Ik doe het zelf en ik besteed een gedeelte uit. Zoek op google naar ''seo'' en gij zult vinden!quote:Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef Mike144 het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met linkbuilding voor mijn blog/website. Want de bezoekers willen nog niet echt komen.
Hoe doen jullie dit eigenlijk vraag ik mij af ? Allemaal handmatig door site's op te zoeken, besteden jullie dit uit of dmv een tool ?
Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef CasB het volgende:
Gister was mijn slechtste dag sinds 2 maanden ofzo.Ik hoop dat het van tijdelijke aard is.
Ja zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.
Heb je misschien weer de oude versie? Hij doet het namelijk gewoon bij mij.quote:Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef Drawer het volgende:
JDx, waar zat vorige keer het probleem met de Gapi? Ik kijk namelijk best vaak op 'jouw' scriptje, dus stoort me nogal dat ie weer niet werkt. En kon zo snel niet vinden waar ik moest zoeken om het te fixen.
Terwijl sommigen hier beweren dat er geen structuur in kan zittenquote:Op maandag 17 september 2012 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik het nietOver het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag
Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verificationquote:Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Drawer het volgende:
Begrijp er niks meer van. Heb 't al opnieuw geinstalleerd en nogsteeds niks. ga_account was je email toch gewoon? En moet ik een apart password aanmaken ervoor als ik 2step verification op m'n account aan heb staan?
Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.quote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook het weekend altijd veel slechter, doordat er in het weekend minder bezoekers zijn.
20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerdquote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.
wanneer is ie klaar? zou hem wel willen lezen!quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
Inderdaad gaat vooral om het forum en daar lezen mensen redelijk wat en klikken dus ook pagina's weg, Ads worden minder aangeklikt maar geeft niks als ik op den duur naar een CPM toe kan gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerd
Hoop dat je het anders gaat doen dan internetmiljonair en die JP. Die gasten kunnen lullen maar je hebt er geen fuck aan.quote:Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
Blijft niet werken. FUUUUUUUquote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef RPG het volgende:
[..]
Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verification
Die JP heeft veel verschillende websites. Als je op zijn sites komt dan komt er gelijk een popup waar je je e-mail gegevens op moet geven en dan krijg je allerlei tips en gratis shit.quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Afwazig het volgende:
Heb die site van internetmiljonair net bekeken maar wtf is dat dat?![]()
En heb je een link van die JP? De enige Nederlandse SEO site waar ik op kijk is Seoguru.nl. Wel prima site dat, het forum ook,
SEOguru is ook goed. Een actieve schare users en ik heb zijn boek ook als naslagmiddel. Boek is best goed geschreven en behoorlijk actueel. Die sites die jij beschrijft kom ik niet, klinkt ook behoorlijk doorzichtig. Ik zoek voornamelijk gericht op informatie en kom dan vaak uit op grote sites als SEOmoz en SEOguru.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Seoguru ziet er wel goed uit trouwens. Hij verdient zijn geld tenminste door trainingen te geven. Dus waarschijnlijk zijn dat wel waardevolle artikelen
Gekocht? Pas op wat je koopt hequote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CasB het volgende:
Vanavond 1 van m'n site aangemeld voor wat lnikbuilding meuk. Daar ga ik de komende tijd maar wat meer aan doen, ook al heb ik een hekel aan pagina's op mijn website met die partnerlinks.
Ja toch trappen er heeeeeeeeel veel mensen in.quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
SEOguru is ook goed. Een actieve schare users en ik heb zijn boek ook als naslagmiddel. Boek is best goed geschreven en behoorlijk actueel. Die sites die jij beschrijft kom ik niet, klinkt ook behoorlijk doorzichtig. Ik zoek voornamelijk gericht op informatie en kom dan vaak uit op grote sites als SEOmoz en SEOguru.
Nee, niet gekocht, ik kijk wel uit.quote:Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Gekocht? Pas op wat je koopt he90% is crap. Je hebt zo een google penalty te pakken.
Wil de naam wel eens weten, wellicht interesse.quote:Op maandag 17 september 2012 23:18 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam waar ik vanaf wil, ik kan deze op sitedeals aanbieden maar misschien is hier iemand geïnteresseerd? Het heeft te maken met apps voor smartphones, breed georiënteerd en een best aardige naam al zeg ik het zelf. Het gaat om een .nl domein en als iemand interesse heeft stuur dan maar een DM.
Volgens mij hebben rich snippets een hogere CTR. Tenminste, dat is wat ik er over lees. Als je dan iets zoekt en je komt een blog tegen van iemand met zijn/haar foto erbij, dan ben ik zelf idd eerder geneigd om daar op te klikken dan een resultaat zonder. Het zelfde geldt voor producten, als daar sterretjes bij staan van een review dan klik ik ook eerder. En ik denk dat meer mensen dat hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef ursel het volgende:
In hoeverre zijn Rich Snippets interessant voor SEO?
In mijn geval zou het dan gaan om de categorietype Event.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:52 schreef CasB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben rich snippets een hogere CTR. Tenminste, dat is wat ik er over lees. Als je dan iets zoekt en je komt een blog tegen van iemand met zijn/haar foto erbij, dan ben ik zelf idd eerder geneigd om daar op te klikken dan een resultaat zonder. Het zelfde geldt voor producten, als daar sterretjes bij staan van een review dan klik ik ook eerder. En ik denk dat meer mensen dat hebben.
Idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef ursel het volgende:
Ga het vandaag wel ergens proberen.![]()
Uiteindelijk komt het er op neer dat je volgens mij nooit echt klaar bent met je website. Elke keer vindt je toch weer iets.
Ik zit ook ruim over m'n vorige schema, nog niet op m'n nieuwe doel schema van 500/maand, maar 220 euro op de 17e is best lekker. En dat terwijl m'n nieuwe sites nog niet eens draaien, heel apart. Misschein positieve energie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen
Op schema of voor op schema?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen
Ach ja wat is het schema héquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Op schema of voor op schema?
Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn sitequote:Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand die welikeshopping [punt] nl wilt kopen?
Komt hier inmiddels ook meer binnen dan eruit gaat, wil ook weer weekje weg, maar m'n vrije dagen zijn opquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn siteIk ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |