Ik kon ook al meteen lopen toen ik geboren werd.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent met kleren aan geboren?
Ik kon meteen vluchten voor de politie.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon ook al meteen lopen toen ik geboren werd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik ren, voel ik daar niets van.
Als je daar bij jongens in knijpt, kun je het terug verwachten.
ik snap sowieso niet waarom tieten bij vrouwen bedekt moeten zijn en dat het bij mannen geaccepteerd isquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen die dat doen zijn niet eerlijk, want bij de meeste mag je het niet terug doen
Was ook wel nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon meteen vluchten voor de politie.
Laat ze maar zien hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ik snap sowieso niet waarom tieten bij vrouwen bedekt moeten zijn en dat het bij mannen geaccepteerd is
yoo latersquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ik val net weer binnen. Maar later
slaap je naakt?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Liever wel altijd een onderbroek aan. En een bh zit ook gewoon prettig.
bij vriendinnen (als in maatjes) knijp/prik ik er ook gewoon in als ze mij bijv zo in mijn zij kietelen (dan ga ik echt stukquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ik snap sowieso niet waarom tieten bij vrouwen bedekt moeten zijn en dat het bij mannen geaccepteerd is
vind je? ik haat bh'squote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Met de bovenkanten van je armen bedek je je tietenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Trollscience het volgende:
Als je als vrouw naakt bent, bedek je dan je doos of je tieten? Je hebt toch maar twee handen.
haha slet XDquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vind je? ik haat bh'szodra ik alleen ben of bij iemand op mn gemak voel gaat ie gewoon los
Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Snowbells het volgende:
hhahah nice.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij vriendinnen (als in maatjes) knijp/prik ik er ook gewoon in als ze mij bijv zo in mijn zij kietelen (dan ga ik echt stuk). En dat accepteren ze.
vriendinnen die dat niet accepteren zijn geen eckte van mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hhahah nice.
ik ben met 1 vriendin ook wel zo close, bij anderen moet ik dat niet doen want raar
mja als je meer tiet hebt kan knijpen wel pijn doenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendinnen die dat niet accepteren zijn geen eckte van mij.
ik heb soms het idee dat ze mij express in de zij kietelen daaromquote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja als je meer tiet hebt kan knijpen wel pijn doendat ze daar niet over klagen
lekjes tegenhoudenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
Wat is het nut van een onderbroek
loop maar eens een dag zonderquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
probeer eens naakt te slapenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd onderbroek aan s' nachts.
Jezus alsof mij dat tegenhoudt één zo'n onderbroekjequote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd onderbroek aan s' nachts.
Chillquote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In mijn eigen wijk een huisfeestje en dat huis is 2 minuutjes lopen vanaf mijn huis
.. watquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb soms het idee dat ze mij express in de zij kietelen daarom
Zorgen dat je velletje niet tussen je gulp komt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
hihihih ohh stop it youu.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb soms het idee dat ze mij express in de zij kietelen daarom
Dit is erg, vooral als je al helemaal boven bent met je rits en je vel in het midden vastzit van de ritsquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorgen dat je velletje niet tussen je gulp komt.
Dit behalve op meetings, dan wel iets aan, je weet tenslotte nooit met al die rare mensen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
probeer eens naakt te slapenje slaapt veel lekkerder als je eraan bent gewend
Oh noooquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jezus alsof mij dat tegenhoudt één zo'n onderbroekje.
gewoon lachen meestal, maar ik ze niet meer zo vaak nuquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. wat
en dan zeker 'oh neee hou oppphihiih
' zeggen als je knijpt?
Zelfbesnijdenis.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is erg, vooral als je al helemaal boven bent met je rits en je vel in het midden vastzit van de rits
-> DIGquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
Dimens, ik heb net de TV gekocht![]()
Wel 2 weken wachten..maarja in ruil daarvoor 65 euro korting.
dan heb je gewoon niet genoeg vlees daarbeneden, altijd prima geslapen hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
Zonder boxershort heb ik het koud in bed
Dat heb ik vandaag. Toch maar gedaan want ik twijfeldequote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die twijfeldag tussen nog ongesteld zijn en niet meer ongesteld zijn waarop je moet beslissen of je wel of geen maandverband draagt
#vrouwenproblemen
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan heb je gewoon niet genoeg vlees daarbeneden, altijd prima geslapen hier.
Oh, maar je hebt nu een vriendin dus dat maakt het weer goedquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon lachen meestal, maar ik ze niet meer zo vaak nu
Sorry Krul en ik slapen al naast Snowquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naakt slapen naast Snow op de meet
Gelukkig heb ik daar nooit last van. Ik heb knopen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is erg, vooral als je al helemaal boven bent met je rits en je vel in het midden vastzit van de rits
En dat mag van mij?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naakt slapen naast Snow op de meet
Samequote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag. Toch maar gedaan want ik twijfelde
Elke dag weer het dilemma of ik hem rechts of links laat hangen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die twijfeldag tussen nog ongesteld zijn en niet meer ongesteld zijn waarop je moet beslissen of je wel of geen maandverband draagt
#vrouwenproblemen
mag ik dan naast jullie drie slapen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry Krul en ik slapen al naast Snow
toen ik in groep 2 zat had ik ditquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar nooit last van. Ik heb knopen.
Oh dan slaap ik bij jullie gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Elke dag weer het dilemma of ik hem rechts of links laat hangen.
#mannenproblemen
Panasonic TX-P42ST50?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
Dimens, ik heb net de TV gekocht![]()
Wel 2 weken wachten..maarja in ruil daarvoor 65 euro korting.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Elke dag weer het dilemma of ik hem rechts of links laat hangen.
#mannenproblemen
Dat kan niet tenzij wij jou in delen zagen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mag ik dan naast jullie drie slapen?
Godver dit mis ik omdat ik naast leel moet slapen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Snowbells het volgende:
Idd kruk en flips slapen al naakt naast mij.
Ik ben ook begonnen met de pil.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo weer pil slikken en er weer 3 weken van af zijn
jullie 3 naast elkaar en ik aan jullie voetenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan niet tenzij wij jou in delen zagen.
te hard gesekstquote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
ik voel de spierpijn al op komen![]()
Gezelligquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dan slaap ik bij jullie gewoon![]()
Nee ik slaap in pyjama als het koud is.
Fris en fruitig weer? Hoever heb je gelopen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
ik voel de spierpijn al op komen![]()
Heb je de pil wel eens doorgeslikt? vriendin doet dat al een halfjaarquote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo weer pil slikken en er weer 3 weken van af zijn
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godver dit mis ik omdat ik naast leel moet slapen.
Ik ga gewoon bij jullie.
Huis in de fik steken en je hebt een pottenbakkerij.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Dimens het volgende:
Al die meisjes die bij elkaar gaan slapen.
Ik drink alleen kraanwater dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert, iemand heeft al ghb bij mij bestelt.
ik.bovenopquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Huis in de fik steken en je hebt een pottenbakkerij.
Kunnen we wel 2 meiden pakken per chloroform doekje, scheelt weerquote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Dimens het volgende:
Al die meisjes die bij elkaar gaan slapen.
dudeeeee wtfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu kan ik je lekker nemen zonder condoom.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
ik zit ook aan de morning after pils.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik drink alleen kraanwater dus.
FkTquote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje dientje
mijn wekelijkse FOK gift
1 maand maar ik kreeg een opgeblazen buik daardoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb je de pil wel eens doorgeslikt? vriendin doet dat al een halfjaardat lijkt me zo slecht voor je
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jaaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Fris en fruitig weer? Hoever heb je gelopen?
Ik leg gewoon een touw onder hun matras en dan in een keer allemaal vast binden.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kunnen we wel 2 meiden pakken per chloroform doekje, scheelt weer
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Inderdaad pillen slik je toch altijd door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Goed meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoop ik![]()
daarom ik niet snappenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad pillen slik je toch altijd door?
wij delen een matras tochquote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet dan wel even een plek fixen als ik kan blijven slapen. Ik pik denk ik de bank in.
Ik ga gewoon in de kastquote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet dan wel even een plek fixen als ik kan blijven slapen. Ik pik denk ik de bank in.
slaap ik alquote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
je mag mijn gehosselde matras wel kopenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
je hebt een stopweek en in die week word je ongesteldquote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad pillen slik je toch altijd door?
da ke niequote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Oceanview het volgende:
Dat wordt toch alleen naar Oss rijden, rip ik.
Goed bezig, lekker muziekje op zeker?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
JaaEn geen idee, een half uur gewoon rustig gelopen daarna paar keer gesprint. En toen nog gesquat toen ik thuis kwam
kan toch ovee terug?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil wel wachten met hypo op oss?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Oceanview het volgende:
*Brofist*quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]* brofist *
niets lekker ff chillen op de bank, puter op buik, je weetz. Jij?
Ja, helemaal in het pikkedonkerquote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Goed bezig, lekker muziekje op zeker?
hoezo? je gaat toch met happy en ons mee?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Oceanview het volgende:
ja, die heupen zijn niet voor niets damesquote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de pil is slecht joh. gewoon kinderen baren, hupakee
van zoveel mogelijk verschillende mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de pil is slecht joh. gewoon kinderen baren, hupakee
Oh die doorslikken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt een stopweek en in die week word je ongesteldJe kan hem ook doorslikken dan word je nooit ongesteld maar dat is niet echt goed voor je.
was je niet bang voor verkrachters/slendermannen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, helemaal in het pikkedonker
Ok ik geef toenik lurk nogquote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
JaaEn geen idee, een half uur gewoon rustig gelopen daarna paar keer gesprint. En toen nog gesquat toen ik thuis kwam
Fijn dat je me even herinnert dat we in PUB zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
De pil slik je gewoon 3 weken, en als je ongesteld wil worden dan stop je een week en dan begin je weer
ja op de terugwegquote:
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil wel wachten met hypo op oss?
ja. en achteraf raden op wie ie nou het meeste lijkt is ook een leuke tip voor zijn 1e verjaardagsfeestjequote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van zoveel mogelijk verschillende mannen
dwing me bitsjquote:
nee er gebeurt nooit wat in dit dorp en ik ren langs huizen dusquote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
was je niet bang voor verkrachters/slendermannen?
En of ie op zijn halfbroertjes of zusjes lijkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. en achteraf raden op wie ie nou het meeste lijkt is ook een leuke tip voor zijn 1e verjaardagsfeestje
quote:Boukhari: 'Mijn hart klopt het snelst voor Sparta'
12 september 2012 13:11 | Bron: Algemeen Dagblad
Onlangs werd bekend dat Nourdin Boukhari het succes op amateurbasis gaat afmaken bij RKC Waalwijk. De oud-speler van Ajax, Sparta Rotterdam, AZ, NAC Breda, Nantes, Al Ittihad, Kasimpasa en Wisla Krakow heeft veel zin om weer aan de slag te gaan en is blij met de kans die hij krijgt.
Dat Boukhari op amateurbasis voor RKC uit moet komen is voor hem geen probleem. "Ik wil in mezelf investeren. Ik ben een liefhebber, volg alles wat met voetbal te maken heeft. Dat ik er toevallig een aardig bestaan mee heb kunnen opbouwen, is een meerwaarde, maar de liefde voor het spelletje heeft mij altijd gedreven."
"Ik ben hartstikke fit, heb altijd goed voor mijn lichaam gezorgd. Ik vind het heerlijk om te trainen en natuurlijk vooral wedstrijden te spelen. Het moet soms ook meezitten. Soms heb je als voetballer de pech dat er iets verandert in een club, of dat de trainer niet in je gelooft."
"Of dat er geen geld meer is, zoals bij Kasimpasa, ik heb nog steeds geld uit Istanbul tegoed, de FIFA is ermee bezig. Het werkt net als in de supermarkt. Als het ene produkt uitverkocht is, komt er snel iets anders voor in de plaats. Dat is de waarheid van het profvoetbal", aldus Boukhari, die zijn liefde voor Sparta nogmaals bevestigt. "Er is maar één club waarvoor mijn hart altijd het snelst zal blijven kloppen en dat is Sparta. Mooie historische club, fijne mensen."
en dan brengt hij je naar een eilandquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Danger.Mouse haalt ook mensen op vanuit Oss met de auto he
ren naakt langs huizen dan gebeurt er eens wat in je dorpquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee er gebeurt nooit wat in dit dorp en ik ren langs huizen dus
nou nouquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]Nourdin Boukhari
![]()
Wat een held is deze man toch.
gelukkigquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee er gebeurt nooit wat in dit dorp en ik ren langs huizen dus
"hahaha nee jouw papa is je opa! einz einz einz"quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En of ie op zijn halfbroertjes of zusjes lijkt.En dan als je genoeg mannen heb gehad kun je Wie is het? spelen.
watquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en dan brengt hij je naar een eiland
ben je nou aan het trollen??quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
Maar hoe werkt de pil dan als je hem niet doorslikt?
HEEFT JOUW PA EEN SNOR??!!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"hahaha nee jouw papa is je opa! einz einz einz"
Dan blijft hij gewoon heel, hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
daaromquote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar wel een lul zijn en bij RKC gaan voetballen
Heeel misschien maar ik laat hypo ook niet stikken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja op de terugweg
[..]
Jij ging toch slapen?
Marxisten hier, marxisten daarquote:
Dan stop je er mee, dan ovuleer je ( wordt je ongesteld ) en als dat is afgelopen slik je 'm weer 3 week etc etcquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
Eigenlijk vind ik dat maar niets. Sowieso sperma in de mond van een meid. Lijkt mij niet lekker zoenen.quote:
Oh rly???quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ben je nou aan het trollen??....
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat maar niets. Sowieso sperma in de mond van een meid. Lijkt mij niet lekker zoenen.
loopt je.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan stop je er mee, dan ovuleer je ( wordt je ongesteld ) en als dat is afgelopen slik je 'm weer 3 week etc etc
[..]
Eigenlijk vind ik dat maar niets. Sowieso sperma in de mond van een meid. Lijkt mij niet lekker zoenen.
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan blijft hij gewoon heel, haha
Memories.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik ben telkens te lui om ze erbij te pakkenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
loopt je.
De regeltjes die ik je heb gegeven en zo.
goed planquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ren naakt langs huizen dan gebeurt er eens wat in je dorp
De kin?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, gewoon lekker heel de boel eronder veel beter
Nee, ik heb een verhaal gehoord in mijn klas.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, jij hebt je scharreltje gezoend met een bek vol?
de spytool werkt niet, ik had daar een goede post over vanmiddagquote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er niet geslikt wordt, zeiken sommigen ook. Weet niet. Eigen schuld enzo.
Wat?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er niet geslikt wordt, zeiken sommigen ook. Weet niet. Eigen schuld enzo.
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verhaal gehoord in mijn klas.
Je proeft dan jezelf, vet raarquote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei, wat jammer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
de spytool werkt niet, ik had daar een goede post over vanmiddag
Hoe bedoel je Wat?quote:
jij hebt nog nooit jezelf geproefd?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je proeft dan jezelf, vet raar
Nee dat verliep anders (gelukkig).quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
Ik dacht even dat je het over Zomer had.
Met z'n alleen in een kring staan en op een boterham kwakken. De laatste eet het op.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga hier geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit jezelf geproefd?
Volgens mij is mijn sperma niet lekker. Zou ik haar ook niet aan willen doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
koekie kwakquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met z'n alleen in een kring staan en op een boterham kwakken. De laatste eet het op.
Gebeurt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
Mja misschien vind ik het wel leuk als het gebeurd.
Oh ja. Betrapt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee dat verliep anders (gelukkig).
hoezo? moet kunnen tochquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga hier geen antwoord op geven
Ohja Hypo, dan ga ik wel met haar tot Oss en pak ik mijn eigen trein.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeel misschien maar ik laat hypo ook niet stikken.
ja dusquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Limp Bizkitquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met z'n alleen in een kring staan en op een boterham kwakken. De laatste eet het op.
Dus het gaat hier om snelheidquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet met een boterham.. dat spelletje heet Limp Biscuit, allemaal moet je je aftrekken in een kring en wie het laatste zijn koekje onder spuit moet er volgens mij 1tje op etenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ransaap dat je er bentquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En ik waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohja Hypo, dan ga ik wel met haar tot Oss en pak ik mijn eigen trein.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet met een boterham.. dat spelletje heet Limp Biscuit, allemaal moet je je aftrekken in een kring en wie het laatste zijn koekje onder spuit moet er volgens mij 1tje op eten
Gadverdamme.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]tis van jezelf
speeksel slik je ook door
Vervelend he.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
en dit lees ik dan van meisjes die jonger zijn dan mijn zusje, godverdomme waarom
Vinger jij wel eens?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Het is net als de vraag "vinger je wel eens" alle meiden zullen nee zeggen/er geen antwoord op geven terwijl je weet dat het waarschijnlijk ja is. Waarom vragen dan
meisjes die zeggen dat ze geen porno kijken en/of masturberenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Het is net als de vraag "vinger je wel eens" alle meiden zullen nee zeggen/er geen antwoord op geven terwijl je weet dat het waarschijnlijk ja is. Waarom vragen dan
In de brugklas, alle meisjes aan je vragen of je weleens een natte droom hebt gehad.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Je zusje is genomen door 3 negers tegelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
en dit lees ik dan van meisjes die jonger zijn dan mijn zusje, godverdomme waarom
Dit ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meisjes die zeggen dat ze geen porno kijken en/of masturberenbitch pls
ditquote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meisjes die zeggen dat ze geen porno kijken en/of masturberenbitch pls
Gelukkig kun je jouw hersencellen nog niet op 1 hand tellen.quote:
Maar waarom zeggen jullie altijd nee? Waarom durf je dat niet toe te geven?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Gelukkig doet mijn zusje dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, donder gewoon op met die praat ik wil het heul niet weten.
WAT??quote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach na het kaarsen in konten duwen van HH schrik ik niet meer zo snel.
Geen idee het is onder meiden nog best wel vaak een taboe.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom zeggen jullie altijd nee? Waarom durf je dat niet toe te geven?
Heb je wel eens een natte droom gehad?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
In de brugklas, alle meisjes aan je vragen of je weleens een natte droom hebt gehad.
die van mij heeft nu bijna een jaar een vriendquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn zusje dat niet.
een uur?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
ik heb al best lang de hand niet aan mijzelf gelegd, groetjes
DVquote:
Toen zat ik te FOK!enquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Plastic_zak het volgende:
laatste keer dat ik heb gefapt was 2 uur geleden
Oke.. raarquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen idee het is onder meiden nog best wel vaak een taboe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |