Geen idee, was een copy/paste actiequote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef raven07 het volgende:
@Hydrogeny
Is het altijd zo dat er 1 woning bij is die extra goedkoop in de markt wordt gezet?
Doordat iedereen angstig afwacht zoals jij adviseert zit die hele markt hopeloos op slot, dat wordt op den duur echt problematisch, en daarom is kettingverkoop juist verzonnen. De markt moet weer in beweging geschopt worden en door het risico te verdelen tussen meerdere huizenbezitters kan dat heel goed werken. Op zich is het een slim idee om de bubble gecontroleerd te laten leeglopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
Kettingverkoop, ik lig echt dubbel van het lachen hier![]()
Ja.... lieve internetzvrindjes... huizen kopen op de top van de huizenmarkt zeepbel is erg vervelend, zie maar eens van het blok aan je been af te komen![]()
Niet doen dus.... lekker wachten met kopen, kom over 5 jaar maar weer eens terug als de meeste schuldslaafjes verhongert zijn of in het armenhuis hard moeten werken voor hun bankmeesters
10% is beter, 1% mertkt niemand, je moet duidelkijk goedkoper zijn dan andere aanbiedersquote:Op donderdag 13 september 2012 20:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik zag net op TV dat hier de mensen, die wachten tot hun huis verkocht is voor de koop van een ander woning allemaal 1% geven aan de starter, waardoor de gehele rij weer beweegt.
Klinkt leuk, maar ik zou gewoon mijn huisprijs met 1% verlagen
Als je een huis wil kopen dan is het juist nu de tijd. De prijzen zijn relatief laag en door de markt in beweging te houden wordt jouw huis alweer een beetje meer waard dan waarvoor je het hebt gekocht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
Kettingverkoop, ik lig echt dubbel van het lachen hier![]()
Ja.... lieve internetzvrindjes... huizen kopen op de top van de huizenmarkt zeepbel is erg vervelend, zie maar eens van het blok aan je been af te komen![]()
Niet doen dus.... lekker wachten met kopen, kom over 5 jaar maar weer eens terug als de meeste schuldslaafjes verhongert zijn of in het armenhuis hard moeten werken voor hun bankmeesters
Juist nu niet kopen, want er gaat nog heel veel lucht uit de markt lopen. Nog zekers 50% daling is gegarandeerd. Wie nu koopt is een kamikazekopertquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je een huis wil kopen dan is het juist nu de tijd. De prijzen zijn relatief laag en door de markt in beweging te houden wordt jouw huis alweer een beetje meer waard dan waarvoor je het hebt gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |