ja ik denk aan jou en dan zo floepquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij ejaculeert met no hands?
vaste vriendin/chick zorgt ervoor dat het minder nodig is, I guess. Dus wel wat langer dan dat.quote:
moet gewoon over gepraat kunnen wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
DV
vieze onderwerpen hier, ik voel me niet zo thuis
Zonde.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van mij heeft nu bijna een jaar een vriend
'floep'quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik denk aan jou en dan zo floep![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goede chick heb je.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
vaste vriendin/chick zorgt ervoor dat het minder nodig is, I guess. Dus wel wat langer dan dat.
mijn ervaringen ga ik hier niet vertellen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet gewoon over gepraat kunnen worden
WTFFFFFFF.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Sinds dat gat in mijn matras zit masturbeer ik niet meer, gewoon boterhamzakje erin en gaan met die vlezige banaan.
quote:
Ook echt zo'n beunhaas die ik eigenlijk niet mag maar hij geeft me altijd bier dus hij kan er mee door.quote:
we dwingen je nietquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn ervaringen ga ik hier niet vertellen hoor
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je wel eens een natte droom gehad?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik denk aan jou en dan zo floep![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:23 schreef Beach het volgende:
Gisteravond kwam ik een leuk meisje tegen, genaamd Nicolien.
ZE zag er echt leuk uit, lekker kort rokje, geen Breezah maar bierdrinker.
Ga ik eerst een praatje met haar maken en vraag ik aan haar of ze wil dansen.
Zegt ze "Zo".![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan.
Ik heb het nog een paar keer gevraagd met tussenpozen van een kwartier.
En elke keer hetzelfde antwoord.![]()
Dus toen was ik het zat en zeg ik tegen haar dat ze een slet is en dat ze gewoon NEE moet zeggen als ze niet wil![]()
Was ze niet blij mee![]()
Even later kwam ik haar weer tegen en zeg ik "Jij bent wel grappig",zij van "hoezo"
Ik: "omdat je elke keer zo zegt(alcohol he)
Tering, toen heb ik echt mijn kansen verneukt.![]()
Even later heb ik het gelukkig wel goed gemaakt met haar en m'n excuses aangeboden![]()
En even lekker onder dat rokje gevoeld![]()
![]()
Maar zoenen zat er niet meer in![]()
Dus toen heb ik maar iemand anders gepakt waarvan ik de naam en het uiterlijk echt niet meer weet![]()
![]()
![]()
Kortom ik was bezopen.
Maar volgende weeek een nieuwe kans
dronken geoquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Plastic_zak het volgende:
geo wanneer ben je weer dronken?
Ik heb mijn zusje laatst aan een vriendelijke negroïde jongeman proberen te koppelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook echt zo'n beunhaas die ik eigenlijk niet mag maar hij geeft me altijd bier dus hij kan er mee door.
Kut kinderachtig wijf.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Dimens het volgende:
Een vriendin hebben die zegt dat je niet meer mag fappen en dat het net zo erg is als vreemdgaan.
Volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Plastic_zak het volgende:
geo wanneer ben je weer dronken?
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
In je hoofd ging je "Not sure if..." he?
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje laatst aan een vriendelijke negroïde jongeman proberen te koppelen.
zou het zo gelovenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Oceanview het volgende:
Denken dat beach dat gepost heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |