quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ga dan lekker je inside jokes DM'en als je het toch niet uit wilt leggen, vies modje!
Speciaal een knappe boer voor Flips. Gewoon, omdat ik de bandbreedte van de mobiele users wil verkloten:Had dan die boer gedaan uit West- Friesland die nu mee doet met Boer zoekt Vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Westergasfabriek.quote:
En toen zag je die blik in zijn ogen:"Is dat niet dat ene meisje met dat Britt-accent?"quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe. Hij keek wel een keer mijn kant uit.
tbs kliniek, flipsels is knettergekquote:
Klopt, anders had ze al lang mij gehosseld.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tbs kliniek, flipsels is knettergek
Ik las wat anders met knetter. Best een opluchting.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar het kan wel lastig zijn, heb 2 lange afstands relaties gehad, was echt niet makkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
De afstand hoeft geen probleem te zijn hoor, ik spreek uit ervaring.
Jij date alleen modellen toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, anders had ze al lang mij gehosseld.
Wat noem jij een lange afstand?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar het kan wel lastig zijn, heb 2 lange afstands relaties gehad, was echt niet makkelijk.
Nee toen zei zijn coach watquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
En toen zag je die blik in zijn ogen:"Is dat niet dat ene meisje met dat Britt-accent?"
(Sorry Fluffy, duurde te lang).
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het mis. Ik hossel niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, anders had ze al lang mij gehosseld.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las wat anders met knetter. Best een opluchting.
Ja, zo rol ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij date alleen modellen toch?
Nee? Hoe heb je die laatste kerel je bed in gelokt dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Flippiee het volgende:
Daar gaat het mis. Ik hossel niet.
ooh wacht, 3quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat noem jij een lange afstand?
Euhm kut nu moet ik een genant verhaal vertellen. Een andere jongen viel mij lastig dus deed hij alsof ik bij hem hoorde. En toen dansen en zoenen en voor ik het wist lag ie in mijn bed.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Hoe heb je die laatste kerel je bed in gelokt dan?
Oke. Serieus! Dan heb ik geen lange afstand gehad.. tegenover jou.. maar vond het ook ver genoegquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh wacht, 3900km, 1200km en 2200km. Overigens waren twee ervan deels afstand, niet de volledige tijd.
Alleen lesbische modellen hè?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij date alleen modellen toch?
quote:
Je kent me te goed. We zijn net een getrouwd stel.quote:
Whehehe. Mooi verhaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm kut nu moet ik een genant verhaal vertellen. Een andere jongen viel mij lastig dus deed hij alsof ik bij hem hoorde. En toen dansen en zoenen en voor ik het wist lag ie in mijn bed.
Dat doet ie handigquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm kut nu moet ik een genant verhaal vertellen. Een andere jongen viel mij lastig dus deed hij alsof ik bij hem hoorde. En toen dansen en zoenen en voor ik het wist lag ie in mijn bed.
Tsja, ik woonde in Dublin en Helsinki en eentje woonde in Wroclaw (Polen), dus tsja, dat zijn afstandenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oke. Serieus! Dan heb ik geen lange afstand gehad.. tegenover jou.. maar vond het ook ver genoeg
Lijkt wel op mijn truc alleen gebruik ik nog ghb en laat ik een vriend vervelend tegen een meisje doenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep. Verder als waar ik het over hadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik woonde in Dublin en Helsinki en eentje woonde in Wroclaw (Polen), dus tsja, dat zijn afstanden
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Lijkt wel op mijn truc alleen gebruik ik nog ghb en laat ik een vriend vervelend tegen een meisje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |