had het maar een kut dan had je er nog wat aan whaha xdquote:
XDquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had het maar een kut dan had je er nog wat aan whaha xd
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Fopje het volgende:
Gratis SC, kom op mensen. Nu mogen we moeten we er gebruik van maken ook
Hey Fopje, alles goed dan?quote:
Ja gaat, je weet toch. Rustig... Jij dan bradda?quote:
Ja ook wel goed hoor hihihi. Nog wat gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja gaat, je weet toch. Rustig... Jij dan bradda?
Je weet hoe dat gaat he swa. Vandaag scorro geskipt en lekker schuren met die chickas in "de" park. Was vet chilling. En jij mattie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja ook wel goed hoor hihihi. Nog wat gedaan vandaag?
Ja ik heb een leuke dag op school gehad de leraar liet perongeluk een peopje HAHAHA.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he swa. Vandaag scorro geskipt en lekker schuren met die chickas in "de" park. Was vet chilling. En jij mattie?
Noh dihhhh je zit me te nakken geak? Seri?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja ik heb een leuke dag op school gehad de leraar liet perongeluk een peopje HAHAHA.
Bijna weekend he joepie.
Nou het was opzich wel een knapperd hoor hihhiihquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Noh dihhhh je zit me te nakken geak? Seri?Nohhh ik zou hem echt prikken mang. Was die leraar btje lekker of gewoon viese oude man?
NOhhhhhh jij bent tantoe vies bradda, nee ik laat die poepoes niet daar jo. Ik laat die skeere smatjes drollos uit die koko ploffen swa.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou het was opzich wel een knapperd hoor hihhiihMaar dan is zo'n peopje in de klas wel een afknapper he.
Heb jij dat nooit gehad dat je perongeluk een windje liet?
Oh ja hihi dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
NOhhhhhh jij bent tantoe vies bradda, nee ik laat die poepoes niet daar jo. Ik laat die skeere smatjes drollos uit die koko ploffen swa.
Moet je doen br0, harder chillen kan je hem niet. Hou je wel van schommelen in de hood dan jo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh ja hihi dat kan natuurlijk ookDaar heb ik nooit over na gedacht.
Nee als die sma poepie laat dan beter verkassenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh ja hihi dat kan natuurlijk ookDaar heb ik nooit over na gedacht.
Nee ik hou niet zo van schommelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moet je doen br0, harder chillen kan je hem niet. Hou je wel van schommelen in de hood dan jo?
Deze manjo is gek doh, ik zweer jou. Je moet echt schommelen toch, schommelen tot je nokkie gaat swa.quote:
Nee joh gek. Ik ga toch zeker niet schommelen tot ik het bewustzijn verlies?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze manjo is gek doh, ik zweer jou. Je moet echt schommelen toch, schommelen tot je nokkie gaat swa.
Kom niet pieren swa, doe gewoon morgen skip die skeere scorro.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh gek. Ik ga toch zeker niet schommelen tot ik het bewustzijn verlies?
Zou ik? Ik heb het eigenlijk niet zo op spijbelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom niet pieren swa, doe gewoon morgen skip die skeere scorro.
Jij bent echt niet rustig boii, beter ga je relax doen en gewoon skit aan die fakking scorro hebben en gewoon loesoe gaan na die handenarbeid man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zou ik? Ik heb het eigenlijk niet zo op spijbelen
Ja ALS ik ga spijbelen dan sowieso na handenarbeid. Ben namelijk bezig met een leuk houten autotje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij bent echt niet rustig boii, beter ga je relax doen en gewoon skit aan die fakking scorro hebben en gewoon loesoe gaan na die handenarbeid man.
Noh vet bradda, wat voor waggie maak je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja ALS ik ga spijbelen dan sowieso na handenarbeid. Ben namelijk bezig met een leuk houten autotje.
Een Skoda Felicia, vet mooi autootje is dat ! ! !quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Noh vet bradda, wat voor waggie maak je?
Ga nie auto atta jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Noh vet bradda, wat voor waggie maak je?
Beter ga je Civic fixen mattie, skoda is tantoe garo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een Skoda Felicia, vet mooi autootje is dat ! ! !
Ja zijn die mooi? Ik zal eens kijken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Beter ga je Civic fixen mattie, skoda is tantoe garo.
Bter ga je hem zeker checken mang. Gruwlijkste waggie ooit gebaud let op ik zweer je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja zijn die mooi? Ik zal eens kijken!
Ja wel leuk ja, mijn oma had er ook zo een volgens mij. Leuk autootje. Misschien dat mijn volgende houten autootje wel een civic wordt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bter ga je hem zeker checken mang. Gruwlijkste waggie ooit gebaud let op ik zweer je.
Oke dan nice bro. Alleen V-tec fixen je weet anders is kkgaar jweettoch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja wel leuk ja, mijn oma had er ook zo een volgens mij. Leuk autootje. Misschien dat mijn volgende houten autootje wel een civic wordt!
Ja man die waggie is kafalekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bter ga je hem zeker checken mang. Gruwlijkste waggie ooit gebaud let op ik zweer je.
Een wat? Sorry die ken ik volgens mij niet! Kan je me helpen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke dan nice bro. Alleen V-tec fixen je weet anders is kkgaar jweettoch.
Nee braddo seri? Ben je nou seri? Ken jij geen v-tec? Beter ga je normaal doen noh dihhh. Al mijn neefen hebben V-tec shiaaaat!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een wat? Sorry die ken ik volgens mij niet! Kan je me helpen?
Oke ik zal het even googelen danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee braddo seri? Ben je nou seri? Ken jij geen v-tec? Beter ga je normaal doen noh dihhh. Al mijn neefen hebben V-tec shiaaaat!
WATTAFAK doe je stoer mattiej. Ben J skaffa ofs0? Tuuluk hebben die popo geen civic shea wat denk jij. Kom niet zo doen bradda. Je gaat speid krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke ik zal het even googelen danHebben ze die ook bij de politie?
O sorry ik wilde je niet beledigen. Vet coole auto's zijn hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
WATTAFAK doe je stoer mattiej. Ben J skaffa ofs0? Tuuluk hebben die popo geen civic shea wat denk jij. Kom niet zo doen bradda. Je gaat speid krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |