quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ben je bereid voor de spannende dingen te betalen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hoi hoi, ik ben FkTwkGs2012, maar jij mag me Jan noemen. Ik zit al heel lang op FOK, ben autistisch (geen grapjes aub) en heb moeite om relaties te leggen. Seksueel heb ik behoeftes en die wil ik graag met een leuke dame delen. Geen geld geboden (dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ging altijd mis uiteindelijk), vriend is geen bezwaar. Liefst rokend. Drankje staat natuurlijk voor je klaar.
Laat even wat van je horen, vind ik leuk. Dank je wel!
Dit is FHF, niet V&Aquote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat staat erin. Als je het had gelezen had je het geweten. Wie heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan zei je 'kom er maar in'.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik vrouw was wist ik het wel
Nou, ik ben vrouw maar ik weet 't niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik vrouw was wist ik het wel
Ik ook, en ik weet het wel...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik ben vrouw maar ik weet 't niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en ik weet het wel...Ik ren graag even meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik ben vrouw maar ik weet 't niet.
[..]
Ik ook, en ik weet het wel...wat een nare reacties. ik dacht dat hier de sociale mensen kwamen die wat voor elkaar over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik ook, en ik weet het wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat klinkt wel gezellig. heb je je telefoonnummer dan kunnen we eens afspreken. ik ben wel wat verlegen en introvert, dat je daar alvast rekening mee kan houden. bedankt!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, sexueel wordt 't niks maar als je wilt mee-punniken ben je welkom. Elke donderdagochtend van half 10 tot half 11 en dan nemen wij (alle oude dames) de net verschenen roddelbladen door.
nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik wil wel een keer midgetgolfen, dat ook goed?
Je vraagt ook geen lullig iets. Maar misschien heb je wel iets lulligs te bieden?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
wat een nare reacties. ik dacht dat hier de sociale mensen kwamen die wat voor elkaar over hebben
We zijn allemaal 75+ mien jong, kom er gezellig tussenzitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat klinkt wel gezellig. heb je je telefoonnummer dan kunnen we eens afspreken. ik ben wel wat verlegen en introvert, dat je daar alvast rekening mee kan houden. bedankt!
als je niet iets liefs weet te zeggen kun je ook nog niets zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je vraagt ook geen lullig iets. Maar misschien heb je wel iets lulligs te bieden?
gezellig, ik hou wel van vingerwerkquote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
We zijn allemaal 75+ mien jong, kom er gezellig tussenzitten.
Als ik een vrouw was geweest, had ik je graag een handje geholpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je niet iets liefs weet te zeggen kun je ook nog niets zeggen.hier gaat het ook altijd mis mee op dates. waarom doen mensen soms zo raar.
Er zit in totaal ruim 600 jaar aan levenservaring, dus heb je raad nodig, shoot.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezellig, ik hou wel van vingerwerk
sorry ik doe niet meer aan mannen dat bevalt me namelijk niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest, had ik je graag een handje geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |