*proest*quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet gezien toen was ik die vent aan het vertellen dat ik om 8 uur vrij was dus eigenlijk wel wou afsluiten.. en die gast bleef maar kletsen en klonk ook te leuk om zomaar op te hangen
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Londen, Rome Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Praag Riga of Lissabon
Whoa die moet ik morgen ook printen.. doe eens morgen weer helpen onthouden of plaatje ff pm-en ofzo naar mequote:
Ik pm, al heb je nog een pm van me, niet verwarren!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whoa die moet ik morgen ook printen.. doe eens morgen weer helpen onthouden of plaatje ff pm-en ofzo naar me
Hoezo je kunt toch met een vriendin ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.
of gewoon een lekker wijfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Mijn vakantiedroom is om een leuke meid tegen te komen!
Omdat het kanquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.
Daarom, maar ik gun het een koppeltje meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoezo je kunt toch met een vriendin ofzo?
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]![]()
Sorry, nu begin ik irritant te worden volgens mij
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom, maar ik gun het een koppeltje meer.
Wat liefquote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mij
Jij bent veel te lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mij
Ja,quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
of gewoon een lekker wijf
Proeven?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig ... ik ben het
Wij gebruiken m zelf toch niet, De voucher is tot mei geldig, en wij trouwen in mei, en dat feest vreet de rekening aardig leegquote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief.Kijken of ik mijn beste vriendin kan paaien.
Dank je wel. Heel veel liefde voor jou.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij gebruiken m zelf toch niet, De voucher is tot mei geldig, en wij trouwen in mei, en dat feest vreet de rekening aardig leeg
Je moet zelf de vlucht/boot/bus ofzo betalen, en je lunch en diner, maar je logeert in een 2 persoonskamer in een 3 sterren hotel!
Het is je gegunt!
ik heb je ff een dm gestuurd met de link over de actiequote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je wel. Heel veel liefde voor jou.![]()
![]()
Unimpressedquote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera staat onder mijn bescherming, ja?
ik hoef niet te proeven hoor.. geen trekquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*wijst in het rond*, alle mensjes in t topic!
Probeer het uit? Ctrl + scrollenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat moet je ook alweer indrukken als je per ongeluk iets hebt ingedrukt waardoor alles in je scherm kleiner is ? dat was iets en dan met pijltje van groter toch? ofzo
ik ben zo'n noob
ctrl+muiswiel scrollenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat moet je ook alweer indrukken als je per ongeluk iets hebt ingedrukt waardoor alles in je scherm kleiner is ? dat was iets en dan met pijltje van groter toch? ofzo
ik ben zo'n noob
vervelendquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Lola, ik heb de douchegel niet kunnen vinden
spreek voor je zelfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*wijst in het rond*, alle mensjes in t topic!
dan ben je toch een muis nodigquote:
ctrl en dan scrollwieltje?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben zo'n noob
ctrl en touchpad vingeren?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je toch een muis nodigik heb touchpad dinkie
Met de laptop heb ik dat wel eens, maar vanwege het mousepad ... Ik weet niet hoe dat op een pc werkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben zo'n noob
Okok, IK dan..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vervelend
[..]
spreek voor je zelfniet voor een ander
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, ik ga mijn lieve hondjes uitlaten want die kijken mij nogal smekend aan, en dan ga ik languit op de bank!
Dag liefjes tot later
Met een touchpad kun je ook scrollen, aan de zijkant.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vervelend
[..]
spreek voor je zelfniet voor een ander
druk op "alt" zodat je menu boven in zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed ctr en vinger op de touchpad en toen vingeren bij mezelf maar hielp niets heurquote:
Maar er zit toch gewoon een Rituals in uw stad?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een touchpad kun je ook scrollen, aan de zijkant.
[..]
JaIk wilde ruiken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed ctr en vinger op de touchpad en toen vingeren bij mezelf maar hielp niets heur
Mutsquote:Op donderdag 13 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geluktmoest er niet bij vingeren
Maakt het wel extra leuk.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geluktmoest er niet bij vingeren
Ik zou t niet wetenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar er zit toch gewoon een Rituals in uw stad?
Op de Oranjeriequote:Op donderdag 13 september 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten
Verrek, inderdaadZaterdag nog maar eens kijken dan
Niet meer als normaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben echt super nerveus ... Bah, ik haat dit.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Blondje ben je soms ook he?
Heul nietquote:
Meteen aan de whisky ... Geen idee of dat slim is.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet meer als normaal.
Misschien niet de beste oplossing, maar.. alcohol ?
I dunnoquote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Meteen aan de whisky ... Geen idee of dat slim is.
Ik bedoelde er dus mee je vinger over 't touchpad bewegen..quote:
Alcohol is geen oplossing. Nouja, het is wel een oplossing maar dan in de scheikundige zin.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Meteen aan de whisky ... Geen idee of dat slim is.
zigeuners/kampers kinderen dingen.. die in een bus van ringelberg.nl gaan en volgens jjh is dat jouw werk want hij roept dat heel blij dat jij daar werkt ofzoquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alcohol is geen oplossing. Nouja, het is wel een oplossing maar dan in de scheikundige zin.
Oh god.. zou best eens kunnenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zigeuners/kampers kinderen dingen.. die in een bus van ringelberg.nl gaan en volgens jjh is dat jouw werk want hij roept dat heel blij dat jij daar werkt ofzo
moet ik die naam nog weg editten ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god.. zou best eens kunnenff snel kijken
Dank je.quote:
Nahquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik die naam nog weg editten ofzo?
Maar wat doe jij nou dan? Touringcars besturen, maar ook DJ zijn?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah
Ik herkende die school volgensmij, dus zou heel goed kunnen
maar herinner me niks van camera's zelf..
DJ is hier op fok/onzquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nou dan? Touringcars besturen, maar ook DJ zijn?
internetradio makenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nou dan? Touringcars besturen, maar ook DJ zijn?
Ik mis je Coverbak showsquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
internetradio makendat was een leuke tijd
Ah oke. Duidelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DJ is hier op fok/onzlevert me geen cent op
Ik ben Tourincar Chauffeur fulltime..
Wat voor muziek danquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
internetradio makendat was een leuke tijd
Oh van allesquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Duidelijk
[..]
Wat voor muziek dan
JJH dus wel want die riep heel blij dat dat zo was een beetje als een kindje die sinterklaas op tv ziet ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen kijken hoe het afloopt met die bussen..
Maar wij hebben idd wel ringelberg.nl erop staan, groen en sommigen hebben nog rood NL erachter.. Maar heb ze nog niet in beeld gezien..
Tofquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH dus wel want die riep heel blij dat dat zo was een beetje als een kindje die sinterklaas op tv ziet ofzo
Ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH dus wel want die riep heel blij dat dat zo was een beetje als een kindje die sinterklaas op tv ziet ofzo
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet zingenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]nee je moet het beterder maken
En groot gelijk heb jequote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
Zo van half 7 tot 1 en van half 6 tot 9 gewerkt. Ben er klaar mee!
Danku danku.quote:
Hmm.. Ik moet morgen even gemist kijken dan, want nu waren het Bovo Tours en Connexxion Tours bussen in beeld..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku danku.Jij ook lekker gewerkt?
Zit nu echt in een joggingsbroek en shirt van vriend op de bank.
Nee. Zijn liedjes waren er eerder dan jouw gedachtenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver wat kan Aaron Lewis van de band Staind zingen over wat ik voel en denk
Niet allemaalquote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Zijn liedjes waren er eerder dan jouw gedachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry maar....WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lig dubbel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whihi ik moest hardop lachen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook..
je komt de leukste dingen tegen met die verkiezingen![]()
![]()
Mensen die dit verzinnen
hoe bedoel jequote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
verschrikkelijk die kampersen dan te weten dat het gewoon serieus is.. real .. geen types geen scenes.. hmmmm
Op teeveee rtl 4quote:
WTF heb je uitgespooktquote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
wie wil er een kusje geven op mijn bloederige voet
Jaah, ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
verschrikkelijk die kampersen dan te weten dat het gewoon serieus is.. real .. geen types geen scenes.. hmmmm
Ik geef je wel een kusje op je voorhoofd. What happened?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
Gatverquote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
Euhm ja, goed planquote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
*Komt high binnenwankelen.
Volgende keer het raam toch maar iets verder open wanneer ik besluit met terpentine te gaan werken. Goedenavond
.
ik hou nie van bloedquote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je wel een kusje op je voorhoofd. What happened?
niks vies met mijn bloed hoorquote:
what's happened.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
ohai.. zie hier boven trutjequote:
Niet zo slim eejquote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
niks vies met mijn bloed hoor
maarre in een stukje glas gelopen zojuist![]()
ja ik wist dat toch ook nietquote:
ik dacht dat het die engelsen weer warenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Op teeveee rtl 4
ze hebben echt de ergsten uitgekozen geloof ik.. zo erg waren die bij mij in de klas helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dan nog zie je het zeldenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik wist dat toch ook nieten t was donker op de gang
eh?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan nog zie je het zelden
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Omdat het vanmiddag over tandartsen ging:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat het die engelsen weer waren![]()
zal zo wel eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die engelsen vindt ik stiekem best tof...
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
het glasquote:
zoals die erbij lopenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]die engelsen vindt ik stiekem best tof...
oh zo.. ja sorryquote:
ken hetquote:Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh zo.. ja sorry![]()
maar idd, dat zie je sowieso al slecht.. en als je t ook niet weet endezulks
lekker alcohol er op straight from the bottle.. like a bossquote:
geen last van neequote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is it just me or...
[ afbeelding ]![]()
why??????quote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is it just me or...
[ afbeelding ]![]()
Auwquote:Op donderdag 13 september 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
niks vies met mijn bloed hoor
maarre in een stukje glas gelopen zojuist![]()
it is just youquote:Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is it just me or...
[ afbeelding ]![]()
hoe kan er nou zomaar ineens glas in de gang liggen dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik wist dat toch ook nieten t was donker op de gang
ja.. ik zie/voel niks meer zitten iig.. alles er met een (steriele uiteraard) pincet er uit gepeuterdquote:
ja weet ik ut lol.. zal wel iemand een glas hebben laten vallen denk ik toen ik weg wasquote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hoe kan er nou zomaar ineens glas in de gang liggen dan?
Netjesquote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. ik zie/voel niks meer zitten iig.. alles er met een (steriele uiteraard) pincet er uit gepeuterd
[..]
ja weet ik ut lol.. zal wel iemand een glas hebben laten vallen denk ik toen ik weg was
klein sneetje, maar hij zat best diep ja.. maar t bloeden is gestoptquote:Op donderdag 13 september 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes. Diepe wond of valt het mee?
Ik wil niks liever.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
Niet erg zorgvuldig opgeruimd danquote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. ik zie/voel niks meer zitten iig.. alles er met een (steriele uiteraard) pincet er uit gepeuterd
[..]
ja weet ik ut lol.. zal wel iemand een glas hebben laten vallen denk ik toen ik weg was
quote:
nee nja ach.. soms zie je net zo'n kutstukje niet liggen idd.. pech voor mij in dit gevalquote:Op donderdag 13 september 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet erg zorgvuldig opgeruimd dan
En klinkt pijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Trustequote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ibuutje erin
Ik ga een poging doen tot slapen
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ibuutje erin
klopt.. beter pak je dekentjequote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik het vanavond ga redden met enkel een dekbedovertrek, koud.
Ik heb 'm net maar gepakt, jaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
klopt.. beter pak je dekentje
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
nee nja ach.. soms zie je net zo'n kutstukje niet liggen idd.. pech voor mij in dit geval
en ja steekt wel, maar ik ben een eckte diehard :$Dat is waar. Oké knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tot zoquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ibuutje erin
tot morgen cryothicquote:Op donderdag 13 september 2012 22:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tot zo![]()
en voor de rest hiertot morgen
slaap ze lovelyquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ibuutje erin
quote:
mohhh dankquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Oké knuffel voor jou
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
nee nja ach.. soms zie je net zo'n kutstukje niet liggen idd.. pech voor mij in dit geval
en ja steekt wel, maar ik ben een eckte diehard :$KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KnuffelFijn al die glassplinters in je tong..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ach, dan heb je in ieder geval een "bite"quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn al die glassplinters in je tong..
ze zijn er uit hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu wel ja, allemaal in de tong van Kaneelquote:Op donderdag 13 september 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze zijn er uit hoorallemaal
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu wel ja, allemaal in de tong van Kaneel
verwarming aan zettenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
Godver, het is hier echt, ECHT! koud.
Totally worth it.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wederom!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zoals een cavia zeg maar
Ik heb geen cv.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb verwarmingselementen in m'n wangen :$
En ik doe nog wel zooooo lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*steekt middelvinger op*
Dat hoort bij jouw lachje?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zoals een cavia zeg maar
ik wou gewoon even met mijn middelvinger over jouw oreocookie aaienquote:Op donderdag 13 september 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zooooo lief.
ja.. caviageluiden, zeehondengeluiden, ronbrandstedereffecten allesquote:
Ik lachte als Winnieh de Pooh.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wou gewoon even met mijn middelvinger over jouw oreocookie aaien
nu ik dit heb getypt klinkt het belachelijk fout
En je ligt erbij als een gestrande walvis.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. caviageluiden, zeehondengeluiden, ronbrandstedereffecten alles
een hele dierentuin in je eentjequote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. caviageluiden, zeehondengeluiden, ronbrandstedereffecten alles
inclusief ron brandstederquote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
een hele dierentuin in je eentje
Vrije entree? of iig goedkope toegang?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
inclusief ron brandsteder![]()
kortom: perfecte dierentuin
NOEM JE MIJ NOU GOEDKOOP?!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrije entree? of iig goedkope toegang?
quote:Do you think I'm faking when I'm lying next to you
Do you think that I am blind, nothing left for me to lose
Must be something on your mind, something lost and left behind
Do you know I'm faking now
Ik heb er toch weinig aan als kerel zijndequote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NOU GOEDKOOP?!
nee grapje![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er toch weinig aan als kerel zijnde
Gitaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een instrument kunnen spelen.
ik ook, maar ik mis het geduldquote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een instrument kunnen spelen.
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nee. Geen gitaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook, maar ik mis het geduld
[..]
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
en piano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
mijn eerste blokfluit heb ik binnen 10 minuten na uitpakken kapotgeslagen.. zo ongeduldig ben ik dusquote:
Maar niet zo mooi als jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet zo mooi als jij.hahahaha godverkutjebef, zo smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar dank je![]()
slaap lekker![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ga in oktober naar concert.quote:
Smooth operatortquote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahaha godverkutjebef, zo smooth![]()
maar dank je![]()
slaap lekker![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahaha godverkutjebef, zo smooth![]()
maar dank je![]()
slaap lekker![]()
Goedzoquote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
Zucht ... Wat een opluchting. Hij pakte het echt heel goed op, bijzonder goed. We zijn echt als vrienden uit elkaar gegaan.
mag ik dan al huilend over je voeten rollen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
Nee. Iets als viool.Dat vind ik mooi.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
Zucht ... Wat een opluchting. Hij pakte het echt heel goed op, bijzonder goed. We zijn echt als vrienden uit elkaar gegaan.
Ik heb de hele tijd zitten janken en hij heeft me getroost ... Meestal is 't andersom.quote:
ok dat vind ik mooi om te lezen feraquote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
ja nou complimentjes zijn toch sowieso fijn?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goh, en dan als lesbo onder de indruk zijn ook nog, nice
Dat mag wel ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik dan al huilend over je voeten rollen?![]()
awwwquote:
Mjah, maar, beetje lastig beeld vormen als er geen foto's in je fobo staan..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dat vind ik mooi om te lezen fera![]()
[..]
ja nou complimentjes zijn toch sowieso fijn?
touché.. maar gisteren heb ik er nog een hier gepostquote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar, beetje lastig beeld vormen als er geen foto's in je fobo staan..
Rokje is lekker, vertrouw mij maar.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar, beetje lastig beeld vormen als er geen foto's in je fobo staan..
nou hey da's teveel eer hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Rokje is lekker, vertrouw mij maar.
Ik mis ook altijd alles!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
touché.. maar gisteren heb ik er nog een hier gepost
wat fijn!!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
Euh, nee, zo goed ken ik je nog niet dat ik je blind vertrouw, sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Rokje is lekker, vertrouw mij maar.
Weltrusten mevrouw Bruid.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat fijn!!
Ik ga lekker slapen! Morgen trouwjurken passen, heb er zin in!
Slaap lekker mooierds
Ik heb haar gisteren gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, nee, zo goed ken ik je nog niet dat ik je blind vertrouw, sorry
Ik ben er heur! Altijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil best nog wel een keer weer een foto posten hoor.. maar is tamme asser in de buurt? voor het geval mensen niet kunnen lezen en me toch gaan quoten?
ok beetje eng welquote:Op donderdag 13 september 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jij, mevrouw, komt mij bekend voor.
tja kan het niet helpen.. ik ben er zo een die eet en eet, maar er niks bij krijgtquote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Te vuig?![]()
Maar ok, je mag er best wezen, alleen beetje weinig vlees voor mijn smaak
nee, wel stage gelopen en ik kwam vaak in de Stam/Shamrock vroegahquote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toevallig in Almelo of Hengelo op school gezeten?
De Stam zat ik ook vaakquote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, wel stage gelopen en ik kwam vaak in de Stam/Shamrock vroegah
Jammer wel, en het feit dat je lesbo bent helpt ook al niet meequote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tja kan het niet helpen.. ik ben er zo een die eet en eet, maar er niks bij krijgt
nu vraag ik me wel af hoe jij er dan uit ziet en of ik jou ook herkenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Stam zat ik ook vaak
Misschien dat ik je daar van herken
Dan kijk je even in mijn fotoboekquote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu vraag ik me wel af hoe jij er dan uit ziet en of ik jou ook herken
ook daar kan ikniet zoveel aan doenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer wel, en het feit dat je lesbo bent helpt ook al niet mee
oh woepsquote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kijk je even in mijn fotoboek
Naja, shit happensquote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook daar kan ikniet zoveel aan doen![]()
![]()
Zat er vroegâh elke vrijdagmiddag en in tussenurenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh woeps
honestly: ja wel klein beetje
dan moet t in de stam geweest zijn haast ja
Wat zeg je nuquote:Op donderdag 13 september 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fappen mag altijd hoor
standaard vrijdagmiddag jaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zat er vroegâh elke vrijdagmiddag en in tussenuren
Yeah, bier per 18 bestellenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
standaard vrijdagmiddag ja.. met een heel groepje potten
Daar is niks aan zoquote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fappen mag altijd hoor
dat dusquote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, bier per 18 bestellen
Omdat je er met 6 man zit en anders zo lang moet wachten elke keer
niks mis toch met een goeie fap/sopbeurt.. of ben ik de enigequote:
Nope, niks mis mee.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks mis toch met een goeie fap/sopbeurt.. of ben ik de enige
Ja maar toch niet op foto's op/van iemand waar je niet iets hebt van "oeh lala" ?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks mis toch met een goeie fap/sopbeurt.. of ben ik de enige
Ghehehe. Vooral leuk voor het examen Nederlandsquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus
en de 1-euro-uren eh
als je NIET de "oeh la la" factor hebt, dan niet neequote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op foto's op/van iemand waar je niet iets hebt van "oeh lala" ?
ook zo droeloe weer terug naar schoolquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe. Vooral leuk voor het examen Nederlands
Eerst een paar biertjes halen
Nooit gedaan daarquote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of op de wc bij de stam
Mwoah, we moesten nog een belangrijk toetsje maken hequote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook zo droeloe weer terug naar school
slaap fijn onder je dekentjequote:
ah joh, maakt nie uitquote:Op donderdag 13 september 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, we moesten nog een belangrijk toetsje maken he
Daarom, als je ietsjes meer vlees/volume had gehad dan had je best mijn type geweest kunnen zijn, er vanuit gaande dat je dat soort dingen dus ook gewoon dagelijks draagt..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je NIET de "oeh la la" factor hebt, dan niet nee
wel minder geworden, maar zo af en toe nog wel jaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom, als je ietsjes meer vlees/volume had gehad dan had je best mijn type geweest kunnen zijn, er vanuit gaande dat je dat soort dingen dus ook gewoon dagelijks draagt..
Nee klopt, maakte niks uit allemaalquote:Op donderdag 13 september 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
slaap fijn onder je dekentje![]()
[..]
ah joh, maakt nie uit![]()
gewoon bier mee de klas in.. boeit heeeeeeeeeeelemaal niks.. eckte bazen :$quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee klopt, maakte niks uit allemaal
Wel duidelijk nu hoor. Bovendien is ze al bezet.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom, als je ietsjes meer vlees/volume had gehad dan had je best mijn type geweest kunnen zijn, er vanuit gaande dat je dat soort dingen dus ook gewoon dagelijks draagt..
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 13-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 237 Vinniiee
02 226 Fera
03 144 JijHebtGeenRokje
04 122 Jofunu-kun
05 106 MeneerLogica
05 106 LovelyLady
07 079 Knetterkrankjorum
08 077 Cryothic
09 065 JJH
09 065 -_Guitarist_-
11 061 Mistress_X
12 044 Samzz
13 037 Royco1
14 035 Tamashii
15 030 Kaneelstokje
16 027 gewoonmezelf87
17 020 goldfinger1963
18 016 GSbrder
19 014 schrikbarend
20 013 Tally
21 012 sararaats
22 008 Nixx-
23 007 Grijsbaard
24 006 kingtoppie
25 004 TheClown1
26 003 tijnbrein
27 001 heloef
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Fijn om te lezen Feraquote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
Mooi hebben we dat ook weer gehad...quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Haha, hallo! Ik heb weer even gezwaait hoor
Ik lust wel een bakkie echte koffie ja, stomme automaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi hebben we dat ook weer gehad...
Koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |