Ik heb wel wat nieuwe sites gemaakt (soort van, lijkt nog nergens op), maar juist op m'n al bestaande sites krijg ik meer kliks met minder bezoekers de afgelopen dagen, heel apart, wel fijn.quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef DaMart het volgende:
De laatste dagen gaat het wel aardig met mijn websites. Het schommelt nu al 5 dagen tussen 1 euro en ruim 2 euro. Dat is me nog niet eerder gebeurd. Vandaag is sowieso al een recorddag, met ruim 2 euro 60.
Het valt me wel op dat nu ik 2 weken niets aan mijn sites heb gedaan, er meer geklikt lijkt te worden. En het is wel interessant om te zien welke banners het nou wel goed doen en welke abosoluut niet.

Ik doe het zelf en ik besteed een gedeelte uit. Zoek op google naar ''seo'' en gij zult vinden!quote:Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef Mike144 het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met linkbuilding voor mijn blog/website. Want de bezoekers willen nog niet echt komen.
Hoe doen jullie dit eigenlijk vraag ik mij af ? Allemaal handmatig door site's op te zoeken, besteden jullie dit uit of dmv een tool ?

Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef CasB het volgende:
Gister was mijn slechtste dag sinds 2 maanden ofzo.Ik hoop dat het van tijdelijke aard is.

Ja zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.
 Over het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag
 Over het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag  

Heb je misschien weer de oude versie? Hij doet het namelijk gewoon bij mij.quote:Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef Drawer het volgende:
JDx, waar zat vorige keer het probleem met de Gapi? Ik kijk namelijk best vaak op 'jouw' scriptje, dus stoort me nogal dat ie weer niet werkt. En kon zo snel niet vinden waar ik moest zoeken om het te fixen.

Terwijl sommigen hier beweren dat er geen structuur in kan zittenquote:Op maandag 17 september 2012 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik het nietOver het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag

Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verificationquote:Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Drawer het volgende:
Begrijp er niks meer van. Heb 't al opnieuw geinstalleerd en nogsteeds niks. ga_account was je email toch gewoon? En moet ik een apart password aanmaken ervoor als ik 2step verification op m'n account aan heb staan?

Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.quote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook het weekend altijd veel slechter, doordat er in het weekend minder bezoekers zijn.

20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerdquote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.

. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.

wanneer is ie klaar? zou hem wel willen lezen!quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.

Inderdaad gaat vooral om het forum en daar lezen mensen redelijk wat en klikken dus ook pagina's weg, Ads worden minder aangeklikt maar geeft niks als ik op den duur naar een CPM toe kan gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerd

Hoop dat je het anders gaat doen dan internetmiljonair en die JP. Die gasten kunnen lullen maar je hebt er geen fuck aan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |