Wie?quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef Oerbeer het volgende:
Govvedomme wat kinderachtig, posten nou.
Faalt je trolletje;quote:Op maandag 17 september 2012 23:29 schreef Oerbeer het volgende:
Govvedomme wat kinderachtig, posten nou.
Did xjf daad al jafebquote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef Fopje het volgende:
Spannont dit. Ik denk dat Zolder naar het ONZ+ zal verhuizen.
Type nou eens normaal mongool. We weten heus wel dat je niet echt onder invloed bent.quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Did xjf daad al jafebnief weten :'-
quote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Type nou eens normaal mongool. We weten heus wel dat je niet echt onder invloed bent.
Lang niet gezien computerpro... oh... wacht..quote:Op maandag 17 september 2012 23:55 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik ben superieur aan alle ONZ-users.
Alle ONZ-user buigen voor mij.
Ik ben de man
De man die alles kan
Superman is niks vergeleken met mij
Ik ben de nieuwe messias
Verwelkom mij
Kniel voor mij
Bid voor mij
Geef acces tot mij
Nou en? Dan zijn je tieten gerimpeld en oud. Niemand die daar graag naar kijkt, op een enkeling sicko's na dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:58 schreef CytiseChromatique het volgende:
Mijn tieten posten om kans te maken voor de selectie leden in afgesloten onzin-forum.
Niet iets wat ik aan mijn kleinkinderen ga vertellen later
Nee, geef die functie maar lekker aan iemand die het graag wil en verdient
Nog steeds gefrustreerd zoals ik kan zien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou en? Dan zijn je tieten gerimpeld en oud. Niemand die daar graag naar kijkt, op een enkeling sicko's na dan.
Dan kun je beter nu het verse product tonen zodat je kan laten zien hoe appetijtelijk oma's tietjes waren in 2012. En dan ga ik er van uit dat het allemaal mooi toonbaar is natuurlijk.
Ik bewaar ze nog even om er in de toekomst eventueel bij een betere deal mee te chanterenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou en? Dan zijn je tieten gerimpeld en oud. Niemand die daar graag naar kijkt, op een enkeling sicko's na dan.
Dan kun je beter nu het verse product tonen zodat je kan laten zien hoe appetijtelijk oma's tietjes waren in 2012. En dan ga ik er van uit dat het allemaal mooi toonbaar is natuurlijk.
Al reeds iemand gemasturselecteerd?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Is dit topic nog steeds open?
Dat weet alleen de wind.quote:Op maandag 24 september 2012 13:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Al reeds iemand gemasturselecteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |