ja ik denk aan jou en dan zo floepquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij ejaculeert met no hands?
vaste vriendin/chick zorgt ervoor dat het minder nodig is, I guess. Dus wel wat langer dan dat.quote:
moet gewoon over gepraat kunnen wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
DV
vieze onderwerpen hier, ik voel me niet zo thuis
Zonde.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van mij heeft nu bijna een jaar een vriend
'floep'quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik denk aan jou en dan zo floep![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goede chick heb je.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
vaste vriendin/chick zorgt ervoor dat het minder nodig is, I guess. Dus wel wat langer dan dat.
mijn ervaringen ga ik hier niet vertellen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet gewoon over gepraat kunnen worden
WTFFFFFFF.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Sinds dat gat in mijn matras zit masturbeer ik niet meer, gewoon boterhamzakje erin en gaan met die vlezige banaan.
quote:
Ook echt zo'n beunhaas die ik eigenlijk niet mag maar hij geeft me altijd bier dus hij kan er mee door.quote:
we dwingen je nietquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn ervaringen ga ik hier niet vertellen hoor
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je wel eens een natte droom gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |