*proest*quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet gezien toen was ik die vent aan het vertellen dat ik om 8 uur vrij was dus eigenlijk wel wou afsluiten.. en die gast bleef maar kletsen en klonk ook te leuk om zomaar op te hangen
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Londen, Rome Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Praag Riga of Lissabon
Whoa die moet ik morgen ook printen.. doe eens morgen weer helpen onthouden of plaatje ff pm-en ofzo naar mequote:
Ik pm, al heb je nog een pm van me, niet verwarren!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whoa die moet ik morgen ook printen.. doe eens morgen weer helpen onthouden of plaatje ff pm-en ofzo naar me
Hoezo je kunt toch met een vriendin ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.
of gewoon een lekker wijfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Mijn vakantiedroom is om een leuke meid tegen te komen!
Omdat het kanquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Supertof. Je kan ze hier altijd kwijt, maar als je ze kwijt kan aan een stelletje, dan gun ik 't hen meer.
Daarom, maar ik gun het een koppeltje meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoezo je kunt toch met een vriendin ofzo?
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]![]()
Sorry, nu begin ik irritant te worden volgens mij
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom, maar ik gun het een koppeltje meer.
Wat liefquote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mij
Jij bent veel te lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voucher is vergeven aan Fera, omdat ik vind dat jij het verdient! Ik heb m nog niet binnen, zodra wel, hoor jij van mij
Ja,quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
of gewoon een lekker wijf
Proeven?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig ... ik ben het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |