Hardcore zeg.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
O.o
[..]
dat voelt wel kut ja, maar voor mij meer irritant dan pijnlijk, dus geen verdoving voor mij
[..]
nja dat dus.. zie reactie op JJH
mwah.. ik vind die spuit gewoon kutter dan t borenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah.. ik vind die spuit gewoon kutter dan t boren
hou niet zo van spuitenAh, there comes the monkey out of the sleeve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, there comes the monkey out of the sleeve.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah.. ik vind die spuit gewoon kutter dan t boren
hou niet zo van spuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.le grande finale
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb Vin nog niet ontmoet.quote:
ik knordequote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, maar die moest dat ff.:d
En als vrouwen spuitend komen, ren je dan ook hard weg?
la petite mortquote:
Whehe.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Mistress_X het volgende:
SMS gehad van vriendlief
"vanavond neuken?"
Beetje hypocriet, maar ik snap je wel. Boooh, wat is dat geil.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik knorde![]()
nee dan niet
[..]
la petite mort
Dat soort sms'jes krijg ik nooitquote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Mistress_X het volgende:
SMS gehad van vriendlief
"vanavond neuken?"
Dat is voor mij best n afknapper, tenzij grap.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Mistress_X het volgende:
SMS gehad van vriendlief
"vanavond neuken?"
i know, maar vrouwen.. komop :$quote:Op donderdag 13 september 2012 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, maar ik snap je wel. Boooh, wat is dat geil.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort sms'jes krijg ik nooit.
Nee, is geen grap, ik ken hemquote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor mij best n afknapper, tenzij grap.
Kun je dat nog platter zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, is geen grap, ik ken hem
Hij gaat 3 weken weg, en wil natuurlijk nog ff snel zijn zaakje leegmaken
hij wil d'r nog e......... nee nvm :$quote:
Ik snap.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat krijg je als je militair jargon elke keer moet aanhoren
even overheen?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hij wil d'r nog e......... nee nvm :$
was toch iets met "het afweergeschut in stelling brengen" ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat krijg je als je militair jargon elke keer moet aanhoren
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
was toch iets met "het afweergeschut in stelling brengen" ofzo?
Whehehe.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wou "volblaffen/knallen" zeggen.. sla me maarquote:
"vanavond neuken voor God en vaderland?"quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat een kerelquote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
"vanavond neuken voor God en vaderland?"
Ook al eens gekregen nadat hij de laatste dag op oefening was
Dat valt nog wel mee toch? Dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wou "volblaffen/knallen" zeggen.. sla me maar
ptssssjjjquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee toch? Dat hoor ik wel vaker.
En ik sla geen vrouwen, mits een tik op de billen.
ik prefereer bijten/krabben eigenlijk, maar een tik op m'n billen kan ik nog wel mee leven.. wel hou ik m'n broek aan dan hoor :$quote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag wel, ondanks dat ik een man ben?
Ik heb wel grote handen.
en je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen...quote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag wel, ondanks dat ik een man ben?
Ik heb wel grote handen.
Dat is het leuke. Voordat ik hem kende moest ik er echt niks van hebben.quote:
*pets*quote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik prefereer bijten/krabben eigenlijk, maar een tik op m'n billen kan ik nog wel mee leven.. wel hou ik m'n broek aan dan hoor :$
oehquote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
*pets*
Bijten kan ook, maar dat gaat weer minder met je broek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |