Wanneer is dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
Oerbeer waarom kom je niet naar FL toe?
Hmm. Kan alsnog. Ik haak vanzelf in als ik zeker weet dat ik kom. Alleen moet er dan wel een slaapplaats vrij zijn enzo.quote:
Gewoon stapelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hmm. Kan alsnog. Ik haak vanzelf in als ik zeker weet dat ik kom. Alleen moet er dan wel een slaapplaats vrij zijn enzo.
Aan het begin van de zomervakantie gingen we af en toe keihardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:16 schreef GekkePoes het volgende:
Is er al eens een deel twee nachtbagger geopend?
Zeker wel, voor de tetten regel. En ik zou eens in B&H kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:16 schreef GekkePoes het volgende:
Is er al eens een deel twee nachtbagger geopend?
Mêh. Ik ben oud. Wil graag verzekerd zijn van een plek om te maffen. Vorige meet sliep ik op de bank.quote:
Daar heb ik regelmatig in een deuk gelegen. en ik had me ooit aangemeld om een opmerking te geven, sinds dien hier gebleven...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:17 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zeker wel, voor de tetten regel. En ik zou eens in B&H kijken
Maak dat het er maar van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:18 schreef ouyevoli het volgende:
En dit is niet eens een orgineel NB topic
Dat was best grappig om te zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mêh. Ik ben oud. Wil graag verzekerd zijn van een plek om te maffen. Vorige meet sliep ik op de bank.
Nee ik zag ook ineens nachtbagger staanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:18 schreef ouyevoli het volgende:
En dit is niet eens een orgineel NB topic
We zijn redelijk onderweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |