Ow dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gat tussen de 4 en de 5 is groter dan tussen de 4S en de 5 he...
Of Windowsquote:Op donderdag 13 september 2012 10:24 schreef Kremers het volgende:
¤679 voor de goedkoopste iPhone5? Godskolere... Misschien toch mijn 3gs nog een jaartje blijven gebruiken. Het is dat ik een hekel aan Android heb, anders was ik allang overgestapt.
Klopt, Ik heb het gisteren even zitten uitrekenen op basis van een 4s 16GB met iSmart van T-Mobile of los toestel en sim-only van telfort en T-Mobile is ¤1xx goedkoper over een periode van 2 jaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu, dat valt tegen. Een beetje sim only abonnement gaat ook snel richting de 25 euro
Ik kop hem even inquote:
Alleen nog maar de 16 GB? Matig dat ze gelijk de 32 en 64 GB hebben weggehaald. @ Apple.nl dusquote:Op donderdag 13 september 2012 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kop hem even in
Anyway, ik kan nu met een flinke prijsreductie een 4S halen, daar gaat een hoesje omheen en die gaat er over twee jaar pas weer af.
Ik vind de 16 gb-versie nog best prijzig, ¤ 559. Niet echt een flinke prijsreductie.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kop hem even in
Anyway, ik kan nu met een flinke prijsreductie een 4S halen, daar gaat een hoesje omheen en die gaat er over twee jaar pas weer af.
komt pas later... 28 september dus, t-mobile heeft zijn bestand ook nog niet aangepast.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind de 16 gb-versie nog best prijzig, ¤ 559. Niet echt een flinke prijsreductie.
hoezo, hier werkt t gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 11:28 schreef braddofiel het volgende:
Hoe krijgen sommigen het toch voor elkaar iOs 6 GM zonder UDID te installeren.
Ik heb in ieder geval de nieuwste iTunes (10.7) geīnstalleerd, verder een of ander IPSW-bestand van een website genaamd 'iMZDL'. En ik weet dat ik dan SHIFT en dan op 'restore' moet klikken, en dan het bestandje moet selecteren, maar ik krijg steeds een foutmelding.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
hoezo, hier werkt t gewoon
Notificaties zijn nog steeds bagger en het ecosysteem is nog lang niet volgroeid. = kreupelquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef very het volgende:
[..]
"hoe kreupel dat OS is"? Hoe weet jij dat nou? Windows 8 phone is nog niet eens uit, laat staan uitvoerig getest.
http://store.apple.com/nl(...)amily/iphone/comparequote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoeveel mm ie langer is dan de 4?
Ik blijf de error houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:43 schreef Pielemuisje het volgende:
Ik heb iig via de terminal de serverlijst van itunes aangepast, zodat die daar al niet meer mee controleert, google maar even dan vind je het zo.
Maar welk host voegde jij precies toe bij die terminal? En moest de host die er al stond daar blijven staan?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:03 schreef Pielemuisje het volgende:
Update je met een gejailbreakte 5.1?
Eerst blanco 5.1 daarna 6.0 gm
Nogmaals: windows phone 8 is nog niet uit, dus hoe de notificaties zijn weet je niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Notificaties zijn nog steeds bagger en het ecosysteem is nog lang niet volgroeid. = kreupel
Ik zie het graag dat je gelijk krijgt. WP werkt lekker, en de Nokia Lumia-serie ziet er erg aantrekkelijk uit. Daarnaast is de prijs/kwaliteit-verhouding van WP-toestellen over het algemeen erg goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:09 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals: windows phone 8 is nog niet uit, dus hoe de notificaties zijn weet je niet.
En ecosysteem...valt allemaal best mee denk ik
lolquote:Op donderdag 13 september 2012 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zie het graag dat je gelijk krijgt. WP werkt lekker, en de Nokia Lumia-serie ziet er erg aantrekkelijk uit. Daarnaast is de prijs/kwaliteit-verhouding van WP-toestellen over het algemeen erg goed.
Dit geldt dus ook voor mij. Heb de 4S sinds mei, maar de verschillen met de 5 zijn me te klein om eventueel over te stappen. Daar komt bij dat ik het formaat van de 4S juist perfect vindt. Dat was een van de redenen dat ik een iPhone nam ipv een Galaxy SIII.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef egelhond het volgende:
Ik denk dat ik niet mijn 1 maand oude Iphone 4S ga omruilen voor een 5. Verschillen zijn echt te klein. En als hij groter word... ik vond de 4 en 4S juist ideaal zo compact.
Mijn vraag: De panorama functie, is dat een functie die IOS6 toevoegt bij de 4S? Of is dat only iphone 5?
Zit in iOS6 op 4S. Zie m'n post hierboven.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef egelhond het volgende:
Ik denk dat ik niet mijn 1 maand oude Iphone 4S ga omruilen voor een 5. Verschillen zijn echt te klein. En als hij groter word... ik vond de 4 en 4S juist ideaal zo compact.
Mijn vraag: De panorama functie, is dat een functie die IOS6 toevoegt bij de 4S? Of is dat only iphone 5?
Er is al genoeg informatie te vinden over notificaties bij WP8 en ze zijn inferieur aan iOS.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:09 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals: windows phone 8 is nog niet uit, dus hoe de notificaties zijn weet je niet.
En ecosysteem...valt allemaal best mee denk ik
*zich uitleeftquote:Op donderdag 13 september 2012 11:52 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)amily/iphone/compare
Leef je uit
Vooralsnog is het ook inferieur. Buiten dat zou ik het op prijs stellen dat je geen leugens verkondigt over mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef very het volgende:
[..]
lol
Leuk dat je eensgezind bent...maar ik kan me nog herinneren dat je bijna boos op me werd omdat ik het in me hoofd haalde een inferieur toestel met inferieur OS te overwegen
Ik zou graag je berekening willen zien want ik kom er eigenlijk altijd op uit dat een sim only abonnement met een los toestel goedkoper is dan een telefoon met abonnement.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, Ik heb het gisteren even zitten uitrekenen op basis van een 4s 16GB met iSmart van T-Mobile of los toestel en sim-only van telfort en T-Mobile is ¤1xx goedkoper over een periode van 2 jaar.
welk sim only abonnement kijk je naar dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef marloesw het volgende:
[..]
Ik zou graag je berekening willen zien want ik kom er eigenlijk altijd op uit dat een sim only abonnement met een los toestel goedkoper is dan een telefoon met abonnement.
Een sim only abonnement van rond de 15 euro per maand. 250 belminuten en 500 MB ongeveer. Ik had op een vergelijkingssite gezien dat Telfort en Ben redelijk dicht bij elkaar zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
welk sim only abonnement kijk je naar dan?
Ik weet niet waar zij naar kijkt, maar ik vind Simpel goede abonnementen hebben tegen scherpe prijzen die tevens maandelijks opzegbaar zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
welk sim only abonnement kijk je naar dan?
Ja op die vergelijkingssite kwam simpel met rond de 15 euro op 200 belminuten en 500 mb. Het probleem is dat het internet te sloom is.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zij naar kijkt, maar ik vind Simpel goede abonnementen hebben tegen scherpe prijzen die tevens maandelijks opzegbaar zijn.
Wat wil je ermee doen dan? Hoeveel snelheid heb je nodig?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef marloesw het volgende:
[..]
Ja op die vergelijkingssite kwam simpel met rond de 15 euro op 200 belminuten en 500 mb. Het probleem is dat het internet te sloom is.
Bij Simpel is 200 belminuten + 500 MB 15 euri per maand. Bij Ben is 250 minuten + 500 MB 14 euro per maand.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor 15 euro per maand heb je geen simonly met 250 belminuten en 500MB.
Op de vergelijkingssite vindt je onder sim only abonnementen met internet Ben en Telfort met sim only abonnementen die dat ongeveer inhouden. Als je dan het Ben abonnement voor 2 jaar neemt is het nog goedkoper. Dit is 16 euro per maand voor 250 belminuten en 500 MB.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor 15 euro per maand heb je geen simonly met 250 belminuten en 500MB.
Het liefst toch wel 3,6 MB/s maar die 2,0 MB/s van Ben lijkt me ook voldoende.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen dan? Hoeveel snelheid heb je nodig?
Ja ik zie het. NU is ben t-mobile, dus daar is 500MB zat, want 9 van die 10 keer heb je toch geen 3G dekkingquote:Op donderdag 13 september 2012 14:09 schreef marloesw het volgende:
[..]
Op de vergelijkingssite vindt je onder sim only abonnementen met internet Ben en Telfort met sim only abonnementen die dat ongeveer inhouden. Als je dan het Ben abonnement voor 2 jaar neemt is het nog goedkoper. Dit is 16 euro per maand voor 250 belminuten en 500 MB.
Daar ga je alquote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef marloesw het volgende:
[..]
Ja op die vergelijkingssite kwam simpel met rond de 15 euro op 200 belminuten en 500 mb. Het probleem is dat het internet te sloom is.
Simpel is ook 2 Mb/s (megabit, geen megabyte overigens).quote:Op donderdag 13 september 2012 14:10 schreef marloesw het volgende:
[..]
Het liefst toch wel 3,6 MB/s maar die 2,0 MB/s van Ben lijkt me ook voldoende.
Dat is niet waar, met abo ben je minimaal 30 euro per maand kwijt.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je kan tegenwoordig abonnementen MET toestel voor praktisch dezelfde kosten krijgen.
Lijkt mij dan nuttiger om T-mobile (of ben op hetzelfde netwerk) te nemen dan Telfort. Die ¤ 3,- heb ik niet over voor sneller internet.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar ga je alTelfort en T-Mobile zitten dicht bijelkaar wat dekking betreft. Waar je bij Telfort tegenaan loopt is dat je ¤3 p/mnd extra moet betalen voor sneller internet, bij T-Mobile is dit inbegrepen bij iSmart, plus dat je bij telfort ook moet betalen voor SMS en dit zit gratis bij iSmart.
En ja, iedereen gebruikt tegenwoordig whatsapp ed, maar voor een eerlijke vergelijking moet je dat wel meenemen natuurlijk. Daarnaast heeft niet iedereen in mijn familie een smartphone.
Ja, maar hoef je geen 649 euro voor een toestel neer te tikken.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, met abo ben je minimaal 30 euro per maand kwijt.
Echt niet. Ik heb telfort (KPN) en m'n vrouw T-Mobile. De keren dat zij geen 3G dekking heeft is echt enorm vergeleken bij mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Kremers het volgende:
Telfort en T-Mobile zitten dicht bijelkaar wat dekking betreft.
10 euro internet (onbeperkt)quote:Op donderdag 13 september 2012 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu, dat valt tegen. Een beetje sim only abonnement gaat ook snel richting de 25 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |