O, dat is te overzien. Misschien moet ik het eens een kansje geven.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, dat vind ik dus lastig...
Ik denk dat het wekelijks (puur het modden, dus editten, discussies met users, achter de schermen bezig zijn) hooguit een uurtje of twee kost.
Ik meen dat het niet via nominaties gaat, maar via sollicitaties. Dus zolang ik maar passief blijf in deze, gaat het goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat is de lijst met genomineerden?
Dan staat ze goed.
ik schrijf wel even een sollicitatie namens jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik meen dat het niet via nominaties gaat, maar via sollicitaties. Dus zolang ik maar passief blijf in deze, gaat het goed
Jup, zo ongeveer... Ik neem het ook mee met het dagelijkse FOK!ken, dan blijft het ook leukquote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, dat vind ik dus lastig...
Ik denk dat het wekelijks (puur het modden, dus editten, discussies met users, achter de schermen bezig zijn) hooguit een uurtje of twee kost.
Toch wel met een onbepaalde tijd contract?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Die proeftijd is een jaar, overigens...
Dat sowieso, maar zonder opzegtermijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel met een onbepaalde tijd contract?
Ja, liefst wel. Haalbaar: neequote:Op woensdag 21 november 2012 13:21 schreef sanger het volgende:
Is het niet de bedoeling dat een MOD iedere dag in ieder geval aanwezig is? In mijn tijd als sportcrew en PR-crew was dat volgens mij wel zo?
Of 24 die er allemaal een uurtje per dag zijn (gemiddeld genomen)quote:Op woensdag 21 november 2012 13:27 schreef sanger het volgende:
En stel nu dat er geen kandidaat is die er iedere dag is, waarom dan niet twee nemen die er allebei om de dag zijn (gemiddeld genomen)
Dat schiet weer te ver door imoquote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Of 24 die er allemaal een uurtje per dag zijn (gemiddeld genomen)
Dus dan kan de oplossing van Sanger nog steeds primaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Vier mods is echt teveel, wat mij betreft.
Hoezo te veel? Bedoel je dat er dan weinig tot geen werk meer is voor allevier?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Vier mods is echt teveel, wat mij betreft. Twee ging redelijk tot goed, dan gaat drie dat 'redelijk' eraf halen, lijkt me
Dat is één ding, inderdaad. Je zult dingen dubbel gaan doen (edits, mailtjes) wat gewoon zonde is. Daarnaast kun je ook wel doorgaan tot 8 mods of 14. Ergens is het wel genoeg, denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo te veel? Bedoel je dat er dan weinig tot geen werk meer is voor allevier?
neuh, je moet zorgen dat je forum op orde is...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:21 schreef sanger het volgende:
Is het niet de bedoeling dat een MOD iedere dag in ieder geval aanwezig is? In mijn tijd als sportcrew en PR-crew was dat volgens mij wel zo?
Users moeten zich gewoon goed gedragen. De utopiequote:Op woensdag 21 november 2012 17:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
neuh, je moet zorgen dat je forum op orde is...
Ow en vier is overkill
Dan nomineer ik je toch gewoon voor de sollicitatieronde.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik meen dat het niet via nominaties gaat, maar via sollicitaties. Dus zolang ik maar passief blijf in deze, gaat het goed
Zelf als JJ passief is, heeft ze een actief effect.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik schrijf wel even een sollicitatie namens jou.
Ben ik best goed in
dat lukt me thuis al nietquote:Op woensdag 21 november 2012 17:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Users moeten zich gewoon goed gedragen. De utopie
Een goede bezem is dus essentieel.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
neuh, je moet zorgen dat je forum op orde is...
Ow en vier is overkill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |