Je punt is?quote:Op donderdag 13 september 2012 03:30 schreef schommelstoel het volgende:
Amsterdam
Rotterdam
Eindhoven
Tilburg
Leeuwarden
Groningen ect ect
Allemaal PVDA in de wat 'gtotere' gemeenten.
Niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 13 september 2012 03:30 schreef schommelstoel het volgende:
Amsterdam
Rotterdam
Eindhoven
Tilburg
Leeuwarden
Groningen ect ect
Allemaal PVDA in de wat 'gtotere' gemeenten.
En VVD verkondigt de hele avond al niet af te willen wijken van de huidige koers. De partij zou ook gek zijn, voor haar is die 41 zetels alleen maar een immens sterke motivering om de koers aan te houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
VVD zal een progressiever beleid moeten gaan voeren, en dat is niet slecht, maar het moment dat PVDA mee doet gaat er geen winst meer voor beide partijen komen voor de volgende verkiezingen. Dan zouden SP, GL D66 hard terug komen, D66 zie ik afnemen omdat mensen niet meer geloven.
73,88% volgens http://www.novumuitslagencentrum.nl/quote:Op donderdag 13 september 2012 03:31 schreef vosss het volgende:
Wat is de landelijke opkomst ongeveer geweest? Alles wat ik zag op tv was toch tamelijk minder.
Rond de 67% ofzo?
73,7%quote:Op donderdag 13 september 2012 03:31 schreef vosss het volgende:
Wat is de landelijke opkomst ongeveer geweest? Alles wat ik zag op tv was toch tamelijk minder.
Rond de 67% ofzo?
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit soort grapjes werken niet meer, de PvdA is gewoon een van de 2 winnaars. Overigens als we het over belachelijke dingen gaan hebben die partijleiders doen: Wilders met zijn nep Wilders-gulden biljetten spant toch wel de kroon hoor.
En hoe moet dat precies lukken met de PvdA?quote:Op donderdag 13 september 2012 03:31 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
En VVD verkondigt de hele avond al niet af te willen wijken van de huidige koers. De partij zou ook gek zijn, voor haar is die 41 zetels alleen maar een immens sterke motivering om de koers aan te houden.
Toen zaten we niet in een zo'n schijtrecessie en EU-crisis als nu.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je dacht dat ze er in de jaren 90 eenvoudig uitkwamen
Ok, dat valt me nog mee. Aan de andere kant, nog steeds een kwart van de mensen die niet stemt. Kwalijke zaak.quote:
Niets, moet dat dan?quote:
Precies. Welkom in impasse-land!quote:Op donderdag 13 september 2012 03:32 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe moet dat precies lukken met de PvdA?
Was zeker niet simpel. Je moet je toen bedenken dat voor Paars I de PvdA en de VVD eigenlijk gezworen vijanden waren, nog nooit samen hadden geregeerd, dit ook niet van plan waren en er eigenlijk niet op hadden gerekend tot elkaar veroordeeld. De (toen nog) historische val van het CDA heeft er verandering in gebracht, als moest er werd vanuit het perspectief toen ook lastig omdat 3-partij kabinetten toen nog redelijk zeldzaam waren. Maar er kwam wel een van de beste kabinetten uit qua stabiliteit, sociaal gezien, maar ook economisch gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je dacht dat ze er in de jaren 90 eenvoudig uitkwamen
Wat valt er dan precies aan op? Dat is al sinds mensenheugenis zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niets, moet dat dan?
Het valt gewoon op.
Tis te merken dat het laat is, sommigen zijn prikkelbaar.
Wat was het 94 tot 2006 is onze staatsschuld met niets omhoog gegaan, was een mooie periode.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was zeker niet simpel. Je moet je toen bedenken dat voor Paars I de PvdA en de VVD eigenlijk gezworen vijanden waren, nog nooit samen hadden geregeerd, dit ook niet van plan waren en er eigenlijk niet op hadden gerekend tot elkaar veroordeeld. De (toen nog) historische val van het CDA heeft er verandering in gebracht, als moest er werd vanuit het perspectief toen ook lastig omdat 3-partij kabinetten toen nog redelijk zeldzaam waren. Maar er kwam wel een van de beste kabinetten uit qua stabiliteit, sociaal gezien, maar ook economisch gezien.![]()
Ik vraag me ook af of men zo op Paars had afgegeven (okee Paars II was wel minder stabiel en goed) als men in 2002 wist dat het zoveel erger zou worden qua instabiliteit in de politiek.
wat een trieste bedoeningtwitter:maikelcoomans85 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:32:22Stembus nr 1 rotterdam open gebroken, stem van Aboutaleb dan nog wel geldig?! aantal stemmen klopt ook al niet...... - http://t.co/e7Fk7roE reageer retweet
Alles mag, ik vind het alleen nog al raar staan als je winnaar probeert te bashen op de dag dat ie gewonnen heeft, terwijl degene die op volle toeren de PvdA heeft staan ridiculiseren in 2010 een flinke nederlaag heeft geleden vannacht.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hele campagne janken over Henk en Ingrid (die weer PvdA stemmen) en dan kan 't theedrinken van de PvdA niet?
Wereldeconomie en politiek hebben ook niet echt geholpen hè. China trad in 2001 toe tot WTO, 2001 ook jaar van aanslagen op VS. Bomaanslagen in London en Madrid in 2004/2005, financiële crisis 2008, en nu de Europese crisis. Daar was ook Paars over gestruikeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was zeker niet simpel. Je moet je toen bedenken dat voor Paars I de PvdA en de VVD eigenlijk gezworen vijanden waren, nog nooit samen hadden geregeerd, dit ook niet van plan waren en er eigenlijk niet op hadden gerekend tot elkaar veroordeeld. De (toen nog) historische val van het CDA heeft er verandering in gebracht, als moest er werd vanuit het perspectief toen ook lastig omdat 3-partij kabinetten toen nog redelijk zeldzaam waren. Maar er kwam wel een van de beste kabinetten uit qua stabiliteit, sociaal gezien, maar ook economisch gezien.![]()
Ik vraag me ook af of men zo op Paars had afgegeven (okee Paars II was wel minder stabiel en goed) als men in 2002 wist dat het zoveel erger zou worden qua instabiliteit in de politiek.
Hoe bedoel je niets? Onder Paars werd er nog vrolijk bijgeleend hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat was het 94 tot 2006 is onze staatsschuld met niets omhoog gegaan, was een mooie periode.
Studio Verkiezingen morgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat doet Jack van Gelder in de OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |