SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 13-09-2012 18:57:35 ]![]()
Ja vooral die tekst bij DAT lichaamquote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dit vind ik wel een mooie
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef GotC het volgende:
En, goed begin is het halve werk:
[ afbeelding ]Mooie.
Komt goed tochquote:Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Hardloopkleren aan!![]()
Helaas wel voor bezoek aan de fysio
Not because my body is perfect -> Vrouw met het lijf van een godin op de achtergrondquote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dit vind ik wel een mooie
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja nouja het ging me meer om de tekst dan om het lichaam..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaamik ga me weer ff kut voelen
![]()
![]()
Use your anger , channel it into energy , focus it , control it. En nu op de grond en 3 keer 30 sit ups.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nouja het ging me meer om de tekst dan om het lichaam..ik ga me weer ff kut voelen
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Use your anger , channel it into energy , focus it , control it. En nu op de grond en 3 keer 30 sit ups.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaamDat is ook het eerste wat ik dacht.
Rustdag hier, maar wel lekker uurtje naar de sportschool geweest.![]()
En ditquote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
Motorbloem, gefeliciteerd met het behalen van je diploma.
![]()
![]()
![]()
Jump, gefeliciteerd met je verjaardag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren terug gaan lopen met collega's. Was alweer een week geleden![]()
Ging best wel redelijk, alleen durfde ik niet zeggen dat ik wou wandelen na 5 min lopen. Dus hebben we 7 min gelopen, wat nog te zwaar is voor mij. Veel tijd nodig gehad om weer te recupereren. Dan 5 min gelopen, ging goed. Dan gingen we terug 5 min doen, maar slechts aan 3 geraakt. En uiteindelijk nog eens 5 min gelopen.
Het probleem ligt denk ik bij mijn collega. Ik ga altijd lopen met mijn collega K, gaat altijd goed, hebben hetzelfde tempo. Nu wou echter een andere collega N. ook gaan meelopen. Maar zij wou dus sneller lopen dan wij normaal doen (zijn echt nog niet zo vaak gaan lopen) en ook dus langer lopen. Was dus geen goed plan. Ga er nog eens over praten met hun beide, want zo lopen is echt niet zo leuk voor mij.![]()
QFTquote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Thanks all!
Route uitgezet van 8km, moet officieel met versnellingen, maar misschien dat ik 'm gewoon op heel rustig tempo ga lopen en er zit ook een escape naar 5km in, dus dat is puick. Eerst lunch maar 's laten zakken
Ja doei.![]()
Ik sluit me aan ind e polonaise!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
***![]()
Idd even overleggen, want op deze manier verlies jij de lol in het lopen en dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef Lessien01 het volgende:
Gisteren terug gaan lopen met collega's. Was alweer een week geleden![]()
Ging best wel redelijk, alleen durfde ik niet zeggen dat ik wou wandelen na 5 min lopen. Dus hebben we 7 min gelopen, wat nog te zwaar is voor mij. Veel tijd nodig gehad om weer te recupereren. Dan 5 min gelopen, ging goed. Dan gingen we terug 5 min doen, maar slechts aan 3 geraakt. En uiteindelijk nog eens 5 min gelopen.
Het probleem ligt denk ik bij mijn collega. Ik ga altijd lopen met mijn collega K, gaat altijd goed, hebben hetzelfde tempo. Nu wou echter een andere collega N. ook gaan meelopen. Maar zij wou dus sneller lopen dan wij normaal doen (zijn echt nog niet zo vaak gaan lopen) en ook dus langer lopen. Was dus geen goed plan. Ga er nog eens over praten met hun beide, want zo lopen is echt niet zo leuk voor mij.
Wat ik deed toen ik nog samen liep met een vriendinnetje die minder snel liep (kortere benen) was gewoon elk op je eigen tempo het schema lopen en dan in de pauzes wandelde ik de tegengestelde richting, naar haar toe, konden we heel even bijkleppen en dan daarna weer in ons eigen ritme verder. Niet mega-gezellig, maar ja, daar loop je over het algemeen ook niet voor, dan moet je gewoon ergens op een bankje gaan zitten.
***![]()
nogmaals dank, en jij ook gefelicitaart MB
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
<gooit slingers en ballonnen in het rond> Gefeliciteerd nogmaals.
@Lessien1 zoals al eerder gezegd, gewoon even aankaarten ja. De snelste moet zich aanpassen aan het tempo van de langzaamste en niet andersom. Andersom kan ook niet natuurlijk. Het moet wel leuk blijven, voor allemaal.![]()
Ik vind het heerlijk om me zo af en toe eens aan te moeten passen aan de snelheid van langzamere lopers. Lekker ontspannen, beetje meer op de techniek letten, lekker om je heen kijken en genietenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef AlexN het volgende:
<gooit slingers en ballonnen in het rond> Gefeliciteerd nogmaals.
@Lessien1 zoals al eerder gezegd, gewoon even aankaarten ja. De snelste moet zich aanpassen aan het tempo van de langzaamste en niet andersom. Andersom kan ook niet natuurlijk. Het moet wel leuk blijven, voor allemaal.
F means you're fucked![]()
Als ik ga lopen met iemand die langzamer dan ik loop (mijn broertje), dan merk ik dat hij alsnog iets boven zijn kunnen gaat lopen terwijl ik zeg "rustig!". Het loopje begint dus ook altijd met lekker heen en weer ouwehoeren, maar draait steeds meer richting een monoloog omdat de man er de adem niet meer voor heeft om te antwoorden.![]()
Zie je dan niet dat ze een veel te dikke kont heeft. Ook haar bovenbenen zijn vrij dik. Haar neus is te groot en iets scheef. Haar rechteroorlel zit iets lager dan de andere. Haar kin is iets te spits, had hem graag wat ronder gehad. Borsten hadden ook wel wat anders van vorm mogen zijn en even groot.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral die tekst bij DAT lichaam
Althans dat denkt zij allemaal op zijn minst.![]()
![]()
Bedankt voor de tips.
Wat BrightEyes zegt vind ik best wel een goeie tip, tijdens het wandelen elkaar dan tegemoet te komen. Dat ga ik zeker eens aankaarten
Maar ik vind het lastig om toe te geven dat mijn conditie gewoon niet zo goed is. Ik baal er ook van dat ik trager ben, zeker omdat het van die andere collega lang geleden is dat ze nog iets van sport heeft gedaan. Ze weegt ook zeker 10kg meer dan ik en ze rookt. Dan heb je echt wel een slecht gevoel over je eigen conditie![]()
Motorbloempje: gefeli!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: