Ik kon ook al meteen lopen toen ik geboren werd.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent met kleren aan geboren?
Ik kon meteen vluchten voor de politie.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon ook al meteen lopen toen ik geboren werd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik ren, voel ik daar niets van.
Als je daar bij jongens in knijpt, kun je het terug verwachten.
ik snap sowieso niet waarom tieten bij vrouwen bedekt moeten zijn en dat het bij mannen geaccepteerd isquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen die dat doen zijn niet eerlijk, want bij de meeste mag je het niet terug doen
Was ook wel nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon meteen vluchten voor de politie.
Laat ze maar zien hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ik snap sowieso niet waarom tieten bij vrouwen bedekt moeten zijn en dat het bij mannen geaccepteerd is
yoo latersquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ik val net weer binnen. Maar later
slaap je naakt?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Liever wel altijd een onderbroek aan. En een bh zit ook gewoon prettig.
bij vriendinnen (als in maatjes) knijp/prik ik er ook gewoon in als ze mij bijv zo in mijn zij kietelen (dan ga ik echt stukquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ik snap sowieso niet waarom tieten bij vrouwen bedekt moeten zijn en dat het bij mannen geaccepteerd is
vind je? ik haat bh'squote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Met de bovenkanten van je armen bedek je je tietenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Trollscience het volgende:
Als je als vrouw naakt bent, bedek je dan je doos of je tieten? Je hebt toch maar twee handen.
haha slet XDquote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vind je? ik haat bh'szodra ik alleen ben of bij iemand op mn gemak voel gaat ie gewoon los
Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |