*proest*quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet gezien toen was ik die vent aan het vertellen dat ik om 8 uur vrij was dus eigenlijk wel wou afsluiten.. en die gast bleef maar kletsen en klonk ook te leuk om zomaar op te hangen
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Londen, Rome Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Praag Riga of Lissabon
Whoa die moet ik morgen ook printen.. doe eens morgen weer helpen onthouden of plaatje ff pm-en ofzo naar mequote:
Ik pm, al heb je nog een pm van me, niet verwarren!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whoa die moet ik morgen ook printen.. doe eens morgen weer helpen onthouden of plaatje ff pm-en ofzo naar me
Hoezo je kunt toch met een vriendin ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.
of gewoon een lekker wijfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Mijn vakantiedroom is om een leuke meid tegen te komen!
Omdat het kanquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.
Daarom, maar ik gun het een koppeltje meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoezo je kunt toch met een vriendin ofzo?
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]![]()
Sorry, nu begin ik irritant te worden volgens mij
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom, maar ik gun het een koppeltje meer.
Wat liefquote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mij
Jij bent veel te lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mij
Ja,quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
of gewoon een lekker wijf
Proeven?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig ... ik ben het
Wij gebruiken m zelf toch niet, De voucher is tot mei geldig, en wij trouwen in mei, en dat feest vreet de rekening aardig leegquote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief.Kijken of ik mijn beste vriendin kan paaien.
Dank je wel. Heel veel liefde voor jou.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij gebruiken m zelf toch niet, De voucher is tot mei geldig, en wij trouwen in mei, en dat feest vreet de rekening aardig leeg
Je moet zelf de vlucht/boot/bus ofzo betalen, en je lunch en diner, maar je logeert in een 2 persoonskamer in een 3 sterren hotel!
Het is je gegunt!
ik heb je ff een dm gestuurd met de link over de actiequote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je wel. Heel veel liefde voor jou.![]()
![]()
Unimpressedquote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera staat onder mijn bescherming, ja?
ik hoef niet te proeven hoor.. geen trekquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*wijst in het rond*, alle mensjes in t topic!
Probeer het uit? Ctrl + scrollenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat moet je ook alweer indrukken als je per ongeluk iets hebt ingedrukt waardoor alles in je scherm kleiner is ? dat was iets en dan met pijltje van groter toch? ofzo
ik ben zo'n noob
ctrl+muiswiel scrollenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat moet je ook alweer indrukken als je per ongeluk iets hebt ingedrukt waardoor alles in je scherm kleiner is ? dat was iets en dan met pijltje van groter toch? ofzo
ik ben zo'n noob
vervelendquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Lola, ik heb de douchegel niet kunnen vinden
spreek voor je zelfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*wijst in het rond*, alle mensjes in t topic!
dan ben je toch een muis nodigquote:
ctrl en dan scrollwieltje?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben zo'n noob
ctrl en touchpad vingeren?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je toch een muis nodigik heb touchpad dinkie
Met de laptop heb ik dat wel eens, maar vanwege het mousepad ... Ik weet niet hoe dat op een pc werkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben zo'n noob
Okok, IK dan..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vervelend
[..]
spreek voor je zelfniet voor een ander
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, ik ga mijn lieve hondjes uitlaten want die kijken mij nogal smekend aan, en dan ga ik languit op de bank!
Dag liefjes tot later
Met een touchpad kun je ook scrollen, aan de zijkant.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vervelend
[..]
spreek voor je zelfniet voor een ander
druk op "alt" zodat je menu boven in zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |