abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2012 @ 12:28:41 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116736870

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 13-09-2012 18:57:35 ]
  donderdag 13 september 2012 @ 12:29:22 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116736893
En, goed begin is het halve werk:

:P
pi_116737011
Hardloopkleren aan! *O*

Helaas wel voor bezoek aan de fysio -O-
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_116737206
Dit vind ik wel een mooie

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2012 @ 12:41:17 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116737260
quote:
17s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:

[ afbeelding ]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaam :')
pi_116737284
quote:
17s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef GotC het volgende:
En, goed begin is het halve werk:

[ afbeelding ]
:P
^O^ Mooie.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Hardloopkleren aan! *O*

Helaas wel voor bezoek aan de fysio -O-
Komt goed toch ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:

[ afbeelding ]
Not because my body is perfect -> Vrouw met het lijf van een godin op de achtergrond :+
pi_116737293
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ja nouja het ging me meer om de tekst dan om het lichaam..

;( ik ga me weer ff kut voelen :D
pi_116737363
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ja nouja het ging me meer om de tekst dan om het lichaam..

;( ik ga me weer ff kut voelen :D
Use your anger , channel it into energy , focus it , control it. En nu op de grond en 3 keer 30 sit ups. ~O>
pi_116737385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Use your anger , channel it into energy , focus it , control it. En nu op de grond en 3 keer 30 sit ups. ~O>
Nee :6
pi_116737401
quote:

[..]

_O- Dat is ook het eerste wat ik dacht.

Rustdag hier, maar wel lekker uurtje naar de sportschool geweest.
pi_116737613
Motorbloem, gefeliciteerd met het behalen van je diploma.
*O* *O* *O*

Jump, gefeliciteerd met je verjaardag.
*G* *G* *G*
pi_116737806
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
*O* *O* *O*

*G* *G* *G*
En dit *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 13:04:31 #13
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_116738029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

En dit *O*
Precies!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_116738406
Gisteren terug gaan lopen met collega's. Was alweer een week geleden :@
Ging best wel redelijk, alleen durfde ik niet zeggen dat ik wou wandelen na 5 min lopen. Dus hebben we 7 min gelopen, wat nog te zwaar is voor mij. Veel tijd nodig gehad om weer te recupereren. Dan 5 min gelopen, ging goed. Dan gingen we terug 5 min doen, maar slechts aan 3 geraakt. En uiteindelijk nog eens 5 min gelopen.

Het probleem ligt denk ik bij mijn collega. Ik ga altijd lopen met mijn collega K, gaat altijd goed, hebben hetzelfde tempo. Nu wou echter een andere collega N. ook gaan meelopen. Maar zij wou dus sneller lopen dan wij normaal doen (zijn echt nog niet zo vaak gaan lopen) en ook dus langer lopen. Was dus geen goed plan. Ga er nog eens over praten met hun beide, want zo lopen is echt niet zo leuk voor mij.
pi_116738446
quote:
*O* *O* *O*

*G* *G* *G*
QFT :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116738487
Thanks all! :)

Route uitgezet van 8km, moet officieel met versnellingen, maar misschien dat ik 'm gewoon op heel rustig tempo ga lopen en er zit ook een escape naar 5km in, dus dat is puick. Eerst lunch maar 's laten zakken :)
Ja doei.
  donderdag 13 september 2012 @ 13:34:25 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116738922
quote:
*O* *O* *O*

*G* *G* *G*
Ik sluit me aan ind e polonaise! *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 13:36:51 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116738993
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef Lessien01 het volgende:
Gisteren terug gaan lopen met collega's. Was alweer een week geleden :@
Ging best wel redelijk, alleen durfde ik niet zeggen dat ik wou wandelen na 5 min lopen. Dus hebben we 7 min gelopen, wat nog te zwaar is voor mij. Veel tijd nodig gehad om weer te recupereren. Dan 5 min gelopen, ging goed. Dan gingen we terug 5 min doen, maar slechts aan 3 geraakt. En uiteindelijk nog eens 5 min gelopen.

Het probleem ligt denk ik bij mijn collega. Ik ga altijd lopen met mijn collega K, gaat altijd goed, hebben hetzelfde tempo. Nu wou echter een andere collega N. ook gaan meelopen. Maar zij wou dus sneller lopen dan wij normaal doen (zijn echt nog niet zo vaak gaan lopen) en ook dus langer lopen. Was dus geen goed plan. Ga er nog eens over praten met hun beide, want zo lopen is echt niet zo leuk voor mij.
Idd even overleggen, want op deze manier verlies jij de lol in het lopen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Wat ik deed toen ik nog samen liep met een vriendinnetje die minder snel liep (kortere benen) was gewoon elk op je eigen tempo het schema lopen en dan in de pauzes wandelde ik de tegengestelde richting, naar haar toe, konden we heel even bijkleppen en dan daarna weer in ons eigen ritme verder. Niet mega-gezellig, maar ja, daar loop je over het algemeen ook niet voor, dan moet je gewoon ergens op een bankje gaan zitten. ;)
  donderdag 13 september 2012 @ 13:45:26 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116739234
nogmaals dank, en jij ook gefelicitaart MB :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 13 september 2012 @ 13:58:40 #20
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_116739674
<gooit slingers en ballonnen in het rond> Gefeliciteerd nogmaals.

@Lessien1 zoals al eerder gezegd, gewoon even aankaarten ja. De snelste moet zich aanpassen aan het tempo van de langzaamste en niet andersom. Andersom kan ook niet natuurlijk. Het moet wel leuk blijven, voor allemaal.
  donderdag 13 september 2012 @ 14:00:03 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116739714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef AlexN het volgende:
<gooit slingers en ballonnen in het rond> Gefeliciteerd nogmaals.

@Lessien1 zoals al eerder gezegd, gewoon even aankaarten ja. De snelste moet zich aanpassen aan het tempo van de langzaamste en niet andersom. Andersom kan ook niet natuurlijk. Het moet wel leuk blijven, voor allemaal.
Ik vind het heerlijk om me zo af en toe eens aan te moeten passen aan de snelheid van langzamere lopers. Lekker ontspannen, beetje meer op de techniek letten, lekker om je heen kijken en genieten O+
F means you're fucked
  donderdag 13 september 2012 @ 14:04:00 #22
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_116739830
Als ik ga lopen met iemand die langzamer dan ik loop (mijn broertje), dan merk ik dat hij alsnog iets boven zijn kunnen gaat lopen terwijl ik zeg "rustig!". Het loopje begint dus ook altijd met lekker heen en weer ouwehoeren, maar draait steeds meer richting een monoloog omdat de man er de adem niet meer voor heeft om te antwoorden.
pi_116740286
quote:

[..]

Zie je dan niet dat ze een veel te dikke kont heeft. Ook haar bovenbenen zijn vrij dik. Haar neus is te groot en iets scheef. Haar rechteroorlel zit iets lager dan de andere. Haar kin is iets te spits, had hem graag wat ronder gehad. Borsten hadden ook wel wat anders van vorm mogen zijn en even groot.

Althans dat denkt zij allemaal op zijn minst. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2012 @ 14:19:14 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116740344
Hehehe i'd do her.
pi_116740673
Bedankt voor de tips.
Wat BrightEyes zegt vind ik best wel een goeie tip, tijdens het wandelen elkaar dan tegemoet te komen. Dat ga ik zeker eens aankaarten
Maar ik vind het lastig om toe te geven dat mijn conditie gewoon niet zo goed is. Ik baal er ook van dat ik trager ben, zeker omdat het van die andere collega lang geleden is dat ze nog iets van sport heeft gedaan. Ze weegt ook zeker 10kg meer dan ik en ze rookt. Dan heb je echt wel een slecht gevoel over je eigen conditie :')

Motorbloempje: gefeli!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')