ALD?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:44 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Phone fade is coming.
Vet hoor, zou wel iets voor mij zijn aangezien ik vaak problemen met de maat hebquote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Atta-boy het volgende:
van je japan heritage? ziet er tof uit.
Kwam dit tegen, miss leuk om eens te checken voor mensen.
http://hypebeast.com/forums/denim/181821/
Spotte je dry net in het "wat draag je vandaag"-topic, wilde al vragen wat het was maar zag toen deze post.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:57 schreef JetLife het volgende:
Ha. Heb hier een tijdje meegelezen en toch maar een account aangemaakt (deels uit verveling).
Anyway, ben na m'n eerste APC ook best wel hooked aan het dry-gebeuren, die APC heb ik 1,5 jaar lang gedragen en best wel getrashed. Daarna overgestapt naar Naked en Famous Japan Heritage welke nu al aardig wat progressie begint te boeken.
Anyway, kan er een lang verhaal van maken, maar kan ook gewoon een foto van plaatsen. Dus bij dezen:
[ afbeelding ]
Foto's van de APC volgen nog. Halleee
Weird guy of skinny guy? Ik heb zelf een WG JH (zonder de exposed selvage) die nog een lange weg te gaan heeft. Weinig denim gedragen in de zomermaanden.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:57 schreef JetLife het volgende:
Ha. Heb hier een tijdje meegelezen en toch maar een account aangemaakt (deels uit verveling).
Anyway, ben na m'n eerste APC ook best wel hooked aan het dry-gebeuren, die APC heb ik 1,5 jaar lang gedragen en best wel getrashed. Daarna overgestapt naar Naked en Famous Japan Heritage welke nu al aardig wat progressie begint te boeken.
Anyway, kan er een lang verhaal van maken, maar kan ook gewoon een foto van plaatsen. Dus bij dezen:
[ afbeelding ]
Foto's van de APC volgen nog. Halleee
Ben er geweest voor de Nike Inneva, het uitgaan, de boetiekjes en hun relaxte personeel en de stad zelf. Lang weekend tripje.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:31 schreef Atta-boy het volgende:
Welkom jetlife![]()
N&F ziet er goed uit, ben ook wel benieuwd naar meer pics en naar je apc.
Woon je ook in Berlijn of ben je daar toevallig langs geweest?
Zit nu in Griekenland, miss dat ik morgen of overmorgen een seasoak ga doen met mijn ps.
Skinny guy.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weird guy of skinny guy? Ik heb zelf een WG JH (zonder de exposed selvage) die nog een lange weg te gaan heeft. Weinig denim gedragen in de zomermaanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn een maand oud, denk ik.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, dat is een darktone toch, gaaf die blauwe stitchingMaar ik dacht dat er wel meer fades op zaten, je hebt 'm al aardig lang toch, niet je daily rockerjeans of wel?
Ik heb vandaag mijn ALD Prescott uit 2007 aangehad, tagged 30x31!!! (december 07 gekocht denk ik) en hij paste nog, eigenlijk best goed. Waist was perfect (precies 33,50 na meten, en dan zit ie lekker comfy), alleen miste wat ruimte bij thigh, en omdat er beiderzijds 2 vette cuff-rips zijn moest ik hem omgeslagen houden en dat was net te kort voor mij.
Stretch gewoon 1,5", vind ik vrij veel nog.
Ik heb net de Sage Marcher 18oz Slub Yarn Selvedge besteld, na wat mailcontact toch maar gedaan, free shipping en als het niet helemaal fit mag ik terugsturen en dan worden kosten gedeeld van retourshipping, service heOmgerekend ¤129. Ik ben erg benieuwd!
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef JetLife het volgende:
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn een maand oud, denk ik.Die scheur erin vind ik juist wel wat hebben maakt het echt uniek
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef JetLife het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn een maand oud, denk ik.Hahaha nicequote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb net de Sage Marcher 18oz Slub Yarn Selvedge besteld, na wat mailcontact toch maar gedaan, free shipping en als het niet helemaal fit mag ik terugsturen en dan worden kosten gedeeld van retourshipping, service heOmgerekend ¤129. Ik ben erg benieuwd!
Jij hebt hem dan nog eerder dan ik
Ik ga eerst passen in de shop, want ze komen in Oktober in de shops daar
Ja via mail contact waren die gasten idd flex
We fear that which we cannot see
Ah ok cool.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ben er geweest voor de Nike Inneva, het uitgaan, de boetiekjes en hun relaxte personeel en de stad zelf. Lang weekend tripje.
[..]
Skinny guy.
Ja toen ik die crotchrip zag dacht ik, het word nu hoog tijd, en free shipping heeft me over gehaald. Ik moet alleen nog wachten op een mail terug met bankgegevens want die kwamen niet tevoorschijn bij het bestellen, jammer genoeg.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice
[..]
Hahaha niceJij hebt hem dan nog eerder dan ik
Ik ga eerst passen in de shop, want ze komen in Oktober in de shops daar
Ja via mail contact waren die gasten idd flex
Ja en een nieuw paar is altijd nicequote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja toen ik die crotchrip zag dacht ik, het word nu hoog tijd, en free shipping heeft me over gehaald. Ik moet alleen nog wachten op een mail terug met bankgegevens want die kwamen niet tevoorschijn bij het bestellen, jammer genoeg.
Passen is natuurlijk helemaal chill, maar niet iedereen gaat zomaar naar Indonesië helaas. Je hebt geluk want ik het wat gelezen over nieuwe denim die ze toevoegen aan de collectie, misschien zijn die er dan al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |