicolien.
ZE zag er echt leuk uit, lekker kort rokje, geen Breezah maar bierdrinker.
Ga ik eerst een praatje met haar maken en vraag ik aan haar of ze wil dansen.
Zegt ze "Zo".![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan.
Ik heb het nog een paar keer gevraagd met tussenpozen van een kwartier.
En elke keer hetzelfde antwoord.![]()
Dus toen was ik het zat en zeg ik tegen haar dat ze een slet is en dat ze gewoon NEE moet zeggen als ze niet wil![]()
Was ze niet blij mee![]()
Even later kwam ik haar weer tegen en zeg ik "Jij bent wel grappig",zij van "hoezo"
Ik: "omdat je elke keer zo zegt(alcohol he)
Tering, toen heb ik echt mijn kansen verneukt.![]()
Even later heb ik het gelukkig wel goed gemaakt met haar en m'n excuses aangeboden![]()
En even lekker onder dat rokje gevoeld![]()
![]()
Maar zoenen zat er niet meer in![]()
Dus toen heb ik maar iemand anders gepakt waarvan ik de naam en het uiterlijk echt niet meer weet![]()
![]()
![]()
Kortom ik was bezopen.
Maar volgende weeek een nieuwe kans
dronken geoquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Plastic_zak het volgende:
geo wanneer ben je weer dronken?
Ik heb mijn zusje laatst aan een vriendelijke negroïde jongeman proberen te koppelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook echt zo'n beunhaas die ik eigenlijk niet mag maar hij geeft me altijd bier dus hij kan er mee door.
Kut kinderachtig wijf.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Dimens het volgende:
Een vriendin hebben die zegt dat je niet meer mag fappen en dat het net zo erg is als vreemdgaan.
Volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Plastic_zak het volgende:
geo wanneer ben je weer dronken?
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
In je hoofd ging je "Not sure if..." he?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje laatst aan een vriendelijke negroïde jongeman proberen te koppelen.
zou het zo gelovenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Oceanview het volgende:
Denken dat beach dat gepost heeft.
Volgens mij heb ik dit keer een stuk of 63 sms'jes / whatsapp berichten gestuurdquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag.
Maar dan ga ik naar een party tot 06.00 dus tenzij ik besluit door te trekken zul je me (hopelijk) niet zien op Fok!.. heb me al genoeg voor lul gezet dus.
gewoon een vriendin hebben die je rechterhand vervangtquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Dimens het volgende:
Een vriendin hebben die zegt dat je niet meer mag fappen en dat het net zo erg is als vreemdgaan.
Ik was wel moeilijk lam trouwens. Maar zelfs toen kon ik nog goede inschattingen maken want het is ogenschijnlijk een erg vriendelijke en nette jongeman en ik had zelf nog een chick gehosseld daarnaquote:
Of de linker.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon een vriendin hebben die je rechterhand vervangt
Nee, Dahl is een bazen schrijverquote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald Dahl![]()
Of herinner ik je nu aan de basisschool?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien op de meet, als ik daar naar toe ga.
gewoon gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat laatste daar gaat het natuurlijk om.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik was wel moeilijk lam trouwens. Maar zelfs toen kon ik nog goede inschattingen maken want het is ogenschijnlijk een erg vriendelijke en nette jongeman en ik had zelf nog een chick gehosseld daarna
Ik heb net nog lekker gefapt.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Dimens het volgende:
Ik ben blij dat je daar zo open over bent.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb net nog lekker gefapt.
Als ik ga moet jij ook gewoon gaan hoor, ik zal Brabants praten om je op je gemak te stellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezellig doenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
Heh wat ga je doen op de meet geo?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verhaaltje over een player die faalde.
Ja en mijn vriendin vindt het niet erg.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar zo open over bent.
Dat heb ik heul nooit beweerd of gesuggereerd en waarom hap ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flips wil niet dat ik kom (op de meet)
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ga moet jij ook gewoon gaan hoor, ik zal Brabants praten om je op je gemak te stellen.
Hoe dat laatste is gebeurd kan ik me trouwens niet meer herinnerenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat laatste daar gaat het natuurlijk om.
Ontkennen doe je het ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik heul nooit beweerd of gesuggereerd en waarom hap ik.
Jouw vriendin.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en mijn vriendin vindt het niet erg.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Beach het volgende:
Veel post vandaag.
Ze willen dat ik een buitenbuurt bezorg. Ik zeg nee.
Da's goed volgens hun.
Ik ga het eerste stuk wegbrenegn.
Ik kom terug, staat GVD die buitenbuurt er nog voor mijWillen ze GVD dat ik die wegbreng!
![]()
Iedereen was al klaar, en laten ze die buitenbuurt van anderhalf! uur staan.
Terwijl is afgesproken dat ik het niet zou doen.
Ik heb het dus mooi laten liggen
Conlusie: TPG zuigt en je eigen collega's helemaal.
Collega's: Krijg toch allemaal de tering![]()
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.![]()
Gewoon stiekem moeten doen. Als ik Flips was, zou ik boos zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Snowbells het volgende:
FLIPS JE STAAT NIET IN MIJN FAVO FOKKER LIJSTJE SNEL VERANDEREN
Hockeyfeesten zijn altijd baas, hier ook één keer in het jaar. Krijg altijd gratis muntjes van oud klasgenoten die het organiseren.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe dat laatste is gebeurd kan ik me trouwens niet meer herinnerenHeb wel haar nummer nog maar niet gesmst.
Schijn daarna ook nog naar de kroeg geweest te zijn (de voorgevallen evenementen waren op een feestje van een hockeyclub) maar dat kan ik me niet herinneren
Oke, deal, ik zal daarna ook nog mijn handen wassen. Is wel zo netjes.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
Geo ik heb ook liever niet dat je komt hoor. Maar als het echt per se moet, doe het op de wc ofzo waar geen anderen bij zijn.
Kut jong.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ontkennen doe je het ook niet.
Bestaat powerpoint nog??quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef krullenbolletje het volgende:
ik moet voor engels een voorstel powerpoint maken van 10 dia's
Wie ben jijquote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
neem mij neem mij om in je lijstje op te nemen![]()
GELUKKIG KOM JE ER NU ACHTER DAN IS HET WEER GOEDquote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef Snowbells het volgende:
FLIPS JE STAAT NIET IN MIJN FAVO FOKKER LIJSTJE SNEL VERANDEREN
Gewoon je handen aflikkenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die hun handen wassen na het urineren
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn zus organiseerde het met wat vriendinnen (was in de woonplaats van mijn ouders). Het begon heel kut, er was bijna niemand. Toen besloten ik en mijn neef maar pils te gaan kantelen (hij was gekomen voor een chick die er nog niet was), maar we hadden daarvoor al meer dan 10 pils en 2 shots opquote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hockeyfeesten zijn altijd baas, hier ook één keer in het jaar. Krijg altijd gratis muntjes van oud klasgenoten die het organiseren.
ikquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet voor organische chemie een meetverslag maken van pak 'em beet 10 a4'tjes vol met berekeningen. Ruilen?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef krullenbolletje het volgende:
OMG BABE SORRY IK LAS OVER JE HEENquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GELUKKIG KOM JE ER NU ACHTER DAN IS HET WEER GOED
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon je handen aflikken
Dat doe ik alleen als ik na het masturberen op mijn handen komquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef krullenbolletje het volgende:
kinderen in afrika hebben geen etenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet voor organische chemie een meetverslag maken van pak 'em beet 10 a4'tjes vol met berekeningen. Ruilen?
TIS JE VERGEVEN SCHATJE, FOUTJES ZIJN MENSELIJK EN JE BENT MENSELIJKquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
OMG BABE SORRY IK LAS OVER JE HEEN
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut jong.
Natuurlijk zou ik het tof vinden als je naar de meet zou gaan..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is best lang geleden dat ik dat heb gehad, ik stop meestal wel op tijd zodat ik alles nog weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn zus organiseerde het met wat vriendinnen (was in de woonplaats van mijn ouders). Het begon heel kut, er was bijna niemand. Toen besloten ik en mijn neef maar pils te gaan kantelen (hij was gekomen voor een chick die er nog niet was), maar we hadden daarvoor al meer dan 10 pils en 2 shots op![]()
Toen heb ik nog een pilsje of 10 gehaald en daar houdt het verhaal op![]()
![]()
Wel lkker weer altijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kinderen in afrika hebben geen eten
Ik moet voor fiscale economie 400 bladzijden aan belastingwetten lezen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet voor organische chemie een meetverslag maken van pak 'em beet 10 a4'tjes vol met berekeningen. Ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het het einde van het schooljaar was had ik het gedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoi
Ik
Ben
Kr
ul
len
bol
le
t
je
Elke op een andere slide.
DAT HEB JE GOED GEZIENquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TIS JE VERGEVEN SCHATJE, FOUTJES ZIJN MENSELIJK EN JE BENT MENSELIJK
maar vaak wel aids, dat dan weer welquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze niet moeten zeuren, je kan niet altijd alles hebben hè.quote:
Ik loop altijd terug naar mijn barkruk en dan geef iemand een schouder klop van hey jij ook hier of.. dus waar waren we? En dan smeer ik mijn hand over zijn trui/shirt uit en dan ga ik zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat hun arm zijn zijn wij rijk, dus prima dat ze daar geen eten hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik en fouten? Huh?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
denken dat snow fouten maakt
Luie neger dat je bent.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Oceanview het volgende:
Mijn lijstje is eigenlijk ook aan updates toe maar te lui.
niet hun, maar zijquote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat hun arm zijn zijn wij rijk, dus prima dat ze daar geen eten hebben
Mja dat ik me niets herinnerde was wel een tijd terug.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is best lang geleden dat ik dat heb gehad, ik stop meestal wel op tijd zodat ik alles nog weet.Althans, dat probeer ik.
gefaald, je had moeten zeggen maar jij bent een engel dus kunt niets fout doen bij mij schatje patatjequote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TIS JE VERGEVEN SCHATJE, FOUTJES ZIJN MENSELIJK EN JE BENT MENSELIJK
Altijd als ik iemand z'n handen aanraak denk ik 'iel, faphandje'quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik loop altijd terug naar mijn barkruk en dan geef iemand een schouder klop van hey jij ook hier of.. dus waar waren we? En dan smeer ik mijn hand over zijn trui/shirt uit en dan ga ik zitten.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik loop altijd terug naar mijn barkruk en dan geef iemand een schouder klop van hey jij ook hier of.. dus waar waren we? En dan smeer ik mijn hand over zijn trui/shirt uit en dan ga ik zitten.
Hosseltip van Typisch * Flippiee noteertquote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
gefaald, je had moeten zeggen maar jij bent een engel dus kunt niets fout doen bij mij schatje patatje
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand z'n handen aanraak denk ik 'iel, faphandje'gelukkig wel altijd handzeep bij me
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knipogen daarentegen vergeef ik minder snel want walgelijke smiley
Ja, soms. Wel een chille tent opzich.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja dat ik me niets herinnerde was wel een tijd terug.
Ga je wel eens naar BED?
Dan moet je maar met links handen schuddenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand z'n handen aanraak denk ik 'iel, faphandje'gelukkig wel altijd handzeep bij me
veel te warm juistquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar vaak wel aids, dat dan weer wel
zij*quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat hun arm zijn zijn wij rijk, dus prima dat ze daar geen eten hebben
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar bij dimensquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je maar met links handen schudden
ik voel een bepaalde chemie tussen ons en ik kan het weten want ik studeer hetquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hosseltip van Typisch * Flippiee noteert
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat verkouden zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten toch.
Op dinsdag internationals borrelquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, soms. Wel een chille tent opzich.
Vitamine J(eeger) is dan ook niet de juiste vitamine om verkoudheden te voorkomen.quote:
mietjes hondquote:
Haiquote:
Oei, dat klinkt spannend.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik voel een bepaalde chemie tussen ons en ik kan het weten want ik studeer het
Dit is er eentje die ik zelf bedacht heb, GE-NI-AAL. Of niet? Jammer dat ik hem de komende tijd niet zelf kan uitproberen, maar goed.
Ik stop gewoon een patatje in mijn neus.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Vitamine J(eeger) is dan ook niet de juiste vitamine om verkoudheden te voorkomen.
altijd lachen dit soort praktijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
Met je hand je snotneus afvegen en dan iemand zijn hand schudden.
Gewoon neuken toch.quote:
Hij heeft je rug de rug omgedraaid.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watwat
ik dacht na gister dat je me rug had
mbo'ers komen volgens mij alleen in de skihut enzo, no offence.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op dinsdag internationals borrel
Alleen maar studenten. Geen mbo tuigEn wat verdwaalde hbo'ers, maar dat mag wel.
Hiermee wil je zeggen dat je seksuele voorlichtingen wilt hebben?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Ik weet niet nog allemaal erin moet.
bahquote:Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Mental imagespatat in je neus
Godverdomme
nu sterf je binnen 7 dagen als je dit niet om 00:00 verstuurt naar 10 personen en in 2 rondjes draaiend het alfabet opnoemt.quote:
Normaal lach je nooit?quote:
Gister had ik met klasgenootjes van dat rode drop gekocht, hadden we het in onze oren en neuzen gedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme
Op donderdag en zaterdag (maar dan vraag je er ook om) zie ik nog wel eens wat tijgerprints voorbij komenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
mbo'ers komen volgens mij alleen in de skihut enzo, no offence.In Beurs, BED enzo zie ik ze nooit. Althans, nooit last van.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme
Of koffiequote:
en dat je dan te hard snuift, stukjes patat door je neus naar je mond vliegen, je braakneigingen krijgt en vervolgens met stukjes frikandel en majo met maagzuur in je mond zit, waardoor er een ongelovelijke kotsneiging naar boven komt en je je hele lichaam onderkotst. zo fijn is datquote:Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]in groep 6 deed zo'n gek ventje dat bij ons bij het kerst dinner. En toen ging hij zijn stropdasje ook nog in de fik zetten.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op donderdag en zaterdag (maar dan vraag je er ook om) zie ik nog wel eens wat tijgerprints voorbij komen
mbo. Wel offence.
Vergeet de koffie niet inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gister had ik met klasgenootjes van dat rode drop gekocht, hadden we het in onze oren en neuzen gedaan
We zijn zo volwassen op onze knutselopleiding
ik zei dat expres omdat hier veel vmbo'ers/mbo'ers zitten. En ik wist bijna zeker dat je ging happen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op donderdag en zaterdag (maar dan vraag je er ook om) zie ik nog wel eens wat tijgerprints voorbij komen
mbo. Wel offence.
zulke aids opleidingen mogen ze van mij echt kapot bezuinigenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gister had ik met klasgenootjes van dat rode drop gekocht, hadden we het in onze oren en neuzen gedaan
We zijn zo volwassen op onze knutselopleiding
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
zulke aids opleidingen mogen ze van mij echt kapot bezuinigen
mijn stiefzus heeft ook zo'n opleiding gedaan en ik vind het echt schandalig (en zij achteraf ook) dat je voor zoiets een papiertje kunt krijgenquote:
Ik las de volgende quote van een Goldman Sachs medewerker: "It's not that I am an better person, it's just that I'm more successful" .quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zei dat expres omdat hier veel vmbo'ers/mbo'ers zitten. En ik wist bijna zeker dat je ging happen.
Ik merk dat wij het zeer goed kunnen vinden Typisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn stiefzus heeft ook zo'n opleiding gedaan en ik vind het echt schandalig (en zij achteraf ook) dat je voor zoiets een papiertje kunt krijgen
a better person.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik las de volgende quote van een Goldman Sachs medewerker: "It's not that I am an better person, it's just that I'm more successful" .
Goldman Sachs, sowieso bazen bedrijf
I'm you're entertenmaintquote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is toch wel grappig mensen die zich altijd beter voelen en neer kijken op andere en dan quotes met spelvouten erin gaan plaatsen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn stiefzus heeft ook zo'n opleiding gedaan en ik vind het echt schandalig (en zij achteraf ook) dat je voor zoiets een papiertje kunt krijgen
Is het eigenlijk ook. We dragen niks bij aan de gemeenschap.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan ook geen staartdelingenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik kreeg dinsdag rekenen. Echt ontzettend simpel met breuken, staartdeling en dat soort onzin. Mensen die net van het vmbo afkomen, konden het gewoon niet.
Ik ben best wel een goede gast, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik merk dat wij het zeer goed kunnen vinden Typisch.
Over die opleidingen heb ik het dan ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ook. We dragen niks bij aan de gemeenschap.
Al moet ik wel toegeven dat er bij ons op school ook opleidingen zijn als acteur/musical/drama, muzikant/producer, audiovisuele productie, podium en evenemententechniek en nog wat anders.
Dus niet alleen knutselen.
Zeer terecht wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
een van mijn grootste irritaties op het internet
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kan ook geen staartdelingen
delen door een breuk is vermenigvuldigen met het omgekeerde, dat is het enige wat jij moet onthouden.quote:
Ik heb toch geen wiskunde meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
delen door een breuk is vermenigvuldigen met het omgekeerde, dat is het enige wat jij moet onthouden.
Ze waren boos, want ze hadden nog nooit machten gezien. Hoe kan dat überhauptquote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef Snuf. het volgende:
Laatst hoorde ik een paar dames klagen over de rekentoets die ze moesten maken op hun (vermoedelijk) PABO opleiding![]()
Ja snap ik wel als je ziet dat ik m'n cam niet aan hebquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
sinds groep 8 niet meer gedaan
hierquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
Bij wie gaat posten ook zo traag?
Is jouw internet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
Ik ken een chick die de havo gehaald heeft met allemaal 6jes en nu serieus allemaal negens haalt op de pabo.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef Snuf. het volgende:
Laatst hoorde ik een paar dames klagen over de rekentoets die ze moesten maken op hun (vermoedelijk) PABO opleiding![]()
Doe je dat wel vaker, met je zelf praten?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze waren boos, want ze hadden nog nooit machten gezien. Hoe kan dat überhaupt
Jij had het alleen over de kunstacademie ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over die opleidingen heb ik het dan ook niet.
En dat zat op het HBO??quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik had in mijn eerste jaar een jongen die niet wist wat 6 x 7 was. Ik moest een beetje huilen.
Ik heb nieteens gekekenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja snap ik wel als je ziet dat ik m'n cam niet aan heb![]()
![]()
37quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik had in mijn eerste jaar een jongen die niet wist wat 6 x 7 was. Ik moest een beetje huilen.
Mensen die zich laten begluren door FOK!kers hoe ziek ben je dan.quote:
Kunstacademie is nogwel hbo natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij had het alleen over de kunstacademie ofzo?
hierquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
Is ook waar.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee, nog nooit nodig gehad voor iets
watquote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Oceanview het volgende:
8x8 en 6x7 en 7x6 struikelde ik altijd over en heb die gewoon in mijn hoofd gestampt.
Ik ook wel eens omdat mijn veter los zit.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Oceanview het volgende:
8x8 en 6x7 en 7x6 struikelde ik altijd over en heb die gewoon in mijn hoofd gestampt.
Geen idee, maar als ik jouw vakken en bezigheden hoor had ik het iig over jouw opleiding.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij had het alleen over de kunstacademie ofzo?
Tafels leren en dan ga je de hele tafel af en daar raakte ik altijd in de knoop.quote:
:SSSquote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mensen die zich laten begluren door FOK!kers hoe ziek ben je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |