Ben ik niet helemaal met je eens. Blackhat bestaat nog steeds. Op de goed betaalde keywords is 8/10 van de websites op de eerste pagina nog gewoon gemaakt met Blackhat SEO. Wat je echter ziet is dat deze websites binnen een maand weer van de eerste pagina's verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat ik met mijn opmerking wou zeggen is dat blackhat eigenlijk helemaal dood aan het bloeden is door de algoritme updates de laatste jaren. Met de Google Sandbox is toen ter tijd al een begin gemaakt en met de panda en penguin updates is het helemaal niet meer de moeite waard.
Ik gebruik zelf ook ''blackhat' technieken'' maar ze doen het na al die tijd nog primaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef Blester het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Blackhat bestaat nog steeds. Op de goed betaalde keywords is 8/10 van de websites op de eerste pagina nog gewoon gemaakt met Blackhat SEO. Wat je echter ziet is dat deze websites binnen een maand weer van de eerste pagina's verdwijnen.
Vroeger was blackhat op een meer structele basis mogelijk, tegenwoordig is het gewoon "opzetten, cashen, uit google"
Je hebt verschillende vormen van blackhat. Zo kun je in een keer de website zo'n boost geven dat het binnen enkele weken op de eerste pagina staat en nog sneller weet verdwijnt. Je kunt deze boost ook verspreiden over een langere tijd waardoor je mogelijk in de zoekmachine blijft staan. Dit zijn slechts twee voorbeelden, er zijn zoveel blackhat methodes waarbij sommige methodes wel werken en sommige niet meer. Google maakt blackhat in ieder geval wel moeilijker met de laatste updates.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook ''blackhat' technieken'' maar ze doen het na al die tijd nog prima
Weet je waarom ze blijven werken? Omdat je anders de competitie kan naaien. Anders ga ik bijvoorbeeld jouw website 1000 backlinks geven en dan ben je foetsie uit google. Google kijkt wel wat verder dan dat.
Ja je moet ook nooit je website 1000-den backlinks in 1 keer geven. Beter geleidelijk opbouwen maar sommige blackhat tactieken werken super bij mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Je hebt verschillende vormen van blackhat. Zo kun je in een keer de website zo'n boost geven dat het binnen enkele weken op de eerste pagina staat en nog sneller weet verdwijnt. Je kunt deze boost ook verspreiden over een langere tijd waardoor je mogelijk in de zoekmachine blijft staan. Dit zijn slechts twee voorbeelden, er zijn zoveel blackhat methodes waarbij sommige methodes wel werken en sommige niet meer. Google maakt blackhat in ieder geval wel moeilijker met de laatste updates.
Waarom zouden de helft van de publishers Google Adsense bannen? Ik denk dat je het precies andersom bedoelt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, de helft van de publishers bant Google AdSense gewoon zonder reden, dan hoeven ze ook nog maar weinig uit te betalen waardoor de opbrengsten hoger zijn :-)
Het was meer een 'intro' in dit topic, dat hoeft niet per se nuttig te zijn dunkt me. En waarom bang voor een Adsense ban? Ik ken genoeg mensen die om vage redenen zijn geblokkeerd en zij hebben het altijd fair gespeeld. Uiteraard zullen er mensen tussen zitten die een ban volledig aan zichzelf hebben te wijten, maar je volledig richten op Adsense vind ik niet slim. Zeker als je duizenden euro's per maand opstrijkt, je baan opzegt en daar van gaat leven. Die mensen zijn er ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou, zo lang gewacht op deze post en is het nog niets nuttigs
Waarom ben je bang voor een adsense ban? De regels zijn vrij duidelijk toch... Google heeft er werkelijk niets aan om mensen te bannen, maar ze moeten streng zijn om de bedrijven die adverteren te beschermen (wat logisch is). Daarom hebben ze gewoon een streng beleid gevoerd waardoor het mensen afschrikt om te gaan "frauderen". Ze bannen je echt niet zonder reden, want daar schiet niemand wat mee op.
Zei toch dat het simpel was.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:50 schreef Blester het volgende:
Custom SEO wordpress template is helemaal af. Nu maar eens in gebruik gaan nemen en kijken wat het gaat doen. In ieder geval wel heel leuk om eens een compleet zelf ontworpen - amgezet naar HTML/CSS - omgezet naar Wordpress te hebben. Was minder werk dan ik had verwacht, met omzetten naar wordpress ongeveer 2 uur bezig gewas en nog wat bugfixes gedaan enkele uurtjes.
Het is gewoon een kwestie van plakken van codes. Alleen wel lastig als je bugs hebt. Heb er nog een kleine bug inzitten bij de sigbar, bij elk item bij bijv categoriën is een lijn boven en een lijn onder. De tekst blijft bij widgets center staan en als ik het in de code zet staat het wel goed.quote:
Dat soort problemen kun je prima hier kwijt: [html, css, js] met font tags :) #28. Daar zijn altijd wel mensen die willen helpen wanneer mensen problemen hebben met de opmaak van hun site.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:01 schreef Blester het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van plakken van codes. Alleen wel lastig als je bugs hebt. Heb er nog een kleine bug inzitten bij de sigbar, bij elk item bij bijv categoriën is een lijn boven en een lijn onder. De tekst blijft bij widgets center staan en als ik het in de code zet staat het wel goed.
Heb gelijk ook even wat <strong> tags toegevoegd:)quote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef JortK het volgende:
Wat een paar <strong> tags kunnen veroorzaken. Me volledig afgeschreven 'Project Pareltje' domein staat voor het keyword ineens op nummer 2!
quote:Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Maakt dat echt zoveel uit? Ik heb op een paar sites wel een paar woorden <b> gedaan, maar die kan ik dus beter <strong> maken?
<b> en <strong> zijn dus niet hetzelfde en hebben een hele andere betekenis. Je kan er hier ook iets meer over lezen:quote:I: Renders as italic text style.
B: Renders as bold text style.
EM: Indicates emphasis.
STRONG: Indicates stronger emphasis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |