Heb je de OP wel gelezen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef DeHangui het volgende:
Heeeheeeee, kom je er nu eingelijk achter dat studeren lastig is?
Ja dat heb ik, en helaas hoor je zulke verhalen steeds vaker.quote:
Nou, als het studeren je niet lastig afgaat, dan maken ze je het wel lastig.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja dat heb ik, en helaas hoor je zulke verhalen steeds vaker.
Daar doel ik ook op, niet dat het aan jouw ligtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nou, als het studeren je niet lastig afgaat, dan maken ze je het wel lastig.
Dat heb ik ook heel vaak gehad, maar zolang je geen vertraging oploopt vind ik dat acceptabel. Nu loop ik echter onvermijdelijk vertraging op.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef luckass het volgende:
Ik heb deze periode meerdere colleges dubbel gepland staan.
Met de docenten valt weinig te regelen, de studieadviseurs regelen dit soort dingen. En die mogen me niet omdat ik eerder voor mezelf opkwam.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef TNA het volgende:
Goed geschreven en volledig terechte klacht. Soms valt er nog iets te regelen met docenten, maar soms ben je gewoon de lul. De universiteit is dan een onaantastbaar bureaucratisch bolwerk en je delft als student altijd het onderspit.
Dat kan niet als ik ze niet mag volgen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef mymoodfentje het volgende:
Anders haal je gewoon al je vakken in 1 keer, luie kut student.
Ik heb dit ook weleens gehad en het destijds opgelost door persoonlijk contact met de docent.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met de docenten valt weinig te regelen, de studieadviseurs regelen dit soort dingen. En die mogen me niet omdat ik eerder voor mezelf opkwam.
De studenten die 'nominaal' studeren krijgen voorrang,quote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat kan niet als ik ze niet mag volgen?
Echter een deel van hen wordt ook nog benadeeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
De studenten die 'nominaal' studeren krijgen voorrang,
dus.
Geeft al aan hoe belangrijk het is dat je gewoon je vakken nominaal haalt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echter een deel van hen wordt ook nog benadeeld.
Ik wil het best zeggen, maar ik weet niet of het zo verstandig is om de universiteit hier bekend te maken. Maar het is geen geheim, ik heb mijn studie wel eens genoemd op FOK!quote:
een kk nerdje zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Geeft al aan hoe belangrijk het is dat je gewoon je vakken nominaal haalt.
Een kk mbo'er zijnquote:
Blijf zo denken, gunstiger voor iedereen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
gwn werke met me hande wordt later diepzeelasser maak ik meer knaken mee als jou
Ga er vooral serieus op inquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Blijf zo denken, gunstiger voor iedereen.
Ik ga eigen bedrijf op mount Everest beginnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
gwn werke met me hande wordt later diepzeelasser maak ik meer knaken mee als jou
Zo, weer een forumnerdje pwnedquote:
Ik zou niet weten wat ik kan doen, de vorige keer kwam ik erachter dat zij toch wel altijd meer macht hebben. Mij werd toen zelfs aangeraden om niet naar de examencommissie te stappen, want dat zou nare gevolgen hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Oh vandaar, ik dacht al, vijfde jaar.Ik weet niet of je hier zelfs een zaak van kunt maken? Dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Je moeder ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Zo, weer een forumnerdje pwned
Nja, accepteren en betalen gaat ook te ver. Dit zijn duizenden euro's waar we over praten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik kan doen, de vorige keer kwam ik erachter dat zij toch wel altijd meer macht hebben. Mij werd toen zelfs aangeraden om niet naar de examencommissie te stappen, want dat zou nare gevolgen hebben.Saillant detail: de examencommissie bestaat grotendeels uit dezelfde mensen die dit regelen.
Inderdaad, ik ga er nog wel achteraan maar ik ga er gewoon geen heisa van maken. Gewoon netjes mijn rechten uitzoeken en eventueel naar een instelling die hiermee kan helpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nja, accepteren en betalen gaat ook te ver. Dit zijn duizenden euro's waar we over praten.
Verdient idd wel goedquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zou dit even doorlezen: http://www.lkvv.nl/factsheets/factsheet_harde_knip.pdfquote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Levolution het volgende:
Maar de vraag is: mag dit wel?
Ik betaal toch om die vakken te volgen?
Dit staat daar los van, ik ben inderdaad bekend met de harde knip. Ik moet dan ook wachten tot ik mijn laatste bachelorvak heb gehaald (binnenkort tentamen) voordat ik in november aan mijn master mag beginnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zou dit even doorlezen: http://www.lkvv.nl/factsheets/factsheet_harde_knip.pdf
In principe zijn universiteiten verplicht om bachelorstudenten van de masterfase uit te sluiten (harde knip), maar dat geldt niet als de opgelopen vertraging niet aan de student is te wijten. De universiteit is wettelijk verplicht om zulke uitzonderingen in haar onderwijs- en examenreglement op te nemen (maar zelfs als ze dat niet doet is ze eraan gebonden). Had je de OER al doorgenomen?
TR gemacht.quote:
Had ik gedaan toen ik de vorige keer problemen had, heeft niet veel opgeleverd. Ik ga wel naar een organisatie stappen (ik ken er wel één die dit soort zaken regelt).quote:Op donderdag 13 september 2012 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou 'm als ik jou was even naar WGR/SES laten verplaatsen, want dit verdient wel meer dan een klacht, me dunkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |