SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, omdat ik alle andere kayle skills hebquote:Op donderdag 13 september 2012 10:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach die vorige kayleskin was ook niet echt geweldig, ben volgens mij zelf de enige die die skin es kiest
Skills of skins.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt, omdat ik alle andere kayle skills heb
maar vorige keer had je ook de jarvan skin, je top elo wordt trouwens gereset naar je current elo volgens mkj. chill voor mij want zit nu op t hoogst. oh en platinum is nu vanaf 1850 volgens mijquote:Op donderdag 13 september 2012 10:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach die vorige kayleskin was ook niet echt geweldig, ben volgens mij zelf de enige die die skin es kiest
Ach, ik zit nu op 850 ELO. (beetje vast daar omdat ik meteen ranked ging doen). En op normal games zit ik bijna standaard met mensen van 1500ELO ingame en die beat ik in lane.. Dus om nou te zeggen dat het altijd heel representatief is....quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
Is een willekeurig getal wat wordt toegekend aan spelers, laat je niet van de wijs brengen hoor, je weet zelf wel hoe goed je bent. Daar heb je ELO niet voor nodig
Dan kun je jezelf er gewoon uitgrinden als het goed is. Kost je alleen wel een maandje of 2, 3 en of dat nou zo leuk is..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu op 850 ELO. (beetje vast daar omdat ik meteen ranked ging doen). En op normal games zit ik bijna standaard met mensen van 1500ELO ingame en die beat ik in lane.. Dus om nou te zeggen dat het altijd heel representatief is....
Ja lukt ook wel alleen ik speel amper ranked omdat ik liever met mensen speel die niet compleet achterlijk zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf er gewoon uitgrinden als het goed is. Kost je alleen wel een maandje of 2, 3 en of dat nou zo leuk is..
Beter gewoon om te wachten op de Elo reset van seizoen 3 dan ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja lukt ook wel alleen ik speel amper ranked omdat ik liever met mensen speel die niet compleet achterlijk zijn.
pas maar op hoor straks vind fok je een arrogante typische low elo die denkt dat hij hoger is dan hij is etc!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu op 850 ELO. (beetje vast daar omdat ik meteen ranked ging doen). En op normal games zit ik bijna standaard met mensen van 1500ELO ingame en die beat ik in lane.. Dus om nou te zeggen dat het altijd heel representatief is....
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
Is een willekeurig getal wat wordt toegekend aan spelers, laat je niet van de wijs brengen hoor, je weet zelf wel hoe goed je bent. Daar heb je ELO niet voor nodig
Dat is een beetje het probleem denk ik, het duurt te lang eer je voldoende zakt/stijgt. Hoop dat Riot eens goed naar hun ELO systeem gaat kijken en evt aanpassen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf er gewoon uitgrinden als het goed is. Kost je alleen wel een maandje of 2, 3 en of dat nou zo leuk is..
ik werd gister gestomped door top elo dominion fml. (streamed scrim)quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef Jajong het volgende:
http://www.own3d.tv/MoscowFive/live/119018
Speedzor wordt atm geshitstomped door M5 DiamondProx(Kasandresforever) het staat nu 21-2 ofzo.. Oh afgelopen
Het gangbare dogma is dat iedereen zich uit hun elo moet kunnen carryen als je hoger hoort maar dit is pertinente bullshit gezien je dan echt uitmuntend moet spelen zoals een 2.5k elo oid, anders gaat het óf extreem moeizaam omdat je door al die stront trolls heen moet worstelen (en nee statistieken zijn geen garantie, dus of het 4v5 troll (theorietje) is of niet als je pech hebt heb je vaker trolls dan geen trolls, en met trolls bedoel ik niet mensen die een slechte dag hebben of chalice op ziggs bouwen oid) of je word het na een week of 2 goed zat en verander je in een flamer door de aanhoudende onmacht.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:56 schreef znarch het volgende:
[..]
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik, het duurt te lang eer je voldoende zakt/stijgt. Hoop dat Riot eens goed naar hun ELO systeem gaat kijken en evt aanpassen.
En dan toch erover posten hequote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef nyny83 het volgende:
Mijn mening over dit onderwerp is allang bekend dus laat ik er maar verder niet weer op ingaan...
Nouja meer om even kenbaar te maken dat ik er anders over dacht maar niet weer die ellenlange verhalen ga zitten typen. MEnsen die mijn argumenten willen lezen kunnen ze terugvinden in de eerdere lol topics.quote:
Ik heb mezelf in 2 weken van 1k naar 1.4k gecarried en ben zelf maar 1.8k Elo. Kan makkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het gangbare dogma is dat iedereen zich uit hun elo moet kunnen carryen als je hoger hoort maar dit is pertinente bullshit gezien je dan echt uitmuntend moet spelen zoals een 2.5k elo oid, anders gaat het óf extreem moeizaam omdat je door al die stront trolls heen moet worstelen (en nee statistieken zijn geen garantie, dus of het 4v5 troll (theorietje) is of niet als je pech hebt heb je vaker trolls dan geen trolls, en met trolls bedoel ik niet mensen die een slechte dag hebben of chalice op ziggs bouwen oid) of je word het na een week of 2 goed zat en verander je in een flamer door de aanhoudende onmacht.
Ik ben het daar dan ook zwaar mee oneens, mensen kunnen op redelijk niveau spelen, zeg maar 1800-2k, en door zowel tijdgebrek waardoor ze niet nolife fulltime dit spel ranked kunnen spelen in combinatie met de stronthoop qua community die met 20 paddestoelen op ranked qeued maanden in 1300-1600 blijven hangen.
Heb jij ook een handje van looolquote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef P8 het volgende:
Altijd al die mensen die de schuld buiten zichzelf leggen
naar 1.4k ja, probeer maar boven de 1.6k uit te komen met de trolls van tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb mezelf in 2 weken van 1k naar 1.4k gecarried en ben zelf maar 1.8k Elo. Kan makkelijk.
Ben 1841 rating. Probleem?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
naar 1.4k ja, probeer maar boven de 1.6k uit te komen met de trolls van tegenwoordig.
Ik geef toe dat ik dit spel voor geen meter kan looolquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb jij ook een handje van loool
True loool. Ik mis je welquote:Op donderdag 13 september 2012 13:52 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik dit spel voor geen meter kan loool
Al dat lollen heeft je gay gemaakt. Snap out of it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
ik ook.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef P8 het volgende:
[..]
Al dat lollen heeft je gay gemaakt. Snap out of it.Ok even Skype aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
1504??????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ook.
probeer jij maar van 1400 naar 1800 te komen dan, in deze periode dus.
Veel succes, speel gewoon pubstompers op dat ELO, Kat bv op mid. Kun je andere lanes ook helpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:28 schreef Jajong het volgende:
Als ik op dit moment zou beginnen met ranked zou ik de 1400 wel aantikken denk ik. Ben nu gewoon bezig om vanaf 700ELO omhoog te klimmen. Ben nu bij de 900 beland.
Yea ik speel gewoon Yorick top, Karthus mid, Malphite jungle, Graves/Blitz bot. (Ik ben oprecht 2000ELO level Blitz no jokesquote:Op donderdag 13 september 2012 14:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Veel succes, speel gewoon pubstompers op dat ELO, Kat bv op mid. Kun je andere lanes ook helpen.
Ik zou juist geen Yorick top kiezen, zelfs als je de lane domineert kan je nog niet veel betekenen in andere lanes.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yea ik speel gewoon Yorick top, Karthus mid, Malphite jungle, Graves/Blitz bot. (Ik ben oprecht 2000ELO level Blitz no jokes)
Als mijn tegenstander 0-5 is en ik 5-0 komt dat wel goed, helemaal op dit ELO.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou juist geen Yorick top kiezen, zelfs als je de lane domineert kan je nog niet veel betekenen in andere lanes.
Je bedoelt, van een 1400 speler een 1800 speler worden binnen een maand? Of bedoel je dat je een 1800 speler maar nog niet op die ELO zit?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ook.
probeer jij maar van 1400 naar 1800 te komen dan, in deze periode dus.
Win er nu 2 dan, npquote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef Keselo het volgende:
Bah bah, een game van Plat verwijderd verlies ik
Yorick Support. Np.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zal het eens proberen. Goeden tip!
Noob.quote:
ik speel zelf tegen 2k's maar ben 1800 bedoel ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef eMazing het volgende:
[..]
Je bedoelt, van een 1400 speler een 1800 speler worden binnen een maand? Of bedoel je dat je een 1800 speler maar nog niet op die ELO zit?
welkom in league of legends.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef Xetran het volgende:
Wat is dit man, ik word laatste drie dagen echt met kernmongolen gematchmaked. Ik zou bijna denken dat er iets niet klopt hier ofzo.
Dan zou je toch wel in de buurt daarvan moeten zitten man. Of in ieder geval aanzienlijk meer moeten winnen dan verliezen, momenteel.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik speel zelf tegen 2k's maar ben 1800 bedoel ik.
op het moment speel ik niet, ik wacht tot mn duoq weer online komt want ik heb geen behoefte om te qeuen met trolls.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef eMazing het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel in de buurt daarvan moeten zitten man. Of in ieder geval aanzienlijk meer moeten winnen dan verliezen, momenteel.
Hmja de eerste 10 games had ik 10 0 ranked games gewoonnen, daarna ging het berg afwaards met serieus 12 loses op een rij, kun je dat na gaan ? Altijd wel 1 leaver, of 1 die 20 minuten afk gaat...quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Jajong het volgende:
Nu 3 ranked potjes gespeeld met Yorick, en alle 3 echt complete faceroll domination. Laatste game was iemand zo slim om Fiora in mijn Yorick te picken. Ik was dus Legendary met 10 minuten. Nu de 900 gepasseerd. Vandaag 6 rankeds op rij gewonnen, dan gaat 't wel snel.
Bullshit.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het gangbare dogma is dat iedereen zich uit hun elo moet kunnen carryen als je hoger hoort maar dit is pertinente bullshit gezien je dan echt uitmuntend moet spelen zoals een 2.5k elo oid
jup.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:44 schreef dustbrain het volgende:
Zoals ik al eerder zei komt een semi-eerlijke game maar 1 op 10 keer voor of zo. Het is namelijk geen tekken of iets in die richting.
Zolang je zelf beter bent dan de rest van de spelers waar je mee zit moet je uiteindelijk meer games kunnen winnen dan verliezen.quote:
Exactly. Iedereen die anders denkt houdt zijn individuele skillprogressie tegen. Dit onder ogen kunnen zien is key om beter te worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je zelf beter bent dan de rest van de spelers waar je mee zit moet je uiteindelijk meer games kunnen winnen dan verliezen.
en lux ^^ zo leuk, altijd als ik haar heb stompt het alle kanten uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Jajong het volgende:
In ARAM is iedereen godlike met Gragas en Nidalee though
gj, mischien haal je de silver nog voordat season eindigt.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Jajong het volgende:
Nu 3 ranked potjes gespeeld met Yorick, en alle 3 echt complete faceroll domination. Laatste game was iemand zo slim om Fiora in mijn Yorick te picken. Ik was dus Legendary met 10 minuten. Nu de 900 gepasseerd. Vandaag 6 rankeds op rij gewonnen, dan gaat 't wel snel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang je zelf beter bent dan de rest van de spelers waar je mee zit moet je uiteindelijk meer games kunnen winnen dan verliezen.
Tja, je geeft zelf al aan regelmatig te flamen. Dan werk je nog meer getroll (en daarmee een loss) in de hand. Gewoon na een kill even 'gj' in team chat brullen, je team proberen te zeggen wie ze moeten focussen en zelf zo goed mogelijk proberen te spelen - hoe kut je teamgenoten het soms ook mogen doen.quote:
Dat werkt niet bij de echte autistisch ragers met syndroom van down. 1/10 keer lukt het wel en daarom probeer ik at ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, je geeft zelf al aan regelmatig te flamen. Dan werk je nog meer getroll (en daarmee een loss) in de hand. Gewoon na een kill even 'gj' in team chat brullen, je team proberen te zeggen wie ze moeten focussen en zelf zo goed mogelijk proberen te spelen - hoe kut je teamgenoten het soms ook mogen doen.
ik flame alleen trolls, en niet in ranked, dan negeer ik ze omdat ik alles er aan blijf doen mn best te geven om te winnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, je geeft zelf al aan regelmatig te flamen. Dan werk je nog meer getroll (en daarmee een loss) in de hand. Gewoon na een kill even 'gj' in team chat brullen, je team proberen te zeggen wie ze moeten focussen en zelf zo goed mogelijk proberen te spelen - hoe kut je teamgenoten het soms ook mogen doen.
Daarom speel ik ook niet zoveel mages meer. Champs met hoge dammage en of control halen veel meer uit je potentie. Zie ad-carries, malphite etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:29 schreef Lamabal het volgende:
Ugh, moeilijk om een team van 4 te carryen als cassiopia
Hehe, dat heb ikquote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Skillstorm het volgende:
Moet je voorstellen als je in real life teammaten had die zo tegen je schreeuwen .
Iemand schopt bal mis: IK HOOP DAT JE KANKER KRIJGT! IDIOOT! NOOB!
- HIJ IS OPZETTELIJK AAN HET IRRITEREN!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef dustbrain het volgende:
-Fucking idioot! Kijk om je heen ben je BLIND!?
-GEEF MIJ DE PAAS GROENTJE
-RAPPORTEER JANTJE BIJ DE VOETBALVERENIGING.
Ken er een hoor, al vanaf groep 8 ofzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Skillstorm het volgende:
Moet je voorstellen als je in real life teammaten had die zo tegen je schreeuwen .
Iemand schopt bal mis: IK HOOP DAT JE KANKER KRIJGT! IDIOOT! NOOB!
glquote:Op donderdag 13 september 2012 15:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zal het eens proberen. Goeden tip!
lolde zo hard, dat muziekje is ook eindbaas.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef ems. het volgende:
Op reddit treffend filmpje gevonden met oog op het recente flinke gehuil over elo hell.
doelpuntsteler, baljatter, gefaalde bal interceptiequote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
- HIJ IS OPZETTELIJK AAN HET IRRITEREN!
- VERBAN HEM VAN HET VOETBALVELD!
- DOELPUNTSTELER!
Really? Want je kan anticiperen waar ze gaan lopen als je een beetje goed bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:58 schreef dustbrain het volgende:
totdat mensen niet meer naast hun minions gaan staan en boots na eerste recall al updaten.
Dat gaat lastiger af dan je zou denken zonder blue buff.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Really? Want je kan anticiperen waar ze gaan lopen als je een beetje goed bent.
Ik had het net gedaan tegen een Vlad die echt verbazingwekkend goed was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat gaat lastiger af dan je zou denken zonder blue buff.
Ja dat geloof ik wel, snel analyseren is dat. Maar ziggs heeft ook last van minions wat bommen betreft. Dus tegen iemand die flink random is gooi je de helft mis wil je hem constant harrashen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik had het net gedaan tegen een Vlad die echt verbazingwekkend goed was.
Op een bepaald punt heb je gewoon het patroon door welke kant ze oplopen om de bommen te ontwijken, dan gooi je DAAR je bom alvast, hij liep er best vaak in.
Maar ja, blue was wel welkom geweest.
All bekend wanneer de patch komt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
lolue ik ben gold na de patch
victorious janna get!
Soon™quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef kensei het volgende:
[..]
All bekend wanneer de patch komt?
midden oktober.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef kensei het volgende:
[..]
All bekend wanneer de patch komt?
pluk een roos leaguebrah, zet em op je hoed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maakt niet uit, speel die muts toch niet. Rengaronlyorafk
Enige skin die ook belangrijk is, is natuurlijk golden alistar ftw.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maakt niet uit, speel die muts toch niet. Rengaronlyorafk
fixedquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef jespertje het volgende:
[..]
Enige skin die ook belangrijk is, is natuurlijk golden shower alistar ftw.
100 euries voor een keyboardquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
Fuck yeah, K90 Corsair keyboard binnen gekregen net.![]()
![]()
Bazending.
Mechanisch keyboard he.quote:
Had je daar last van dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mechanisch keyboard he.
Gemaakt van aliminium en is 2 kilo ofzo.Hij typt zo ontzettend lekker, ik hoef minder kracht te zetten bij elke toetsaanslag.
Jé mag mijn G19 overkopen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mijn keyboard is 11 jaar oud, groeien dingen in. Topding!
Of juist pro'squote:Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef jespertje het volgende:
Mensen die haten op gold alister skin. Zijn vast een stelletje killstealers en dergelijke
Rumble, Vlad, Swain...quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
malphite is NIET overpowered, hij is gewoon een goeie counter tegen de 'huidige meta en fotm'.
mensen moeten gewoon weer eens van die meta en fotm afstappen en een counter vinden, want die zijn er.
ga maar eens tegen ezreal of vayne oid top met malphite, have fun brah, have fun.
Omdat exhaust beter is...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik weet al dat het nu een tijdje zo is, maar waarom is Clairvoyance opeens zo impopulair?
eigenlijk meer omdat tegenwoordig junglers en mid eindelijk ook warden dus je eigenlijk cv niet meer nodig hebt om te zien wat de andere jungler aan het doen is, en de meeste champs hebben wel redelijke brushchecks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat exhaust beter is...
Goede warding heb je meer aan dan CV
Ik heb het meer over teamfights.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
malphite is NIET overpowered, hij is gewoon een goeie counter tegen de 'huidige meta en fotm'.
mensen moeten gewoon weer eens van die meta en fotm afstappen en een counter vinden, want die zijn er.
ga maar eens tegen ezreal of vayne oid top met malphite, have fun brah, have fun.
Lol, dat wisten de meeste mensen al.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef dustbrain het volgende:
Je kan dat champs zien in het plaatje!![]()
[ afbeelding ]
Maak je nou een grapje? Malphite countered autoattackers en jij wil met Vayne of Ezreal top gaan spelen? Trololol.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je een beetje hersenen hebt pak je als Malphite vlad gewoon. Abyssal rush en 2 gp10s, prima te doen. Voor de rest heb je wel gelijk, vooral rumble verkracht Malphite.quote:
Malphite kan niet traden met beiden. Vayne heeft daarbij nog haar true damage en Ezreal heeft gewoon bizar veel poke. Corki kun je ook nog wel aan dat lijstje toevoegen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Malphite countered autoattackers en jij wil met Vayne of Ezreal top gaan spelen? Trololol.
De duration was eerste 9 seconde, nu nog maar 4 of 5. Bot is nu een kill-lane meta immens populair (voorheen speelde je Soraka of Sona, die heals zijn toen generfed, toen had je nog Janna om passief mee te spelen, ook generfed) en dan heb je aan een Exhaust meer. Verder wat Baaj zegt, er worden al steeds meer wards gekocht, en een ward bij de ingang van de jungle is vaak al genoeg om te weten waar de jungler van de tegenstander ongeveer is. Echt toegevoegde waarde heeft het gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik weet al dat het nu een tijdje zo is, maar waarom is Clairvoyance opeens zo impopulair?
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Keselo het volgende:
[..]
Malphite kan niet traden met beiden. Vayne heeft daarbij nog haar true damage en Ezreal heeft gewoon bizar veel poke. Corki kun je ook nog wel aan dat lijstje toevoegen.
100% Waarom zou Malphite ooit een E op een Ranged AD krijgen de eerste 5 levels? Iedere keer als hij voor een cs gaat krijgt hij een poke naar zijn hoofd gegooid. Binnen 3 levels moet je back voor health pots of onder je turret wachten op je farm.quote:
Vayne is helemaal makkelijk te ganken, en Ezreal niet veel moeilijker. Daarnaast is elke gank op lvl6 een kill.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
100% Waarom zou Malphite ooit een E op een Ranged AD krijgen de eerste 5 levels? Iedere keer als hij voor een cs gaat krijgt hij een poke naar zijn hoofd gegooid. Binnen 3 levels moet je back voor health pots of onder je turret wachten op je farm.
Ach, zo wordt het een heen-en-weer redenatie die eindeloos door kan gaan. Volgens jouw logica wint Ezreal elke lane top tegen mensen zonder gapcloser?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:28 schreef Keselo het volgende:
Andersom is een Malphite ganken nou ook niet echt moeilijk. Het punt is gewoon dat 1 op 1 een figuur als Ezreal Malphite een behoorlijk pak slaag kan geven en redelijk sterk is wanneer de jungler Malphite ganked.
Wanneer je als Vayne geganked wordt heb je je Q (en later R > Q) om mee te juken, je knockback/stun en je flash. Ezreal heeft zijn E en flash. Niet bepaald kansloos wanneer ze geganked worden.
Daarnaast koop je gewoon een ward op level 4 en word je vanaf dat punt nauwelijks geganked als je een beetje op je minimap kijkt.
Als het gaat over champions die goed zijn tegen malphite is het vooral zaak om te kijken hoe het 1v1 eraan toe gaat. Je kijkt ook niet naar een lane als Malphite vs Gangplank om dan vervolgens te zeggen: "Gangplank kan dit makkelijk winnen als zijn jungler gewoon vaak gankt". Zo werkt het niet. Je wint je lane door beter te spelen en natuurlijk voordeel, de jungler is er om die balans naar jouw richting toe te laten slaan (of om deze te doorbreken als enemy).
Zonder mogelijkheid tot traden, ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, zo wordt het een heen-en-weer redenatie die eindeloos door kan gaan. Volgens jouw logica wint Ezreal elke lane top tegen mensen zonder gapcloser?
Je zit er met een kwartier in als het goed is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef benx het volgende:
Queue van 1 uur, the fuck, hele dag gewerkt. komt je thuis en dan dit, gvd.
Nieuwe patch/ champ, gebeurt wel vaker dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef benx het volgende:
Queue van 1 uur, the fuck, hele dag gewerkt. komt je thuis en dan dit, gvd.
COME 1V1 NOOB!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef Jajong het volgende:
Heel veel mensen bediscussieren zo'n lane match-up alsof ie zich in een vacuum afspeelt, niet echt de goede benadering imo
Mja is wel waarom Jayce van zo ongeveer iedereen wint. Ranged damage en heel long ranged poke, en dan nog eens een heel goede disengage ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, zo wordt het een heen-en-weer redenatie die eindeloos door kan gaan. Volgens jouw logica wint Ezreal elke lane top tegen mensen zonder gapcloser?
hij countered ranged knockback/slow aa's niet in lane, alleen in teamfights wanneer hij al een teringzooi aan ar heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Malphite countered autoattackers en jij wil met Vayne of Ezreal top gaan spelen? Trololol.
als je pushed terwijl je harassed met corki of vayne ben je toch echt een gigantische debiel of speel je in the twilight zone.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:04 schreef eMazing het volgende:
Speel geen top, maar als je corki of vayne top speelt push je als de motherfuckers als je harassed. Malphite niet want hij harassed met spells.
huh? Als je op malphite piewpiew doet raak je geen minions en push je juist niet, right? Bovendien komt malphite pre lvl 6 niet bij je in de buurt als je top corki, vayne of ez speelt. Dan kun je hem dus al 2 a 3x de lane uit harassen voordat hij lvl 6 is en dan heb je een behoorlijk minion- en levelvoordeel. Een AD carry met escape wint het echt van Malphite top, baaj heeft gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:04 schreef eMazing het volgende:
Speel geen top, maar als je corki of vayne top speelt push je als de motherfuckers als je harassed. Malphite niet want hij harassed met spells.
Je snapt de mechanics niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je pushed terwijl je harassed met corki of vayne ben je toch echt een gigantische debiel of speel je in the twilight zone.
Malph pushed niet, ad wel, easy kill/flash of minder uitgaande harass accepteren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
huh? Als je op malphite piewpiew doet raak je geen minions en push je juist niet, right? Bovendien komt malphite pre lvl 6 niet bij je in de buurt als je top corki, vayne of ez speelt. Dan kun je hem dus al 2 a 3x de lane uit harassen voordat hij lvl 6 is en dan heb je een behoorlijk minion- en levelvoordeel. Een AD carry met escape wint het echt van Malphite top, baaj heeft gelijk.
Als je het goed doet niet. Malphite moet auto-attacken om te lasthitten en dat is het moment waarop je Malphite moet harassen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:03 schreef eMazing het volgende:
[..]
Je snapt de mechanics niet.
Als je iemand harassed met auto attacks, targetten die minions jou voor een kleine tijdsperiode terwijl jouw minions vrolijk verder ingaan op de enemy minions. Jouw lane zal pushen. Dit gebeurt niet wanneer je harassed met spells, omdat minions hier niet op aggroen.
Je snapt de post niet. Als je auto attacked op een champion met minions ernaast, zullen deze jou voor een korte tijd targetten om vervolgens weer terug te targetten op minion. Deze korte tijd zorgt dat jouw lane, die eerst in evenwicht was, pushed en alleen maar verder zal pushen aangezien malphite jou niet gaat auto attacken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet. Malphite moet auto-attacken om te lasthitten en dat is het moment waarop je Malphite moet harassen.
dus je mag een spel niet spelen omdat je blijkbaar de kennis of skills niet hebt? Doe eens niet zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:38 schreef Jajong het volgende:
Als je serieus denkt dat AD carries toplane winnen van Malphite mag je wel shift deleten
(Y)quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:32 schreef Physics het volgende:
Toch maar weer eens meegemaakt hoe groot het verschil is tussen high en low elo.
Zat zelf in een ARAM team met ELO's van 1.4K-1.95K en enemy team 1tje met uberhaupt ELO (~1.3K). We wonnen met 67-29. Ze hadden echt geen enkele kans in teamfights..
Op een gegeven moment vochten ik (katarina) en een ally (MF) tegen Syndra, Yorick, Cass en Mordekaiser (ALLEMAAL full HP, het was een échte 2v4). Wij kwamen vanuit brush en MF doet ulti, ik E in en ik DFG/E/W/Q Cass (inmiddels dood) => R. Uiteindelijk killen we ze allemaal en blijf ik met 40 hp en MF met 300 hp over.
Champs waren overigens ongeveer gelijk qua teams.
Ik heb denk meer dan 100 normals met malphite gespeeld, met een winrate van 75% ongeveer. 1 keer een vayne tegengekomen op top, ik werd compleet geraped. Knockback + escape kan je vrij weinig tegen doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:38 schreef Jajong het volgende:
Als je serieus denkt dat AD carries toplane winnen van Malphite mag je wel shift deleten
Vayne counterde mij gewoon hard, je hebt niet genoeg mana/cd om vayne genoeg te kunnen harassen. En als je die kill wilt pakken of een gank krijgt, word je gewoon weggeschoten en rolt ze weg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:28 schreef ems. het volgende:
Ik zie eigenlijk ook niet zo goed in hoe je kan verliezen van een vayne als malphite. Lategame ok, maar early tot mid hoor je hem gewoon uit te delen.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar zeggen dat BG gelijk heeft 'omdat jij verloor van vayne' gaat mij wat ver
Jup, maar in de hektiek had ik smite gefaalt op 20hp ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:59 schreef Adames het volgende:
Dat is wel heel erg, maar je hebt toch smite?
Waarom zit je uberhaupt op imageshack als tinypic al bijna 8 jaar de beste upload site is, die wel werkt en waar je wel mag hotlinken...quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:35 schreef BaajGuardian het volgende:
300x proberen die schijt link te imgen, en photobucket is down atm.
tinypic?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op imageshack als tinypic al bijna 8 jaar de beste upload site is, die wel werkt en waar je wel mag hotlinken...
Hoelang zit je al op dit forum
Nice, gratzquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:58 schreef Keselo het volgende:
Jeuj, dan toch nog Platinum geworden
Ik start meestal Meki Pendant 2 pots, en dan Manamune, Merc Threads meestal, Spirit Visage/TriForcequote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe built jij em. Manamune of triforce rushings?
bad luck brian.quote:Op zondag 16 september 2012 14:36 schreef Keselo het volgende:
Allemachtig, loading screen voor Blind pick all mid, nidalee laadt ongeveer een procent per minuut
En zo te zien gaan we er nog helemaal op wachten ook...
Datzelfde heb ik met winnen vandaag, het wil maar niet lukkenquote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Jajong het volgende:
Holy Fuck. Ik kan niet meer verliezen ofzo... Ik werd net echt kapothard geowned als Vlad door Olaf top, en mn botlane werd geowned door Taric plus AD Lux... Maar toch nog gewonnen.. Onze Sona ging full AP en Legendaryen in teamfights maakte ik 3 keer een triplekill en toen gewonnen, te bizar.
laatst ik een keer expres met hele (premade) team trollen in normal sr, ik was nidalee tegen shen dus ging fulltankquote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef Jajong het volgende:
Holy Fuck. Ik kan niet meer verliezen ofzo... Ik werd net echt kapothard geowned als Vlad door Olaf top, en mn botlane werd geowned door Taric plus AD Lux... Maar toch nog gewonnen.. Onze Sona ging full AP en Legendaryen in teamfights maakte ik 3 keer een triplekill en toen gewonnen, te bizar.
Zieke runepagequote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Jajong het volgende:
Moest net tegen deze dude lanen: http://www.lolking.net/summoner/euw/20404570#history
Check voor de grap zijn Runepages
Hij speelde dus Teemo, met z'n AP pagequote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zieke runepageKan me echt geen enkele champion bedenken waarop dat een van de betere runepages voor zou zijn
Die Akali masteriesquote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Jajong het volgende:
Moest net tegen deze dude lanen: http://www.lolking.net/summoner/euw/20404570#history
Check voor de grap zijn Runepages
Niet haten, die extra dmg op turrets is hard gekquote:
Mooi bewijs ook dat ELO hell niet bestaat, zo'n figuur komt gewoon op zijn eigen ELO terecht (heel erg laag in dit geval), samen met anderen die net zo spelenquote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef znarch het volgende:
Ik vraag me altijd af bij dat soort figuren of die nou echt 30 lvls lang niets geleerd hebben. Te kansloos dit.
van 0 tot 1200 elo ja, van 1200 tot 1800 nee aangezien dat de elo range is waar nieuwe spelers in gedropped worden na hun eerste 10 win bonus als ze of gecarried worden of geluk hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Mooi bewijs ook dat ELO hell niet bestaat, zo'n figuur komt gewoon op zijn eigen ELO terecht (heel erg laag in dit geval), samen met anderen die net zo spelen. Als je daartegen niet kan carryen, dan hoor je er mss gewoon thuis.
Joh, ik dropte in 2 dagen 150-200 rating (beetje pech en speelde wss ook niet zo goed), maar heb mezelf paar dagen later vrij makkelijk teruggecarried. Tis ook niet of je 1 fixed rating hebt, maar meer een ratingzone waarin je hoort te spelen, dus dat schommelt soms wat.quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
van 0 tot 1200 elo ja, van 1200 tot 1800 nee aangezien dat de elo range is waar nieuwe spelers in gedropped worden na hun eerste 10 win bonus als ze of gecarried worden of geluk hebben.
Nu heb ik pas 1 keer met Graves gespeeld toen ik een enorme noob was, maar met AD carries pick ik een beetje wat nodig is tegen een team. Als ik bijv. weet dat ik gefocussed ga worden, pak ik als defensive item bijv. Guardian Angel, of als het een sterk AP team is/veel CC, Quicksilver Sash. Meestal ook pas na 2 offensive items, afhankelijk van de carry.quote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef GlenSpey het volgende:
Warmog's armor op Graves, goed of niet goed (lvl 24)?
Yep, dat is een veilige buildquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Jajong het volgende:
Bij AD carries is 't eigenlijk altijd 't zelfde liedje.
Je eindigt meestal met zerkers BT PD IE LW GA/QSS. Ezreal en Corki bouwen vaak een TriForce ipv PD meestal.
1100-1300 is gewoon die zone, maar ik heb 2 huisgenoten gespectate die net begonnen met ranked en die kwamen tegen veel slechtere tegenstanders op 1200 dan wat ik kreeg..quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
van 0 tot 1200 elo ja, van 1200 tot 1800 nee aangezien dat de elo range is waar nieuwe spelers in gedropped worden na hun eerste 10 win bonus als ze of gecarried worden of geluk hebben.
Ja hoor, en nog verliezen ook... loop ik nog mn best te doen en haal er alsnog 13 kills uit, terwijl de beste tweede uit mijn groepje slechts 4 kills had. Echt he bout lekker op met die klote lannetjesquote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef GlenSpey het volgende:
Word je bij zo'n shitty premade van vier man ingedeeld, allemaal 200+ ms... fun times
begonnen ze toevallig met ranked in het weekend?quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
1100-1300 is gewoon die zone, maar ik heb 2 huisgenoten gespectate die net begonnen met ranked en die kwamen tegen veel slechtere tegenstanders op 1200 dan wat ik kreeg..
ik wed je een geeltje dat ze allemaal ook bezopen waren.quote:Op zondag 16 september 2012 23:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja hoor, en nog verliezen ook... loop ik nog mn best te doen en haal er alsnog 13 kills uit, terwijl de beste tweede uit mijn groepje slechts 4 kills had. Echt he bout lekker op met die klote lannetjes
Nah, maand of twee geleden.quote:Op zondag 16 september 2012 23:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
begonnen ze toevallig met ranked in het weekend?
Poppy is een van de minst sterke laners die er is door haar gebrek aan sustain.quote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef mijgame het volgende:
Riot moet een keertje die balancing goed krijgen. Net tegen poppy gespeeld (als Sion) en ze had alleen maar een Phantom Dancer. Kan je niet tegen op![]()
Prachtig spel, domme developer.
Als ze ook maar een kill of 2 krijgt is het snel over.quote:Op maandag 17 september 2012 09:03 schreef Keselo het volgende:
[..]
Poppy is een van de minst sterke laners die er is door haar gebrek aan sustain.
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 09:03 schreef mijgame het volgende:
[..]
Als ze ook maar een kill of 2 krijgt is het snel over.
Misschien niet Sion spelen, dat scheelt al een boel.quote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef mijgame het volgende:
Riot moet een keertje die balancing goed krijgen. Net tegen poppy gespeeld (als Sion) en ze had alleen maar een Phantom Dancer. Kan je niet tegen op![]()
...quote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef mijgame het volgende:
Maarre wat bedoel je hier precies mee? Vind/t je hem in het algemeen een kutchamp of specifiek tegen Poppy?quote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Misschien niet Sion spelen, dat scheelt al een boel.
Sion is gewoon niet super goed. Er zijn op elke manier betere champs.quote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA UNBAN IK MAG WEER
Goed, het topic is er zo te zien is bijster veel beter op geworden de afgelopen maand of anderhalf.
[..]
Maarre wat bedoel je hier precies mee? Vind/t je hem in het algemeen een kutchamp of specifiek tegen Poppy?
Allebei naar mijn mening namelijk absoluut niet waar.
...quote:
Maar dat heb je met 90% van de champs, dus dan kunnen we wel meer champs op de korrel nemen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Sion is gewoon niet super goed. Er zijn op elke manier betere champs.
En dat. Ik zal niet ontkennen dat er een bepaalde meta is waar ook ik mezelf af en toe in tunnelvisie, maar het gemak waarin ik mensen (vaak met weinig indrukwekkende elo/stats, trouwens) champs zie afdoen als slecht in dit topic is wel erg groot. Zodra een champ niet wordt gezien in tournaments wordt hij meteen afgedaan als overbodig of een slechte aankoop.quote:Op maandag 17 september 2012 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
Dat champs niet erg goed zijn word/t echt veel te snel gezegd.
Als er zo direct een keer een paar goede Sion plays in toernooien komen loopt de hele wereld ermee weg, prijzen de redditortjes hem de hemel in en zal het halve LoL-forum een nerf eisen.
Ik zeg ook nergens dat hij overbodig is. Maar hij vroeg waarom sommige mensen Sion slecht vinden en die reden geef ik. Vooral spelen als je hem leuk vind hoor. Heb alleen zijn zwakke plekken genoemd.quote:Op maandag 17 september 2012 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar dat heb je met 90% van de champs, dus dan kunnen we wel meer champs op de korrel nemen.
Sion is prima. Een goed gespeelde sion kan makkelijk meekomen op 2200+ elo. Hij is voor world tournaments wellicht niet de eerste keuze, maar dat is totaal niet relevant voor dit topic.
We hadden het er 1-2 pagina's geleden al over en toen zei ik het ook al: Elke champ is, mits goed gespeeld, sterk zat om op zijn/haar manier te carryen. Omdat Ezreal en Corky op dit moment de "sterkste" AD's zijn betekent dat niet dat ashe/cait/mf "slecht" zijn en dan maar moet negeren. Hell, zelfs een goed gespeelde karma kan prima werken op mid, zolang de speler maar enigszins weet hoe hij ermee om moet gaan.
[..]
En dat. Ik zal niet ontkennen dat er een bepaalde meta is waar ook ik mezelf af en toe in tunnelvisie, maar het gemak waarin ik mensen (vaak met weinig indrukwekkende elo/stats, trouwens) champs zie afdoen als slecht in dit topic is wel erg groot. Zodra een champ niet wordt gezien in tournaments wordt hij meteen afgedaan als overbodig of een slechte aankoop.
Het was ook niet zozeer een reactie op jouw post, maar meer een generale reactie op de populaire tendens om champs af te zeiken omdat ze niet #1 zijnquote:Op maandag 17 september 2012 14:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat hij overbodig is. Maar hij vroeg waarom sommige mensen Sion slecht vinden en die reden geef ik. Vooral spelen als je hem leuk vind hoor. Heb alleen zijn zwakke plekken genoemd.
Ja CLG gebruikte haar in hun 3 teleport promote AD carry support mid stratquote:Op maandag 17 september 2012 14:49 schreef ems. het volgende:
Sivir heeft onlangs in de regionals (dacht ik) prima gepresteerd.
Verder is het helaas Ezreal/Corky wat de klok slaat. Naja, dat zal wel stoppen zodra Riot Ezreal nerfedquote:Op maandag 17 september 2012 14:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja CLG gebruikte haar in hun 3 teleport promote AD carry support mid strat
this.quote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg nergens dat ze slecht is hoor, alleen dat je haar niet erg veel ziet. Ik heb haar de afgelopen week volgens mij niet gezien (soloqueue blind en draft).
Maar die rework was gewoon dood- en doodzonde, wat boeit het dat ze nu eindelijk met de andere AD carries kan meekomen? Ze was leuker toen ze een unieke speelwijze had.
Die rage in de teamchat altijd als je haar pickte en de verbazing als je aan het einde van het spel vijf of zes torens splitpushde/te, machtig joh. Goooonnnneeee. [ afbeelding ]
Omdat de ranzige kutpubertjes niet kunnen handelen.
Ik heb dit weekend nog met d'r gespeeld, idd vrij standaard ADC, maar toch best leuk. En omdat ze weinig gebruikt wordt, weten tegenstanders soms ook niet wat te verwachten. Resultaat; 9/0/6 voordat ze een surrender kwam. Verder hadden we ook een AP Teemo in de game die al op 15/4/2 stond (kreeg vaker de last hit als ik of hij kwam ganken), dus er was geen houden meer aanquote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg nergens dat ze slecht is hoor, alleen dat je haar niet erg veel ziet. Ik heb haar de afgelopen week volgens mij niet gezien (soloqueue blind en draft).
Maar die rework was gewoon dood- en doodzonde, wat boeit het dat ze nu eindelijk met de andere AD carries kan meekomen? Ze was leuker toen ze een unieke speelwijze had.
Die rage in de teamchat altijd als je haar pickte en de verbazing als je aan het einde van het spel vijf of zes torens splitpushde/te, machtig joh. Goooonnnneeee. [ afbeelding ]
(:quote:Op maandag 17 september 2012 16:43 schreef Piperidine het volgende:
Speel de laatste tijd erg veel met Ziggs
Die oude sivir was kut. In pubs kon je veel te hard stompen met 4 keer bloodthirster stack en lekker ricochetten, maar verder maakte haar debiel korte range haar helemaal nutteloos in elke spel met enig niveau.quote:Op maandag 17 september 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is in principe de digital collectors edition met een box eromheen (dus 20 champs om mee te beginnen, skin, etc)quote:Op maandag 17 september 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
sommige mensen
[ afbeelding ]
Je hebt alleen geen verschil tussen een normale retail en een CE retail. Maar de Retail versie werd volgens mij gewoon zelfs CE genoemd.quote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is in principe de digital collectors edition met een box eromheen (dus 20 champs om mee te beginnen, skin, etc)
Voor zover ik weet is het gewoon de DVD met de game en een code die de pack unlockt. Gewoon een hebbedingetje.quote:Op maandag 17 september 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie denken aan de Digital Collectors Pack, onder "retail collectors edition" versta ik geen pack met wat champs en een skin
nee, ik denk niet aan Digital. Ik denk aan dat doosje wat je in de winkel kan/kon kopen waardoor je de Human Ryze skin kreeg en niet Goth Annie (zoals ik heb)quote:Op maandag 17 september 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie denken aan de Digital Collectors Pack, onder "retail collectors edition" versta ik geen pack met wat champs en een skin
Klopt ja, het was Human Ryze, maar wel dezelfde champs verder.quote:Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ik denk niet aan Digital. Ik denk aan dat doosje wat je in de winkel kan/kon kopen waardoor je de Human Ryze skin kreeg en niet Goth Annie (zoals ik heb)
welk punt, dat die gewoon bestaat?quote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hummm, mijn punt blijft
Gewoon mijn punt blijft staan. Gewoon.quote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
welk punt, dat die gewoon bestaat?
hij wordt op de lolwiki aangeduid als Retail CE,
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Collector's_Edition
ik heb haar vaak genoeg gespeeld, zo'n beetje als enige ook. Je werd je lane uit geduwt door iedereen met een langere range, iedereen dus.quote:Op maandag 17 september 2012 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon mijn punt blijft staan. Gewoon.
Je hed wel gelijk, daar niet van.
Over Sivir had je trouwens GEEN gelijk, als je die ruk vond speelde je haar helemaal verkeerd.
Tsja, ik heb haar OOK veel gespeeld/t, dus ik meen er ook wel een beetje over mee te kunnen praten. Main vanaf level zes tot dertig and beyooooond.quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb haar vaak genoeg gespeeld, zo'n beetje als enige ook. Je werd je lane uit geduwt door iedereen met een langere range, iedereen dus.
alleen in blind pick was het te doen, want dan had je gewoon geen meta.
en prima, je punt mag blijven staan van mij, al snap ik nog steeds je punt niet.
hm ja, mijn punt stond natuurlijk ook niet echt. Beetje lullig om dat toe te moeten geven.quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
blijkbaar blijft je punt toch niet staan
Als top heb je inderdaad gelijk, nu je het zegt tenminste. Als je een beetje jungle champ hebt met wat CC, lijken me die ganks ook veel en veel te irritant.quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja, ik heb haar OOK veel gespeeld/t, dus ik meen er ook wel een beetje over mee te kunnen praten. Main vanaf level zes tot dertig and beyooooond.
En ja, ze werd outranged en outplayed door de meeste standaard AD's, daar heb je gelijk in. Maar solo top was ze heerlijk om mee te spelen, geen vuiltje aan de lucht tegenover wie dan ook.
Heerlijke range op de poke, die bijna niet te ontwijken was als je een beetje kon inschatten waar iemand heen loopt. Uitstekende farmmogelijkheden, machtig mooie escape en spellshield dus escapen bij overextenden (wat makkelijk gebeurde als je ricochet aanstond) was een makkie.
Niks op aan te merken als toplaner, gebrekige ranged AD.
En ja, tegenstanders die een standaard AD build verwachtten keken regelmatig gek op als Sivir met Warmogs rondliep. Tsja, doe je niks aan. TRADITIONAL META LIKE OUR ANCESTORS DID YOU BLASPHEMOUS MOTHERFUCKER I REPORT U-types hou je er altijd bij.
Niks mis mee, alleen idioten proberen altijd hun gelijk te halen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hm ja, mijn punt stond natuurlijk ook niet echt. Beetje lullig om dat toe te moeten geven.
Enfin, my bad.
Met de oude sivir richtte ik gewoon op de minions en dan stuiterden er vanzelf blades tegen de champion aan. In dat licht gezien valt de range best mee. Dan heb je natuurlijk ook nog de poke op je Q. Kost veel mana, maar als je die niet teveel spamt komt dat ook best goed. Ik vond zelf de oude Sivir eigenlijk ook leuker. Wil niet zeggen dat het beter was, maar wel leuker.quote:Op maandag 17 september 2012 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
en prima, je punt mag blijven staan van mij, al snap ik nog steeds je punt niet.
je pushed dan wel iets te hard, maar daar ging het helemaal niet over. hij had wat grappig gezien dacht hijquote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met de oude sivir richtte ik gewoon op de minions en dan stuiterden er vanzelf blades tegen de champion aan. In dat licht gezien valt de range best mee. Dan heb je natuurlijk ook nog de poke op je Q. Kost veel mana, maar als je die niet teveel spamt komt dat ook best goed. Ik vond zelf de oude Sivir eigenlijk ook leuker. Wil niet zeggen dat het beter was, maar wel leuker.
Report, report, report. Iemand die vijf minuten afk is wordt door mij direct genaaid (doen ze omgekeerd vaak net zo snelquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef dustbrain het volgende:
De kans op een afker in een blind oick is best hoog. Bij mijn 10 laatste gamers waren het er zeker 3 in mijn team. Andere team niet geteld.
Neh, zonder die Cheshire Cat grijns is 't een stuk minder leukquote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
oh god oh god, if only
[ afbeelding ]
wel jammer, welke cheshire cat grijns trouwensquote:Op maandag 17 september 2012 23:15 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Neh, zonder die Cheshire Cat grijns is 't een stuk minder leuk
Huh? Dit zinnetje begrijp ik na drie keer lezen nog niet helemaal.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
hij had wat grappig gezien dacht hij
Dat haalt toch geen flikker uit. Tenzij het meerdere keren gebeurd en wordt gereport door meerdere mensen. Maar zelfs dan is de report knop een goede manier voor kiddies om af te koelen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Report, report, report. Iemand die vijf minuten afk is wordt door mij direct genaaid (doen ze omgekeerd vaak net zo snel)
quote:omg this guy he never pings never gives ss stole kills and buffs. pls riot IP ban him and forgive my loss
i dont deserve this
it is unfair to make me play with players with less than 1.8k elo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |