Hardcore zeg.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
O.o
[..]
dat voelt wel kut ja, maar voor mij meer irritant dan pijnlijk, dus geen verdoving voor mij
[..]
nja dat dus.. zie reactie op JJH
mwah.. ik vind die spuit gewoon kutter dan t borenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah.. ik vind die spuit gewoon kutter dan t boren
hou niet zo van spuitenAh, there comes the monkey out of the sleeve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, there comes the monkey out of the sleeve.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah.. ik vind die spuit gewoon kutter dan t boren
hou niet zo van spuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.le grande finale
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb Vin nog niet ontmoet.quote:
ik knordequote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, maar die moest dat ff.:d
En als vrouwen spuitend komen, ren je dan ook hard weg?
la petite mortquote:
Whehe.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Mistress_X het volgende:
SMS gehad van vriendlief
"vanavond neuken?"
Beetje hypocriet, maar ik snap je wel. Boooh, wat is dat geil.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik knorde![]()
nee dan niet
[..]
la petite mort
Dat soort sms'jes krijg ik nooitquote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Mistress_X het volgende:
SMS gehad van vriendlief
"vanavond neuken?"
Dat is voor mij best n afknapper, tenzij grap.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Mistress_X het volgende:
SMS gehad van vriendlief
"vanavond neuken?"
i know, maar vrouwen.. komop :$quote:Op donderdag 13 september 2012 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, maar ik snap je wel. Boooh, wat is dat geil.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort sms'jes krijg ik nooit.
Nee, is geen grap, ik ken hemquote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor mij best n afknapper, tenzij grap.
Kun je dat nog platter zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, is geen grap, ik ken hem
Hij gaat 3 weken weg, en wil natuurlijk nog ff snel zijn zaakje leegmaken
hij wil d'r nog e......... nee nvm :$quote:
Ik snap.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat krijg je als je militair jargon elke keer moet aanhoren
even overheen?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hij wil d'r nog e......... nee nvm :$
was toch iets met "het afweergeschut in stelling brengen" ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat krijg je als je militair jargon elke keer moet aanhoren
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
was toch iets met "het afweergeschut in stelling brengen" ofzo?
Whehehe.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wou "volblaffen/knallen" zeggen.. sla me maarquote:
"vanavond neuken voor God en vaderland?"quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat een kerelquote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
"vanavond neuken voor God en vaderland?"
Ook al eens gekregen nadat hij de laatste dag op oefening was
Dat valt nog wel mee toch? Dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wou "volblaffen/knallen" zeggen.. sla me maar
ptssssjjjquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee toch? Dat hoor ik wel vaker.
En ik sla geen vrouwen, mits een tik op de billen.
ik prefereer bijten/krabben eigenlijk, maar een tik op m'n billen kan ik nog wel mee leven.. wel hou ik m'n broek aan dan hoor :$quote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag wel, ondanks dat ik een man ben?
Ik heb wel grote handen.
en je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen...quote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag wel, ondanks dat ik een man ben?
Ik heb wel grote handen.
Dat is het leuke. Voordat ik hem kende moest ik er echt niks van hebben.quote:
*pets*quote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik prefereer bijten/krabben eigenlijk, maar een tik op m'n billen kan ik nog wel mee leven.. wel hou ik m'n broek aan dan hoor :$
oehquote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
*pets*
Bijten kan ook, maar dat gaat weer minder met je broek aan.
Mooi.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat is het leuke. Voordat ik hem kende moest ik er echt niks van hebben.
Maar nu we samen zijn snap ik het wel. En snap ik dat militairen ook maar gewoon mensen zijn.
Dat hun cultuur totaal verschilt als die van ons, nja.
Maar het is een mooie wereld.
Mijn vriend gaf toen al aan dat hij militair is en wilt blijven, om Nederland goed te doen.
Dat siert hem en zijn collega's
Van mij hoef je ook niet te lopen hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oeh![]()
ik kan al nauwelijks lopen atm, laat staan zitten zometeen
ja nja door dat verkeerd draaien.. verder heb ik echt NIKS bijzonders gedaan, maar m'n hele lies zit vast ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij hoef je ook niet te lopen hoor.
Zware nacht gehad?
Tijd voor een goeie massagequote:Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja door dat verkeerd draaien.. verder heb ik echt NIKS bijzonders gedaan, maar m'n hele lies zit vast ofzo
en ja, ik moet zo weg om te werken dus dan moet ik wel lopen
Owja, alweer vergeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja door dat verkeerd draaien.. verder heb ik echt NIKS bijzonders gedaan, maar m'n hele lies zit vast ofzo
en ja, ik moet zo weg om te werken dus dan moet ik wel lopen
Veni TT, Video, Vici.quote:
Onze relatie is meer dan uitstekend, gelukkig.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi.Ik wil ook in het leger.
Maarreh, hoe zit het met jullie relatie dan? Vanwege je nickname?
eigenlijk wel jaquote:
lopen lopen lopen en bukken bij tijd en wijlequote:Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Owja, alweer vergeten.
Moet je voor je werk ook lopen of is het alleen maar heen en weer en kun je daar zitten?
Hopen dat het door de beweging wat beter word.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
[..]
lopen lopen lopen en bukken bij tijd en wijle
Hai.quote:
goedemiddagquote:
ik hoop het ookquote:Op donderdag 13 september 2012 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Hopen dat het door de beweging wat beter word.
[..]
Hai.
En anders kun je morgen helemaal niet meer je bed uitkomen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedemiddag
[..]
ik hoop het ook![]()
Ik kan wel een beetje masseren, maar of ik het goed kan. Dunnoquote:
is in principe geen ramp.. morgen toch al weekendquote:Op donderdag 13 september 2012 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
En anders kun je morgen helemaal niet meer je bed uitkomen.
SPOILER: Filmtitels waarbij 1 letter weg gelaten isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Doen, jij kan dat toch hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
Weer n zakje chips ... Ik twijfel of ik straks friet haal.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef Cryothic het volgende:
WheheSPOILER: Filmtitels waarbij 1 letter weg gelaten isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
Weer n zakje chips ... Ik twijfel of ik straks friet haal.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef Cryothic het volgende:
HahahaSPOILER: Filmtitels waarbij 1 letter weg gelaten isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Voor mij is het een raadselquote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doen, jij kan dat toch hebben.
Ik twijfel tussen Turks en Italiaans.
Sorry?quote:
Kan ik net zo goed mijn vriend vragenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje masseren, maar of ik het goed kan. Dunno
Proberen waard, tot nu toe alleen positieve dingen over gehoord
Lol. Dan ken je mij niet, ik ben 10 kilo te zwaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doen, jij kan dat toch hebben.
Ik twijfel tussen Turks en Italiaans.
dat komt positief over...quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed mijn vriend vragen
Vrouwen zijn niet te zwaar. Die zijn mager of volslankquote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Dan ken je mij niet, ik ben 10 kilo te zwaar.
Of een planeet.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te zwaar. Die zijn mager of volslank.
Spaghettiquote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ff naar huis bellen met de vraag wat t wordt?
bij mij geloof ik spachetti
Ja maar na 5 minuten heb je het wel weer gezien... en het is toch anders dan een profquote:
nog nooit een vrouw zo ver gekregen om dit te doen......quote:
Ik heb bij jou ook gewoon een beeld van een mooie slanke dame hoor! Don't know why!quote:
* LovelyLady maakt afspraakquote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes met de spiertjes allemaal! Ik ben blij dat ik een vent heb die kan masseren en zelf kan ik het ook! Dus met veel zere spieren, moet je maar langs komen
Zometeen naar t ziekenhuis, maar ik zit zo lekker op de bank!
Buikjesquote:
heb ik t wel weer gezien? of jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar na 5 minuten heb je het wel weer gezien... en het is toch anders dan een prof
Das goed hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady maakt afspraak
Wat ik ga etenquote:
Jouw keusquote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed mijn vriend vragen
Neuh, ik zie het welquote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ff naar huis bellen met de vraag wat t wordt?
bij mij geloof ik spachetti
Dat zal wel meevallen en dit:quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol. Dan ken je mij niet, ik ben 10 kilo te zwaar.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt tegen, ik weeg 80 kilo.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb bij jou ook gewoon een beeld van een mooie slanke dame hoor! Don't know why!
weet ik wel .. maar als het nog zo zeer doet na het weekend ga ik maar eens even bellenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heb ik t wel weer gezien? of jij?
ik kan wel langer dan 5 minuten masseren hoor... geen probleem.
gewoon een kwestie van vragen
Ik bijna, 78quote:
Ja en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd bang dat ik zo eindigquote:Op donderdag 13 september 2012 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat beschouw ik meestal niet meer als vrouw, maar als zielig.
171 cmquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?niks mis mee als je maar goed voelt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
[..]
Ja en?Ja dus? t was veel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
[..]
Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Er mag nog wel wat meer af... de motivatie ontbreekt alleen evenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niks mis mee als je maar goed voelt...
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig even lekker stabiel blijven.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat meer af... de motivatie ontbreekt alleen even
Bij wie wil je in dr broekje?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
weet precies wat je bedoelt. was in augustus goed bezig. was 5kg kwijt geraakt maar helaas nu alweer 2 erbij. motivatie is ver te zoeken.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat meer af... de motivatie ontbreekt alleen even
Bij die van mijn vriendinquote:
Ben ik het volledig mee eens, maar ik heb nu teveel naar mijn smaak. Dun ben ik sowieso nooit geweest.quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 13 september 2012 14:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voorlopig even lekker stabiel blijven.
En over een tijdje er weer tegenaan.
Werk-zequote:
2 jaar geleden woog ik ook een stuk minder als nuquote:Op donderdag 13 september 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
Maar 2 jaar geleden woog ik 69, ik was echt dolblij en ik zag er echt goed uit. Niet heel slank, maar ik was tevreden. Nu heb ik echt n dikke kop ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en morgen ga ik trouwjurken passen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschapquote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Tally het volgende:
Ik heb Sonja gedaan (whehehehe) en ben 10 kilo afgevallen in 6 weken tijd.
En nu ben ik nog eens 2 kilo extra afgevallen maar dat komt door het kotsen![]()
Ik heb het boekje gezien... ben een dusdanig lastige eter, dat ik idd ook zo 10 tot 20 kilo kan verliezen als ik me daar aan moet houden... zat echt niks tussen wat me lekker leekquote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Tally het volgende:
En nu ben ik nog eens 2 kilo extra afgevallen maar dat komt door het kotsen
Je hebt gelijk, dank je Vin. En ik was al afgevallen laatst, ik moet wat positiever zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 jaar geleden woog ik ook een stuk minder als nu. Als je het echt wil dan kom je wel weer terug op je oude gewicht
Maar eerst zou ik me ergens anders op focussen als ik jou was
Dat vond ik helemaal geen funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was blij dat ik hem had
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Owh maar mijn man is ook een lastige eter en dat ging prima. Ik lust ook niet alles maar je kan natuurlijk de groenten omwisselen met wat je wel lust.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb het boekje gezien... ben een dusdanig lastige eter, dat ik idd ook zo 10 tot 20 kilo kan verliezen als ik me daar aan moet houden... zat echt niks tussen wat me lekker leek
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dank je Vin. En ik was al afgevallen laatst, ik moet wat positiever zijn.
Maar ik heb n rotdag, slecht geslapen, puistjes die komen opzetten, haar dat na 1 dag al vettig is ... Ik voel me gewoon lelijk vandaag.
en veel visquote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb het boekje gezien... ben een dusdanig lastige eter, dat ik idd ook zo 10 tot 20 kilo kan verliezen als ik me daar aan moet houden... zat echt niks tussen wat me lekker leek
Mssn toch eens proberen, ik dacht altijd dat Sonja een slecht dieet was, omdat je niet al het nodige binnen krijgt.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Tally het volgende:
En nu ben ik nog eens 2 kilo extra afgevallen maar dat komt door het kotsen
Ik ken dat gevoel.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
Maar 2 jaar geleden woog ik 69, ik was echt dolblij en ik zag er echt goed uit. Niet heel slank, maar ik was tevreden. Nu heb ik echt n dikke kop ...
Je krijgt al het nodige wel binnen, maar ik veeeeel mindere mate.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mssn toch eens proberen, ik dacht altijd dat Sonja een slecht dieet was, omdat je niet al het nodige binnen krijgt.
No problemquote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dank je Vin. En ik was al afgevallen laatst, ik moet wat positiever zijn.
Maar ik heb n rotdag, slecht geslapen, puistjes die komen opzetten, haar dat na 1 dag al vettig is ... Ik voel me gewoon lelijk vandaag.
Te grote jetsers (ja dat zeg ik echtquote:
Je moet het ook niet heel veel langer doen dan de weken die er in staan ben ik van mening.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mssn toch eens proberen, ik dacht altijd dat Sonja een slecht dieet was, omdat je niet al het nodige binnen krijgt.
Dat vind ik nou stom, ik ben dus curvy maar mn tieten zijn klein ... Als ze nou groter waren was ik mssn op n mooie manier curvy ...quote:
Aww, kaneeltje.quote:
Kom je dan niet heel snel weer aan als je stopt?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet het ook niet heel veel langer doen dan de weken die er in staan ben ik van mening.
Het is wel een soort van crash dieet omdat je minder calorieën binnen krijgt dan je nodig hebt.
Maar op de andere dagen krijg je weer genoeg binnen
quote:
mooie lingerieset ook.....quote:
mooie buikquote:
Als je daarna weer normaal eet wat je daar voor deed (vaak te veel en veel zoetigheid) dan wel ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je dan niet heel snel weer aan als je stopt?
Dat wel jaquote:Op donderdag 13 september 2012 14:33 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mooie lingerieset ook.....fetish...sorry
Grote tieten is ook niet altijd mooi hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik nou stom, ik ben dus curvy maar mn tieten zijn klein ... Als ze nou groter waren was ik mssn op n mooie manier curvy ...
Alleen shoppen ze de putjes en stretchmarks weg.quote:
Weet ik, maar meer voor de verhouding.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grote tieten is ook niet altijd mooi hoor
Ach, het kan altijd erger. Maar ooit woog ik 69 kilo. Toen ging ik studeren.quote:
Die armpjes zijn heel dun, hoe kan dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:34 schreef GSbrder het volgende:
Christina Hendricks
[ afbeelding ]
Mijn man ook! En toen ging hij samen wonenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Maar ooit woog ik 69 kilo. Toen ging ik studeren.
Ik snap 'tquote:Op donderdag 13 september 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar meer voor de verhouding.
Geen ideequote:Op donderdag 13 september 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Die armpjes zijn heel dun, hoe kan dat.
Jij ook 69?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Maar ooit woog ik 69 kilo. Toen ging ik studeren.
Daar oogt t al beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee.
Het stoort me niet echt:
[ afbeelding ]
Je bent een feeder?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook! En toen ging hij samen wonen
Ja, ik woog 69 en was best blij ermee. Had misschien iets meer spier ipv mogen zijn, maar wat zou ik graag naar dat lichaam terugwillen.quote:
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef Cryothic het volgende:
laatste keer dat ik 69 woog was denk ik ergens rond m'n 14de ofzo
O ja inderdaad, net zo'n dag als dinsdag.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef Cryothic het volgende:
laatste keer dat ik 69 woog was denk ik ergens rond m'n 14de ofzo
[..]
gaat traag![]()
nee mezelfquote:Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
jij wil mij ook weer rond de 70?
Tot op zekere hoogte. Ik houd niet van gespierde spijkers.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Ik houd niet van gespierde spijkers.
mwah...quote:
sterktequote:Op donderdag 13 september 2012 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me voorbereiden op 5 kinderen en naar school
BMI van 27quote:Op donderdag 13 september 2012 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mwah...
101kg, tegen 1m93
iets aan de zware kant... te dik wil ik het nog niet noemen
Als je toch bezig bent doe mij ook eensquote:Op donderdag 13 september 2012 14:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
BMI van 27
Zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.
Staat er
Jij bent licht.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent doe mij ook eens
1,82m @ 64kg
BMI 19quote:Op donderdag 13 september 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent doe mij ook eens
1,82m @ 64kg
Ik kom niet verder aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
BMI van 27
Zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.
Staat er
Te licht imoquote:
19? Wut? Laatst was ik nog 18quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
BMI 19
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je ontwikkeling.
Net aan op de rand van goed gewicht
Hoe oud ben je? ik schatte 18quote:Op donderdag 13 september 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te licht imo
[..]
19? Wut? Laatst was ik nog 18
20.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? ik schatte 18
Samen sportenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een bmi van 20, maar er mag wel wat af. Dmv sporten wil ik sterker worden enzo.
Dus jij gaat voor de intimiderende sterke vrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een bmi van 20, maar er mag wel wat af. Dmv sporten wil ik sterker worden enzo.
Goed bezig dikzakquote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HA, dan ben ik in 4/5 weken tijd 1 BMI punt omhoog gegaan
Je hoeft er niet aan af te zien dat ze sterk zijn hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de intimiderende sterke vrouw
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft er niet aan af te zien dat ze sterk zijn hoor
Prima lichaamquote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn bmi was gevaarlijk eng hoog
nu nog steeds maar al wel minder eng hoog
Neuh hoor. Ik ben nu gewoon slapquote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de intimiderende sterke vrouw
Spieren trainen = aankomen. Dan heb je niks meer aan bmi.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:02 schreef Tamashii het volgende:
Haha, goede voornemens tamashiiquote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh hoor. Ik ben nu gewoon slap
Fotoboek van Userquote:
Truequote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Spieren trainen = aankomen. Dan heb je niks meer aan bmi.
Dat weet ik. Qua gewicht kom je dan aan, maar in verhouding niet. Bovendien zou ik nooit alleen krachttraining doen, dus dan gaat er vanzelf nog wat af.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Spieren trainen = aankomen. Dan heb je niks meer aan bmi.
Yes we can.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind BMI sowieso bullshit, gaat er meer om dat je tevreden in de spiegel kan kijken.
op mijn top woog ik 138,2 bij een lengte van 173quote:
Ja dat is wel erg aan de zware kantquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op mijn top woog ik 138,2 bij een lengte van 173
dat was wel heel erg hoor
Hoe wil je dan sterker worden?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik. Qua gewicht kom je dan aan, maar in verhouding niet. Bovendien zou ik nooit alleen krachttraining doen, dus dan gaat er vanzelf nog wat af.
Krachttraining en cardio combineren wellicht?quote:
Ik neem aan dat meerdere mensen dat kunnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je praat over jezelf in meervoud
I know.. en tot 2 jaar geleden geleden was het 127,5.. oktober vorig jaar was het 102,5quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg aan de zware kant
Goeie combiquote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio combineren wellicht?
Maakt niet uit heurr.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
Verkeerd gelezen Tam, kan niet editen.
Ik vind het ongelofelijk knap. Ik zou dat niet kunnen, heb geen doorzettingsvermogen in dat opzicht.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I know.. en tot 2 jaar geleden geleden was het 127,5.. oktober vorig jaar was het 102,5
en nu zit ik nog steeds rond de 98/100 maar wel 3 maten kleiner in broeken gegaan.. gewicht kwijt spierkracht bij..
maar ik ben nog steeds gewoon te dik volgens de normen
Fuck de norm, je moet je er zelf prettig bij voelen en gezond zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I know.. en tot 2 jaar geleden geleden was het 127,5.. oktober vorig jaar was het 102,5
en nu zit ik nog steeds rond de 98/100 maar wel 3 maten kleiner in broeken gegaan.. gewicht kwijt spierkracht bij..
bij mij was het ook door overspannen zijn, stoppen met horeca dus op normale tijden gaan eten.. en de fiets pakken ipv de autoquote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk knap. Ik zou dat niet kunnen, heb geen doorzettingsvermogen in dat opzicht.
Heel netjesquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke dan doe ik met je meequote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat meerdere mensen dat kunnen.
whaha dankje welquote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel netjesJe hebt nu wel een prettig lichaam haha
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus ik moet wat uit typen op een ouderwetse typemachine maar heb nu al een paar keer gehad dat ik een fout maak en op backspace druk, alleen dan gebeurt er daar niet zoveel. Ben te jong hiervoor
Ja alleen kwam erachter dat dat niet kon. Is op een papiertje die daarachter gelijk 3 keer doordrukt. Dus elke keer een nieuwe pakken, frustrerend dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik zie het voor me
en dan typ exen?
Hihi ik lach je niet uit hoor.. heus niet..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja alleen kwam erachter dat dat niet kon. Is op een papiertje die daarachter gelijk 3 keer doordrukt. Dus elke keer een nieuwe pakken, frustrerend dit.
Ik meld me bij deze af voor de meetingquote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi ik lach je niet uit hoor.. heus niet..*proest*
Hehequote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die smalle kop verhult een lichaam met een gigantische 19 BMI
Nee bierquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
Vin kijkt op die foto alsof hij n citroen heeft gebeten.
Ga je dan voor mij hardlopen?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio combineren wellicht?
Zo'n mechanische of een elektrische?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Jezus ik moet wat uit typen op een ouderwetse typemachine maar heb nu al een paar keer gehad dat ik een fout maak en op backspace druk, alleen dan gebeurt er daar niet zoveel. Ben te jong hiervoor
Elektrische gelukkig, blijft een helquote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo'n mechanische of een elektrische?
Wij hadden zo'n machanische... zaten de hamertjes weer eens klem.
Cry. leuke foto verzameling manquote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo'n mechanische of een elektrische?
Wij hadden zo'n machanische... zaten de hamertjes weer eens klem.
Op Flickr?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Cry. leuke foto verzameling manmooie autos zitten ertussen!
Ja, zitten echt prachtige autos tussen zeg en de monstertrucks natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op Flickr?![]()
Dank je. Dagje Italia a Zandvoort helpt enorm natuurlijk
kusje?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af voor de meeting
Jep, over 2,5 week is het weer zo ver.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja, zitten echt prachtige autos tussen zeg en de monstertrucks natuurlijk
Vet man, ben zelf al best lang niet op zandvoort geweest. Me stiefbroertje racet er nu. motors.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, over 2,5 week is het weer zo ver.
Monster Jam in arnhem
Oh ja dat is al weer.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, over 2,5 week is het weer zo ver.
Monster Jam in arnhem
Motorsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vet man, ben zelf al best lang niet op zandvoort geweest. Me stiefbroertje racet er nu. motors.
Waarom dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je dan voor mij hardlopen?![]()
Kaartjes liggen bij ons al een tijdje klaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja dat is al weer.
Misschien dat ik er ook heen ga
Tis geen twitter hierquote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef Grijsbaard het volgende:
Moet zometeen naar Den - Helder.......... #sucks
Heul nietquote:
Je liegt #leugenaarsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis geen twitter hier
[..]
Heul niet
Ik lieg heul nietquote:
Dat kan op ieder moment van de dagquote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oja.... naja... Misschien ik kom sowieso zometeen een FOK!ker tegen
Eventjes afgezien van Lola, kom ik er maar weinig tegen IRL hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lieg heul niet
[..]
Dat kan op ieder moment van de dag
Mja als je werkt is het anders. Als student kun je er al snel een paar tegenkomen (ook al heb je dat niet door)quote:Op donderdag 13 september 2012 15:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eventjes afgezien van Lola, kom ik er maar weinig tegen IRL hoor
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 september 2012 15:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Je komt vast wel FOK!kers tegen. Maar ik draag bijvoorbeeld ook geen shirt met MeneerLogica erop
Sterker nog, zelfs met een meet stel ik me voor als "jeroen", nog steeds weet niemand dat ik t benquote:Op donderdag 13 september 2012 15:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Je komt vast wel FOK!kers tegen. Maar ik draag bijvoorbeeld ook geen shirt met MeneerLogica erop
Ik ben zóóóó slecht in namen + nicknames onthouden. Achteraf denk ik 'wie is dat ook alweer'quote:Op donderdag 13 september 2012 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs met een meet stel ik me voor als "jeroen", nog steeds weet niemand dat ik t ben
Toch zou dat best een keer leuk zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Erik?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben zóóóó slecht in namen + nicknames onthouden. Achteraf denk ik 'wie is dat ook alweer'
Bij mij ligt het alleen nogal voor de hand hoe ik heet
Haha, weet niet hoor. Woon in een gat. Weet alleen dat er op zwaaiafstand 2 FOK!kers wonenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zou dat best een keer leuk zijn.
Ik denk dat je dan stiekem best wel wat fokkers tegenkomt
Ik ook, maar toch wonen er wel een aantal in de buurt hierquote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, weet niet hoor. Woon in een gat. Weet alleen dat er op zwaaiafstand 2 FOK!kers wonen
Ja maar je hebt verschil tussen mensen die op FOK! kijken en echt FOK!kersquote:Op donderdag 13 september 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch wonen er wel een aantal in de buurt hier
Het zijn wel echt FOK!kers.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar je hebt verschil tussen mensen die op FOK! kijken en echt FOK!kers
Ik gok Paul.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben zóóóó slecht in namen + nicknames onthouden. Achteraf denk ik 'wie is dat ook alweer'
Valt nog wel mee, als ze maar een foto op hun fobo hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, weet niet hoor. Woon in een gat. Weet alleen dat er op zwaaiafstand 2 FOK!kers wonen
Puh, iedereen weet al lang dat jij gewoon Lola heetquote:
Bijna goed.quote:
Ja das waarquote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, als ze maar een foto op hun fobo hebben.
[..]
Sjitquote:Op donderdag 13 september 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Puh, iedereen weet al lang dat jij gewoon Lola heet.
Zolang ze niet weten dat je in het echt Jolanda heet valt t wel mee joh..quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, als ze maar een foto op hun fobo hebben.
[..]
Wat een foute naamquote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang ze niet weten dat je in het echt Jolanda heet valt t wel mee joh..
ow....
Mijn en eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik moet me fobo ook maar is vullen
Slechte opmerking jaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, als ze er maar in trappen
[..]
Arme jij, kom anders ff gezellig een koppie doenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Zit ik in mijn tuintje.. zon weg
Okequote:
Hier ook, door een vrachtwagen voor mijn raamquote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Zit ik in mijn tuintje.. zon weg
kom jij maar bakkie doenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Arme jij, kom anders ff gezellig een koppie doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |