SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog even wat momo updates... Fade amper al begint het al wel onderaan bij de pijp te rafelen.Wel een record andere broeken deden er langer over. Zal wel door de goeie kwaliteit komen![]()
Achter beltloop gaat ook best hard
Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef BigSmurf het volgende:
Je rockt 'm te hard bok. En toffe broek Don, wel vrij slim ja!Valt wel mee... Zit nu een weekje of 2 in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Qua structuur lijkt hij ook veel op mijn Roy RS2..Ik snap dat M1stral ooit de fout maakte door te denken dat dat een momo wasquote:Op donderdag 13 september 2012 17:04 schreef Atta-boy het volgende:
Vind de textuur op detailpics wel tof.
Meest linkse is wel tof inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 17:19 schreef don-diablo het volgende:
Herschel supply selvage collectie.
[ afbeelding ]
Het is dat ik een vrij nieuwe heb en daarnaast m'n grotere snugpak. Anders had ik die eerste hoogstwaarschijnlijk wel gehaald.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Qua structuur lijkt hij ook veel op mijn Roy RS2..Ik snap dat M1stral ooit de fout maakte door te denken dat dat een momo was
[..]
Meest linkse is wel tof inderdaad
Het is dat ik al 4 tassen heb liggen die ik amper gebruik... En dat zo'n ding net te prijzig is voor een normale tasquote:Op donderdag 13 september 2012 17:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is dat ik een vrij nieuwe heb en daarnaast m'n grotere snugpak. Anders had ik die eerste hoogstwaarschijnlijk wel gehaald.
Die 1 na linkse bagquote:Op donderdag 13 september 2012 17:19 schreef don-diablo het volgende:
Herschel supply selvage collectie.
[ afbeelding ]
Sowieso een mooie tas, alleen heb een goede tas in die grootte en die is functioneler voor reizen e.d dus heb er weinig aan eig.quote:
Vind dat soort modellen altijd mooier dan de standaardrugzak. Heb er zo eentje, die hangt nu te drogen nadat er een behoorlijk sappige peer in was ontploftquote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sowieso een mooie tas, alleen heb een goede tas in die grootte en die is functioneler voor reizen e.d dus heb er weinig aan eig.
Ik heb die meest linkse in het zwart. Had een rugzak nodig voor gewoon gebruik in de weekenden e.d. Die met de riempjes is iets te groot voor even naar de stad en dagje weg etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind dat soort modellen altijd mooier dan de standaardrugzak. Heb er zo eentje, die hangt nu te drogen nadat er een behoorlijk sappige peer in was ontploft
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef bokkepoot het volgende:
Waar zie jij rafels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog even wat momo updates... Fade amper al begint het al wel onderaan bij de pijp te rafelen.Wel een record andere broeken deden er langer over. Zal wel door de goeie kwaliteit komen![]()
[ afbeelding ]
Achter beltloop gaat ook best hard
[ afbeelding ][b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Is prijzig(er).. Bij hypebeast kun je em bijvoorbeeld bestellen. Prijs is 120 dollar (de desert camo is maar 55 dollar.). Komt ook omdat het materiaalgebruik veel mooier en aparter is dan wat er normaal gebruikt wordt.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef BigSmurf het volgende:
De meest linkse is inderdaad wel dope. Gewoon Eastpak formaat is altijd ideaal. Heb er al eentje die goed functioneert, maar zou 'm op zich wel willen. Tempting, wat moet ie kosten? Kan 'm nergens vinden.
Waar de roze stitch loopt begint het iets af te kalvenquote:
Mwua, 120 dollar valt nog wel mee. Ik vind 'm dope. Denk wel dat je een flink blauwe rug krijgt van die denim. Ik twijfel, eigenlijk heb ik al een goeie rugzak, maar toch.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is prijzig(er).. Bij hypebeast kun je em bijvoorbeeld bestellen. Prijs is 120 dollar (de desert camo is maar 55 dollar.). Komt ook omdat het materiaalgebruik veel mooier en aparter is dan wat er normaal gebruikt wordt.
Nee is gewoon slechte kwaliteit zeg, pffff momo'squote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef M1stral het volgende:
Je hebt hem gesoakt toch? Dat gebeurt vaak hoor colorloss op seams en dergelijke. Dat is toch geen schade, dat is lichte fading.
Ik probeer niks goed te praten hoor. Maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Corter leather nope is uit amerikaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit in nl te koop?
Naar mijn weten niet. Ik heb 'm bij Corter besteld. Duurt wel meer dan een maand vaakquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit in nl te koop?
Achterkant is padded, dus geen last van bleed. Daarnaast zijn de riemen breder dan de mijne bijvoorbeeld. Meer comfort.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mwua, 120 dollar valt nog wel mee. Ik vind 'm dope. Denk wel dat je een flink blauwe rug krijgt van die denim. Ik twijfel, eigenlijk heb ik al een goeie rugzak, maar toch.
Ik vind zulk soort dingen altijd heel dope maar eigenlijk gebruik je het nooit toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit in nl te koop?
Best vaak stiekemquote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort dingen altijd heel dope maar eigenlijk gebruik je het nooit toch?
Never nooit niet nuchter G.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort dingen altijd heel dope maar eigenlijk gebruik je het nooit toch?
Eens ff over nadenken.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Achterkant is padded, dus geen last van bleed. Daarnaast zijn de riemen breder dan de mijne bijvoorbeeld. Meer comfort.
Heb jij zo'n oldskool veter om je nek met je sleutel eraanquote:Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Eens ff over nadenken.
En zo'n sleutelding snap ik ook het nut niet van nee. Leuk, maar zinloos, ik heb niet eens een sleutelbos trouwens.
Nee, ik heb een keycord aan de huissleutel zodat ik 'm niet kwijtraak. En een losse fietssleutel.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb jij zo'n oldskool veter om je nek met je sleutel eraan
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee is gewoon slechte kwaliteit zeg, pffff momo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Haha jammerquote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keycord aan de huissleutel zodat ik 'm niet kwijtraak. En een losse fietssleutel.
Het is ook normaal, ik heb het met al mijn broeken en die Momotaro stackt ook nog redelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef M1stral het volgende:
Je hebt hem gesoakt toch? Dat gebeurt vaak hoor colorloss op seams en dergelijke. Dat is toch geen schade, dat is lichte fading.
Ik probeer niks goed te praten hoor. Maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me raden ..Dat van mij ligt ook nog steeds in je kastquote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Awesomequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:01 schreef LSDreamer het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier was. Een half jaartje of wat geleden kocht ik een Tenue de Nimes x Momotaro collab die ik vervolgens gedurende de zomer zo'n beetje wekelijks naar festivals aan had. Op Boom festival in Portugal ben ik er ook nog in gaan zwemmen. De broek heeft na het zwemmen een nieuwe laag zand gehad, en dat is nu nog steeds wel te zien.
Voor het zwemmen:
[ afbeelding ]
Direct uit het water:
[ afbeelding ]
En een weekje geleden, als onderdeel van een casual bruiloft-outfit;
http://twitter.com/mvanla(...)932929/photo/1/large
Super Tof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:01 schreef LSDreamer het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier was. Een half jaartje of wat geleden kocht ik een Tenue de Nimes x Momotaro collab die ik vervolgens gedurende de zomer zo'n beetje wekelijks naar festivals aan had. Op Boom festival in Portugal ben ik er ook nog in gaan zwemmen. De broek heeft na het zwemmen een nieuwe laag zand gehad, en dat is nu nog steeds wel te zien.
Voor het zwemmen:
[ afbeelding ]
Direct uit het water:
[ afbeelding ]
En een weekje geleden, als onderdeel van een casual bruiloft-outfit;
http://twitter.com/mvanla(...)932929/photo/1/large
Goede NB kicks welquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:07 schreef thethoryd het volgende:
Hierbij de fitpics van mijn Levi's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals te zien is de broek te lang en te wijd bij mijn kuiten. Zelfde vraag als boven mij, kan ik er zelf wat aan doen?
Deze gehaald in Dublin, was een grote maten winkel (heb zelf maat 48,5)quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede NB kicks wel
Zit er zelf aan te denken om ook een paar te halen, alleen wil ik zwarte die ik moet laten importeren uit de US. Denk er nog even over.
48,5quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Deze gehaald in Dublin, was een grote maten winkel (heb zelf maat 48,5)
Wist dat jij wel een link zou weten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Seasoaken rulez![]()
@Don misschien dit iets voor je:
http://www.ehow.com/how_4899786_care-nubuck-leather.html
http://www.ehow.com/how_5316393_clean-nubuck-leather.html
http://www.ehow.com/about_6580979_nubuck-leather-care.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |