abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116881485
Gister was mijn slechtste dag sinds 2 maanden ofzo. ;( Ik hoop dat het van tijdelijke aard is. :P
pi_116881893
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef Mike144 het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met linkbuilding voor mijn blog/website. Want de bezoekers willen nog niet echt komen.
Hoe doen jullie dit eigenlijk vraag ik mij af ? Allemaal handmatig door site's op te zoeken, besteden jullie dit uit of dmv een tool ?
Ik doe het zelf en ik besteed een gedeelte uit. Zoek op google naar ''seo'' en gij zult vinden!
pi_116881917
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef CasB het volgende:
Gister was mijn slechtste dag sinds 2 maanden ofzo. ;( Ik hoop dat het van tijdelijke aard is. :P
Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.
pi_116882416
32 euro op 1 dag... crap :')
pi_116882505
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.
Ja zo bedoelde ik het niet :) Over het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag :)
pi_116883081
JDx, waar zat vorige keer het probleem met de Gapi? Ik kijk namelijk best vaak op 'jouw' scriptje, dus stoort me nogal dat ie weer niet werkt. En kon zo snel niet vinden waar ik moest zoeken om het te fixen.
pi_116883518
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef Drawer het volgende:
JDx, waar zat vorige keer het probleem met de Gapi? Ik kijk namelijk best vaak op 'jouw' scriptje, dus stoort me nogal dat ie weer niet werkt. En kon zo snel niet vinden waar ik moest zoeken om het te fixen.
Heb je misschien weer de oude versie? Hij doet het namelijk gewoon bij mij.
pi_116886317
Begrijp er niks meer van. Heb 't al opnieuw geinstalleerd en nogsteeds niks. ga_account was je email toch gewoon? En moet ik een apart password aanmaken ervoor als ik 2step verification op m'n account aan heb staan?
pi_116886878
Dat weet ik niet man, ken dat niet dat 2 step gedoe. Kan best zijn dat dit alleen maar werkt met enkel email + wachtwoord.
pi_116888727
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja zo bedoelde ik het niet :) Over het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag :)
Terwijl sommigen hier beweren dat er geen structuur in kan zitten ;)
pi_116888857
Ik heb ook het weekend altijd veel slechter, doordat er in het weekend minder bezoekers zijn.
Facts don't care about your feelings
pi_116888889
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Drawer het volgende:
Begrijp er niks meer van. Heb 't al opnieuw geinstalleerd en nogsteeds niks. ga_account was je email toch gewoon? En moet ik een apart password aanmaken ervoor als ik 2step verification op m'n account aan heb staan?
Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verification
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_116888901
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook het weekend altijd veel slechter, doordat er in het weekend minder bezoekers zijn.
Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.
pi_116890040
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.
20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerd :P
pi_116890338
Nee is een forum zei hij toch al.
pi_116891067
Was iets fout gegaan, www.adkliks.nl nu pas geregistreerd, zal je maar overkomen met een belangrijk domein die iedereen wil.
  maandag 17 september 2012 @ 15:29:26 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_116892356
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken :P. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
pi_116892494
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken :P. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
wanneer is ie klaar? zou hem wel willen lezen!
  maandag 17 september 2012 @ 15:35:31 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_116892631
Met een maand of anderhalf denk ik. Geef hem wel vrij aan geïnteresseerden als het is beoordeeld en ik mijn diploma heb.
pi_116893727
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerd :P
Inderdaad gaat vooral om het forum en daar lezen mensen redelijk wat en klikken dus ook pagina's weg, Ads worden minder aangeklikt maar geeft niks als ik op den duur naar een CPM toe kan gaan.

Iemand al ervaring met: https://www.google.com/intl/nl/dfp/info/welcome.html ?
pi_116895768
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Hoop dat je het anders gaat doen dan internetmiljonair en die JP. Die gasten kunnen lullen maar je hebt er geen fuck aan. :r
  maandag 17 september 2012 @ 17:10:14 #175
131603 Afwazig
Serious business
pi_116896330
Heb die site van internetmiljonair net bekeken maar wtf is dat dat? :')

En heb je een link van die JP? De enige Nederlandse SEO site waar ik op kijk is Seoguru.nl. Wel prima site dat, het forum ook,
pi_116896870
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef RPG het volgende:

[..]

Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verification
Blijft niet werken. FUUUUUUU :(
pi_116907865
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Afwazig het volgende:
Heb die site van internetmiljonair net bekeken maar wtf is dat dat? :')

En heb je een link van die JP? De enige Nederlandse SEO site waar ik op kijk is Seoguru.nl. Wel prima site dat, het forum ook,
Die JP heeft veel verschillende websites. Als je op zijn sites komt dan komt er gelijk een popup waar je je e-mail gegevens op moet geven en dan krijg je allerlei tips en gratis shit.

Bijvoorbeeld http://www.internetgeheimen.com/

Allemaal lokkertjes. Je krijgt een paar tipjes opgelicht en als je dan meer wil weten moet je ebook ofzo kopen a 100 euro. Allemaal oplichters. Net zoals die Internetmiljonair.

De meeste SEO sites zijn allemaal pure oplichting. Denken mensen nou echt dat internetmarketeers hun gouden kippen te koop gaan zetten. Ze proberen je alleen maar te overtuigen van hun succes. Af en toe prijzen ze een seo programma aan en geven een link ( waarmee ze weer verdienen: affiliate )

Die gasten pakken iedereen mooi in. Ze laten foto's zien van 'hun leven'. Mooie auto's, dure hotels, adsense foto's. Allemaal list en bedrog :P Daardoor denken mensen: Wauw dat wil ik ook en kopen dingen van hun. Allemaal troep waar je niks aan hebt :D

Ik lees zoveel troep op internet. Iedereen is tegenstrijdig. Mijn tip is gewoon dingen uit te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet ;)
pi_116908194
Seoguru ziet er wel goed uit trouwens. Hij verdient zijn geld tenminste door trainingen te geven. Dus waarschijnlijk zijn dat wel waardevolle artikelen :)
pi_116910663
Vanavond 1 van m'n site aangemeld voor wat lnikbuilding meuk. Daar ga ik de komende tijd maar wat meer aan doen, ook al heb ik een hekel aan pagina's op mijn website met die partnerlinks. :P
  maandag 17 september 2012 @ 21:41:54 #180
131603 Afwazig
Serious business
pi_116910944
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Seoguru ziet er wel goed uit trouwens. Hij verdient zijn geld tenminste door trainingen te geven. Dus waarschijnlijk zijn dat wel waardevolle artikelen :)
SEOguru is ook goed. Een actieve schare users en ik heb zijn boek ook als naslagmiddel. Boek is best goed geschreven en behoorlijk actueel. Die sites die jij beschrijft kom ik niet, klinkt ook behoorlijk doorzichtig. Ik zoek voornamelijk gericht op informatie en kom dan vaak uit op grote sites als SEOmoz en SEOguru.
pi_116911928
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CasB het volgende:
Vanavond 1 van m'n site aangemeld voor wat lnikbuilding meuk. Daar ga ik de komende tijd maar wat meer aan doen, ook al heb ik een hekel aan pagina's op mijn website met die partnerlinks. :P
Gekocht? Pas op wat je koopt he :P 90% is crap. Je hebt zo een google penalty te pakken.
pi_116911980
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

SEOguru is ook goed. Een actieve schare users en ik heb zijn boek ook als naslagmiddel. Boek is best goed geschreven en behoorlijk actueel. Die sites die jij beschrijft kom ik niet, klinkt ook behoorlijk doorzichtig. Ik zoek voornamelijk gericht op informatie en kom dan vaak uit op grote sites als SEOmoz en SEOguru.
Ja toch trappen er heeeeeeeeel veel mensen in.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=96378
pi_116912080
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Gekocht? Pas op wat je koopt he :P 90% is crap. Je hebt zo een google penalty te pakken.
Nee, niet gekocht, ik kijk wel uit. :P
pi_116916704
Ik heb nog een domeinnaam waar ik vanaf wil, ik kan deze op sitedeals aanbieden maar misschien is hier iemand geïnteresseerd? Het heeft te maken met apps voor smartphones, breed georiënteerd en een best aardige naam al zeg ik het zelf. Het gaat om een .nl domein en als iemand interesse heeft stuur dan maar een DM.
  dinsdag 18 september 2012 @ 00:12:04 #185
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116919354
In hoeverre zijn Rich Snippets interessant voor SEO?
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:16:08 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_116922871
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:18 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam waar ik vanaf wil, ik kan deze op sitedeals aanbieden maar misschien is hier iemand geïnteresseerd? Het heeft te maken met apps voor smartphones, breed georiënteerd en een best aardige naam al zeg ik het zelf. Het gaat om een .nl domein en als iemand interesse heeft stuur dan maar een DM.
Wil de naam wel eens weten, wellicht interesse.

In ieder geval komende weken geen tijd meer voor mijn eigen websites, lange wachtrij met klanten op dit moment.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116923268
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef ursel het volgende:
In hoeverre zijn Rich Snippets interessant voor SEO?
Volgens mij hebben rich snippets een hogere CTR. Tenminste, dat is wat ik er over lees. Als je dan iets zoekt en je komt een blog tegen van iemand met zijn/haar foto erbij, dan ben ik zelf idd eerder geneigd om daar op te klikken dan een resultaat zonder. Het zelfde geldt voor producten, als daar sterretjes bij staan van een review dan klik ik ook eerder. En ik denk dat meer mensen dat hebben. :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 09:15:49 #188
63192 ursel
pi_116923610
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:52 schreef CasB het volgende:

[..]

Volgens mij hebben rich snippets een hogere CTR. Tenminste, dat is wat ik er over lees. Als je dan iets zoekt en je komt een blog tegen van iemand met zijn/haar foto erbij, dan ben ik zelf idd eerder geneigd om daar op te klikken dan een resultaat zonder. Het zelfde geldt voor producten, als daar sterretjes bij staan van een review dan klik ik ook eerder. En ik denk dat meer mensen dat hebben. :P
In mijn geval zou het dan gaan om de categorietype Event.
Zag namelijk dat er nog eentje boven me stond die ut wel heeft. :')

Zelf let ik namelijk helemaal niet op die sterretjes. Lees altijd de description en bepaal dan of het relevant is. :')

Nu nog tijd zien te vinden om het in te bakken. Al is het volgens mij niet gek moeilijk
pi_116923758
Nee, het is best simpel om te doen. Heb het laatst ook toegevoegd aan 1 van mijn sites (die gericht is op reviews), ben daar toen denk ik een uurtje mee bezig geweest, en nu een paar dagen later zie ik het al goed in google verschijnen. ^O^
  dinsdag 18 september 2012 @ 09:44:22 #190
63192 ursel
pi_116924249
Ga het vandaag wel ergens proberen. ^O^
Uiteindelijk komt het er op neer dat je volgens mij nooit echt klaar bent met je website. Elke keer vindt je toch weer iets. :')
pi_116924321
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen :)
pi_116925257
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef ursel het volgende:
Ga het vandaag wel ergens proberen. ^O^
Uiteindelijk komt het er op neer dat je volgens mij nooit echt klaar bent met je website. Elke keer vindt je toch weer iets. :')
Idd. :P Gister ben ik ook nog bezig geweest om de urls van 1 van mijn websites te herschrijven zodat daar meer (relevante) informatie in staat. En dan lijkt het een klein klusje maar ik was toch al snel een uur verder.
pi_116925865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen :)
Ik zit ook ruim over m'n vorige schema, nog niet op m'n nieuwe doel schema van 500/maand, maar 220 euro op de 17e is best lekker. En dat terwijl m'n nieuwe sites nog niet eens draaien, heel apart. Misschein positieve energie? ;)
pi_116925950
quote:
Op schema of voor op schema? :P
pi_116926163
Ik liep voor op schema, maar de afgelopen 2 dagen waren niet best. Hopen dat het weer een beetje aantrekt. Maargoed, als het aantal views van mijn youtube filmpjes teruglopen, dan neemt het aantal kliks ook af. :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:15:02 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_116926453
Kost het nou niet heel veel tijd om de hele tijd onderwerpen voor Youtube filmpjes te zoeken vervolgens ze te maken en daarna uploaden?
pi_116926455
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Op schema of voor op schema? :P
Ach ja wat is het schema hé :P Het is in ieder geval beter dan vorige maand dus dat is prima.
pi_116926476
quote:
Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn site :) Ik ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld :D
pi_116926778
En plots werkt ie weer, de analytics. Vage shit. Vast een hickup @ Google, van 5 dagen.
pi_116927333
Misschien toeval maar ik heb de smalle skyscrapers weer terug gezet naar de brede en plots zijn de inkomsten lager dan normaal. Misschien weer een storinkje bij Adsense dus even de rest van de dag afwachten. De afgelopen tijd ging het namelijk erg goed met de smalle skycrapers.
pi_116928670
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand die welikeshopping [punt] nl wilt kopen?
:') waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116929627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn site :) Ik ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld :D
Komt hier inmiddels ook meer binnen dan eruit gaat, wil ook weer weekje weg, maar m'n vrije dagen zijn op :')

Moet echt zelfstandig worden haha. Had trouwens nooit kliks tussen 10 en 8 snachts. Als het voor het slapen gaan op 9 euro stond was ik de volgende ochtend blij als het op 10 was uitgekomen. De laatste week gaat het van savonds 10 vaal nog naar 14 smorgens.
pi_116930648
Amerikaanse bezoekers _O_ slapend rijk worden geld verdienen _O_
pi_116931882
Na een tijdje mee te hebben gelezen, heb ik een poos geleden besloten ook eens een poging doen wat geld te verdienen met AdSense en andere advertentieboeren. M'n webspace is up-and-running, ik heb een goedgekeurd AdSense-account en al drie websites (static en WordPress) die min of meer gereed zijn. :) Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek.

Dus, hallo. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')